Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2009, 12:20
Verwijderd
Survivalprogramma over een avontuurlijke, uitdagende expeditie op een onbewoond Maleisisch eiland. De kandidaten moeten tijdens deze afvalrace diverse pittige opdrachten uitvoeren en honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren.

Zodra de nietsvermoedende dames beseffen dat het women-only is, daalt de temperatuur tot het nulpunt. De zestien worden verdeeld over twee kampen en binden de strijd aan met elkaar én met de elementen. Een verhitte catfight vol emotionele uitbarstingen is het gevolg. Wat de dames echter niet weten, is dat er op het vaste land nog een aantal mannen vechten om hun plek in de expeditie.

Zij banen zich een weg door de dichte jungle en hebben van Eddy Zoëy een speciale opdracht gekregen. De mannen kunnen alleen maar naar het eiland als zij deze tocht met elkaar doorstaan. Halen ze de expeditie? En is dat goed nieuws voor de vrouwen? Na één dag blijkt het eiland vol vrouwen al te klein. In het ene kamp wordt geruzied om het leiderschap, in het andere een complot bedacht om de grootste roddeltantes er meteen uit te werken.

Toch laten ze ook zien dat ze doorzetters zijn. Stuk voor stuk willen ze bewijzen zonder mannen te kunnen overleven. Gemene deler dit jaar: geen van de dames neemt een blad voor de mond en van geen enkel hart wordt een moordkuil gemaakt. De heren bevestigen op hun beurt ook het bestaande imago van het mannelijke geslacht. Stoer, zelfverzekerd en als kameraden beginnen ze aan een nagenoeg onmogelijke missie met barre omstandigheden. Het wordt nog een helse klus om het eiland te bereiken.

Vanaf vanavond 20.30 op RTL5
Dit jaar voor het eerst gepresenteerd door Eddy Zoëy.
Wie gaat er kijken? Wie gaat er niet kijken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2009, 14:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jammer van Eddy Zoey, als ik iemand vervelend vind.... Maar ik kijk natuulijk wel weer .
Oud 03-09-2009, 14:55
Verwijderd
Ik heb al een paar seizoenen niet meer gezien, omdat het niet uitkwam en omdat ik het steeds minder leuk vond worden, en veel ingewikkelder. Misschien kijk ik vanavond als ik niks beters te doen heb.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 20:23
Verwijderd
Hm, ik vind er nog niet veel aan. Al die vrouwen, dat is zo'n gezeur!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 09:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb het gekeken, want soms heb je nu eenmaal behoefte aan domme programma's. Ik vind het format een beetje uitgekauwd nu, maar goed, ze maken het telkens net weer wat anders en het is wel ontspannend

Ik was gisteren een beetje in de war omdat ik Corine voor Sabine had aangezien tijdens die ruzie (waardoor ineens ook kamp Noord en kamp Zuid één groot kamp was geworden), al die vrouwen kan ik echt nog niet uit elkaar
Oud 04-09-2009, 14:13
Balance
Balance is offline
Ik heb het vandaag online gekeken en vond het wel leuk. Dat programma vernieuwt zich wel elke keer.
Het idee van een vaste finalist vond ik wel leuk, maar wie het uiteindelijk werd vond ik wat minder. Krijgen we dus elke aflevering het gezeur van die muts.
Voor Bea vond ik het wel sneu. Zo kan je er toch weinig aan doen hè, laat die meiden dan in elk geval zelf strijden om in de race te blijven.

Ik vond die ene die haar opdracht geheim hield echt wel triest. Arme Eva, uiteindelijk bewijst die vrouw zelf dat Eva's stem terecht was: ze blijkt dus inderdaad enorm kinderachtig te zijn. En ik heb haar alleen maar zien observeren. Ook niet slim van haar. Ze mag dan wel een opdracht hebben, maar in een later stadium heeft ze de stemmen van anderen nog wel nodig. Ze had zich dus beter wat geliefder kunnen maken.

Laatst gewijzigd op 05-09-2009 om 10:18. Reden: spelfout
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 20:22
Giles
Giles is offline
Ik vind het heel knap dat ze steeds weer iets nieuws bedenken inderdaad, maar ik ben blij dat de mannen er nog wel bij komen. In één aflevering werden al oude koeien opgehaald, tsjeempie zeg.
Oud 04-09-2009, 20:32
Opstatte
Opstatte is offline
Persoonlijk vind ik de eerste aflevering redelijk tegenvallen. Waarom alleen vrouwen op het eiland, en 5 mannen in de mangroven. Ik vind Eddy Zoey niet passen bij het programma, ik zie hem liever een programma op BNN doen..

