![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komt wel snel vind ik, aangeizen Lauda aan het einde van dit seizoen wel verderingen met Jaguar had gehaald. Ze hadden hem beter denk nog een kans kunnen geven en naar de eerste 3 Grand PRix kunenn kijken om dan alsnog tot een keuze te komen. Maar goed het zei zo, wat vinden jullie? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit plekkie is misschien wel wat voor Dhr. Lauda. En laat Jos volgend jaar maar voor Minardi rijden, en dan zien we wel weer in 2004. ![]()
|
als het niet beter wordt volgend seizoen dan zeg ik mijn abonnement op canal plus op... uiteindelijk was formule 1 de doorslaggevende reden... en voor mij mag Lauda de middelvinger naar Ford steken, zou wel erg stom van hem zijn om die andere positie bij het bestuur van Ford te accepteren... ze hebben niet eens respect voor de legendes
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Een briljant coureur hoeft echt niet per se een perfecte teambaas te zijn; kijk naar Prost. Jaguar heeft gewoon i.i.g. de afgelopen twee jaar twee baggerauto's geproduceerd en een net iets te grote hoeveelheid geld besteeds aan Rahal, Lauda en al helemaal aan Irvine. Ford heeft gelijk dat er wat veranderen moest, en dit is een goede manier. Het is alleen jammer voor Lauda, maar het is niet anders. (En persoonlijk vind ik het nog tien keer zo jammer van Eddie Irvine. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat zegt teambaas Paul Stoddart van Minardi. Het is dus zeer waarschijnlijk dat deze twee rijders bij Minardi rijden volgend jaar. (mits ze met de Cosworth motoren rijden) Justin Wilson is iets aan het opzetten om geld bij elkaar te halen om zich in te kopen bij Minardi. En Paul Stoddart heeft velen malen gezegt: "Jos Verstappen kan altijd 'gratis' bij ons komen rijden, maar als hij naar Minardi komt moet de 2de rijder wel geld meenemen...". Het ziet er dus naar uit dat Verstappen en Wilson volgend jaar bij Minardi een plaats kunnen krijgen (als Justin genoeg geld bij elkaar kan krijgen ![]()
|
![]() |
|
|