| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb eindelijk weer foto's op internet staan
![]() Maar ze zijn niet zo heel recent meer, nouja jullie zullen het er mee moeten doen. Vraag me niet wat ik hier doe. ![]() [IMG]hoop tekst.[/color] [IMG]hoop tekst[/IMG] de helemaal linkse op de fiets ben ik, en mijn haar is ondertussen al een stuk langer enzow [IMG]hoop tekst[/IMG] Snik snif snotter Kan dus toch niet via msn.Nouja dan moeten jullie maar gewoon even hier kijken.
Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 12:27. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
![]() Die foto is toch echt te erg, zeg, jezus mina! You teenage dirtbag! ![]() Ripper
|
|
|
|
Haha, belachelijk is precies het juiste woord voor de meeste van deze foto's! ik zal mezelf dan ook maar weer voor lul zetten: ik met een vriend op Halloweenfeest...
http://alex2.hothost.tv/halloween/ha...o/P1010144.JPG
Laatst gewijzigd op 26-11-2002 om 20:52. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik doe hier mijn lengte eer aan, met mijn kabouter plop immitatie met pasfoto's ben ik ook een held en last but not least, Lin en de man met de vierkante kin allemaal oude troep overigens..
Laatst gewijzigd op 27-11-2002 om 14:19. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Puberale fratsen waar je met schaamte en nostalgie op terugkijkt Uice | 82 | 06-04-2008 13:21 | |
| Beleidszaken |
Slotjes... A Narrator | 33 | 04-09-2004 15:10 | |
| Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 22:31 | |
| Beleidszaken |
Beleid van Onzin Sky Jewel | 13 | 24-03-2004 01:01 | |
| ARTistiek |
deel 2 van vervolg verhaal (sorry dat het zo lang duurde!) fruitmand | 5 | 01-12-2001 16:09 | |