FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2009, 20:34
Verwijderd
Ik een tyfushekel aan de decathlon heb?
Advertentie
Oud 31-08-2009, 20:42
Allure
Allure is offline
Ik vind vetrollen naar voelen als ik zit.
Oud 31-08-2009, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind vetrollen naar
Oud 31-08-2009, 21:04
Allure
Allure is offline
Ik heb ze niet als ik sta gelukkig.
Oud 31-08-2009, 21:51
Verwijderd
Ik ook niet. Maar ik vind ze ook bij andere mensen naar.

Ik ben redelijk snel opstandig. Ik heb nu kiespijn. Voor het eerst in mijn leven. Het suckt.
Oud 31-08-2009, 21:54
Verwijderd
Wist je dat als ik neerbuigend doe, mijn neusvleugels een beetje samentrekken?
Oud 01-09-2009, 07:13
Verwijderd
Op de middelbare school hebben we een keer op video een toneelstuk gekeken van de Frisse Jongens, Ons Lowietje heeft een engel gezien. Ik heb daar toen vreselijk hard om gelachen en ik zou het graag op dvd willen, maar het is nergens te vinden. En dat vind ik best jammer, al weet ik niet eens of ik het nu nog leuk zou vinden.
Oud 01-09-2009, 09:51
Verwijderd
ik zing echt netenveel en het klinkt zo standaard maar ik heb het meestal niet in de gaten. En nu hebben mensen de indruk dat ik kan zingen terwijl ik me niet kan voorstellen ooit voor ze gezongen te hebben
Oud 01-09-2009, 11:38
Verwijderd
Ik durf niet in water te staan waar ik de bodem niet kan zien. In de zee ben ik heel bang dat ik op een krab of kwal of andere vieze zeebeesten stap. Ik krijg helemaal de rillingen als ik eraan denk dat ik vroeger gewoon de zee in liep om te gaan zwemmen. Hetzelfde heb ik met meertjes, daar durf ik niet te watertrappelen omdat ik bang ben voor vieze vissen.
Oud 01-09-2009, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik een tyfushekel aan de decathlon heb?

Dat heb ik met de Bijenkorf. Wat een rotwinkel zeg! En dat terwijl ik mijn lievelingsknuffel er heb gekocht (mijn vader dan)
Verder heb ik een heleboel tics en ben ik héél neurotisch.
Oud 01-09-2009, 17:27
Miekje*
Miekje* is offline
Er zit heul vaak een meisje bij mij in de bus die me netenveel aan Ecnelis doet denken, terwijl ze totaal niet op haar lijkt .
Oud 01-09-2009, 18:17
Rationeel
Rationeel is offline
ik doe altijd vlak voordat ik naar de kapper ga een flinke klodder gel in mijn haar, waardoor zij het voor het knippen altijd nog moeten wassen. en dat vind ik zo lekkerrrr
Oud 01-09-2009, 18:47
Verwijderd
Oud 01-09-2009, 20:02
Verwijderd
Citaat:
ik doe altijd vlak voordat ik naar de kapper ga een flinke klodder gel in mijn haar, waardoor zij het voor het knippen altijd nog moeten wassen. en dat vind ik zo lekkerrrr
Wist je dat je daarvoor betaalt?

En ik vind het ook goddelijk als iemand mijn haar wast en/of aan mijn hoofd komt, masseert

