Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2009, 20:44
Boas
Boas is offline
Ook gefeliciteerd!^^ Mn pa was gister jarig .
Gister dus even met de familie uit eten geweest en ik had voor mn pa nog even snel de cd van Adele gekocht en hij was er nog oprecht blij mee ook! Vandaag gewerkt en vanavond opgeruimd mede omdat ik mij uh. verveel.. Dit weekend moet het even snel mooi weer worden want dan zit ik op vlieland.
Oud 09-07-2009, 22:32
vilein
vilein is offline
We hadden gisteren een huisfeest en dat liep minder uit de hand dan gedacht vooraf. Gelukkig maar, want ik had het dus mooi niet opgeruimd. De hele dag superduper brak op de bank gehangen, mijn bank danwel die in de woonkamer of die bij een van mn huisgenoten op de kamer. Oh banken. Daarna lasagna gegeten en tv gekeken. Ook op de bank. Nu slapen want morgen een soort van sollicitatiegesprek. En ik moet om 7 uur op.
Oud 10-07-2009, 08:27
Verwijderd
Gister naar een concert van Babyface geweest, had ook een nummer voor MJ gezongen. Was wel erg gaaf. <3

Nu weer aan het werk..Straks BBQ bij een vriend van mn vriend thuis. Hoewel.. het weer is niet zo best, dus zal me niets verbazen als dat niet doorgaat!
Oud 10-07-2009, 10:43
*oma*
*oma* is offline
Ik ben jarig en het regent. Dat hoort niet.
Oud 10-07-2009, 11:12
Luna
Luna is offline
gefeliciteerd Oma!

verder is het een kutdag, ik ging VET VROEG op weg naar een bijeenkomst voor vakantiewerk en ik was 5min. te laat en toen mocht ik niet meer naar binnen. Fucking anderhalf uur door de regen gereisd voor een kutbaantje, word ik gewoon gedist.
Ik ga daar dus niet meer terug, hun gemis, laaaaater.
Oud 10-07-2009, 11:40
Verwijderd
Ik heb vanavond ook een barbecue Kuise maar geloof inderdaad dat er een alternatief wordt gevonden. Verder moet ik dadelijk dus cadeautjes kopen en dan naar de Jordaan
Oud 10-07-2009, 15:20
Verwijderd
eh ik wilde dus naar dat feestje gaan maar ging toch nog voor de zekerheid het adres checken, blijkt het morgen te zijn ai ai ai
Oud 10-07-2009, 15:50
sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren naar Antwerpen geweest en mad veel kleding kunnen scoren in de solden, wauw i luv it.
Oud 10-07-2009, 16:01
Verwijderd
Ik werk dus met dementerende bejaarden en vandaag sloeg echt alles. Er is een nieuwe vrouw op mijn groep, en die kan alleen maar krijsen en gillen. Naast haar zat een vrouw van 98, en die heeft haar aangevallen in haar rolstoel haha Daarna was er nog een vrouw die me zonder reden kneep en me daarna in m'n gezicht sloeg, en toen zei ik "en dat doen we niet weerrrrrrr", en toen moest ze huilen en ging ze op de grond liggen Gelukkig krijg ik goed betaald.
Oud 10-07-2009, 19:37
Verwijderd
Whát. ;D

Mijn BBQ gaat iig door.
Oud 10-07-2009, 20:50
sabrosa
sabrosa is offline
uuuf, respect!
Oud 11-07-2009, 10:05
Balthasar
Balthasar is offline
Piet's Weerbericht gaf vandaag een 8 voor het bbqweer! Die van mij gaat dus ook door .
Oud 11-07-2009, 10:14
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
he kut, ik moet werken, van mij mag het dus wel gaan regenen vanavond
Oud 11-07-2009, 13:58
kuik
kuik is offline
gisterr kwam m'n sortofvriendje langs en hebben we bier gedronken op het terras en sushi gehaald (L). daarna nog biertjes in de bitterzoet gedronken. vanmorgen ging ik mijn ouders van het station halen die uit kopenhagen kwamen. samen ontbeten in latei en ik kreeg vakantiegeld van ze . voor de rest ben ik al de hele dag bezig met tas inpakken en inmiddels heb ik er genoeg van. morgen vacantione .
Oud 11-07-2009, 14:16
tuttebel
tuttebel is offline
gister ging ik weg van mn vriendje in edinburgh. geweldige dagen gehad daar. clubs, dryslope skieen, in bed hangen, veel te veel heuvels.
en nu ben ik thuis in utrecht en alle dingen aan het doen die ik heb laten liggen die week haha.
Oud 13-07-2009, 15:02
Loezzel
Loezzel is offline
Dit weekend ein-de-lijk weer tijd doorgebracht met mijn lover, nadat ie een maand bijna 7 dagen per week zo'n 16 uur per dag moest werken.
Donderdagmiddag ging ik naar de expo van een vriendinnetje en daarna lekker samen eten en chillen. Na afloop ben ik naast mijn lover in bed gaan liggen.
Vrijdag hebben we samen zijn hele huis schoongemaakt, want het was een teringzooi.... niet normaal . 's Avonds onszelf verwend met filmpjes en jointjes.
Zaterdag naar de opening in Almere geweest van het museumstuk waar mijn lover deze maand aan gewerkt heeft. Ik heb Annemarie Jorritsma ontmoet, woohoo . Daarna nog even gechilld met wat vrienden.
Gisteren naar I love Hiphop geweest in Den Haag. Waren trouwens zieke breakdance-battles. Erg leuk
Net wezen lunchen met een huisgenootje. Vanavond gaan we met een hele club bij elkaar geschraapte mensen naar de Parade!
Oftwel.... Vakantie!!!
Oud 14-07-2009, 00:57
vilein
vilein is offline
ja, de hele dag scriptie maar ook een date geregeld dus dat is tof. enn daarna wijn gedronken met huisgenoten en naar een foute kroeg geweest maar ik trok het slecht dus weer naar huis gegaan en wat gedronken met andere huisgenoten. Joh, het is zo leuk, met zn 10en in een huis. En morgen weer aan de scriptie. En wijntjes. En woensdag pannekoeken eten!!
Oud 14-07-2009, 21:06
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag eindelijk na meer dan een maand weer aangesloten op internet. In de tussentijd promotie gemaakt, me ingeschreven voor een nieuwe studie, enorm geminderd met drank en drugs inname en mijn band klaar gestoomd om met onze nieuwe gitarist eindelijk weer te kunnen gaan spelen. Tering, je zou nog bijna gaan denken dat ik wat bereik met mijn leven
Oud 14-07-2009, 22:59
Verwijderd
Koffers en tassen zijn ingepakt. Morgen vroeg voor drie weken naar Guadeloupe.
Oud 14-07-2009, 23:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Net terug van Alela Diane in Utrecht.
Oud 15-07-2009, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Net terug van Alela Diane in Utrecht.
Hoe was dat?! Ik ga vanavond misschien ook, maar ik twijfel nog.

Maandag was de condoleance van m'n opa, en dat was mooi. Daarna naar Brüno geweest, die echt enorm tegen viel. Gisteren en vandaag lekker niks gedaan, en over een halfuurtje ga ik weer werken met de oudjesssss. Voor maar 4 uurtjes, bummer, maar daarna komt een vriendinnetje langs
Oud 15-07-2009, 16:41
Verwijderd
ik heb mijn H&M bon opgemaakt en op een terrasje gezeten. erg productief weer. nu moet ik me eignelijk haasten want ik krijg zo bezoek en m'n kamer is een ravaaaage.
Oud 15-07-2009, 18:29
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Hoe was dat?! Ik ga vanavond misschien ook, maar ik twijfel nog.
Waar treden ze op dan?

Het was erg mooi. Hele aparte sfeer; je kon tussen de liedjes en het applaus door een speld horen vallen. Ze zei zelf dan ook: "...you're a very gentle audience..."
Oud 15-07-2009, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Waar treden ze op dan?

Het was erg mooi. Hele aparte sfeer; je kon tussen de liedjes en het applaus door een speld horen vallen. Ze zei zelf dan ook: "...you're a very gentle audience..."
In Vera! Ben uiteindelijk niet meer geweest omdat er een vriendinnetje langs kwam. Wel jammer als ik reacties van vrienden hoor.
Oud 16-07-2009, 00:52
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik moest daar dus werken en ik snap echt niet waarom het zo indrukwekkend was voor vele mensen. het was een beetje standaard singersongwriter muziek maar net zo dat het zeikerig overkwam
Oud 16-07-2009, 13:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Haha, jij hebt dus een leuke avond gehad?

