| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Mijne hebben twee kleuren, dus ik weet het ook nooit! (het verandert ook; in de winter of bij weinig zonlicht worden ze steeds bruiner, dan spreidt het bruin uit naar buiten, en bij veel zonlicht, in de zomer, worden ze groener en trekt het bruin weg tot een klein randje om mijn pupil.)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wist je dat ik mijn verjaardag altijd negatiever vind dan andere dagen? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb sinds een paar dagen een chemische brandwond van enkele centimeters doorsnede op mijn been. Teveel aanstekerbenzine in m'n Zippo en een belachelijk hoge pijngrens, waardoor je pas na een uur of drie/vier doorhebt dat je huid wegbrandt waar je bij staat
Ik vind dingen die snel gaan grappig. Kleine modellen van dingen die gewoonlijk groot zijn ook. Daarom vind ik Madurodam leuk. Het zou nog leuker zijn als alle voorwerpen die ze daar hebben heel snel zouden bewegen, bijvoorbeeld door een miniatuuraardbeving of iets in die richting. Awww, miniaardbeving. Hitler vind ik ook heel grappig. Bijna alles wordt grappig als je er Hitler aan toevoegt. Om dat te illustreren heb ik zojuist dit gemaakt: ![]() Hier leunt Hitler op een paar pannenkoeken. Hij vindt ze lekker. Dat is grappig, omdat het impliceert dat Hitler van pannenkoeken houdt. Hitler + [alledaags object] = grappig. (Ik heb wel een paar vingers van z'n hand weggephotoshopt, toen ik toch bezig was. Dat is zijn straf, voor alle Joden die 'ie vergast heeft.) Ik houd van pennen. Mocht ik ooit rijk worden dan zal ik vast een uitgebreide pennencollectie hebben. Maar niet té uitgebreid, want zoals ieder weldenkend mens raak ik de meerderheid ervan kwijt. Ik zou best graag een eigen museum willen runnen. Lekker alleen maar goede kunst. Lelijke pretentieuze kunst zou ik overigens ook kopen, maar dan zodat bezoekers van het museum er tegen betaling op zouden kunnen spugen. |
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb juist altijd het tegenovergestelde, ik ga mijn ogen dichtknijpen, omdat ik bang ben dat het in mijn ogen komt. Volgens mij komt dat best vreemd over.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik voorkom juist altijd dat de kapper mijn haar wast door dat zelf te doen voordat ik naar de kapper ga. Als ik bij de kapper vandaan kom spring ik trouwens ook meteen onder de douche, want vaak doet ze na het knippen gel in mijn haar en ik heb een hekel aan 'hard' haar, omdat ik altijd onbewust aan mijn haar pluk en krulletjes draai. |
|
|
|
|
|
Tijdens het huiswerk maken draai ik altijd klassieke muziek, of een italiaanse/ random andere taal die ik niet versta, opera zonder de songtekst ervan opgezocht te hebben, dan kan ik me niet concentreren op of ergeren aan de tekst
. En zo concentreer ik me beter op mijn huiswerk.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wil later als ik oud ben (zestig ofzo) een restaurantje met alle eigenschappen waarvan ik bij andere restaurantjes dacht 'oh wat leuk' en zonder alle eigenschappen waarvan ik bij andere restaurantjes dacht 'oh wat stom'. En in plaats van een gediplomeerd kok neem ik dan liever iemand aan die mijn referentiebrieven van familie en vrienden laat zien omdat hij/zij altijd zulke lekkere etentjes organiseert. Ik ben me ervan bewust dat 90% van de mensen familie en vrienden zover kan krijgen om dergelijke brieven te schrijven (mensen met analfabete familie en vrienden uitgezonderd), maar ik denk dat ik dan toch de echt goeien die niet te pretentieus zijn ertussenuit kan pikken.
En soms denk ik dat ik deeltijd wil gaan werken omdat je van de helft van het salaris van een arts óók prima kan rondkomen en waarom zou je meer gaan werken dan nodig is? (voltijd huisarts = contract van 36 uur plus 8 uur dienst draaien plus 4 uur nascholing volgen plus 6 uur overwerken plus 2 uur vergaderen). Maar dan ben ik bang dat mensen zullen denken dat ik deeltijd werk omdat ik een vrouw ben en dat wil ik niet .
Laatst gewijzigd op 04-09-2009 om 11:36. |
|
|
|
Verwijderd
|
Als ik schrik gil ik als een meisje. Gelukkig ben ik ook een meisje. Maar ik gilde zelfs tijdens Harry Potter. En ook als iemand ineens een koude hand in mijn nek legt terwijl ik diegene niet aan zag komen. Ik kan het niet helpen
Toen ik naar Dawn of the Dead was (geen super enge film, maar wel veel schrikmomenten) leverde dat een hoop geirriteerde blikken op en nog meer gniffels
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
- Na het douchen doe ik altijd met mijn linkervoet de badkamerdeur open
- over sommige onderwerpen heb ik best extremistische meningen - er zijn maar twee mensen in mijn leven die ik echt haat en ik vraag me af of ik het ooit los kan laten - ik fantaseer fanfics over zo goed als alles en plak er dan altijd een karakter in dat op mij lijkt - ik huil alleen bij fictie - ik ben gefascineerd door infectionele wonden, vooral als er flinke verkleuringen en verdikkingen bij aan te pas komen - ik kan niet van blauwe plekken afblijven - ik vind DK leuke topics hebben maar ik voel me te veel een buitenstaander om er echt te posten
Laatst gewijzigd op 05-09-2009 om 22:11. |
|
|
|
|
|
Ik vind nieuwe muziek bijna altijd de eerste keer dat ik het luister saai en oninteressant.
Ik heb nergens spijt van. Ik vind het grappig dat een jongen die ik ken op msn die functie aan heeft staan dat je kan zien waar iemand naar luistert. Hij heeft blijkbaar de moeite genomen alle artiesten waar hij muziek van heeft met achternaam eerst te archiveren. Hij luistert naar Mayer, John en Knopfler, Mark.
|
|
|
|
als ik een broodje bapao eet, hap ik altijd eerst al het loze, droge brood rondom weg, precies tot aan de vulling. daarna til ik de top eraf, vouw deze dubbel en werk die naar binnen. daarna vouw ik de overgebleven bodem dubbel en eet deze ook op.
zo doe ik het altijd en ik heb een broodje bapao nog nooit anders dan op deze wijze gegeten
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3 Missy | 297 | 11-05-2010 01:06 | |
| De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 11:15 | |
| De Kantine |
Vertel iets over de forumer boven je #16 Verwijderd | 500 | 03-09-2009 15:38 | |
| Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 19:07 | |
| Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 17:14 | |
| Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 17:10 | |