Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2009, 23:01
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
[QUOTE=blurred;29623914]Natuurlijk duimten we voor je! Succes Nijn*!!

Ehm, heb je de relatie met je ex verbroken om in een onzekere relatie te stappen met iemand die aan de andere kant van de wereld woont?
[QUOTE]

Ik weet niet hoe ik je opmerking moet opvatten .
mogelijkheid 1: nee de relatie met mn ex was al uit voordat ik deze amerikaan echt leerde kennen. Had daarvoor al jaren met m gemsnt, gemaild etc. in het echt bleek er toch wel iets meer te zijn.
mogelijkheid 2: goed om over na te denken, ben immers niet na 2 jaar vrijgezel geworden uit een onzekere periode om vervolgens op deze manier een relatie in te stappen.
Los daarvan denk ik sowieso niet dat er zo snel een echte relatie uit voorkomt, daarvoor zouden we elkaar minstens nog wel een tijdje moeten opzoeken om te kijken of er echt meer in zit. Mja ik mis m voor de rest gewoon gigantisch.
Advertentie
Oud 01-09-2009, 07:51
Verwijderd
Vandaag ga ik een leuke dag hebben. Iedereen kan de boom in.
Oud 01-09-2009, 08:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
hmpf

Laatst gewijzigd op 01-09-2009 om 10:23.
Oud 01-09-2009, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb steeds het gevoel dat ik zou moeten vinden dat ik de verkeerde beslissingen heb gemaakt. Maar dat gevoel heb ik helemaal niet. Het voelt juist alsof alles nu vanzelfsprekend goed gaat, alsof het allemaal op z'n pootjes terecht zal komen of al gekomen is. En dat vind ik juist gek, dat ik al die enrorme veranderingen van de afgelopen paar maanden niet gek vind. Of klinkt dat heel onlogisch?

En ik mis de drummer, maar ik kan het wel aan zo, het voelt ook niet heel verkeerd om nu een tijdje niet bij hem te zijn. Stel dat ik straks in mijn eigen kleine huisje in Rotterdam woon (al wil ik niet te voorbarig zijn...) en hij komt echt langs, dan denk ik dat het heel leuk wordt en daar heb ik veel zin in. Terwijl ik vind dat de gedachte aan een maand lang constant een kerel om je heen (die hier niet eens alleen naar de supermarkt zou kunnen gaan) me aan zou moeten vliegen. Waarom vind ik het dan allemaal zo logisch voelen? Ik bedacht me laatst dat we nog niet eens 3 maanden iets met elkaar hebben en dat ik gisteren precies een maand terug was uit China. Gisteren was het ook precies een jaar terug dat ik wegging.

Ach, het leven.
Het leven is niet altijd makkelijk, maar als je het niet leeft, kom je er nooit achter hoe het is. Eto kak ustroen etot mir (Ja, met dank aan Dima Bilan ;-) , wat zoiets wil zeggen als 'Dat is hoe de wereld draait, in elkaar zit, gebouwd, gemaakt is'. In elk geval een hele grote knuffel en heel veel sterkte van mij, Etmakas

