Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2002, 15:31
xx
xx is offline
ik zou jullie graag wat willen vragen over gymleraren. Wat voor gymleraar of lerares hebben jullie?? Wij hebben 1 hele stomme die altijd degene voortrekt die het goed kunnen en degene die het niet kunnen worden uitgelachen. Nou ben ik benieuwd hoe dat bij jullie zit want zo'n leraar vind ik dus echt fout!!

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2002, 16:08
Evito
Evito is offline
Wij hebben al enkele pedofielen als gymleraar gehad.
Bah.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 17:26
marlies
marlies is offline
Zo'n docent is zeker fout! Ontslaan met die hap, dan maar geen gym. Iedereen moet gewoon zelf gaan sporten en gym afschaffen.. Nutteloze zooi.
Oud 27-11-2002, 18:10
doyou
doyou is offline
ik heb een super saaie gymlerares en ze is ook nog es mn mentor!ze praat altijd heel sloom en trekt kinderen voor.
Oud 27-11-2002, 18:14
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had er altijd eentje die mij altijd een <6 gaf, ook als ik eens een keer heel goed was, nooit een complimentje ofzo. En iemand die vrijwel nooit naar gym kwam kreeg dan een 8 omdatie één keer iets goed deed of omdat die leraar dacht datie t wel zou kunnen en ik kwam gvd altijd (tegen heug en meug in) en altijd een 6 of lager en ik ben liev meisje. En toen kregen we één keer zo'n stagiair en die zei dat ik goed kon hockeyen maarja, die mag dan weer geen cijfers geven...maar hij had t wel helemaal gemaakt bij mij

*had altijd superhekel aan gym*
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 18:38
alpha
alpha is offline
Wij hebben meedelevende gymleraren! Echt waar, je zult het niet geloven maar de gymleraren op de bovenbouw havo/vwo zijn aardig en ze geven cijfers op inzet en ze proberen het voor degenen die gym niet leuk vinden omdat ze het niet kunnen, het zo makkelijk mogelijk te maken. Dan is gym nog niet leuk en zie ik er nog steeds tegenop maar het is toch wel heel wat fijner dan gym van leraren die alleen maar aardig zijn tegen sportmensjes, en die leraren had ik wel in de onderbouw. Maar goed, ik heb nog twee keer gym, morgen en over twee weken (volgende week toetsweek) en dan niet meer voor dit jaar! Ja, ik zit in mijn examenjaar.
Oud 27-11-2002, 19:49
Verwijderd
dit jaar heb ik allemaal verschillende gymleraren.
in de eerste en tweede had ik een hele aardige man, en hem heb ik nu weer voor 4 weken
in de 3e en 4e had ik er eentje die altijd kei-hoge cijfers gaf
en dat mens dat ik dit jaar 4x heb gehad is echt een bitsj...
haar heb ik vorig jaar ook 1 les gehad, en toen had ik al een hekol aan d'r..
maarja, haar heb ik gelukkig niet meer dit jaar, als het goed is
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 21:46
bumblebee
bumblebee is offline
We hebben nu een enorme kloothommel (sozzy) als gymleraar .. we krijgen nu alleen nog maar theorie-les van hem, omdat ie de klas niet aan kan. (wrom niet? omdat hij ontzettend onredelijk is.) Hij schreeuwt, scheldt, en heeft soms zelfs , int verleden, leerlingen een mep gegeven. Ik mag hem echt niet.

Nee, nou, neem dan die van vorig jaar. Echt een lekker ding! En ook nog eens heel aardig! Hmmz.. *zwijmel*
Oud 28-11-2002, 14:05
Vlooienband
Vlooienband is offline
Mijn gymlerares is geweldig: ik heb nog geen enkele keer les van haar gehad.
Lang Leve Het SOK-programma!

