Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2009, 09:13
Missy
Missy is offline
Citaat:
verkoopt de hema inklapbare tafeltjes denken jelui?
Volgens mij niet. We hebben nu een campingaktie iets, maar volgens mij staan daar geen inklapbare tafeltjes bij.
Oud 18-08-2009, 09:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hé punk ass motherfuckers.
ook goedemorgen
Oud 18-08-2009, 09:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
verkoopt de hema inklapbare tafeltjes denken jelui?
volgens google cache vroeger wel.
Oud 18-08-2009, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij niet. We hebben nu een campingaktie iets, maar volgens mij staan daar geen inklapbare tafeltjes bij.
oh bedankt voor de info maar dan ga ik er misschien toch even langs met die campingactie en allezzzz
Oud 18-08-2009, 09:56
Verwijderd
wtf de kat van de buren is aan het bevallen in mijn kast
Oud 18-08-2009, 09:56
Verwijderd
ik wist niet eens dat dat beest zwanger was ;x
Oud 18-08-2009, 10:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wtf
Oud 18-08-2009, 10:13
Verwijderd
hahahahah
Oud 18-08-2009, 10:14
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb straks (om 4 uur) mijn sollicitatiegesprek *hyper*
Oud 18-08-2009, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-08-2009, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-08-2009, 10:29
Verwijderd
Ja het is vrij kut eigenlijk wel. Deze kat had twee jaar geleden ook een nestje, en de eigenaren gingen toen op vakantie, haar volledig aan haar lot overlatend en al die kittens zijn doodgegaan omdat ze moeder ze verliet. Het was echt zielig, we hoorden ze altijd piepen. En ze hebben dat beest dus niet eens laten helpen in de tussentijd. Dus ik moet straks die arme kat + kroost weer bij die mensen afgeven en dan maar hopen dat ze er wat beter voor zorgen ofzo
Oud 18-08-2009, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ja het is vrij kut eigenlijk wel. Deze kat had twee jaar geleden ook een nestje, en de eigenaren gingen toen op vakantie, haar volledig aan haar lot overlatend en al die kittens zijn doodgegaan omdat ze moeder ze verliet. Het was echt zielig, we hoorden ze altijd piepen. En ze hebben dat beest dus niet eens laten helpen in de tussentijd. Dus ik moet straks die arme kat + kroost weer bij die mensen afgeven en dan maar hopen dat ze er wat beter voor zorgen ofzo
Dierenbescherming bellen!

Of nou ja, dan krijg je natuurlijk de hele tijd gezeik met die buren.
Oud 18-08-2009, 10:35
Verwijderd
Ja, en wat kunnen die er aan doen. Het is gewoon al te makkelijk om je huisdieren te verwaarlozen zonder dat er een haan naar kraait.
Oud 18-08-2009, 10:39
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen!