---Ik ben zoooooooooooo verliefd op een meisje maar het is zeker niet wederzijds. Maar zij is zóóó mooi! Ik zie het verschil tussen hemel en aarde niet meer . Blijft feit dat ze een meisje is en dat de kans dat het wederzijds is niet zo groot is. Maar ik ga haar een brief sturen =D. Alleen al bij het idee krijg ik sjtsji in mijn benen Ikgahetdoen! Maar ik ben bang, maar ik ga het wel doen.
Oh, God sta me bij - terwijl ik niet eens religieus ben
Oud 01-09-2009, 10:34
blurred
blurred is offline
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
Oud 01-09-2009, 10:59
Nijn*
Nijn* is offline
Ai, ai, ai. Gezakt
En op zo'n lullige manier. Ik voelde me helemaal niet meer gespannen ofzo, ik heb echt goed gereden. Ik reed op een gegeven moment in een straat, met aan beide kanten geparkeerde auto's. Het was krap, er reed een fietser voor me, een vrachtwagen vlak achter me en er kwamen allerlei auto's van de andere kant. Dus ik heel langzaam gereden, keurig afstand gehouden enz. Tot ik merkte dat ik rechts best dicht op de geparkeerde auto's zat, net toen ik wilde corrigeren zodat mijn spiegel de andere auto's niet raakte, trok die examinator vet hard aan mijn stuur en kreeg ik te horen dat ik 'wel goed moest opletten want ik zat bijna tegen die auto's aan'. Dude, als hij me 1 seconde langer de tijd had gegeven had ik het zelf opgelost en was er niets aan de hand geweest. Hij heeft te vroeg ingegrepen. De rest van de rit ging echt perfect, helemaal prima, niets gemist, elke keer dode hoek gekeken, niet afgeslagen, goed voorrang verleend. Mijn instructeur was heel trots op me dat ik zo goed had gereden en vervolgens zegt die examinator dat ik gezakt ben. Of ik zelf wist waar het aan lag? Ik zei dat ik zelf had kunnen corrigeren en dat hij te vroeg had ingegrepen. M'n instructeur stuurde me naar beneden om te wachten, hij heeft daar nog ruim een kwartier ruzie staan maken, ik heb hem nog nooit zó ontzettend boos gezien.
Het voelt zo ontzettend flauw, ik wéét dat ik goed heb gereden, ik wéét dat ik het kan. Mijn instructeur heeft alle vertrouwen in mij, ik heb één klein foutje (wát, nog niet eens een foutje) gemaakt en ik word er genadeloos op afgerekend. Verdomme.
Ik baal natuurlijk dat ik gezakt ben maar ik weet dat ik het kan, dat ik het de volgende keer wél ga halen. Maar ik vind het gewoon zó ontzettend, onwijs, heel erg gemeen dat ik hierdoor zak terwijl híj te vroeg heeft ingegrepen..
En nu, alsof ik nu nog veel meer rijlessen moet nemen? Mijn instructeur zegt dat hij me niets meer kan leren, dat ik kan autorijden dus wtf heeft het voor zin? Ik ga gewoon zo snel mogelijk met mijn instructeur een nieuwe datum prikken, misschien 1 of 2 lessen nog en dan haal ik het gewoon wel. Ik wéét dat ik het kan en normaal ben ik niet zo vol zelfvertrouwen dus dat zegt heel wat. Gelukkig merk ik dat iedereen wel vertrouwen in me heeft en ach, ik ken dan ook niemand die het in 1 keer heeft gehaald Kop op en doorgaan
Oud 01-09-2009, 11:04
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai en Nijn: ik geef de moed ook niet op, maar ik besefte opeens hoezeer ik het studeren an sich miste. Ik heb nu gewoon totaal geen uitdaging in m'n werk, ik draai 5,5u lang hetzelfde riedeltje af. Voor de sollicitaties die ik verstuurd heb, mocht ik er bij geen op gesprek en voor de master ben ik (denk ik, anders had ik nu toch al wel wat gehoord?) niet aangenomen.

Vandaag m'n OV inleveren () Weer een stukje van het studentenleven loslaten.
Oud 01-09-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Waar zou deze aardkloot zijn zonder John Lennon? Hij was geniaal...
Oud 01-09-2009, 13:04
Verwijderd
knuf voor Nijn . Wat ontzettend stom zeg.
Oud 01-09-2009, 14:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb vandaag ook mijn ov ingeleverd.

En een knuffel voor Nijn, dat is wel een vervelende manier om te zakken zeg
Oud 01-09-2009, 15:32
Verwijderd
Citaat:
en toen pas kwam ik langs die zin, die wel de waarheid raakt...

ontopic: ik zit in het zuiden. Het regent, het is benauwd en ik ben nog steeds in de war. Een aantal dingen zijn me duidelijk, een aantal andere dingen niet. Maar ik ben alweer goed op weg met mijn dieet en zit nog steeds op het laagste gewicht wat ik had. Dus nu een kwestie van doorzetten en die laatste kilo's dr af werken. Het zijn er 'maar' 6....
Oud 01-09-2009, 18:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Voor de sollicitaties die ik verstuurd heb, mocht ik er bij geen op gesprek
Vraag je ook na waarom niet? Daar kun je van leren voor een volgende keer. En sowieso is het schrijven van sollicitatiebrieven een goede oefening. Gewoon een heleboel sturen, ook al twijfel je of het iets voor je is. Eens is het raak!

OT: hard gewerkt vandaag. Het bevalt me tot nu toe wel, zo'n paar dagen "kantoorbaan". En dan toch lekker de afwisseling zo in de week. Ik hoop alleen dat ik wel actief genoeg ben, ik kan nu eenmaal niet direct voorstellen dat ik vanalles ga doen (brieven schrijven aan ouders enzo), terwijl ik de school nog amper ken...
Dadelijk in ieder geval nog even tanken, anders wordt het toch wel spannend morgen
Oud 01-09-2009, 20:28
marrel
marrel is offline
Nijn balen, en ja die laatste regel, gewoon door gaan want je kunt het!

Verdorie m'n keelpijn word weer erger Heel irritant. 3,5 week ofzo duurt het nu al, echt belachelijk. En het is allemaal zo apart nieuw en mja slopend ofzo
Oud 01-09-2009, 21:22
Verwijderd
Little Sally, shameless girl
They are just as jealous as you question their world
She'd say: "Okay, I'll be going all the way
But the hardest part of living is from day to day

It doesn't matter if your battle's won,
It's fun living life day to day
'Cause it's better to burn out than to fade away
It's better to burn than fade to grey

En zo is het maar net. Dus, doen doen doen. Ik wil een boel en als angst het enige is wat me tegenhoudt, mag ik me niet tegen laten houden. Punt.
Ik moetwil: een beetje beter voor mezelf zorgen. Eens wat beter en gezonder eten, terug in het ritme. Die kilo's kwamen er niet vanzelf aan. Sporten! Zumba klinkt wel leuk... (zumba'ers hier: is het ook geschikt voor mensen zonder al te veel conditie en ritmegevoel en dat soor dingen? ) En pilates of yoga. Rust in mijn hoofd. Bewust ontspannen, want dat vind ik eng want dan voel ik van alles dus dat gaan we ook doen. Ik wil schrijven, en het liefst écht. (Maar dat is maar voor een handjevol weggelegd dus proberen is eng. maar het gaat om de weg, niet om het doel.) En ik wil van alles leren, maar alleen wat ik graag wil leren. Ik zou het liefst niet meer mijn tijd verdoen met nutteloze colleges, maar sommige dingen moeten nou eenmaal. Ik wil reizen. Ik wil meer geld hebben = ik wil beter met mijn geld om gaan. Ik wil meer in de natuur zijn. Ik wil meer rust, meer ruimte zodat ik uiteindelijk meer kan doen. Ik wil meer leven. Ik wil ik wil ik wil. Het enige wat ik hoef te doen is het doen.,
Oud 01-09-2009, 21:56
Missy1234567890
Citaat:
Vraag je ook na waarom niet? Daar kun je van leren voor een volgende keer. En sowieso is het schrijven van sollicitatiebrieven een goede oefening. Gewoon een heleboel sturen, ook al twijfel je of het iets voor je is. Eens is het raak!
Ik heb er nog niet veel gestuurd. 2x heb ik een afwijzingsbrief gekregen en 1x is m'n brief niet doorgestuurd omdat ik te ver weg zou wonen. De ene keer stond er dat ze liever iemand hadden die al wat meer ervaring had en de andere keer hadden ze kandidaten die beter aan het profiel voldeden (was voor een traineeship). Het is gewoon erg lastig iets in mijn richting te vinden en als ik op een vacature buiten die richting reageer, kijken ze naar m'n cv en daar zien ze niet aan af dat ik geschikt zou kunnen zijn. Maar ik geef het niet op hoor, ik zoek gewoon verder en ondertussen blijf ik gewoon mijn saaie baantje houden.

OT:
Ik ben hartstikke moe. Dat is elke avond zo de laatste tijd. Oke, ik werk ook van 13-18.30 en ik ben echt de hele tijd ingespannen bezig. Dit wordt mijn 3e week op rij dat ik meer dan 27u werk. Ik ga binnenkort eens een dag vrij vragen denk ik.
Oud 01-09-2009, 22:17
Verwijderd
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffff.
Ik heb geloof ik nog nooit zo graag ergens weggewild zonder dat dat onmiddelijk kon. Ik voel me kut en heb zelfs heimwee, wat ik normaal nooit heb. Ik ben boos op alles tegelijk en vind het niet eergelijk. Stomme scrptiebegeleidster met haar slechte begeleiding, stomme mensen hier, stomme mensen die niet terugmailen, stomme jongen in de VS stomme stomme stomme!!
Oud 02-09-2009, 09:36
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben blij dat ik maandag toch maar over het weekend heb verteld tegen me coordinator.
nadat het maandag avond toch weer mis was gegaan.
en me moeder belde me gisteren en toen heb ik haar ook verteld.
dat ik het tegen me coordinator heb verteld.
en ze vond het gelukkig niet erg.
Oud 02-09-2009, 11:38
Captured2
Captured2 is offline
Ik voel me super verrot en kut. Mag pas in februari weer naar school van mn moeder en ben nu een beetje vrijwilligerswerk aan het doen.Verveel me echt de tering.Echt, waar gaat dit heen? Het blijft toch niet voor altijd zo?
Daarbij komt nog dat de enige jongen die ik leuk vind een vriendin heeft Stik er allemaal maar in!
Ik ben zooo ontzettend moe en ongelukkig..de koek is gewoon op.
Oud 02-09-2009, 13:22
Verwijderd
Iedere dag word ik wakker en denk ik, hoop ik voor een paar seconden dat het allemaal een droom was. Maar dan breekt de realiteit weer door en voel ik me net zo leeg als het moment waarop ik naar bed ging. Het voelt alsof ik vast zit in een eindeloze stroom van dagen die elkaar opvolgen, en ik voel me zo alleen. Uren voelen als dagen, en dagen zijn zoveel moeilijker te vullen. Ik kan me nergens op concentreren, niets voelt de moeite waard om te doen. Gaat het ooit nog veranderen? Zucht.
Oud 02-09-2009, 14:02
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
En zo is het maar net. Dus, doen doen doen. Ik wil een boel en als angst het enige is wat me tegenhoudt, mag ik me niet tegen laten houden. Punt.
Ik moetwil: een beetje beter voor mezelf zorgen. Eens wat beter en gezonder eten, terug in het ritme. Die kilo's kwamen er niet vanzelf aan. Sporten! Zumba klinkt wel leuk... (zumba'ers hier: is het ook geschikt voor mensen zonder al te veel conditie en ritmegevoel en dat soor dingen? ) En pilates of yoga. Rust in mijn hoofd. Bewust ontspannen, want dat vind ik eng want dan voel ik van alles dus dat gaan we ook doen. Ik wil schrijven, en het liefst écht. (Maar dat is maar voor een handjevol weggelegd dus proberen is eng. maar het gaat om de weg, niet om het doel.) En ik wil van alles leren, maar alleen wat ik graag wil leren. Ik zou het liefst niet meer mijn tijd verdoen met nutteloze colleges, maar sommige dingen moeten nou eenmaal. Ik wil reizen. Ik wil meer geld hebben = ik wil beter met mijn geld om gaan. Ik wil meer in de natuur zijn. Ik wil meer rust, meer ruimte zodat ik uiteindelijk meer kan doen. Ik wil meer leven. Ik wil ik wil ik wil. Het enige wat ik hoef te doen is het doen.,
Dit precies! Ave, dit is zo herkenbaar voor me! Jij hebt het precies zo positief opgeschreven als ik het wil zien. Ik moet echt een schop onder mijn reet hebben.. Ik wil honderdeneen dingen en tegelijkertijd lukt het me allemaal niet, de helft van de tijd omdat ik het niet DOE. Toevallig wil ik ook zo ongeveer dezelfde dingen als jij, zoals schrijven enzo... ik heb dat zoveel gedaan en sinds een paar jaar helemaal niet meer, zo zonde.

