Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, in Amsterdam is het ook wel normaal om een uur bezig te zijn van de ene naar de andere kant, maar ik vind het toch vrij lang
![]() Maar even een upje, ondanks dat ik wel een waarschuwing hieronder heb staan dat er al langer dan 50 dagen niet gereageerd is, maar hoe staat het eigenlijk met de meetingplannen...?? |
![]() |
|
Haha, ja Utrecht is een wereldstad voor meetings
![]()
|
Oeh, zie dit topic nu pas. Ik ben er ook als het in Utrecht gehouden wordt
![]() Is tussen 16 augustus en 1 september geen idee? Dan is er nog vakantie en ov is geldig.
|
In principe zou ik de 16e kunnen, maar dan ben ik net een halve dag terug van m'n vakantie en ik weet niet of ik dan zin/energie heb om naar een meeting te komen
![]()
|
In verband met een verjaardag kan ik er op 22 augustus helaas niet bij zijn, maar misschien zien we elkaar bij een volgende meeting.
Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 09:50. |
![]() |
|
Ik moet afhaken, mijn ouders hebben besloten nadat ze terugkwamen van de ene vakantie met vrienden nog een paar dagen weg te gaan en nu zit mijn jongste broertje alleen thuis. Sorry!
|
Ik wil wel, maar ik ben er nu achter hoe duur treinkaartjes in Nederland ook alweer zijn... Vorig weekend naar Nijmegen geweest, gisteren naar Amsterdam en volgende week moet ik weer naar Rotterdam (sollicitatie!). Gezien ik in een uithoek van het land woon en geen OV meer heb zijn dat echt dure grapjes, ook mét kortingskaart. Ik moet het dus laten schieten, want zoveel verdien ik momenteel niet...
Hopelijk wel als ik straks weer in de Randstad woon.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wie is de grootste massamoordenaar ooit? Bart Klink | 195 | 21-08-2004 23:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Links Verwijderd | 142 | 14-05-2004 19:31 | |
Seksualiteit |
S.com Bi-meiden meeting? Sister Bliz | 327 | 12-10-2002 16:07 | |
Muziek |
Lowlands little lady | 242 | 23-08-2002 03:15 | |
Lifestyle |
Meeting idee! Black Sugar | 256 | 18-08-2002 09:20 |