Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me een stuk beter nu ik mijn beste vriendin weer heb gezien.
Ik denk alles goed met haar komt. Ik weet alleen niet of het met hem ook goed is. Ik ga proberen op hem te wachten. Misschien is mijn pakketje er morgen. Ik hoop dat mijn telefoon zometeen gaat. Ik wil dit weekend alles even uitzoeken. Ik droom over onmogelijke dingen. Ik zou willen dat wensen soms uitkwamen. Morgen lekker uitslapen. |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me o zo happy!
Ik denk op dit moment vrij weinig. Ik weet dat het goed gaat. Ik ga vandaag naar een feesje van een vriendin. Misschien ga ik het koud hebben Ik hoop dat het leuk word Ik wil iets leuks doen Ik droomde dat mijn bff jarig was, en dat ik niet naar zijn verjaardag mocht van mijn ouders! Ik zou willen dat ik niet hoefde te afwassen. Morgen ben ik vast moe na een nacht niet slapen
|
Verwijderd
|
Ik voel...me zo in de war
Ik denk...aan de verkeerde Ik weet...dat wat zijn vader gezegd heeft precies is wat ik zelf al blogde. Ik ga...ergens aan beginnen waar ik niet aan wil beginnen Misschien...zie ik het licht en gooi ik binnen 3 maanden mn plannen om Ik hoop...dat ik een keuze maak zonder iemand pijn te doen in mn omgeving Ik wil...alleen maar voor mezelf leven. Ik droom...en blijk dus gepraat te hebben de eerste nacht hier weer. Ik zou willen dat...ik durfde te kiezen Morgen... avond gaat ie naar huis en dan kan ik opnieuw beginnen met nadenken, |
![]() |
|
Ik voel... me goed maar met een irritant gevoel in mn buik
Ik denk... aan hoe moeilijk het was om koffie te zetten en hoe stom ik me daarbij voel ![]() Ik weet... dat het nog een tijdje gaat duren Ik ga... mezelf zo douchen, aankleden, gamen en wachten tot het tijd is Misschien... misschien inderdaad.. Ik hoop... dat ze nog een week weg blijven! Ik wil... zelfgemaakte appeltaart met slagroom, ijsjes, hugs en Atlantis II verder spelen Ik droom... 16+ ![]() ![]() Ik zou willen dat... het een andere tijd, plaats en wereld kon zijn Morgen... eerste stage dag in het delta psychiatrisch ziekenhuis ![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me weer wat beter dan gisteren, maar niet perfect.
Ik denk aan alle dagen die niet komen. Ik weet dat ze niet op me valt. Ik ga haar een brief sturen. Misschien kom ik wel vanavond bij mn ouders uit de kast. Ik hoop dat ik vlug dat stomme woordenboek weer vind. Ik wil haar zien. Ik droom iedere nacht van een onbereikbaar meisje. Ik zou willen dat ik kon vliegen. Wel met opvouwbare vleugels, anders wordt het een beetje moeilijk met mijn kleren enzo ![]() Morgen is het dinsdag. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel... me moe
Ik denk... aan slapen Ik weet... dat ik morgen weer stage heb en ik vind het leuk (behalve het "vroege" opstaan dan ![]() Ik ga... morgen dus naar stage Misschien... durf ik na deze stage nog meer dingen Ik hoop... dat het huisje waar mijn vriend en ik gaan wonen snel klaar is Ik wil... dan 2 katten Ik droom... dadelijk Ik zou willen dat... mijn vriendje hier was om te knuffelslapen Morgen... heb ik weer stage ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel... dat ik naar bed moet gaan.
Ik denk... dat ik morgen heel opgelucht ben. Ik weet... dat ik niet zo eigenwijs had moeten zijn. Ik ga... me daar verder niet druk om proberen te maken. Misschien... is het wel beter zo. Ik hoop... dat mijn idee wordt goedgekeurd. Ik wil... niet alleen slapen. Ik droom... flarden. Ik zou willen dat...... Morgen... vroeg opstaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel... Niet en vrij weinig
Ik denk...Dat mijn aankoop van Unibail-Rodamco short geen goede keuze is Ik weet...Ik weet zeker dat die koop een goede keuze moet zijn Ik ga... Zometeen slapen Misschien... moet ik wat meer tijd aan mijn studie besteeden Ik hoop... Dat de beurzen snel en hard gaan dalen Ik wil... 1000-1250 aandelen NSI Ik droom... van dividend te kunnen leven Ik zou willen dat...Dat de beurzen snel en hard gaan dalen / van dividend te kunnen leven Morgen... weer een dag |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Pose-a-question nr. 2 Batave | 500 | 29-03-2010 15:44 | |
Psychologie |
Maak de zin af - topic... Mariekje* | 92 | 15-01-2007 15:44 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic #2 Mariekje* | 412 | 06-03-2006 15:29 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic dead person | 490 | 07-06-2005 15:18 | |
De Kantine |
Van wie kreeg je je LAATSTE PM? :p Waar ging het over en wat was je reactie? Mr.Oizo | 500 | 28-09-2004 17:35 | |
Psychologie |
Maak de zin-af-topic Dreamerfly | 500 | 25-06-2004 18:47 |