MAAR! Ik heb al verandering gebracht. Ik ga weer meedoen aan dat programma, want waarom ook niet? Staat leuk op mijn CV enzo. En daarnaast heb ik vandaag een sportkaart gekocht en ga ik zometeen sporten. Vanavond ga ik naar de oude uni om de mensen weer te zien op de borrel, morgen naar de borrel van de nieuwe uni omdat ik immers moet investeren in de mensen met wie ik NU omga, en vrijdag lekker uit eten met huisgenoten omdat mijn huisgenoot jarig is. En verder ga ik iedere dag OP TIJD zijn op colleges en aankomende zondag (en die week erna) goed studeren. Ik heb mezelf de tijd gegeven deze week weer te wennen aan het op tijd opstaan en aan het colleges volgen en weer op mezelf wonen, iedereen weer zien die ik wilde zien en dergelijke, maar volgende week is dat over; studie is belangrijk dus daar moet ik in investeren.
Oeh ik heb er wel zin in allemaal . Ik voel me goed!
Oud 02-09-2009, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me super verrot en kut. Mag pas in februari weer naar school van mn moeder en ben nu een beetje vrijwilligerswerk aan het doen.Verveel me echt de tering.Echt, waar gaat dit heen? Het blijft toch niet voor altijd zo?
Daarbij komt nog dat de enige jongen die ik leuk vind een vriendin heeft Stik er allemaal maar in!
Ik ben zooo ontzettend moe en ongelukkig..de koek is gewoon op.
Hoezo mág je pas in februari naar school ?

OT: Ik heb net twee ereaders geprint Wat een gefuck.
En nu nog mijn derde en laatste college van vandaag en ik moet je eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje gehad heb.. Van 9.00 tot 17.00 college is best wel heftig .
Oud 02-09-2009, 15:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb me ingeschreven bij een uitzendbureau (via internet, dat wel) en heb een sollicitatiebrief verstuurd, (dus) ben iets positiever dan gisteren.
Oud 02-09-2009, 18:41
Verwijderd
poeh, het is toch wel erg heftig allemaal. Ik wil zo graag alles goed doen, dat het me opbreekt. Vanochtend niet naar het hoorcollege geweest. Ik was opgestaan, maar voelde me zo slapjes en extreem moe dat ik maar weer terug in bed ben gekropen. Hoe ga ik dit 4/5/6? jaar volhouden? Ik moet snel een afspraak maken met mijn studieloopbaanbegeleider en decaan want ik kan gewoon echt niet voltijd studeren. Dat is op zich al bekend, maar ik moet weten welke vakken ik wel en niet ga doen. Vanmiddag zag ik het even niet meer zitten, had al bijna zin om weer met de opleiding te stoppen, maar zo snel geef ik me niet gewonnen. Ik moet gewoon tegen mezelf blijven herhalen dat ik intelligent genoeg ben. Anderen kunnen het ook, waarom zou ik het dan niet kunnen? Na de eerste week is er nog niets zo verkloot dat het niet meer goed kan komen toch? Ik moet mezelf door de eerste periode heen slaan. Oktober is voor mij de moeilijkste maand en die moet ik zien te overleven. Naar school gaan, mijn best doen en als ik thuis ben niet meer te veel piekeren en ontspannen. huphup!
Oud 02-09-2009, 19:59
Missy1234567890
@ Vogelvrij: goed beziggeweest En nog bedankt voor je pm
@ Lentekriebel: heb je je nu ingeschreven voor een voltijd of deeltijd studie?