Wist je dat ik vandaag een soort grens had gesteld maar dat alles anders is gelopen dan ik had gedacht, de afgelopen weken?
Oud 01-09-2009, 20:10
Verwijderd
Wist je dat mijn ogen drie kleuren hebben en ik dus nooit weet wat ik moet invullen bij "kleur ogen:"?
Oud 01-09-2009, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijne hebben twee kleuren, dus ik weet het ook nooit! (het verandert ook; in de winter of bij weinig zonlicht worden ze steeds bruiner, dan spreidt het bruin uit naar buiten, en bij veel zonlicht, in de zomer, worden ze groener en trekt het bruin weg tot een klein randje om mijn pupil.)
Oud 01-09-2009, 21:51
marrel
marrel is offline
Hebk ook, blauwgroen met een bruin vlekje aan 1 kant ofzo? ik kan er niks van maken...
Oud 01-09-2009, 22:35
Verwijderd
Mijn ogen zijn ook groen en soms bruin.
Oud 01-09-2009, 22:44
Verwijderd
Als ik naar de kapper ga dan was ik m'n haar zelf van te voren. Ik haat het echt om in zo'n haarwasstoel te liggen. En dan drogen ze het ook heel anders (niet op mijn manier) en dat vind ik vervelend.
Oud 01-09-2009, 22:50
Verwijderd
Ik heb een keer een wasbeurt van een half uur gehad, van een of andere stagiaire, gratis enzo, dat was wel relaxed.
Oud 01-09-2009, 23:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wist je dat je daarvoor betaalt?

nee hoor, dat is gratis!

en ze doen het ook nog altijd 2 keer, want: "1 keer is niet genoeg meneer"

Oud 01-09-2009, 23:27
Allure
Allure is offline
Ik was het ook altijd van tevoren, want ik vind het niet fijn als ze daar mijn haar gaan wassen. Maar nu ineens zit wassen bij de prijs inbegrepen, je betaalt er dus voor ook al laat je het niet wassen daar.
Oud 01-09-2009, 23:27
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb vandaag voor het eerst met m'n OV-kaart gereisd
Oud 01-09-2009, 23:28
Verwijderd
Citaat:
nee hoor, dat is gratis!

en ze doen het ook nog altijd 2 keer, want: "1 keer is niet genoeg meneer"

Wist je dat je dan heel vies haar zal hebben? Nee grapje, in elk geval bij langer haar doen ze het tweemaal. Of eigenlijk gewoon veel spul gebruiken maar in twee stappen en eerst uitspoelen

Wist je dat ik mijn verjaardag altijd negatiever vind dan andere dagen?
Oud 01-09-2009, 23:29
Verwijderd
Wist je dat mijn telefoon net van het woord 'dansje' 'dampke' maakte?
Oud 01-09-2009, 23:40
Rationeel
Rationeel is offline
zo wilde mijn moeder mij eens succes wensen dmv een smsje en alles wat ik kreeg was 'rubber'

Oud 02-09-2009, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Er zit heul vaak een meisje bij mij in de bus die me netenveel aan Ecnelis doet denken, terwijl ze totaal niet op haar lijkt .
maar waarom dan?
Oud 02-09-2009, 15:54
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen een chemische brandwond van enkele centimeters doorsnede op mijn been. Teveel aanstekerbenzine in m'n Zippo en een belachelijk hoge pijngrens, waardoor je pas na een uur of drie/vier doorhebt dat je huid wegbrandt waar je bij staat :hardcore:

Ik vind dingen die snel gaan grappig. Kleine modellen van dingen die gewoonlijk groot zijn ook. Daarom vind ik Madurodam leuk. Het zou nog leuker zijn als alle voorwerpen die ze daar hebben heel snel zouden bewegen, bijvoorbeeld door een miniatuuraardbeving of iets in die richting. Awww, miniaardbeving.

Hitler vind ik ook heel grappig. Bijna alles wordt grappig als je er Hitler aan toevoegt. Om dat te illustreren heb ik zojuist dit gemaakt:

Hier leunt Hitler op een paar pannenkoeken. Hij vindt ze lekker. Dat is grappig, omdat het impliceert dat Hitler van pannenkoeken houdt. Hitler + [alledaags object] = grappig.
(Ik heb wel een paar vingers van z'n hand weggephotoshopt, toen ik toch bezig was. Dat is zijn straf, voor alle Joden die 'ie vergast heeft.)

Ik houd van pennen. Mocht ik ooit rijk worden dan zal ik vast een uitgebreide pennencollectie hebben. Maar niet té uitgebreid, want zoals ieder weldenkend mens raak ik de meerderheid ervan kwijt.