Citaat:
In Vera! Ben uiteindelijk niet meer geweest omdat er een vriendinnetje langs kwam. Wel jammer als ik reacties van vrienden hoor.
Zonde. Ik vond het erg de moeite waard. Ben alleen kwijt hoe de dame in het voorprogramma ook al weer heet.
Oud 16-07-2009, 15:49
Carn
Carn is offline
vanochtend gewerkt, toen spullen gepakt en nu onderweg naar de heimat (eindhoven) alwaar ik even mijn moeder een bezoekje breng, om daarna richting de amigo's in valkenswaard te gaan. en dan morgen een origineel weekendje ardennen te ondernemen.
Oud 16-07-2009, 20:28
Verwijderd
Ik ging vandaag met Urm en vrienden hangen bij de Hoornseplas, en dat was heeeerrrrlijk! Daarna gegeten en tv gekeken met Urm, en nu ben ik thuis en kapot, en ik denk dat ik zo ga slapen, want ik heb vannacht vet verrot geslapen en ik moet morgen weer van 8 tot half 5 werken beeeh.
Oud 17-07-2009, 12:34
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb net gesport en gedoucht en gegeten en nu moet ik een vissenkom verschonen dus ik moet maar even bedenken hoe ik dat moet aanpakken. Aan 't eind van de middag richting Utrecht want met een vriendinnetje koken en de stad in ofzoo .
Oud 17-07-2009, 17:14
Drez
Drez is offline
Citaat:
Haha, jij hebt dus een leuke avond gehad?

Zonde. Ik vond het erg de moeite waard. Ben alleen kwijt hoe de dame in het voorprogramma ook al weer heet.
Voorprogramma in de Vera was The Wind Whistles, weet niet of dat daar ook was?
Ik vond het wel schattig, maar ehh niet supergoed ofzo.

Vandaag weer stageeee, straks naar een vriend .
Oud 17-07-2009, 17:36
EvilConduct
EvilConduct is offline
Nee, was wat anders. Zal mijn ouders eerdaags eens vragen.
Oud 17-07-2009, 19:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lekker gewerkt, helemaal gek geworden van de belastingdienst want shit regelen zuigt, maar alles komt vast goed.
Oud 18-07-2009, 19:35
Verwijderd
gisteren met mijn mutti wezen winkelen, daarna uit eten geweest en toen naar de bios, naar ice age 3D. daarna gewerkt, geslapen en niks gedaan.
Oud 18-07-2009, 21:11
vilein
vilein is offline
Gisteren allerlaatste bday party in nmgn en dat was tof, want het was de dag voor de zomerfeesten. Vandaag ben ik te brak dus ik ga niet, maar dat komt de scriptie enkel ten goede. Want die moet dus nu echt wel een beetje af gaan zijn. Er kwamen ook nog vrienden van mn ouders eten en ze hebben geloof ik wat teveel wijn op met zn allen en dus ben ik maar gevlucht.
Oud 19-07-2009, 22:30
Verwijderd
Ik ging gisteren de ouders van m'n vriend ontmoeten, en dat was echt heel gezellig en ze waren echt heel tof?! Ik kreeg zelfs een strippenkaart van ze zodat ik nog een keer langs kan komen, omdat m'n ov in de vakantie niet geldig is Gisteravond naar Drag Me To Hell geweest, wat echt grappig was. Een soort Grindhouse film met veel kots en andere lichaamssappen, en ogen die eruit knalden haha. Nu ben ik weer thuis en moet ik slapen, want morgen van half 8 tot 4 werken buuuh.
Oud 20-07-2009, 11:01
Loezzel
Loezzel is offline
Heb de afgelopen dagen veel gehangen met mijn lover en vrienden. Veel spelletjes gedaan met zijn allen
Gisteren een filmpje gehuurd met mijn lover en het was zoooo verschrikkelijk! War, Inc. Wat een belachelijke, tenenkrommende kutfilm! Na een kwartier afgezet
Toen maar The Departed gekeken, die hadden we nog liggen
Oud 20-07-2009, 14:02
woezel
woezel is offline
gentse feesten, scrabbelen ,gentse feesten,lang slapen,luieren
Oud 20-07-2009, 16:25
capibara
capibara is offline
50 km fietsen, bbq, zwemmen en veel uitslapen.
Oud 20-07-2009, 20:17
Verwijderd
Ik ging werken, en we hebben een nieuwe oma die de hele tijd weg loopt en zichzelf verstopt en dan niet meer weet waar ze is, dus eigenlijk speelt ze de hele tijd verstoppertje met zichzelf En dan is er nog een die de hele dag blèrt "wie helpt mevrouw met eeeeteeeeen", en ik heb haar vandaag de hele tijd lange vingers gegeven omdat ik dan even een paar minuten van haar geblèr af was. Toch zijn ze ook wel grappig, haha. Net met Urm gehangen en gegeten, en nu ben ik moe en ga ik denk ik maar slapen ofzo.
Oud 20-07-2009, 21:16
Carn
Carn is offline
Gezellig weekendje in de Ardennen gehad, inclusief mot met de campingbaas en als culinair hoogtepunt +- 2kg biefstuk op een home-made steengril:

Oud 20-07-2009, 22:27
Loezzel
Loezzel is offline
Vanavond kwam er een vriendinnetje eten. Na het eten gingen we rummicubben en slechte series op rtl5 kijken
Oud 21-07-2009, 05:42
Verwijderd
Citaat:
Gezellig weekendje in de Ardennen gehad, inclusief mot met de campingbaas en als culinair hoogtepunt +- 2kg biefstuk op een home-made steengril:

[afbeelding]
Is dat ook echt gelukt?!

Ik ga zo werken met de oudjez, en ik heb een voedingsdienst wat inhoudt dat ik de hele dag alleen maar iedereen moet voorzien van koffie, thee, eten en sondevoeding. Saai. Het wordt volgens mij mooi weer, dus dat houdt dan ook weer in dat ik waarschijnlijk 10 pauzes heb in plaats van 3
Oud 21-07-2009, 12:44
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Is dat ook echt gelukt?!

Ik ga zo werken met de oudjez, en ik heb een voedingsdienst wat inhoudt dat ik de hele dag alleen maar iedereen moet voorzien van koffie, thee, eten en sondevoeding. Saai. Het wordt volgens mij mooi weer, dus dat houdt dan ook weer in dat ik waarschijnlijk 10 pauzes heb in plaats van 3
dat lukt altijd, want je kunt hem ook rauw eten. tenminste.. als ie een beetje vers is

maar ik ben ook wel benieuwd hoe ie er uitzag na bereiding
Oud 21-07-2009, 18:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Is dat ook echt gelukt?!
ja ging prima! gewoon regelmatig omdraaien, stukje afsnijden, etc. Je moet wel goed vlees hebben, met platgeslagen supermarktbiefstuk wordt het lastiger.

Citaat:
dat lukt altijd, want je kunt hem ook rauw eten. tenminste.. als ie een beetje vers is

maar ik ben ook wel benieuwd hoe ie er uitzag na bereiding
precies!

Helaas, geen pics van, maar het was prima
Oud 22-07-2009, 11:50
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben gisteren naar U2 geweest. Ben zelf niet zo'n U2-fan, maar de familie van mijn vriend zijn echt die-hards
Maar ik moet zeggen: het was echt ge-wel-dig. Zo indrukwekkend met de ronde podium, en een rond videoscherm wat uit elkaar getrokken kon worden. Damn
Enige nadeel was, dat die fokking lui van Arena ons pas na 3 regenbuien naar binnen lieten en zelf van binnen uit foto's van alle mensen in de regen gingen maken . Maar ja... volgens mij zag het er ook wel mooi uit van bovenaf, want iedereen gebruikte hun poncho's als dekzeil, om iedereen zo droog mogelijk te houden. We waren uiteindelijk helemaal overdekt met plastic zeiltjes .
Oud 22-07-2009, 12:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik ben gisteren naar U2 geweest. Ben zelf niet zo'n U2-fan, maar de familie van mijn vriend zijn echt die-hards
[..]

'Nuff said.
Oud 22-07-2009, 13:21
Metal
Metal is offline
Citaat:

[afbeelding]
Ultimate Survival, brought to you by Discovery Networks.
Oud 22-07-2009, 21:01
STP
STP is offline
Ik zou zweren dat ik afgelopen zondag op een afterparty in Rotterdam bij iemand thuis een oud-forummer tegen het lijf liep. Ik was alleen niet echt in staat om er verde op in te gaan... Heel apart, hele dag over nagedacht en zitten twijfelen hahaha!
Oud 23-07-2009, 00:05
vilein
vilein is offline
ik heb toch wel het tofste huis van utrecht denk ik. incl. huisgenoten dan natuurlijk.
Oud 24-07-2009, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zweren dat ik afgelopen zondag op een afterparty in Rotterdam bij iemand thuis een oud-forummer tegen het lijf liep. Ik was alleen niet echt in staat om er verde op in te gaan... Heel apart, hele dag over nagedacht en zitten twijfelen hahaha!
Wie dannnnn?

Ik heb vandaag de lelijkste schoenen ooit gekocht, afgeprijsd van 100 euro voor 10 euro. Zegt genoeg. Verder heb ik handige dingen gekocht die ik mee kan nemen naar Sziget, maar uiteindelijk vergeet ik dat waarschijnlijk toch.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten