Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kan aan mij liggen hoor, maar misschien zijn jullie te krampachtig bezig met dingen 'doen'. Het is namelijk echt niet zo dat ieder stelletje altijd maar wat aan het 'doen' is, als ze bij elkaar zijn.
Het mooie eraan is juist dat 'bij elkaar zijn' vaak al voldoende is om plezier te hebben. Wij hingen soms gewoon uren op de bank, films kijken of praten. Of we lagen gewoon op bed naar het plafond te staren met z'n tweeën. Stiltes hoeven ook niet slecht te zijn. ![]() Verder is het ook niet zo dat je altijd 'alleen' hoeft te zijn. Ga samen met vrienden weg, of bij elkaars ouders op bezoek, ga lekker de stad doorlopen (je hoeft niet eens te gaan shoppen), ga samen iets drinken, ga lekker in het park liggen - het is niet voor niets lekker weer! Het lijkt wel alsof jij een lijst wil hebben met dingen die je kunt doen, en ze dan wil afstrepen ofzo. Sowieso zijn er veel dingen die je meer dan eens kunt doen. Niet dat je iedere dag in de bios moet gaan zitten, maar je snapt wat ik bedoel. Oh en weet je wat ook gezellig kan zijn? Ga een dagje met hem gamen ofzo. Lekker met de Playstation of Wii. Dat is iets wat veel jongens sowieso wel leuk vinden. ![]() En als laatste: Er is op dit forum een topic, helemaal vol met ideeën. Hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1590266 Have fun. <3 |
![]() |
|
Doet me denken aan m'n ex en ik, wij altijd naar de griek, willen eens iets anders; uren en uren zoeken in de wijde omtrek naar een ander restaurant wat ons wel smakelijk leek, 2 uur later komen we bij wat uit; juist, de griek...
Ach, dingen die goed zijn moet je ook niet veranderen.
|
Het is ook leuk om samen te koken of een taart te bakken ofzo. Weet niet of je op jezelf woont of bij je ouders. Als je bij je ouders woont, moet je ze gewoon een keer wegsturen. En dan gewoon met je vriendje thuis chillen. Samen koken, eten, afwassen, op de bank hangen is ook leuk. Je hoeft niet per se aan activiteiten buitenshuis te denken. Maar dat is al eerder gezegd, geloof ik!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |