| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Achterhoek, nuff said ![]() VoGewoon bijeengeraapt spul. Twee baskasten met 15" erin en twee fossiele Kenwood speakers er boven op. Ook nog twee losse B&O speakers uit de jaren 80, heerlijk geluid. En nog wat losse kringloopspeakers en wat extra amps.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Godver, klik je hééél even weg kom dat zeeschepsel ineens clandestien lopen doen. Maarja, kunnen lastig prikkeldraad om deze topic heenleggen.... Misschien als we heel lief voor hem zijn gaat hij23 wel weer weg...
|
|
|
Verwijderd
|
hm ok nouja jammer dan
paar vrienden van me gaan een paar dagen met de auto door nederland touren en dinsdag en woensdag zijn ze in amsterdam, ik kan niet hele tijd met hen mee maar dinsdag en woensdag misschien wel... ze hebben al een reservering voor de jeugdherberg in het vondelpark maar ik weet niet of ik daar nog een persoon bij kan boeken snapje
|
|
|
|
|
Ik ben weer terug na een gezellige avond. We zijn naar Harry Potter geweest (tegenvaller
) en daarna de kroeg in. Net weer thuis en nu lekker slapen. Morgen weer werken en morgenavond lekker een avondje stoned achter de computer hangen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|