| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
sterkte
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
is dan weer heel wat anders dan een festival waar ik afgelopen weekend was....daar kreeg ik zelfs een koelelement door de fouillering ik dacht eens even kijken hoe droevig de controle hier is sloeg echt helemaal nergens op daar
|
|
|
|
|
|
Ach de controle zelf was een enorme fail.
Drugshonden die niet aansloegen en fouillanten die puur moeilijk doen met fouilleren omdat ze met dat vakantiebaantje ook es een keer autoritair kunnen doen. Terwijl ze wel mijn scheermes oversloegen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En vanavond eindelijk eens iets anders dan zuipen ga er maar weer eens vandoor
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik had eens wijn en raki die door de pensioneigenaar zelf gemaakt was, van druiven uit z'n eigen wijngaard. ![]() Zoooooo overdreven hard dronken van geraakt dat ik, nou ja... Angstigere vrienden hadden me naar 't ziekenhuis gestuurd. ![]() 17 jaar en alleen gewend aan bier drinken ;o |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik ga eens kijken of we hier nog iets lekkers te drinken hebben.
|
|
||
|
Citaat:
De enige keer dat ik geestelijk echt dronken was. ;pPluspunt was wel dat ik de dag er na 0,0 kater had, behalve dat het voelde alsof iemand met schuurpapier over een aantal vitale organen heen was gegaan. Al iets te drinken gevonden?
|
||
|
|
|
|
lijkt me geen prettig gevoel.
ja ik heb een fles whiskey ergens achter in een kast gevonden. nu hopen dat hij een beetje smaakt.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik moet nog 2 dagen werken en dan Lowlands. Voor nu zit ik stoned achter de computer.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Absoluut niet zo trippy als de andere keren, vrij down to earth, met hele sterke korte pieken erin. We hebben kittens gevist, house gekeken en we hadden 6 katten en een hond die uitermate goed vermaak waren ![]() en seks op lsd, wtf....
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik zie jullie vrijdag wel, echt geen zin donderdag al te gaan, eigenlijk helemaal nergens zin in, behalve teren op mooie herinderingen en zo na het uitlezen van harry potter toch maar effe een jointje roken ![]() Wel raar, door 2 weken 'niet' blowen zo veel dingen gedaan, moet ik maar vaker gaan doen. Echter geen zin dan weer meer te drinken, blijft een kut drug, nog bonje lopen maken met een hongaarse beveiligingsdude omdat de peuken stand dicht was en de arme kerel me niet kon vertellen waar er dan wel eentje open was ![]() en sex op acid, moet er niet aan denken ![]() Elkaar insmeren met ijsblokjes terwijl we aan de x zaten was wel duizend fijn ![]() En nu op naar een tijd van mindering, dit was opzich wel een mooie afsluiter van een jaar (te) hard partyen
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
De paddo's zijn binnen! Twijfel alleen nog of ik het binnen wil doen of buiten, heb het de andere keren buiten gedaan en dat vond ik heel prettig. Maar aan de andere kant is thuis ook wel fijn en je kunt tenminste niet je spullen vergeten. Maar het lijkt me minder intens.
We gaan het zaterdagavond doen. |
|
|
|
|
Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met buiten psychedelica gebruiken. Dat staat voor mijn volgende keer LSD eigenlijk wel in de planning.
![]() Omdat het voor je vriend de eerste keer is zou ik het gewoon thuis doen. Ik neem voor het gemak even aan dat dat voor hem een vertrouwde omgeving is en dat is zeker voor een eerste keer wel aan te raden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() had ik vorige keer ook gedaan en dat vind ik wel het beste....ik had ze gewoon bij iemand thuis genomen en daar gewacht tot ze werkten. zijn ouders waren er niet dus we konden doen wat we willen; af en toe eens een rondje buiten scharrelen en als we dat weer beu waren konden we zo weer naar binnen. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
waarom zou je je huis voor mij op moeten ruimen?? is het zo'n chaotische warzone dat er geen plek meer is voor een simpel slaapmatje?
kijk maar, ik hoop dat het kan. enige nadeel voor jou is dat ik waarschijnlijk wel een paar keer in willekeurige staat van bewustzijn 's nachts bij jou aan zal komen kakken haha nee or zal wel meevallen maar introductie week is vaak wel veel stappen en bier drinken hoor ik |
![]() |
|
|