Kut voor die kat
Oud 18-08-2009, 11:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
2) wtf hoe doen jullie dat posts tellen? ik dacht eerst dat het een lijstje was van wie de meeste saai-titels had aangemaakt
Wij als medewerkers hebben de taak om alle posts in een topic te tellen en door wie die posts zijn gemaakt bij te houden. Daardoor kunnen we zo'n lijstje posten. En omdat we zo goed en secuur werken klopt het lijstje eigenlijk altijd wel.
Oud 18-08-2009, 11:08
Verwijderd
Weet iemand een goede kapper in Enschede?
Ik was vorige keer bij Capelli, en die knippen Theodoor en mijn vader altijd heel goed, maar bij mij was m'n pony ongelijk en deden ze niet wat ik vroeg. Dus daar wil ik niet weer naartoe.
Dus nu overweeg ik maar gewoon naar de kapper om de hoek te gaan, hoewel die er van de buitenkant wel érg degelijk uitziet.
Oud 18-08-2009, 11:09
Martiño
Martiño is offline
Katje, kun je die kittens dan niet gewoon afgeven bij het asiel ofzo?
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand een goede kapper in Enschede?
Ik was vorige keer bij Capelli, en die knippen Theodoor en mijn vader altijd heel goed, maar bij mij was m'n pony ongelijk en deden ze niet wat ik vroeg.
Volgens mij weet Theodoor wel een kapper waar hij altijd zeer tevreden mee is.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wij als medewerkers hebben de taak om alle posts in een topic te tellen en door wie die posts zijn gemaakt bij te houden. Daardoor kunnen we zo'n lijstje posten. En omdat we zo goed en secuur werken klopt het lijstje eigenlijk altijd wel.
Verwijderd
Citaat:
Goed punt.
Oud 18-08-2009, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij weet Theodoor wel een kapper waar hij altijd zeer tevreden mee is.
ja dat zeg ik, daar was ik dus niet tevreden mee.
Oud 18-08-2009, 11:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 18-08-2009, 11:12
Lorelei
Lorelei is offline
Knap hoor. Fijn dat jullie altijd zo secuur werken.
Oud 18-08-2009, 11:16
Tink*
Tink* is offline
De troep is al bijna opgeruimd!
Oud 18-08-2009, 11:16
Rationeel
Rationeel is offline
toch knap hoor.
Oud 18-08-2009, 11:20
Lorelei
Lorelei is offline
Jeetje, ik moet eigenlijk zo toch wel echt van m'n luie kont gaan komen, anders haal ik alle dingen die ik vandaag moet doen nooit meer. Meh.
Oud 18-08-2009, 11:20
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Ik vind dit een beetje teleurstellend.
We deden iets anders. ;o
Oud 18-08-2009, 11:21
Verwijderd
Goed zo tinkie, hoe was het feest!

@katje, ja gewoon die katjes niet aan hun geven, misschien hebben ze geeeneens door dat de mama kat zwanger was?!
Oud 18-08-2009, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Het ziet er naar uit dat het er maar eentje is, gelukkig. Maar ik wil/durf/kan niet zomaar hun eigendom naar het asiel brengen, en sowieso ga ik niet een pasgeboren kitten bij zn moeder wegrukken. Dus ik denk dat ik moeder en baby straks in een doos leg (als ik zeker weet dat er niet nog meer komen) en ze afgeef.
Oud 18-08-2009, 11:24
Verwijderd
Alleen maar eentje, dat is ook zielig!
Tink*
Tink* is offline
Het was nice hoor, het geeft alleen altijd zoveel zooi. En volgende week komen mijn studiematties dus dan weer zooi!
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit, hoewel ik niet weet in hoeverre dat mogelijk is want pasgeboren kittens zijn kleine blinde mormeltjes die, als de moeder er niet bij is, om de twee uur gevoerd moeten worden. En daar hebben ze bij het asiel geen tijd voor, 'om de twee uur' betekent namelijk ook 's nachts.

Maar het valt te proberen, misschien hebben ze daar een of ander speciaal programma voor. Of is het de procedure dat iemand ze tijdelijk mee naar huis neemt, ofzo.

Nare situatie wel
Oud 18-08-2009, 11:25
Verwijderd
Hahahaha wie maken er meer zooi en waarom komen ze gespreid? En heb je cadeautjes gehad?
Oud 18-08-2009, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Goed zo tinkie, hoe was het feest!

@katje, ja gewoon die katjes niet aan hun geven, misschien hebben ze geeeneens door dat de mama kat zwanger was?!
Dat zit er dik in, ja, want aan de kat was het helemaal niet te zien. Ook wel logisch als het er maar 1 is. Maar ja, zie hierboven.
Oud 18-08-2009, 11:26
Verwijderd
Dat het er maar één is maakt de kans dat het asiel 'm wil aannemen wel groter. Zeker als je vertelt dat de overige lading kittens is doodgegaan
Oud 18-08-2009, 11:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hahahaha wie maken er meer zooi en waarom komen ze gespreid? En heb je cadeautjes gehad?
Geen idee, er ligt altijd overal chips en meuk. Ze komen gespreid omdat ze niet in één keer passen en ja ik heb een keyboardstander gehad en thee en creatieve maak meuk en nog meer dingetjes!
Oud 18-08-2009, 11:30
Verwijderd
Goedemorgen!

