Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Haha, jij hebt dus een leuke avond gehad?
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging vandaag met Urm en vrienden hangen bij de Hoornseplas, en dat was heeeerrrrlijk! Daarna gegeten en tv gekeken met Urm, en nu ben ik thuis en kapot, en ik denk dat ik zo ga slapen, want ik heb vannacht vet verrot geslapen en ik moet morgen weer van 8 tot half 5 werken beeeh.
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb net gesport en gedoucht en gegeten en nu moet ik een vissenkom verschonen
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik vond het wel schattig, maar ehh niet supergoed ofzo. Vandaag weer stageeee, straks naar een vriend ![]()
|
Gisteren allerlaatste bday party in nmgn en dat was tof, want het was de dag voor de zomerfeesten. Vandaag ben ik te brak dus ik ga niet, maar dat komt de scriptie enkel ten goede. Want die moet dus nu echt wel een beetje af gaan zijn. Er kwamen ook nog vrienden van mn ouders eten en ze hebben geloof ik wat teveel wijn op met zn allen en dus ben ik maar gevlucht.
|
Verwijderd
|
Ik ging gisteren de ouders van m'n vriend ontmoeten, en dat was echt heel gezellig en ze waren echt heel tof?! Ik kreeg zelfs een strippenkaart van ze zodat ik nog een keer langs kan komen, omdat m'n ov in de vakantie niet geldig is
![]() |
![]() |
|
Heb de afgelopen dagen veel gehangen met mijn lover en vrienden. Veel spelletjes gedaan met zijn allen
![]() Gisteren een filmpje gehuurd met mijn lover en het was zoooo verschrikkelijk! War, Inc. Wat een belachelijke, tenenkrommende kutfilm! Na een kwartier afgezet ![]() Toen maar The Departed gekeken, die hadden we nog liggen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging werken, en we hebben een nieuwe oma die de hele tijd weg loopt en zichzelf verstopt en dan niet meer weet waar ze is, dus eigenlijk speelt ze de hele tijd verstoppertje met zichzelf
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga zo werken met de oudjez, en ik heb een voedingsdienst wat inhoudt dat ik de hele dag alleen maar iedereen moet voorzien van koffie, thee, eten en sondevoeding. Saai. Het wordt volgens mij mooi weer, dus dat houdt dan ook weer in dat ik waarschijnlijk 10 pauzes heb in plaats van 3 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik ben ook wel benieuwd hoe ie er uitzag na bereiding ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Helaas, geen pics van, maar het was prima ![]()
|
Ik ben gisteren naar U2 geweest. Ben zelf niet zo'n U2-fan, maar de familie van mijn vriend zijn echt die-hards
![]() Maar ik moet zeggen: het was echt ge-wel-dig. Zo indrukwekkend met de ronde podium, en een rond videoscherm wat uit elkaar getrokken kon worden. Damn ![]() Enige nadeel was, dat die fokking lui van Arena ons pas na 3 regenbuien naar binnen lieten en zelf van binnen uit foto's van alle mensen in de regen gingen maken ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik zou zweren dat ik afgelopen zondag op een afterparty in Rotterdam bij iemand thuis een oud-forummer tegen het lijf liep. Ik was alleen niet echt in staat om er verde op in te gaan... Heel apart, hele dag over nagedacht en zitten twijfelen hahaha!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vandaag de lelijkste schoenen ooit gekocht, afgeprijsd van 100 euro voor 10 euro. Zegt genoeg. Verder heb ik handige dingen gekocht die ik mee kan nemen naar Sziget, maar uiteindelijk vergeet ik dat waarschijnlijk toch. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui? Verwijderd | 219 | 16-02-2010 20:05 | |
De Kantine |
Het grote ctrl+v topic #67 TopDrop | 500 | 31-08-2007 16:08 | |