Ik zou best graag een eigen museum willen runnen. Lekker alleen maar goede kunst. Lelijke pretentieuze kunst zou ik overigens ook kopen, maar dan zodat bezoekers van het museum er tegen betaling op zouden kunnen spugen.
Oud 02-09-2009, 15:57
Rationeel
Rationeel is offline
wel apart gevoel voor humor heb jij
Oud 02-09-2009, 15:59
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik de laatste thee uit de pot in m'n kopje giet, knalt standaard het deksel eraf!
Oud 02-09-2009, 16:33
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik heb juist altijd het tegenovergestelde, ik ga mijn ogen dichtknijpen, omdat ik bang ben dat het in mijn ogen komt. Volgens mij komt dat best vreemd over.
Oud 02-09-2009, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat ik mijn verjaardag altijd negatiever vind dan andere dagen?
Ik ook!

En ik voorkom juist altijd dat de kapper mijn haar wast door dat zelf te doen voordat ik naar de kapper ga. Als ik bij de kapper vandaan kom spring ik trouwens ook meteen onder de douche, want vaak doet ze na het knippen gel in mijn haar en ik heb een hekel aan 'hard' haar, omdat ik altijd onbewust aan mijn haar pluk en krulletjes draai.
Oud 02-09-2009, 18:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als ik de laatste thee uit de pot in m'n kopje giet, knalt standaard het deksel eraf!
je moet m ook vasthouden miek!!
Oud 02-09-2009, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik doe wel eens aankleedspelletjes en kookspellen op spelletjes.nl omdat ik me dan verveel

edit: en kapperspelletjes!
Oud 02-09-2009, 19:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wist je dat ik bijna altijd droom over oorlog of dood?
Oud 02-09-2009, 19:24
Verwijderd
Ik droomde vroeger regelmatig over vulkaanuitbarstingen en vond dat helemaal geweldig.
Oud 02-09-2009, 20:10
Miekje*
Miekje* is offline
Tijdens het huiswerk maken draai ik altijd klassieke muziek, of een italiaanse/ random andere taal die ik niet versta, opera zonder de songtekst ervan opgezocht te hebben, dan kan ik me niet concentreren op of ergeren aan de tekst . En zo concentreer ik me beter op mijn huiswerk.
Oud 03-09-2009, 20:51
Verwijderd
Het terugkerende thema van mijn dromen is dat ik een superheld ben en dat ik de aarde moet redden van het een of ander, en dat ik de enige ben die dat kan, maar dat ik niet meer weet hoe.
Oud 04-09-2009, 11:25
Verwijderd
In de meeste van mijn dromen ben ik in een heel groot gebouw met veel kamers, gangen en trappen en ik ben altijd verdwaald en/of word achtervolgd. Ook droom ik vaker dan normaal is dat ik schoenen koop ()
Oud 04-09-2009, 11:28
Verwijderd
Ik heb enkele keren gedroomd dat ik faalde in het redden van de aarde doordat ik niet wist wat ik aan moest trekken
Oud 04-09-2009, 11:31
Verwijderd
Ik wil later als ik oud ben (zestig ofzo) een restaurantje met alle eigenschappen waarvan ik bij andere restaurantjes dacht 'oh wat leuk' en zonder alle eigenschappen waarvan ik bij andere restaurantjes dacht 'oh wat stom'. En in plaats van een gediplomeerd kok neem ik dan liever iemand aan die mijn referentiebrieven van familie en vrienden laat zien omdat hij/zij altijd zulke lekkere etentjes organiseert. Ik ben me ervan bewust dat 90% van de mensen familie en vrienden zover kan krijgen om dergelijke brieven te schrijven (mensen met analfabete familie en vrienden uitgezonderd), maar ik denk dat ik dan toch de echt goeien die niet te pretentieus zijn ertussenuit kan pikken.

