Advertentie | |
|
06-07-2009, 15:39 | ||
Citaat:
Er bestaat echter wel een lijst met paddestoelen waarvan de wet handel en bezit onder de opiumwet schaart. De catalogus op http://azarius.net/ is een leuke indicator voor welke soorten geestverruimende middelen momenteel vrijelijk verhandeld worden. Deze volstaat echter niet als lijst zoals waar ts naar opzoek is. http://erowid.org heeft een grote verzameling drugs gedocumenteerd staan, maar de 'legal' sectie is veelal gebrekkig of gedateerd. In principe geldt voor vele 'legale' middelen dat ze dat zijn omdat ze niet illegaal zijn, want niet voorkomen op lijst 1 (harddrugs) of lijst 2 (softdrugs). Op de site van de douane zijn deze lijsten terug te vinden, maar ik kan niet garanderen dat deze compleet zijn of er rechten aan kunnen worden ontleend.
07-07-2009, 18:28 | ||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
lijst I en II van de verboden middelen, behalve als ze uitgeschreven worden door "bij wet aangewezen personen" alles wat hier niet op staat is legaal, maar zoals uit de opiumwet blijkt is een lage kwantiteit voor eigen gebruik in de praktijk nauwelijks strafbaar. Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-07-2009 om 18:37. |
08-07-2009, 04:13 | ||
Citaat:
08-07-2009, 08:06 | ||
Citaat:
03-08-2009, 01:57 | ||
Citaat:
- Sex-stimulerende middelen - Natuurlijke MDMA-varianten - Salvia (1 van de sterkste triptaminen) - Truffels schijnen nog verkrijgbaar te zijn - Natuurlijke XTC's - Verscheidene soorten thee, varieerend van meditatief tot wiet-vervangend - Zaden zoals Morning Glory (met LSA, natuurlijke variant van LSD) - etc.
04-08-2009, 22:38 | |
Hmm, het schijnt dat maanzaadjes kleine hoeveelheden opiaten bevatten. Maar je kunt ze zo bij de bakker krijgen.
Hoe je daar high van moet worden, vraag het me alsjeblieft niet. De planten waarvan maanzaadjes gemaakt worden hebben een heel laag gehalte aan opiaten. Ik had ergens gelezen dat de Romeinen het rookten en dan gingen spacen, maar ik denk dat dat van andere planten afkomstig is.
05-08-2009, 06:17 | ||
Citaat:
Legaal.. dat kan je verschillend opvatten. Maar ik denk dat je bedoeld gewoon in de normale winkel te krijgen.. Weinig tot niks. (bijna) Al de onder genoemde zijn; gebaseert op pseudo-effecten, grondstoffen, medisch legale drugs of gokjes... Je kan er van uit gaan dat grondstoffen zoals Ephedra niet het zelfde zullen zijn als amfetamine(s), om maar een voorbeeld te noemen. Ook dingen als Natural XTC lijken weinig tot niet op MDMA (werkende stof in XTC). Krijg je te horen "duw een nootmuskaat door je strot", niet doen, weliswaar bezit nootmuskaat de grondstof waaruit MDMA kan worden gemaakt. Maar dit is nog lang niet MDMA zelf, de trip is ook heel anders als MDMA, best wel klote eigenlijk. Drugs zijn meestal geoptimaliseerd om drugs te zijn, er gaat een flink process aan vooraf voor jouw lijn coke in je neus zit, zelfde geld voor amfetamine(s), zelfde geld voor heroďne, zelfde geld voor MDMA, het zelfde geld voor wiet. Je hebt namelijk ook wiet die geen high/stoned geeft, vind je veel in frankrijk, simpele planten voor touwen. Bevatten geen tot weinig THC. Maar je hebt dan ook weer speciale planten waar extra veel THC in zit, White widow etc. Zo heb je bij amfetamines; L-amfetamine of Levo-amfetamine wat weinig tot totaal geen van de gewilde effecten geeft. Maar je hebt ook weer de D-amfetamine of Dextro-amfetamine, wat qua effecten de meest potentie hebbende is in de rij Levo/racemic/Dex, maar dit is allemaal gemaakt door mensen. Ga er dus maar niet van uit dat je zo'n perfecte stof in al zijn glorie tussen het maandverband en de tubes Parodontax zult aantreffen. Al met al, zoek een dealer en koop het illegale(en dus supervette optimale ) of koop een fles zeup en zorg dat je de volgende dag niet meer weet dat je gister een ongelofelijke kut avond hebt gehad. |
05-08-2009, 14:50 | |||
Citaat:
Citaat:
05-08-2009, 20:07 | ||||
Citaat:
En sommige kruiden dan, die groeien dan niet in nederland maar toch... planten en schimmels verbieden Citaat:
Maar ik mag wel voor 50 euro 100 gram EU gecertificeerd USO-31 zaad kopen (ca. 5000 zaden) en daarmee 100m2 hennep adopteren. http://www.sensiseeds.com/reduceerjo...3p2010001.html of liters zware alcohol drinken, of paracetamol slikken, morfine spuiten, autoraces rijden, koffie drinken tot mn hoofd ontploft en natuurlijk random stunts puur voor de kick. Citaat:
05-08-2009, 21:13 | ||
Citaat:
of is dat de hoeveelheid die je mag kopen.
05-08-2009, 23:27 | |||
Citaat:
Citaat:
31-08-2009, 18:40 | |
als drugs illegaal zijn,
waarom kan je dan in elke supermarkt drank halen?? en zijn er coffee- en smartshops??
|
01-09-2009, 00:18 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
en anders gewoon truffels eten ook niets mis mee |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |