| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

mijn foootoooows  

sorry voor mijn luiheid maar als je me wil zien dan moet je maar ff daar kijken owkiedokie? mooi dan! ![]() niet dat de footoos het ok doen vandaag... *zucht* 

Life is but a dream... For the dead! 
	Laatst gewijzigd op 23-11-2002 om 18:44.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

gewoon in het kader van voor de metamorfose.... dan post ik er ook wel een van mezelf en da's nog veel erger (kan je vast niet ontkennen) en dan doet iedereen het en dan hebben we een hype voortgebracht.. ufke heeft zelfs al het goeie voorbeeld gegeven in deze topic   Ufke -> 

[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

We were building castles in the sand, now we swim in the sea that swept them away 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

blijkbaar ligt het gevoelig, dus ik heb het er nooit meer over.. mijn welgemeende excuses MoD voor het bord voor m'n kop ![]() en wat JOUW post betreft, nordens konge; heel makkelijk om zo een zin te beginnen terwijl je me niet kent   het komt een stuk agressiever over dus ik geloof dat je je doel hebt bereikt... ook sorry dat ik jou op je teentjes heb getrapt hoor; het verbaast me wel een beetje moet ik zeggen

[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan 
	 | 
	||
| 

| 

|

ik beschik niet meer over een digicam, en heb al helemaal geen foto's op m'n computer van toen ik klein was dus dan maar een gewoon een foto die hier al es heeft gestaan ooit 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Hoi, ik ben dus sekaiko. Leuke foto enzo, evillemiep  

... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald? 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

hij valt echt mee maar ik heb er ook een andere ploef rokje onderaan zodat ie nog wijder is en ploefer isdankjewel!  
	 | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek | 

Addicted Music Freaks Fototopic. Metal  | 6 | 25-07-2008 11:57 | |
| Muziek |