Kennen jullie dat btw ook, een SOK-programma? Het houdt in dat je in het examenjaar geen normale gymlessen meer hebt, maar rare gymlessen, zoals wandklimmen, duiken, mountainbiken, golfen, squashen e.d.
Oud 28-11-2002, 15:04
Breg
Breg is offline
Ik heb 2 gymleraren (grote klas). En ze zijn echt koel. Ze weten de les echt leuk te maken. En geven ook wat beter advies dan: misschien moet je het eens op een andere manier proberen...........(ik ben niet zo goed met schieten bij basketbal)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:21
Iduna
Iduna is offline
Ik heb nu verschillende projecten ipv gym (street-dance, klimmen, duiken, fitness enz. enz.). (Bij ons heet t dus geen SOK, maar SOLO )

De eerste 2-3 jaren vond ik gym vreselijk, omdat ik dingen (zoals turnen enz.) moest doen, die ik echt niet kon... Het leek wel alsof je alles moest kunnen... Gelukkig hadden we soms LIO'ers. Ze verzonnen leuke spelletjes, waren heel soepel en ook nog eens aardig voor je.
De jaren daarna, vond ik gym wel leuker worden, ik hoefde niet alles te kunnen en de leraar die ik toen heb gehad was gewoon tof.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:25
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Scholen moeten sportclubs stimuleren, gymlessen moeten zwaar aangepast worden.

Ik doe bijvoorbeeld aan jui-jitsu. Ik denk dat ik dan wel een soort cijververhoging of vrijstelling van bewegingsonderwijs zou moeten krijgen. En de mensen die niet aan sport die hebben gewoon les.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 15:37
Balance
Balance is offline
ik heb verschillende gymleraren gehad.
een enge viezerik, een hele aardige en een soms-wel-soms-niet-aardige docent.

Op dit moment heb ik geen gym, maar ik hoop dat ik na de kerst (als het weer begint) die aardige krijg uiteraard. Hij vindt het namelijk niet erg als je iets niet kan, hij geeft bijna altijd 2 cijfers, één voor de prestatie en één voor de inzet. En als je prestatie voor jou doen eigenlijk ook wel erg goed is (ook al kunnen anderen het veel beter) geeft hij alsnog een hoog cijfer.
Wel tof dus
Oud 28-11-2002, 17:18
Verwijderd
Citaat:
scimmia schreef:
Kennen jullie dat btw ook, een SOK-programma? Het houdt in dat je in het examenjaar geen normale gymlessen meer hebt, maar rare gymlessen, zoals wandklimmen, duiken, mountainbiken, golfen, squashen e.d.
hebben wij ook
ik weet alleen niet hoe het heet bij ons
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 18:46
Vlooienband
Vlooienband is offline
En hoe vinden jullie dat dan, zijn de verschillende projecten leuker dan de lessen, of niet?

Ik vind het echt toffer. Aan die gewone gymlessen had ik altijd de schurft, dat samenwerken... Juch.
Hierbij heb ik veel meer de kans om een individuele sport te kiezen, dat bevalt me echt beter.
Oud 30-11-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
scimmia schreef:
En hoe vinden jullie dat dan, zijn de verschillende projecten leuker dan de lessen, of niet?
ik vind het een stuk leuker
de eerste periode had ik fitness, vond ik echt niks aan, maar na 4 keer was het gelukkig voorbij
nu heb ik klimmen, das echt en nu vind ik het jammer dat een periode maar 4 weken is..

De dingen waar je je voor kon opgeven zijn sowieso een stuk leuker als de standaard basketbal en trampoline-springen
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 12:56
alpha
alpha is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Scholen moeten sportclubs stimuleren, gymlessen moeten zwaar aangepast worden.

Ik doe bijvoorbeeld aan jui-jitsu. Ik denk dat ik dan wel een soort cijververhoging of vrijstelling van bewegingsonderwijs zou moeten krijgen. En de mensen die niet aan sport die hebben gewoon les.
Waar slaat dat nou weer op?! Het is goed dat je aan jui-jitsu doet, maar wat heeft dat nou weer met schoolgym te maken? Ik vind dit echt flauwekul!
Reageren

Regels voor berichten