Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriendje is hier met zijn camera, dus eindelijk de langverwachte
Foto's van Engeland (en fizzle)!!! ![]() ![]() De speciale muffins die ik voor zijn 21e verjaardag gebakken had! Mooi he ![]() ![]() Bellen blazen in de tuin! ![]() Bellen blazen is zo vreselijk leuk stiekum ![]() ![]() Ik heb hier een nieuw truitje aan! De hondjes in de achtergrond zijn Sacha (wit) en Clem (zwartwit). <3 ![]() Vandaag gingen we fruit plukken! Hier heb ik al een bak vol. (let vooral op de streep op mijn voorhoofd, die verraadt dat ik van de frambozen heb gesnoept (en daarna mijn handen aan mijn voorhoofd heb afgeveegd ![]() ![]() Hier ben ik aan het plukken. Trouwens ook in een nieuw truitje. ![]() ![]() Hier oefen ik mijn elegantie. Let vooral op mijn uiterst elegante schoenen, die gebaseerd zijn op die van Marie Antoinette. Sjawel! ![]() Na het frambozen plukken ging ik met mijn vriendje picknicken in het park. We hadden vers fruit en Pastries en het was heerlijk weer. Zie mijn vriendje genieten! ![]() ![]() ...maar toen begon het keihard te regenen. We zijn onder een grote boom gaan schuilen. ![]() ![]() (Raphael vond het wel een goed idee om in die boom te gaan klimmen ![]() Nou dat was het weer voor even. But I will be back! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Maar het is koffie ![]() Citaat:
![]()
|
ben naar een festival in zweden geweest, blablbala, maar daar hadden ze dus echt geniale toiletten (in een restaurantje in gothenburg dan. op het festival hadden ze gewoon dixies. wel met handzeep trouwens, maar verder bleven het dixies)
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik ben voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van saai naar onzin 2 Verwijderd | 125 | 28-05-2010 23:46 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
ARTistiek |
Teken de forumer boven je. fizzle-fluffy | 2 | 26-07-2009 20:53 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - Poule B Teun | 72 | 17-05-2007 22:06 | |
Lifestyle |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 Teun | 105 | 16-05-2007 23:05 |