Ik heb zojuist bedacht hoe ik toch kan promoveren en toch ook nog redelijk kan verdienen. Dus als de TU wil dat ik kom promoveren moeten ze me arbeidsmarkttoelage geven
Ik speel nog wel eens MarioKart, Michael Chang pro tennis 98 en perfect dark. Ik had vroeger ook nog mario party dat was wel ok, maar ik weet niet meer waar die is.
Ik speel nog wel eens MarioKart, Michael Chang pro tennis 98 en perfect dark. Ik had vroeger ook nog mario party dat was wel ok, maar ik weet niet meer waar die is.
Mario party vindt ze waarschijnlijk wel leuk. Om de een of andere reden worden de spelletjes op marktplaats voor rond de 20 euro aangeboden. Terwijl ze volgens mij nieuw 50 gulden kostte.
Ik heb m'n nieuwe huisgenoot ontmoet. Hij zegt dat-ie 23 is maar als hij had gezegd dat-ie 17-19 was had ik 'm ook wel geloofd. Wat een pukkie is het nog. En volledig onzeker en op zoek naar acceptatie en waardering. Vermoeiend.
het was heel suf, wel een paar leuke foto's getrokken maar de docenten renden zo snel rond dat we ze na een paar uurtjes af gingen schudden want we kwamen niet aan tekenen toe. En de remmers die ik die ochtend bij de etos had gekocht werkte behoorlijk goed gelukkig
25-08-2009, 18:19
Verwijderd
Mooi
Tekenen uiteindeiljk wel nog gelukt?
25-08-2009, 18:20
Verwijderd
nee het regende de hele dag piepestelen eigenlijk echt een heel erg slechte excursie