En soms denk ik dat ik deeltijd wil gaan werken omdat je van de helft van het salaris van een arts óók prima kan rondkomen en waarom zou je meer gaan werken dan nodig is? (voltijd huisarts = contract van 36 uur plus 8 uur dienst draaien plus 4 uur nascholing volgen plus 6 uur overwerken plus 2 uur vergaderen). Maar dan ben ik bang dat mensen zullen denken dat ik deeltijd werk omdat ik een vrouw ben en dat wil ik niet .

Laatst gewijzigd op 04-09-2009 om 11:36.
Oud 04-09-2009, 21:39
Verwijderd
Ik friemel altijd aan m'n haar, ik laat dan plukken langs mijn vingers glijden en het genot is helemaal groot als ik nat of koud haar heb.
Oud 05-09-2009, 17:23
Verwijderd
Als ik schrik gil ik als een meisje. Gelukkig ben ik ook een meisje. Maar ik gilde zelfs tijdens Harry Potter. En ook als iemand ineens een koude hand in mijn nek legt terwijl ik diegene niet aan zag komen. Ik kan het niet helpen
Toen ik naar Dawn of the Dead was (geen super enge film, maar wel veel schrikmomenten) leverde dat een hoop geirriteerde blikken op en nog meer gniffels
Oud 05-09-2009, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Als ik schrik gil ik als een meisje. Gelukkig ben ik ook een meisje. Maar ik gilde zelfs tijdens Harry Potter. En ook als iemand ineens een koude hand in mijn nek legt terwijl ik diegene niet aan zag komen. Ik kan het niet helpen
Toen ik naar Dawn of the Dead was (geen super enge film, maar wel veel schrikmomenten) leverde dat een hoop geirriteerde blikken op en nog meer gniffels
Ik gil tijdens computerspelletjes.
Oud 05-09-2009, 21:50
Giles
Giles is offline
- Na het douchen doe ik altijd met mijn linkervoet de badkamerdeur open
- over sommige onderwerpen heb ik best extremistische meningen
- er zijn maar twee mensen in mijn leven die ik echt haat en ik vraag me af of ik het ooit los kan laten
- ik fantaseer fanfics over zo goed als alles en plak er dan altijd een karakter in dat op mij lijkt
- ik huil alleen bij fictie
- ik ben gefascineerd door infectionele wonden, vooral als er flinke verkleuringen en verdikkingen bij aan te pas komen
- ik kan niet van blauwe plekken afblijven
- ik vind DK leuke topics hebben maar ik voel me te veel een buitenstaander om er echt te posten

Laatst gewijzigd op 05-09-2009 om 22:11.
Oud 06-09-2009, 21:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben regelmatig zo onzeker en gespannen dat ik in tranen uitbarst. Dat kan dan al zijn omdat iemand een boterham in de vuilnisbak gooit.
Oud 06-09-2009, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben regelmatig zo onzeker en gespannen dat ik in tranen uitbarst. Dat kan dan al zijn omdat iemand een boterham in de vuilnisbak gooit.
Dat vind je dan onterecht of zo en daar word je dan weer onzeker en gespannen van?
Oud 06-09-2009, 21:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind nieuwe muziek bijna altijd de eerste keer dat ik het luister saai en oninteressant.
Ik heb nergens spijt van.
Ik vind het grappig dat een jongen die ik ken op msn die functie aan heeft staan dat je kan zien waar iemand naar luistert. Hij heeft blijkbaar de moeite genomen alle artiesten waar hij muziek van heeft met achternaam eerst te archiveren. Hij luistert naar Mayer, John en Knopfler, Mark.
Oud 06-09-2009, 21:54
Verwijderd
ik heb gigantische oren
Oud 06-09-2009, 22:25
Rationeel
Rationeel is offline
als ik een broodje bapao eet, hap ik altijd eerst al het loze, droge brood rondom weg, precies tot aan de vulling. daarna til ik de top eraf, vouw deze dubbel en werk die naar binnen. daarna vouw ik de overgebleven bodem dubbel en eet deze ook op.

zo doe ik het altijd en ik heb een broodje bapao nog nooit anders dan op deze wijze gegeten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten