Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2009, 20:16
theladyroos
theladyroos is offline
hallo ik ben een meisje van 15 bijna 16
en ik ga over ong 2 weken mijn vriendje zijn familie ontmoeten,
en bij hem slapen ,
ik heb wel vaker verkering gehad maar het is nog nooit echt serieus geweest ofzo dus ja ik ben best wel een beetje nerveus..

ik ga zijn familie ontmoeten bij de verjaardag van zijn opa ,,
hebben jullie tips voor mij wat ik moet kopen , hoe ik me moet gedragen , en dingen wat ik wel en niet moet doen

dan zou ik dat graag weten

groetjes en alvast bedankt

Laatst gewijzigd op 21-08-2009 om 11:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2009, 21:26
WolterB
WolterB is offline
Gewoon jezelf zijn en voor een cadeautje kan je het beste je vriendje vragen als je niets weet
Oud 12-08-2009, 21:28
Sherlock
Sherlock is offline
Of samen iets kopen
Oud 12-08-2009, 23:20
Verwijderd
Idd gewoon beleefd zijn maar wel jezelf, je niet anders voordoen, en hooguit iets kleins meenemen. Nou ja het zal wel van de ouders afhangen, maar mijn ouders zouden het raar vinden als een vriendje iets voor hen mee zou nemen. *denkt even na* Hoewel mijn huidige een bos bloemen voor m'n moeder heeft meegenomen, dat was wel goed scoren Helemaal uit zichzelf, ook nog
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 23:53
cenerentola
cenerentola is offline
Beleefd zijn en netjes u zeggen! Wees geinteresseerd, maak af en toe een grapje en ga niet stil in een hoekje zitten.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 05:55
Verwijderd
Gewoon jezelf van je beste kant laten zien. Geen cadeautje, bos bloemen is wel leuk. Even bij je vriendje informeren of zijn opa niet allergisch voor bloemen is.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 11:33
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Gewoon jezelf van je beste kant laten zien. Geen cadeautje, bos bloemen is wel leuk. Even bij je vriendje informeren of zijn opa niet allergisch voor bloemen is.
voor opa neem je geen bos bloemen mee, maar een doos sigaren, een fles wijn of een borrel
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 10:09
theladyroos
theladyroos is offline
ja alleen dat doe je toch niet als je daar voor het eerst komt voor het zelfde geld rookt hij niet en drinkt hij niet
kom je daar met je wijn xD

nou ik heb al een idee wat ik ga kopen : een leuke verjaardags kaart saai , maar wel veilig
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 11:15
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou samen iets kopen. Dat is volgens mij voor iedereen het makkelijkste
Oud 15-08-2009, 15:08
I C U
I C U is offline
Jep, samen iets kopen doet het altijd wel goed. Verder inderdaad jezelf zijn, dat is het belangrijkst.
Oud 15-08-2009, 17:35
cenerentola
cenerentola is offline
een verjaardagskaart is prima een bescheiden en persoonlijk cadeau, daar maak je vast indruk mee
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 00:43
Verwijderd
Toen ik kennis ging maken met de ouders van een ex ging ik daar naartoe voor een etentje. Die dag had ik een dikke kater en daarbij was het eten niet te hakken.
Dat was geen goeie combinatie, ik werd er stikchagerijnig van, zij ook, dit hielt stand en een paar weken later was het uit.

Kortom, niet te veel drinken de dag van tevoren en het eten smaakt hoe dan ook altijd goed.

Laatst gewijzigd op 24-08-2009 om 17:15. Reden: Om DiepDenker te fucken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 19:24
DiepDenker
DiepDenker is offline
Citaat:
dit hieldt stand
verleden tijd nooit met dt!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 20:39
Verwijderd
relevante up ouwe
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 10:34
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik vind het echt vreselijk om ouders te ontmoeten, laat staan in 1 keer de hele familie! Ik ben van mezelf heel verlegen en zo dus ook toen ik naar mijn vriend ging de eerste keer ( inmiddels al langer dan een jaar geleden ). De eerste paar keer dat ik bij hem was heb ik alleen zijn vader gezien omdat zijn ouders in een scheiding lagen, en dat was best wel raar. Maar zijn vader is echt heel leuk! Alleen zijn moeder is vreselijk! Zeker toen het uitging, doordat zijn ouders in een scheiding lagen en mijn ouders aankondigden dat ze ook gingen scheiden wisten we niet wat er ermee aan moesten, en is het uit gegaan. Na 1,5 maand is het toen weer aangegaan en toen ik naar zijn vader ging was het meteen weer leuk en ouwehoeren enzo, alleen zijn moeder blijft zeggen dat het mijn schuld is dat het uitging ( NA EEN JAAR NOG STEEDS! )

Maar zolang je gewoon jezelf blijft is er niks mis mee, en als zijn ouders/familie je niet accepteren zoals je bent is dat niet jou probleem. En zoals andere ook al zeggen, gewoon U zeggen zijn ouders/opa/oma en als je JE mag zeggen, zeggen ze dat heus wel tegen je!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 15:29
theladyroos
theladyroos is offline
nou vanavond blijf ik dus slapen eerst hebben we een buurt bqq bij hem en dan blijf ik slapen
en ja morgen dus...zijn familie ontmoeten
ik zou jullie zo snel mogelijk laten weten hoe het is verlopen
ik heb bloemen gekocht voor zijn moeder voor de bqq
het zijn gele rozen
en voor zijn jarige opa een leuke kaart met een aap erop met mijn naam erin

groetjes mij
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 15:33
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Nou is toch niks mee! Je hoeft ook geen groot kado te hebben ofzo, maar meestal is het wel leuk om iets te hebben dat wordt altijd wel gewaardeerd Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 15:41
theladyroos
theladyroos is offline
dankje wel
en jullie allemaal bedankt voor de tips en ik zou mijn verhaal
vertellen als ik maandag weer terug ben ..of stiekem als me vriendje ff van de pc is ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 22:02
Mark
Mark is offline
Gewoon bij opa op schoot gaan zitten en die man een pleziertje gunnen op zijn ouwe dag.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 13:48
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
Gewoon bij opa op schoot gaan zitten en die man een pleziertje gunnen op zijn ouwe dag.
Haha, nee zo maak je een lekkere indruk
Oud 27-08-2009, 18:21
theladyroos
theladyroos is offline
nou ik ga jullie vertellenb hoe het nou gegaan is ,,
nou eerst ging ik bij mijn vriendje slapen en bqq'en en dat was echt heel leuk
alleen ik ben de laatste tijd heel snel moe maar ik was ook gewoon nog zenuwachtig voor de dag daarna en wat tot gevolg had dat ik ziek werd en niet kon slapen
nou de volgende dag was ik wel heel erg moe en toen .. zijn familie ontmoeten , dat was echt heel erg leuk ik werd met open armen ontvangen en iedereen zei " dat moet je meisje zijn " en ook mijn kaart viel in de smaak

mijn tip voor mensen die " zijn familie ontmoeten " een nachtmerrie is : gewoon jezelf zijn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2009, 21:46
Akhlys
Akhlys is offline
hehe, gefeliciteerd is dan denk ik wel een beetje op z'n plaats wel een beetje lullig van het ziek worden, maar ja, je hebt je doel bereikt
Reageren

Regels voor berichten