Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar anderhalve week is ook fijn hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waar ga je heen in Italie? En voor hoelang? En wat ga je er doen? ![]()
|
Verwijderd
|
Hm ja ik ga niet niks doen, maar wel niks intellectueels doen, want ik ga manusje van alles uithangen in een kleine dorpgemeenschap in de bergen. Ik ken ze van vroeger. En voor onbestemde tijd, tot het te koud wordt zegmaar. Of misschien kom ik wel terug voor mijn diploma-uitreiking.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het lijkt me trouwens best leuk om varkensgriep te hebben. Lekker spannend en ik ben ook nog nooit in een ziekenhuis geweest dus dat wordt vast leuk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik impliceerde ook niet dat je direct naar het ziekenhuis moet met die ongein, ik bedoelde meer dat het wel kán. Als het na zeven dagen nog steeds erger wordt, las ik. Maar die kans is ook best klein, want de laatste keer dat ik er iets over hoorde waren er 1500 mensen ziek en tot zo ver zijn er maar 46 ziekenhuisopnames geweest.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, dat was oorspronkelijk het plan, maar nu gaan we niet meer omdat ik met de minuut meer symptomen van teh griepzzz krijg en zowel Julius als m'n ouders hebben zoiets van 'hmm'. En ik zelf ook, op zich, want om nou drie/vier dagen met koorts op een berg te gaan liggen is ook geen feest. Dus nu gaan we alleen naar Keulen.
Al m'n vakanties van deze vakantie gaan niet door om stomme redenen. ![]() |
![]() |
|
|