| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Inmiddels 6 maanden gelden, ik zeg liever een half jaar dat klinkt langer. Ik mis je nog dagelijks, het kwam me allemaal te onverwacht. Waarom ben je nou bij me weggegaan, was het jou keus of toch van een ander. Je was niet meer verliefd, ik naar al die jaren misschien ook niet meer op jou, maar ik hield zo enorm veel van je, je zat zo diep in me dat ik je gewoon niet kwijt wou. Ik weet dat ik je moet vergeten, eigenlijks wil ik je ook nooit meer zien. Je bent zo ontzettend veranderd, maar waarom. Ben je al die jaren wel jezelf geweest bij mij.? Nog zoveel vragen, maar of er ooit een antwoord zal komen…….
P.S. Ik mis je |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Gefeliciteerd blauw engeltje en idd, wat een prachtige ring
.OT: goedgoed. Gister samen naar de Apenheul geweest nog voor zijn verjaardag, dus het was de hele dag 'zijn feestje' en dat was grappig. Daardoor gingen we patat eten en zat hij bij mij achterop de fiets en gingen we naar allerlei aapjes enzo kijken. En het was leuk en lief en
|
|
|
Verwijderd
|
Hij komt morgen toch naar hier
Optreden gaat niet door, en stiekem vind ik dat wel fijn. Hij blijft slapen, ondanks dat ik zaterdag vroeg op moet. En zaterdagavond samen naar t filmhuis, hoera! Vet zin in. Ennnn de 19e ga ik naar hem toe, weer een heel weekendje samen, het is nodig.
|
|
|
|
|
Jeetje, veel verloofde figuren hier!
Tot zover de scholieren... ![]() Anyway, allesch fijn Pole fitness was ook weer leuk! Ik heb een slaapkamer uitgezocht bij Ikea Altijd leuk om ideeën op te doen. Niet dat die slaapkamer binnenkort nodig is, maar toch.
|
|
|
|
Oeh, er zijn zóveel leuke slaapkamerdingen! Ik heb heerlijk vanalles en nog wat uitgezocht gisteren... Alleen heb ik nog geen huis of zelfs maar serieuze huis-krijg-pogingen gedaan
Wel hip dat je nu een eigen huisje krijgt!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Niceeee, een van m'n beste vriendinnetjes komt bij me in huis wonen
! over een maandje al! Ik heb er echt suuuuper veel zin in, dat gaat echt gezellig worden! Verder gaat het prima met m'n vriendje en mij, eigenlijk zoals altijd. Nu even wat minder tijd voor elkaar omdat ik nu stage loop, en dat blijft de komende 10 maanden zo... Maar dan zijn de keren dat we elkaar zien waarschijnlijk NOG leuker
|
|
|
|
|
Een vriendin van mij vertelde dat ze 2 dagen met haar moeder op minivakantie was geweest en dat haar moeder toen weer naar huis wilde omdat ze haar man miste. Toen zei ik, dat wil ik ook nog over 40 jaar haha, elkaar na 2 dagen missen. Die vriendin zei dat ze ervan overtuigd was dat dat ging gebeuren haha.
![]() We hebben elkaar 2 weken amper gezien en als we elkaar zagen was dat in t ziekenhuis of bij zijn moeder thuis (geen privacy dus). Ik moest de hele week op 2 koters passen en hij mag nog niet veel lopen dus konden we de laatste dagen helemaal niet naar elkaar toe. Maar vandaag ga ik hem opzoeken. Dit weekend gaan we samen gelukkig weer naar huis en kunnen we weer doen waar we zin in hebben!
|
|
|
|
Pff ik weet het niet hoor.. gister smste de seks jongen en toen bedacht ik dat ik hem helemaal niet meer kan zien als ik iets vasts begin. En het gaat niet alleen om hem maar ook om andere jongens. Kan/wil ik het wel bij 1 jongen houden? Maargoed, dat weet ik natuurlijk nooit als ik het niet probeer, en ik vind hem ECHT leuk.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Maar bij Ikea verkopen ze die dingen niet echt, voorzover ik weet Ghehe. Samenwoonkriebels all over, eng gewoon ![]() Vanaaf BBQ met middelbareschoolpeepz, ben benieuwd...
|
|
|
|
Hmm.. Jammer van mezelf dat ik altijd overal een probleem achter zoek! Maar gelukkig zie ik dat achteraf altijd wel weer in.
