Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar erg veel succes, hopelijk vind je nog wat voor het nieuwe schooljaar begint! |
![]() |
|
Ik weet het echt niet! Ik denk eigenlijk dat ze zoiets hebben van dikke lul drie bier, je komt maar werken. Maar ik werk echt áltijd als ze bellen en ik doe alles voor hen, dus opzich zou ik het wel terecht vinden als ik nu ook eens iets terug mag verwachten. Maar als ze nee zeggen kan ik niet meer 'liegen'. Ik weet het echt even niet!
|
Wij mogen nooit ruilen
![]() Succes chick! Hopelijk slaag je in één keer. ![]() Haha Bas hoe kunnen ze dat nou niet merken? ![]()
|
Verwijderd
|
Nee dat is niet zo want ik werd net gevraagd of ik een keer mee wilde lopen in 't magazijn, en dan mag ik in de vakantie een aantal keer magazijn staan. Dan sta je weer net boven die vakkenvullertjes.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet echt heel veel doen.
![]() Maar lijkt me wel leuk, alleen werk ik er niet zo lang meer waarschijnlijk. ![]() |
![]() |
|
Oh wow dat klinkt inderdaad best wel hectisch, ik had het me heel erg anders voorgesteld.
![]() ![]() Ik heb net m'n baas gebeld en met mn liefste stem gevraagd of ik misschien mocht ruilen, en dat mocht op voorwaarde dat een collega het ook wilde. Dus ik m'n ene mannelijke collega gebeld met m'n nog lievere stem en het is gelukt. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ze weten dat ik zo snel mogelijk ontslag neem als ik werk heb kunnen vinden in Groningen en dat vonden ze heel erg stom. Ik kreeg echt een dikke egoboost toen ik het vertelde.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je luistert ook voor geen meter naar ons. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind dat ook moeilijk. Ik vermaak me hier op zich heel goed, hele fijne collega's en de stomme heeft net ontslag gekregen. Het is nu meer tijdverdrijf en het geld dat ik verdien is nu leuk, maar straks heb ik het harder nodig en dan zou ik er graag zoveel mogelijk voor krijgen. Nee ik ben een beetje eigenwijs. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|