Terug van Chersonissos - Kreta

En het was de beste vakantie ever !
Oud 18-08-2009, 11:32
Tink*
Tink* is offline
Heb je nog chickies gehosseld Archont?
Oud 18-08-2009, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit, hoewel ik niet weet in hoeverre dat mogelijk is want pasgeboren kittens zijn kleine blinde mormeltjes die, als de moeder er niet bij is, om de twee uur gevoerd moeten worden. En daar hebben ze bij het asiel geen tijd voor, 'om de twee uur' betekent namelijk ook 's nachts.

Maar het valt te proberen, misschien hebben ze daar een of ander speciaal programma voor. Of is het de procedure dat iemand ze tijdelijk mee naar huis neemt, ofzo.

Nare situatie wel
De kat van mijn moeder is ook te vroeg bij de moeder weggehaald, schijnt. Daarom gaat ze aan je oren likken.
Oud 18-08-2009, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Heb je nog chickies gehosseld Archont?
Tuurlijk.
Oud 18-08-2009, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Oud 18-08-2009, 11:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Nare situatie wel
Hoe lang moeten die kittens dan bij de moeder blijven? Je zou natuurlijk een tijdje voor die kat kunnen zorgen en daarna de kittens naar het asiel kunnen brengen. Het lijkt er niet op dat je buren de kat zullen missen. Wettelijk is dat misschien niet netjes (huisdier=eigendom), maar vanuit een moreel oogpunt vind ik dat meer het juiste ding om te doen.

Maargoed, het blijft een kutsituatie voor jou, want nu is het hele gedoe opeens jouw verantwoordelijkheid.
Oud 18-08-2009, 11:39
Missy
Missy is offline
Archont, is Kreta een beetje leuk om op vakantie te gaan? Vriendinnen willen er volgend jaar ook heen.
Oud 18-08-2009, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Archont, is Kreta een beetje leuk om op vakantie te gaan? Vriendinnen willen er volgend jaar ook heen.
Wat is het gemiddelde opleidingsniveau van je vriendinnen?
Oud 18-08-2009, 11:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat is het gemiddelde opleidingsniveau van je vriendinnen?
+

Waar willen ze heen?
Oud 18-08-2009, 11:42
Rationeel
Rationeel is offline
star beach sloeries
Oud 18-08-2009, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang moeten die kittens dan bij de moeder blijven? Je zou natuurlijk een tijdje voor die kat kunnen zorgen en daarna de kittens naar het asiel kunnen brengen. Het lijkt er niet op dat je buren de kat zullen missen. Wettelijk is dat misschien niet netjes (huisdier=eigendom), maar vanuit een moreel oogpunt vind ik dat meer het juiste ding om te doen.

Maargoed, het blijft een kutsituatie voor jou, want nu is het hele gedoe opeens jouw verantwoordelijkheid.
Acht weken. En hun kat voor acht weken ontvoeren kan echt niet. + we hebben er zelf al vier, en we gaan vrijdag op vakantie.
Oud 18-08-2009, 11:45
Verwijderd
@ Missy, wat is het doel van de vakantie?!

Katje, wil je de kleine baby kat niet zelf houden, of weet je niet iemand die de kat hebben wil en als je de buren nou inelkaar slaat en zegt dat ze goede voor de babykat moeten zorgen en dat er dan over 6-8 weken iemand komt om het katje mee te nemen?!
Oud 18-08-2009, 11:46
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja, ik denk dat je vooral moet opletten dat jullie idee van vakantie hetzelfde is. Als je de hele dag in Chersonissos gaat rondhangen heb je een heel ander soort vakantie dan wanneer je naar Heraklion gaat en naar het paleis van Knossos (of wat daar nog van over is)... of bijv naar die kloof aan de westkant.

Regels voor berichten