Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2009, 14:41
Missy
Missy is offline
Titel zegt het. Verzin was leuks. Leef je uit.
Oud 03-08-2009, 17:15
Verwijderd
Hai ik met Miss Miis$yjj *hihi

Iik soekz een leuwkuh Boyyi, Li3fvstuh 1tjUh di3 k@Nn KoKKUhhn f00r mii.

Verder ben ik een gezellige meid die van muziek houd.

Groetjes, Missy forumbaas +.

P.s. Ik ben 18 jaar.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 19:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hete krullenbol (21M) zoekt blonde stoot met C-cup (18+) voor spannend maar ook knus avondje in bed. Reacties naar R. Panda.
Oud 03-08-2009, 21:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik (22V) zk charm., hoffelijke man (20-25) om deuren open te houden, thee voor me te zetten en me voor te lezen. Hobby's: 19e-eeuwse lit., kostuumdrama's, forumen. Chick Rock.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 21:19
Verwijderd
Fizzle-F zoekt een goedgemutste Engelsman, met donkere krullen en gevoel voor Britse humor. Wil jij met mij eens een beschuitje Engels ontbijtje eten? MSN me dan!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 21:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
V-studente zoekt leuke jongen die van toneel houdt om mee te nemen naar België en daar fijne muziek te luisteren onder het genot van een wijntje. Of rosé'tje. Of iets anders. Bel me!
Oud 03-08-2009, 22:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vlotte, muzikale en talige forumbaas (17V) zoekt charmante Brit (iers accent pre!) om Britcoms mee te quoten, duetten mee te zingen en cream tea mee te eten. Moet goed kunnen koken en van Monty Python houden. PM Cherry Springs!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 23:06
Verwijderd
Ik: Stoute, speelse, multi-getalenteerde 17-jarige (maar qua ervaringen 22-jarige, echt!), op zoek naar levensdoel. Kernwoorden: bloemetjes, rokjes, haardracht, zwierige dansjes, zwoele stem, cup C+, raphael.

Jij: Raphael, raphael, raphael, raphael.

Klopt dit? Laat het me alsjeblieft weten, dan maak ik de meest prachtige cupcakes voor je.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 23:31
Verwijderd
Wat kan ik zeggen? Ik ben alles wat je in een mens zoekt.

Groetjes Lisa.

P.s. Alles!!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 23:36
Verwijderd
Ellow. Rode Panda hier. Stoer, cool, chill. 21 jaar, een berg levenservaring. Maar ik durf ook mijn zachte kant te tonen. Op mijn schouder mag jíj uithuilen. Voor verdere info verwijs ik je naar mijn foto's. Ik doe ook aan verzoekjes. Laterzzz.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 23:41
Verwijderd
Ik ben een meid met een sterke spirituele kant, als venus, mars en de aarde op 1 lijn staan ben ik als een tweeling in de lente haha! *snap je 'm?* Ik steun 3e wereld landen zoveel als ik kan en ben gek op koken, wandelen, festivals en mijn studie. Ik zoek een kerel die sterk in zijn schoenen staat en open staat voor de spirituele wereld.

Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 10:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik, Rode Panda, 21M, ben op zoek naar fotografe om mij voor eeuwig vast te leggen op de gevoelige plaat. Ik ben zelf ook heel gevoelig.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 12:30
Verwijderd
Ik ben een gepassioneerde meid, zeventien jaar oud. Ik ben op zoek naar een leuke, slanke, donkerblonde dame, die mij en mijn vriend willen vergezellen in bed. Het liefst iemand met hersenen, die ook creatief is aangelegd.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 12:41
Tink*
Tink* is offline
Hoi! Ik ben een sexy mooiboy die wel van een kapsalonnetje houdt. Wil jij mijn handje vasthouden?
Oud 04-08-2009, 14:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
20-jarige Groninger (V) in hart en nieren zoekt rebound boy om leuke tijd mee te hebben: goede gesprekken, gezellige dates en wie weet meer...
Oud 04-08-2009, 18:45
Philosophy
Philosophy is offline
Ben jij een echte man met mooie krullen, een interessante babbel en de nodige humor? Dan zoekt deze 22-jarige goed gebekte Groningse vrouw jóu!
Oud 04-08-2009, 18:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Rustige maar gezellige, volwassen 17-jarige Friezin zoekt nette kamer in Groningen. Word jij mijn nieuwe huisgenoot?
Oud 04-08-2009, 18:57
Verwijderd
Verover mijn hart met goedgelukte romantische clichés en ik zal je tot het einde der dagen beminnen. Een Engels accent is een plus. Zelf heb ik veel te bieden: niemand kan voorbij gaan aan mijn jeugdige voorkomen en blonde lokken. Overigens kook ik niet voor je, daar nemen we dan maar een butler voor.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 22:53
Verwijderd
Guys, opgelet, ik ben het: Q. Ik ben een echte lady, maar ben niet bang het voortouw te nemen. Op álle gebieden :wenkbrauw: Ik zoek een levensgenieter, een don juan, een wim-lex, een leo dicaprio. Ben jij alles in één? En kun je tegen een ietwat beschermend svexvriendje? Laat je berichtje achter op mijn voicemail! Ik beloof het te beluisteren. En misschien wat te laten horen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 15:28
Tink*
Tink* is offline
Hoi ik ben Lisa, wil jij samen met mij naar de toren van Pisa? Ik kan je some good Utrechtse lovin' geven met een snufje Limburgs. Wie weet laat ik jou wel zien wie het weerwolfje in bed is.
Oud 05-08-2009, 22:56
arPos
arPos is offline
vr. 20j zkt lk mtj vr sxytme
Oud 05-08-2009, 22:57
Laisve
Laisve is offline
Zwetende man zoekt behaarde vrouw voor goede gesprekken en intieme schuursessies. Telnr. op aanvraag.
Oud 05-08-2009, 22:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kan ik je helpen het beest in jou te bevrijden? Kun jij mijn oerkrachten aan? Mail me dan! xx een leeuwtje
PS ik hou ook van Duitse literatuur en van Engelse fantasyboeken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 00:55
Verwijderd
Hoi, ik ben fizzle en ik ben heet! Ik hou van iets oudere jongens met krulletjes en een mooi engels accent. Dus heb jij een mooi balkon en hou je van wijn, dan hebben wij een date!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 00:58
arPos
arPos is offline
Mijn abstractie is niet aan te vullen of te wijzigen, ik zoek alleen bewondering.
kusje Kunst.
Oud 06-08-2009, 01:00
Verwijderd
WaarPost jij? Bel 0900arPos
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 23:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wil jij met mij samen kunst kijken? Misschien poseer ik wel voor jou!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 23:36
Verwijderd
Hai ik ben fizzle En ik ben aaibaar en nog geen 18 Vind jij dat wat? Stuur me snel een berichtje.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 10:42
Verwijderd
Hoi

ik ben lisa, ik ben mooi, slim, lief en stoer. Wil jij mijn date zijn tijdens een korte vakantie? Bel me. Elmofans hebben voorrang.

kusje
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 12:50
Verwijderd
Ik ben Kunst, ik ben een mysterie en ik zoek een man die wel tegen een stootje kan. Verzorg je jezelf niet goed? Dan reageer verdomme niet! groetjes.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:37
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi ik ben Rode Panda en ik zoek een blond verpleegstertje om mij te kunnen verzorgen terwijl ik op bed lig. Moet van Spinvis houden en van houten lampjes.
Oud 16-08-2009, 19:51
Philosophy
Philosophy is offline
Wil jij met mij de natuur verkennen, koekjes bakken en mijn held zijn? Ik daag je uit. Mail me.
Oud 16-08-2009, 19:53
Verwijderd
(off-topic: ik hou meer van donker haar, heb een mega zwak voor roodharige engelse meiden die ik ontmoet in Lourdes )

*Miekjuh* is mijn naam en ben bezet. Mocht je toch kans willen maken zoek ik een kerel die goed kan dansen, zingen en rekenen. Uiterlijk maakt mij niet zoveel uit, als je maar langer bent dan mij.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 19:56
Philosophy
Philosophy is offline
Dan ik, Panda. ;o

Hey jij, vullen wij elkaar aan op creatief gebied en is zelfs je persoonlijkheid een heus kunstwerk? Bel me: 06-RODEPANDA.
Oud 16-08-2009, 23:00
Alyssia
Alyssia is offline
Heb jij toevallig een extra kamer in Groningen? Ik betaal in natura. Mail me.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 11:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
gratis seks. Bel nu naar 0900-ALYSSIA
Oud 17-08-2009, 11:20
Verwijderd
Hoi allemaal.

Ik ben EoS en ik ben een typische mannenman, maar wel een lieve hoor. Mijn vriendin zegt dat ik heel sexy ben, maar ze is zelf zo leuk dat ik haar niet ga verlaten. We zijn dan ook samen op zoek naar contact voor een triootje. Als je maar weet dat mijn vriendinnetje veel leuker is dan jij, komt alles goed!

dikke kus en de groetjes van flindur
Met citaat reageren
Oud 17-08-2009, 12:21
Verwijderd
Ik ben in de ban van de "vinger in de bibs rage" en ik zoek mensen met een goede bibs. Groetjes Kunst.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 10:51
Verwijderd
Wil je samen met mij poseren? Ik heb alle tijd en veel geduld en zoek een gekke-bekken-trek-maatje die bij me in bed komt liggen. Liefs, Rode Panda.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 12:10
Verwijderd
Hoi,

Ik zoek bijna een vriendje, kun jij mij overtuigen van jouw geweldigheid? Ben je mooi, lief, stoer, grappig, aardig, vriendelijk, slim, sociaal, spontaan en verrassend genoeg voor mij? Ben je niet snel jaloers of achterdochtig en hou je er van om met mij een filmpje te kijken of op vakantie te gaan?

Bel dan snel,

kus van Quis!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 12:13
Verwijderd
[offtopic] Bijna?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 12:13
Verwijderd
.. Ja bijna!

Hoi ik ben Quis. Vul deze Quis in, als je geinteresseerd bent

Wie ben jij?
1. een jongetje
2. een meisje
3. een man

Waarom reageer jij op mijn advertentie?
1. Ik ben al jaren verliefd op Quis
2. Je lijkt me geweldig
3. Ik hou van Quizen

Wat vind je het leukste?
1. Vogeltjes en jou
2. Reizen en thee drinken
3. Mensen Quoten en Quizen invullen

Hoe wil je deze Quis afsluiten?
1. Met een groet en een telefoonnummer
2. Met een dikke kus en een knipoog
3. Met een uitnodiging en een bloossmiley
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 12:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hey mannen ik ben Charlotte. Ik heb mooie blauwe ogen, lang donker haar en een volumptueus lichaam. Hou jij van big boobs and an ass to match-type of girls dan zit je goed bij mij.
Dikke kus en een ondeugende knipoog van mij -XXX-
Oud 19-08-2009, 18:16
Verwijderd
Citaat:
.. Ja bijna!
Ik snap 't niet, maar dat zal wel aan mij liggen. Toffe quiz trouwens!

OT:
Hallo daar! Ben jij tof genoeg om mij en mijn schone vriendin terzijde te staan in het doen van leuke dingen? Raak je ook geďnspireerd door LOTR en val je op fladderige types? Reageer dan, ik zoek meer maatjes!

Laatst gewijzigd op 19-08-2009 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 18:21
Verwijderd
Ik Quis zoek een rode panda.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 18:27
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
RP zkt vr. 18-60j
blnd, brn.lchm, sprt., houdt v hout&lampjes
lfst met real nose
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 19:14
Verwijderd
the hell?!
Imene, 21v zoekt een hete warme maar ook lekker nonchie kerel, in belgie ale! Wablief?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 19:59
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hoi ik ben rode panda en ik ben op zoek naar de ware. Ik ben een moeilijke eter, ik lust namelijk alleen bamboe. Pluszijde is wel weer dat het mij dus niet uitmaakt als je niet kan koken
Ben je op zoek naar een echte knuffelbeer mail me dan nu. Leeftijd en geslacht maakt me niets uit, als je maar liev en sagt bent.
Oud 19-08-2009, 22:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hou van kijken. Wil jij door mij bekeken worden? bel me snel! x eye of sauron
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 07:06
Missy
Missy is offline
Hallo, ik ben Fizzle. Ik ben op zoek naar een artistieke jongen die me op mijn plaats kan zetten als het nodig is. Ambitie, een lekker lijf en passie voor klassieke muziek is een must. Bel je me?
Reageren

Regels voor berichten