Ik voel me zoooo zenuwachtig. Maandag ga ik terug naar Duitsland en zie ik mijn Oostenrijker weer!! EINDELIJK na een maand amper contact. Nu moet ik deze laatste 2 dagen nog door zien te komen. Opzich moet dit wel lukken want ze zijn helemaal volgepland met afspraakjes met vriendjes/vriendinnetjes en familie om afscheid te nemen. De beste beschrijving voor mijn gevoel momenteel is: waaahhh!
|
|
|
|
|
|
nou we zijn weer in wat rustiger vaarwater.
het is echt een heel heftige relatie die we hebben, en vaak ontploft het een beetje - positief of negatief. er zijn dingen aan hem waar ik niet blij van word en dat weet hij en erkent hij - en hij wil er wat aan doen. afwachten dus, of dat echt gaat gebeuren - maar ik voel me er in elk geval al goed over.![]() en over een maand komt hij weer langs.
|
|
|
|
Toch even ST*R nadoen: vannacht maar weer eens met het seksmeisje van een tijd terug gezoend.
Vond ze alleen zelf onverstandig omdat er nu ook een vriendschap bij inbegrepen zit. Heb ik persoonlijk overigens geen problemen mee.Verder is het leuke, maar moeilijke meisje opvallend stil; waarschijnlijk vanwege haar co-schappen, want we hadden al wel besloten het dan iig vriendschappelijk voort te zetten. Er is zelfs een kleine kans dat ze na haar co-schappen (waar ze nu vrijwillig al haar tijd in steekt) in een dal belandt en beseft hoe stom ze is geweest, het kan allemaal. ![]() Verder nog een beetje roestig, leuk introkamp Nederlands gehad waar verder niets gebeurd is op roddelwaardig gebied. Maar dat was met zo ongeveer iedereen daar het geval. Gek genoeg alsnog héél erg gezellig gehad.
|
|
|
|
Nu beginnen de kriebels wel echt te komen. Doe ik er wel goed aan om naar Duitsland te vertrekken?? Wat nou als het toch niet zo klikt? Wat nou als het minder leuk wordt dan we beiden hopen???
En waaaaaarom twijfel ik altijd over alles en geloof ik mensen vaak niet in 1 keer? Waarom heb ik al die bevestigingen zo nodig Ik baal ervan.Nouja, ik probeer nog even positief te zijn en hopelijk weet ik maandagavond of het een goeie beslissing is geweest om te gaan. Ik vertrouw er maar op. Meer kan ik toch niet doen nu.... |
|
|
|
|
|
hij had gevraagd of ik gister naar een feestje van één van zijn vrienden kwam. dus ik kwam daar, was hij straalbezopen, moest ik hem achter op mijn fiets naar huis brengen en heeft hij vandaag tot 2 uur in mijn bed gelegen tot hij moest werken
![]() . toen was ik pissed off en nu gaat hij me dinsdag naar de film meenemen, beter is het dan heel gezellig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: Niet geschoten, altijd mis?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ot: ik heb zoooveel zin om gewoon eventjes ordinair te kleffen
|
||
|
|
|
|
Ik zal jullie op de hoogte houden hoor
Jammer dat ik hem maar van morgenavond laat tot woensdagmiddag kan zien, want hij vertrekt dan voor een weekje naar Oostenrijk! Ik had dat een beetje uit mijn geheugen verbannen, om deze maand door te komen. Maar nu bedacht ik me het weer. Maarja, als ik het een maand kan, moet ik het ook 1 weekje kunnen! Bovendien heb ik heeeel veel afleiding die week en ik denk dat ik die week ook maar liever geen contactmet hem wil, tenzij er echt iets belangrijks is natuurlijk. Want van contacten word ik niet altijd even vrolijk, hoe stom dat ook is. (Soms ook wel hoor natuurlijk!!) Herkenbaar??Nog even iets anders, ik betrap mezelf erop dat ik nu na 1 maand regelmatig Engels te praten, zelfs al in het Engels droom en denk. Hoe gek is dat, Engels was altijd mijn slechtste vak! Misschien moet ik ook maar eens Duits leren spreken in de komende 2 maanden. Ik ga 1 dag in de week op een kleuterschool helpen, wie weet leer ik daar de taal ook wel een beetje door Heel verhaal, maar conclusie op dit moment: ik heb er zin in!!!
|
|
|
|
|
|
Het is leuk!! En hij zegt elke keer als we elkaar zien dat ie me gemist heeft ahh. We doen alleen steeds niets anders dan thuis zoenen en praten, misschien moeten we maar eens echt iets gaan doen, al wordt het dan ws ook alleen maar zoenen en praten en eigenlijk is dat ook het leukste.
En ik mis mn beste vriendin.. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|