OT: zo moe. Weer volle mep gewerkt. En sommige mensen hebben gewoon gelijk, maar dan moet ik weer zeggen dat er nou eenmaal regels zijn in Nederland blablabla. Soms denk ik ook dat ik niet geschikt ben om voor zo'n organisatie te werken. Ik ben veel te idealistisch.
Oud 02-09-2009, 20:13
marrel
marrel is offline
Zoh m'n OV is ook ingeleverd.
Echt ik houd van m'n baan, maar 1 pietepeuterig minpuntje vind ik toch wel DAT ECHT ALLES ALTIJD VERKEERD GAAT. Al dan niet buiten m'n schuld om, en 1 taak vooral, verdomme kan met dat ding alleen maar puinruimen.
Oud 02-09-2009, 21:12
Verwijderd
Ik heb overigens wel een retegaaf college en we hebben helemaal een ruimte op het Meertens instituut gekregen om te werken .
Oud 02-09-2009, 21:30
Verwijderd
@missy: een voltijd studie. Van de studie die ik doe is geen deeltijdvariant helaas. Maar ik ga dus wel minder vakken doen, alleen is nog de vraag welke.

OT: de spanning is al een beetje gezakt, maar nog steeds krijg ik het niet uit mijn hoofd. Ik ga zo nog even een opdracht doen en dan vroeg naar bed, zodat ik morgen wél mijn bed uit kan komen...
Oud 02-09-2009, 22:07
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
@missy: een voltijd studie. Van de studie die ik doe is geen deeltijdvariant helaas. Maar ik ga dus wel minder vakken doen, alleen is nog de vraag welke.

OT: de spanning is al een beetje gezakt, maar nog steeds krijg ik het niet uit mijn hoofd. Ik ga zo nog even een opdracht doen en dan vroeg naar bed, zodat ik morgen wél mijn bed uit kan komen...
Opzich kan je prima minder vakken volgen, je studeert aan de UU he? Dan kun je desnoods 1 vak per periode volgen ipv 2. Sommige vakken worden misschien wel in meerdere periodes gegevens als je een grotere studie doet, dan zou je aan een docent kunnen vragen of je m mag verspreiden. Of aan ouderejaars studenten vragen welke vakken makkelijker zijn en welke zwaarder om op die manier een beetje te mixen.

Ot: eindelijk begin ik mn draai weer een beetje te vinden hier thuis. Mn vriendinnen zijn er allemaal weer, sociale leven komt weer rustig op gang, studie moet nog wel een beetje wennen (tering ben alweer vierde!! jaars), maar ook dat komt goed. Ik ga er gewoon van genieten
Oud 03-09-2009, 11:06
blurred
blurred is offline
Oeh, morgen heb ik weer een sollicitatiegesprek en misschien wel een afspraak voor het bezichtigen van een hele gave kamer! Als ik nou morgen een baan aangeboden krijg, of het bedrijf waar ik vorige week een gesprek had belt even op om te zeggen dat ze me wel zien zitten, dan kan ik in die mooie kamer gaan wonen (als alles goed gaat, als alles goed gaat) en dan kan mijn nieuwe leventje eindelijk eens écht beginnen. Want van hier tussen de weilanden zitten (vandaag ook nog in de wind) wordt ik ook niks wijzer.

I'm keeping my fingers crossed, maar ik durf nergens té erg op te hopen...
Oud 03-09-2009, 14:39
darkfairy
darkfairy is offline
gisteren na gym kwam de gym therapeute naar me toe.
en ze zei dat ze me nog nooit zo mee heeft gemaakt.
zo druk en ongeconcentreerd als ik gisteren was.
en naderhand toen me coordinator me been opnieuw in pakte.
zei hij ook dat ik de laatste tijd steeds drukker word.
en dat ik dan echt doorschiet in me druk zijn.
en ik heb gezegd dat dat komt omdat ik dan heel druk in me hoofd ben.
want daar vroeg hij naar.
en daarna vroeg hij of ik ooit getest ben op een concentratie stoornis.
en hij had het over me bloed spiegel van de seroquel laten testen.
hij vroeg ook of ik me seroquel wel goed in neem en dat doe ik zeker wel.
en gisteren avond schoot ik helemaal door in me drukheid.
en toen na het kussen gevecht met een groepsgenoot helemaal.
nadat we met een groepje lol hadden gehad.
en daarna kwam de nacht dienst en ze zei dat als ik zo druk bleef.
dat ik dan maar even alleen moest zitten om rustig te worden.
en toen gingen we maar met zijn 4e naar boven toe.
en toen zei ik haar dat ik er hoofdpijn van had.
en toen kroop ik trillend in bed.
en me coordinator maakte een afspraak met de psychiater voor vandaag.
maar dat ging niet door.
en nou ga ik er mischien maandag heen.
en nou probeer ik me maar wat rustig te houden.
okal voel ik me al druk worden.
en morgen op het werk zie ik wel hoe het loopt.
en mischien waarschuw ik ze wel vantevoren
Oud 03-09-2009, 14:41
Verwijderd
Maandag komt onze piano

Alleen jammer dat we allebei maandag de hele dag college hebben, nu iemand fixen die op kan passen in ons huis .
Oud 03-09-2009, 17:31
Yana
Yana is offline
Ik heb vandaag zowaar alvast wat gestudeerd en ik ben nu bezig mijn hele eerste blok te plannen. Als ik me precies aan die planning houd gaat het misschien eens een keertje lukken.
Oh. En ik moest niet zo'n hoge eisen stellen aan mezelf. Niet nu. Niet in deze situatie. Niet op deze plek. Pfft. Ik vond die eisen helemaal niet zo hoog.
Oud 03-09-2009, 17:57
marrel
marrel is offline
Ik moet iets positiefs hebben eventjes
Oud 03-09-2009, 18:34
darkfairy
darkfairy is offline
@yana fijn om weer wat van je te horen.
gaat het een beetje?.

ot.
onrust.
Oud 03-09-2009, 18:47
Yana
Yana is offline
Citaat:
@yana fijn om weer wat van je te horen.
gaat het een beetje?.

ot.
onrust.
He Darkfairy, lieve reactie, dankje
Het gaat wel ok, hoe gaat het met jou verder? Waar voel je je zo onrustig over?
Oud 03-09-2009, 19:54
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
College vandaag was wel leuk alleen moet ik nog wel wennen aan sommige woorden want dat is allemaal van dat vak jargon.
Ik ken nog niet zo veel mensen hier die ook op kamers zitten...
Ik wil graag wat doen, want ik verveel me. Maar ik heb niemand om wat mee te doen
Verder heb ik niet echt last van heimwee of iets dergelijks, dus dat is wel fijn...
Oud 03-09-2009, 21:02
Verwijderd
Citaat:

I'm keeping my fingers crossed, maar ik durf nergens té erg op te hopen...
*duimt*

ontopic: Lief heeft een huuuuuge bed gekocht en dat hebben we geinstalleerd, en vandaag zijn we op pad geweest voor een flatscreen aan de muur en ook die is huuuuuuuuuuge, maar we kunnen wel luuks liggen. Ik kan momenteel mijn intuitie niet meer vertrouwen en dus heb ik lief gezegd dat ik voorlopig geen beslissingen neem, omdat ik in de war ben en blijf. En moe ben ik ook. En dat moet ie maar even accepteren. En wat ie ook moet leren is dat ik niet van glas ben en dat ie me dus niet moet behandelen als een popje. Want dat haat ik en daar word ik alleen maar tegendraadser van.

En hij is aan het werk geweest. Vandaar dat ik hem niet sprak. Goddank hij is aan het werk. Ik wil m zo graag even spreken.
Oud 03-09-2009, 21:12
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
He Darkfairy, lieve reactie, dankje
Het gaat wel ok, hoe gaat het met jou verder? Waar voel je je zo onrustig over?
graag gedaan hier gaat het op het moment wat minder.
en op het moment heb ik geen idee waar de onrust door komt.

ot.
me moeder vond ook al dat ik veel te veel praat.
en dat ik veel te druk ben.
maar ik ben ook druk in me hoofd.
nouja ik zie het maandag wel bij de psychiater.
en zometeen nog maar even in bed tv kijken.
en morgen weer werken.
Oud 03-09-2009, 23:39
Missy1234567890
Die ene collega is weer terug van vakantie die zich steeds met mijn productiviteit denkt te moeten bemoeien. Vanmiddag weer zo'n subtiele opmerking, ik was echt boos. Eerst poeslief doen in de pauze en daarna weer een steek onder de water. Heb wel geprobeerd te zeggen dat ik het vervelend vind dat ze af en toe zo'n opmerking maakt, maar het kwam geloof ik niet goed over omdat zij bijna een klant aan de lijn had en zij vond het sowieso onzin. Het erge is dat ik me niet tot haar niveau wil verlagen en er dus geen punt van ga maken, want dat is het gewoon niet waard, het gaat gewoon echt nérgens over. Maar ik vind haar opmerkingen wel heel erg vervelend, net alsof zij het werk veel beter doet dan ik alleen omdat zij sneller belt. Waar gaat het ook over... Ik heb echt genoeg van haar, ze bekijkt het verder maar.

Net tijdens de koopavond een Disney-DVD gekocht die ik nog nooit in zijn geheel heb gezien. Jeugdsentiment. Koop ik de verkeerde Ik moest gewoon de film hebben die destijds ook in de bios is geweest en ik dacht dat dat gewoon de eerste film was, blijkt dat er in 2007 ofzo nog een film gemaakt is van daarvóór. Wie bedenkt dat dan ook en ja, ik had wel de achterkant van het hoesje gelezen, maar ik dacht écht dat het de goede film was.
Oud 04-09-2009, 10:07
Verwijderd
Citaat:
en toen pas kwam ik langs die zin, die wel de waarheid raakt...
Woowoowowow
Laahaat me slaaa-peeen...

Ik duim voor iedereen hier. Allemaal heel veel sterkte *knuffel*
Oud 04-09-2009, 20:10
Verwijderd
Allemaal de Flair kopen deze week want Nattigheid staat er in
Oud 04-09-2009, 20:55
Verwijderd
komende week? Dus die morgen in de winkel ligt ?

OT: Ik ben net helemaal zeiknat geregend, maar het interesseert me niets
Oud 04-09-2009, 21:03
Verwijderd
@ Nattigheid: Ja ik las m vanmiddag en ik dacht al: hee die ken ik! Haha. Leuk! (niet de reden dat je er in staat natuurlijk, maar dat je er in staat en leuke foto enzo je snapt wel wat ik bedoel )
Oud 04-09-2009, 21:55
Verwijderd
@nattigheid: ik ga morgen naar de winkel!
OT: zo, lekker weekend. morgen eens even goed uitslapen en verder mijn huiswerk bijwerken. Hopelijk ga ik iets van chemistry snappen en hopelijk heb ik genoeg gekopieerd om de opdrachten te kunnen maken...
Oud 04-09-2009, 21:59
Verwijderd
oh en ik had vandaag een gesprek met mijn huisgenootje/vriendin en de psychiater. het was echt een heftig gesprek, maar ik ben wel blij dat we het gedaan hebben. vorig jaar is het helemaal mis met mij gegaan, ik was ontzettend psychotisch en mijn huisgenootje wist niet wat ze met me aan moest. ze heeft het gevoel dat ze me toen verraden heeft, omdat ze mijn ouders en de politie gebeld heeft. Ik wist helemaal niet dat ze dat zo voelde en dat is ook echt nergens voor nodig. Het moet echt heel rot voor haar geweest zijn. De psychiater zei ook al dat dat geen veraden is maar helpen. Ik hoop maar dat ze daar een beetje in kan geloven en ik hoop ook zo dat het nooit meer voorkomt. De psychiater heeft ons daar wel een beetje in kunnen geruststellen. Hij acht de kans heel klein dat het nog een keer gebeurt, omdat ik nu medicijnen slik en ook in een eerder stadium waarschijnlijk al door heb dat ik aan de bel moet trekken.
Oud 04-09-2009, 22:44
Verwijderd
Citaat:
@ Nattigheid: Ja ik las m vanmiddag en ik dacht al: hee die ken ik! Haha. Leuk! (niet de reden dat je er in staat natuurlijk, maar dat je er in staat en leuke foto enzo je snapt wel wat ik bedoel )
ik post nooit fotos hier dus ik vind het altijd grappig als mensen me dan toch 'herkennen'.
@Mushu: hij ligt al in de winkels.
Oud 04-09-2009, 22:46
Verwijderd
^Ik heb ooit een foto van je gezien op je site geloof ik

OT:
Ja was ik heel stoer van plan te gaan zumba'en, was t rooster pas vanaf komende week geldig. Toen heb ik maar cake gebakken. Niet echt bevorderend voor het hele we-raken-een-paar-kilo-kwijt-plan, maar wel leuk en lekker. Maar nu moet ik me dus nog een keer bij elkaar rapen om die hoge drempel richting sportschool over te gaan..
Oud 05-09-2009, 04:36
Verwijderd
vandaar!!

Si supieras cuanto yo a ti te amo
Oud 05-09-2009, 07:44
Verwijderd
De faalangstaanvallen slaan weer toe. God, wat zie ik op tegen dit studiejaar. Ik zit nog steeds heel erg te twijfelen tussen Schilderen en Ruimtelijk. Iedereen verwacht natuurlijk van me dat ik ga schilderen en dat idee had ik zelf ook, maar na een uur met die vrouw voelde ik me al vreselijk. En thuis aan opdrachten werken is de komende maand uitgesloten. Daar kan ik dus totaal niets mee, want in een klas kan ik nog geen streep op papier zetten. En die klas lijkt me ook al niks. Ik vraag me af of het me nu alleen allemaal zo tegenstaat omdat ik het doodeng vind, of omdat het me echt tegenstaat.

Gisteren had ik dus besloten om naar Ruimtelijk te gaan, maar nu weet ik het niet meer. Ik kan het prima vinden met de docent van dat vak en hem ken ik al, en bovendien zit ik dan bij B. Dat is niet doorslaggevend, maar B. begrijpt me gewoon en ik merk dat ik dat echt nodig heb. En bij Ruimtelijk mag je thuis werken, dat weet ik al van vorig jaar. En schilderen, zolang het uiteindelijk maar 3d wordt. Ik weet ook al dat we bij Ruimtelijk 'poort' gaan doen, en eigenlijk lijkt dat me heel leuk - al ben ik momenteel vreselijk inspiratieloos en kan ik alleen maar clichebeelden bedenken. Af en toe ben ik zo bang dat ik geen ideeen meer krijg, dat ik het gewoon niet meer kan of zo. Nu zit ik dat ook heel erg voor mezelf te bevestigen omdat ik er zo op zit te hameren dat ik een idee moet krijgen, wat natuurlijk niet lukt. Ik ga gewoon proberen alles wat ik tot nu toe heb bedacht op papier te zetten, dan wordt het in ieder geval wat overzichtelijker. Ik hoef ten slotte ook niet in een dag een plan te hebben voor de rest van het semester.

Mijn gevoel zegt ruimtelijk. Ik denk dat ik P. maar zo snel mogelijk ga mailen, dan is de knop daarvoor maar vast doorgehakt. En als ruimtelijk nou zwaar tegenvalt kan ik altijd nog terug naar schilderen. Wat een muts ben ik toch. Toen ik bij schilderen het lokaal uitkwam begonnen anderen meteen over hoe leuk het was en dat ze superzin hadden in volgende week. En ik ben de uberschilder en zat nog net niet te huilen en me af te vragen of ik wel zou gaan. Zelfvertrouwen, ik wou dat ik er wat meer van had. Wat mijn studie betreft hangt het in elk geval rond het nulpunt.

Even kijken, wat is het plan voor volgende week.. maandag ben ik vrij, maar omdat ik nog steeds die foto's moet maken voor Stadslab en daar verder geen gelegenheid is, zal ik toch dan naar Rotterdam moeten gaan. Dinsdag slc, ik hoop dat dan de individuele gesprekken worden vastgesteld. Daar ben ik hard aan toe. Twee pentekeningen voor tekenen, concept verzinnen voor crosslab-filmpje (en thuis vragen of ik de camera mag lenen), woensdagmiddag/-avond propedeuse-uitreiking en wat is er dan nog meer? Oh ja, grafiek! Daar heb ik wel zin in. Ik wil echt graag zo'n boekje maken en een houtsnede lijkt me ook supertof. En vrijdag dan dus ruimtelijk bij P.

Ik kan het wel, ik moet gewoon niet zo vreselijk aan mezelf twijfelen. Als ik niet goed genoeg was hadden ze me er vorig jaar wel uitgekickt, dat probeer ik maar in gedachten te houden.

Misschien moet ik toch nog eens een gesprekje gaan voeren met die decaan, want ik zit mezelf echt op te vreten.

Oke, en de rest van de dag ga ik weer vrolijk proberen te doen. Vandaag lekker behang uit zoeken en misschien al wat andere spulletjes voor mijn kamer, dat is in elk geval wel leuk. Dan 's middags die pentekening afmaken, en als dat is gelukt ben ik voor nu al erg tevreden.
Oud 05-09-2009, 10:09
Verwijderd
Citaat:
^Ik heb ooit een foto van je gezien op je site geloof ik

OT:
Ja was ik heel stoer van plan te gaan zumba'en, was t rooster pas vanaf komende week geldig. Toen heb ik maar cake gebakken. Niet echt bevorderend voor het hele we-raken-een-paar-kilo-kwijt-plan, maar wel leuk en lekker. Maar nu moet ik me dus nog een keer bij elkaar rapen om die hoge drempel richting sportschool over te gaan..
ALs je een sportschool een te hoge dremple vindt, kan je natuurlijk ook gewoon een rondje hardlopen. Echt, dat gaat na verloop van tijd beter en beter! Of een sportvereniging ofzo... Gewoon doen want uiteindelijk ben je trots op jezelf =)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten