Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ze kon alleen goed vuur maken. Ofwel mazzel, ofwel een goede voorbereiding. Ik vind dat een Robinson op meer vlakken sterk moet zijn. Fysiek laatste en dan finalist zijn klopt niet voor mijn gevoel. Dan had ik liever gehad dat ze de 3 onderdelen gesplitst hadden uitgevoerd en dat de persoon die gemiddeld het beste scoorde de finalist werd.
|
Ik vond de vrouwen echte zeurderaars!
Ik heb het donderdag met 3 mannen gekeken en die waren zich allemaal kapot aan het ergeren ![]() Ik blijf ER een fijn programma vinden en ben benieuwd hoe het zich dit seizoen verder gaat ontwikkelen. Eddy doet het goed, vind ik!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wel humor, zo'n vrouweneditie. Al dat gemuts en geroddel, zo herkenbaar
![]() Wel dom van die vrouw die haar opdracht verborgen had gehouden. Ze hield zich afzijdig de eerste twee dagen en had de lijst ingevuld op emotie (want de drie vrouwen die op haar hadden gestemd stonden onderaan). Die heeft het spel niet begrepen, want waarschijnlijk ligt zij er nu de eerst volgende stemronde uit. Verder vond ik haar ook wel een beetje irritant. Ruzie uit zitten lokken en maar mutsen over haar leeftijd. Die zit daar blijkbaar echt mee ![]()
||
Citaat:
![]() Eddy Zoey vond ik vrij vervelend, maar misschien moet ik gewoon nog wat aan hem wennen. Die Nederlandse geneeskundestudent kwam me trouwens erg bekend voor. Zat die niet in zo'n sbs6-programma over het AMC?
Laatst gewijzigd op 07-09-2009 om 13:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een stukje van de herhaling gezien, en ik vond het toch best vermakelijk! Die twee vrouwen die er in het begin 'uit gestemd werden' vond ik allebei stom reageren. Ze kregen allebei drie stemmen ofzo, dus het is niet alsof de hele groep ze er uit wil, maar zo doen ze wel. Iedereen moest na 24 uur op iemand stemmen, zij zelf ook, ik snap niet dat ze dat niet wat objectiever kunnen bekijken. En vooral die advocate maakt zich niet geliefd in die groep, ik denk dat ze er bij de eerste stemming uitligt. Ook stom om degene die je het minst leuk vind als zwakste te noemen. Ow, en dat ze zo tegen Eva is, alleen omdat die zei dat ze dat andere meisje positiever vond, is helemaal achterlijk.
En die vrouw die de proef heeft gewonnen er nu niet meer uit kan, dat vind ik ook stom. Maar het is ook nadelig denk ik, want als ze zich nu in de rest van de expeditie niet bewijst, zal in de finale niemand op haar stemmen als winnares. |
![]() |
||
Citaat:
En ik snap op zich wel dat je na een paar dagen graag een keer schoon ondergoed aan zou willen trekken ![]()
|
Die ene die al naar de finale mag heeft echt een kuttekop. Wat een gaar wijf en die advocate ook.
Ik heb alleen de eerste 2 of 3 seizoenen gevolgd op net5, maar ik denk dat ik dit seizoen ook ga volgen. Al moet ik wel zeggen dat ik er een beetje opgefokt van raak, al dat gezeur en gemiep. Niet echt ontspannend... Oh, en ik heb een nipple-flash voor jullie ![]()
|
Wat heerlijk om deze week even het zakelijke gelul van die mannen aan te horen.
Hoppa: jij gaat de hangmatten ophangen, zij gaan hout halen, hij gaat vissen. En klaar! Jij gaat sjouwen met de kist, jij gaat sjouwen en wij halen de struiken en bomen uit je gezicht. En klaar! <333
|
M'n dvd recorder heeft de laatste minuten niet opgenomen. Is er nog iets boeiends gebeurd? In de vooruitblik zag je dat ze zouden horen dat ze 1 team werden, is daar nog iets mee gedaan? Bijv. ook de mannen laten zien?
En is er al iemand uit gestemt?
|
Ja, een van de kampen moest naar de eilandraad en toen hebben ze Lianne weggestemd. (Dat meisje wat bij het complot hoorde, maar zat te twijfelen of ze nou wel of niet mee moest doen.) Daarna vertelde de presentatrice dat ze vanaf nu een kamp zullen zijn en toen was het afgelopen. De mannen zijn volgens mij niet echt meer in beeld geweest.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En dat andere kamp heeft een visnet, vissen met een houte stok levert natuurlijk veel minder op dan zo'n echt net. Toen de vrouwen op dat eiland zaten vonden ze dat het andere kamp meer eten had. Ze liggen gewoon veel te vaak in de zon. Als je honger hebt moet je niet op het strand gaan liggen, maar zoeken! Ik vind ze ook een beetje lui.
|
![]() |
|
|