Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je om 6:46 uur gaat kom je om 7:21 aan op Gouda Station.
Als je om 7:15 uur gaat kom je om 7:51 aan op Gouda Station. Als je om 7:45 uur gaat kom je om 8:21 aan op Gouda Station. Als je om 8:21 uur gaat kom je om 8:57 aan op Gouda Station. Als je om 9:20 uur gaat kom je om 9:52 aan op Gouda Station. |
![]() |
||
Citaat:
En de vorige bus zou er om 7:51 zijn, dan moet je de bus van 7:15 nemen.
|
Verwijderd
|
Je kunt ook op internet je kaartje bestellen en uitprinten, dan kun je nog een half uurtje langer blijven liggen!
![]() http://www.ns.nl/eticket/ticket |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou het ook gewoon niet proberen Miek, want dit heb je nog niet zovaak gedaan toch? Dat dacht ik ergens te lezen. Dan zit je ten eerste vet gestrest in de bus of je het wel haalt en ten tweede ga je straks nog twijfelen of het allemaal wel goed is. Meer tijd is veel relaxter.
|
Verwijderd
|
Vier minuten!
![]() Maar in A'foort zijn de bussen altijd tien minuten te vroeg ofzo, want bij de aankomsttijd op het station houdt 'ie rekening met de tijd dat 'ie weer vertrekt vanaf het station richting Nieuwland/Vathorst. Maar tussendoor gaat meneer de buschauffeur eerst nog een rondje rijden, koffie drinken en een krantje lezen! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|