Dat ene meidje aan die boomstam, die is afgevallen had naar mijn idee een eind kunnen komen. Ze zag er sterker uit dan veel anderen.

Ook zie je weinig beelden van de vrouwen die opzoek zijn naar voedsel. Met name die beelden in de mangroven en de vergezichten vind ik altijd zeer indrukwekkend.

Ik snap ook niet waarom die vrouwen zo lopen te klagen dat ze hun tas nog niet hebben met kleding.. Voor hun waarschijnlijk 10 andere.. Once in a lifetime
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 13:44
Verwijderd
Ik vond Eddy Zoëy niet vervelend ofzo, maar ik heb eigenlijk ook geen programma's van hem van BNN gezien, dus ik had sowieso nog niet echt een beeld bij hem.
Ik vond de eerste aflevering wel ok. Ik blijf iig wel kijken.
Toen ik hoorde dat er nu al een finalist bekend zou zijn, leek me dat echt 3x niks, maar de proef die ze ervoor moesten doen maakte het wel weer goed.

Dat dat ene meisje eruit zou gaan was ook al wel erg snel duidelijk, ze was wel veel in beeld. Dat vond ik wel jammer.

En die stukjes tussendoor van de deelnemers thuis vond ik nou ook niet echt nodig. Deden ze vorig jaar ook, jammer!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 15:20
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik heb het vandaag online gekeken en vond het wel leuk. Dat programma vernieuwt zich wel elke keer.
Het idee van een vaste finalist vond ik wel leuk, maar wie het uiteindelijk werd vond ik wat minder. Krijgen we dus elke aflevering het gezeur van die muts.
Voor Bea vond ik het wel sneu. Zo kan je er toch weinig aan doen hè, laat die meiden dan in elk geval zelf strijden om in de race te blijven.

Ik vond die ene die haar opdracht geheim hield echt wel triest. Arme Eva, uiteindelijk bewijst die vrouw zelf dat Eva's stem terecht was: ze blijkt dus inderdaad enorm kinderachtig te zijn. En ik heb haar alleen maar zien observeren. Ook niet slim van haar. Ze mag dan wel een opdracht hebben, maar in een later stadium heeft ze de stemmen van anderen nog wel nodig. Ze had zich dus beter wat geliefder kunnen maken.
Hier ben ik wel mee eens. Zo, scheelt me typen.

btw. lijkt wel of elk nieuw seizoen & nieuw topic mensen vooral al beginnen te zeggen hoe 'ER' oude koek is maar dat ze het zucht toch maar volgen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 17:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vond Eddy Zoëy niet vervelend ofzo, maar ik heb eigenlijk ook geen programma's van hem van BNN gezien, dus ik had sowieso nog niet echt een beeld bij hem.
Ik vond de eerste aflevering wel ok. Ik blijf iig wel kijken.
Toen ik hoorde dat er nu al een finalist bekend zou zijn, leek me dat echt 3x niks, maar de proef die ze ervoor moesten doen maakte het wel weer goed.
Ik vond het idee van de proef leuk, maar uiteindelijk bewees de proef dat er een slechte Robinson uit kwam. Want was de winnares niet juist de persoon die als allerlaatste het strand bereikte, omdat ze zo tergend langzaam was met de rest?
Ze kon alleen goed vuur maken. Ofwel mazzel, ofwel een goede voorbereiding.

Ik vind dat een Robinson op meer vlakken sterk moet zijn. Fysiek laatste en dan finalist zijn klopt niet voor mijn gevoel. Dan had ik liever gehad dat ze de 3 onderdelen gesplitst hadden uitgevoerd en dat de persoon die gemiddeld het beste scoorde de finalist werd.
Oud 05-09-2009, 21:25
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vond de vrouwen echte zeurderaars!
Ik heb het donderdag met 3 mannen gekeken en die waren zich allemaal kapot aan het ergeren
Ik blijf ER een fijn programma vinden en ben benieuwd hoe het zich dit seizoen verder gaat ontwikkelen.
Eddy doet het goed, vind ik!
Oud 06-09-2009, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het idee van de proef leuk, maar uiteindelijk bewees de proef dat er een slechte Robinson uit kwam. Want was de winnares niet juist de persoon die als allerlaatste het strand bereikte, omdat ze zo tergend langzaam was met de rest?
Ze kon alleen goed vuur maken. Ofwel mazzel, ofwel een goede voorbereiding.

Ik vind dat een Robinson op meer vlakken sterk moet zijn. Fysiek laatste en dan finalist zijn klopt niet voor mijn gevoel. Dan had ik liever gehad dat ze de 3 onderdelen gesplitst hadden uitgevoerd en dat de persoon die gemiddeld het beste scoorde de finalist werd.
Was het toch die ene die als laatste aan kwam zwemmen? Dat had ik niet goed gezien, en ik dacht, ach, degene die als laatste aan komt zwemmen, dan die beesten nog moet eten, kan het echt niet meer winnen van de rest, die al vuur aan het maken zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 13:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wel humor, zo'n vrouweneditie. Al dat gemuts en geroddel, zo herkenbaar

Wel dom van die vrouw die haar opdracht verborgen had gehouden. Ze hield zich afzijdig de eerste twee dagen en had de lijst ingevuld op emotie (want de drie vrouwen die op haar hadden gestemd stonden onderaan). Die heeft het spel niet begrepen, want waarschijnlijk ligt zij er nu de eerst volgende stemronde uit.
Verder vond ik haar ook wel een beetje irritant. Ruzie uit zitten lokken en maar mutsen over haar leeftijd. Die zit daar blijkbaar echt mee
Oud 06-09-2009, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vond de vrouwen echte zeurderaars!
Ik heb het donderdag met 3 mannen gekeken en die waren zich allemaal kapot aan het ergeren
Ik blijf ER een fijn programma vinden en ben benieuwd hoe het zich dit seizoen verder gaat ontwikkelen.
Eddy doet het goed, vind ik!
Nou, ik heb me ook aan één stuk zitten ergeren godsamme wat een vervelende wijven. Vooral die Carine (?) die haar opdracht geheim hield. Je zou toch zeggen dat een 'topadvocaat' wel wat tactischer zou spelen. Dom van haar om nu al zo negatief in de aandacht te komen.

Eddy Zoey vond ik vrij vervelend, maar misschien moet ik gewoon nog wat aan hem wennen. Die Nederlandse geneeskundestudent kwam me trouwens erg bekend voor. Zat die niet in zo'n sbs6-programma over het AMC?

Laatst gewijzigd op 07-09-2009 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 15:05
Verwijderd
Ik heb het eerste stuk gekeken, maar ik vond al gauw dat het te veel gebitch werd en ik denk dat ik de rest niet ga volgen. Ik ben alleen wel benieuwd naar de toevoeging van de mannen, maar aan alleen die zeikwijven had ik na een halve aflevering wel weer genoeg.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2009, 22:18
limburgse89
limburgse89 is offline
Ik vond 'm geweldig! Maar wat een ontzettend kippig stel vrouwen bij elkaar zeg, jeutje. Raakte er zelf nogal gefrustreerd van.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 11:05
Verwijderd
het mooiste is nog dat iedere vrouw de hele tijd roept: vrouwen zijn achterbaks, schijnheilig etc.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 11:38
Verwijderd
Ik heb een stukje van de herhaling gezien, en ik vond het toch best vermakelijk! Die twee vrouwen die er in het begin 'uit gestemd werden' vond ik allebei stom reageren. Ze kregen allebei drie stemmen ofzo, dus het is niet alsof de hele groep ze er uit wil, maar zo doen ze wel. Iedereen moest na 24 uur op iemand stemmen, zij zelf ook, ik snap niet dat ze dat niet wat objectiever kunnen bekijken. En vooral die advocate maakt zich niet geliefd in die groep, ik denk dat ze er bij de eerste stemming uitligt. Ook stom om degene die je het minst leuk vind als zwakste te noemen. Ow, en dat ze zo tegen Eva is, alleen omdat die zei dat ze dat andere meisje positiever vond, is helemaal achterlijk.

En die vrouw die de proef heeft gewonnen er nu niet meer uit kan, dat vind ik ook stom. Maar het is ook nadelig denk ik, want als ze zich nu in de rest van de expeditie niet bewijst, zal in de finale niemand op haar stemmen als winnares.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2009, 16:00
flyaway
flyaway is offline
Gaaf idee! Jammer dat er zoooveel shots zijn van gepraat van de deelnemers in vergelijking met de opdrachten.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 09:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

En die stukjes tussendoor van de deelnemers thuis vond ik nou ook niet echt nodig. Deden ze vorig jaar ook, jammer!
O, dat vind ik juist wel leuk, dan krijg je toch gewoon even te zien wie de deelnemers zijn? Soort van voorstelrondje, maar dan gewoon erin gemonteerd, vind dat wel prima eigenlijk.

En ik snap op zich wel dat je na een paar dagen graag een keer schoon ondergoed aan zou willen trekken
Oud 09-09-2009, 10:38
*oma*
*oma* is offline
Die ene die al naar de finale mag heeft echt een kuttekop. Wat een gaar wijf en die advocate ook.
Ik heb alleen de eerste 2 of 3 seizoenen gevolgd op net5, maar ik denk dat ik dit seizoen ook ga volgen. Al moet ik wel zeggen dat ik er een beetje opgefokt van raak, al dat gezeur en gemiep. Niet echt ontspannend...

Oh, en ik heb een nipple-flash voor jullie

Oud 09-09-2009, 19:58
palindrome
palindrome is offline
Laat maar snel de mannen komen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 13:17
flyaway
flyaway is offline
Ik vind de eerste aflevering leuk Het commentaar, de cliche's 'Die achterbaksheid!'

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-09-2009, 20:43
Verwijderd
Ik vind Igor niet leuk. Jeroen en Kurt vind ik wel relaxte mannen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2009, 09:02
Verwijderd
Ik vond er niet veel aan, bij het eerste reclameblok ben ik afgehaakt. Zo'n proef vind ik altijd wel leuk, maar dat gezeul met die kist had ik na een tijdje wel gezien.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2009, 13:11
*oma*
*oma* is offline
Ik merkte wel dat ik mij aan deze aflevering veel minder ergerde dan aan de vorige
Oud 11-09-2009, 18:34
flyaway
flyaway is offline
Ik vond 'm weer leuk
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 18:27
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Al dat achterlijke geruzie van die vrouwen wordt ik een beetje moe van... Dan ben je eindelijk door de selectie op een paradijselijk eiland terechtgekomen en dan ga je ruziemaken... gaat echt nergens over.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 07:28
Verwijderd
Ik heb alleen nog een stukje gezien tijdens de reclameblokken en toen werd er volgens mij 5 keer gezegd: 'jezus wat een KUTWIJVEN allemaal'.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 08:58
Balance
Balance is offline
Wat heerlijk om deze week even het zakelijke gelul van die mannen aan te horen.
Hoppa: jij gaat de hangmatten ophangen, zij gaan hout halen, hij gaat vissen.
En klaar!

Jij gaat sjouwen met de kist, jij gaat sjouwen en wij halen de struiken en bomen uit je gezicht.
En klaar!

<333
Oud 14-09-2009, 12:21
Marcade
Marcade is offline
Nou ja, behalve Igor dan .. en dat is dan niet eens de homo van de vijf.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, behalve Igor dan .. en dat is dan niet eens de homo van de vijf.
Nee want die hebben wel betere dingen te doen zoals nageltjes lakken e.d.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 21:28
Balance
Balance is offline
M'n dvd recorder heeft de laatste minuten niet opgenomen. Is er nog iets boeiends gebeurd? In de vooruitblik zag je dat ze zouden horen dat ze 1 team werden, is daar nog iets mee gedaan? Bijv. ook de mannen laten zien?
En is er al iemand uit gestemt?
Oud 18-09-2009, 18:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, een van de kampen moest naar de eilandraad en toen hebben ze Lianne weggestemd. (Dat meisje wat bij het complot hoorde, maar zat te twijfelen of ze nou wel of niet mee moest doen.) Daarna vertelde de presentatrice dat ze vanaf nu een kamp zullen zijn en toen was het afgelopen. De mannen zijn volgens mij niet echt meer in beeld geweest.
Oud 19-09-2009, 11:11
Marcade
Marcade is offline
Alleen in het vooruitblik naar volgende week waar je ziet dat de vrouwen bang zijn dat de mannen alle vijf homo zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 12:41
MTpower
MTpower is offline
Ik vond het de laatste paar keer al wel tegenvallen, nu Eddie Zoey het overneemt van Ernst Paul Hasselbach hoeft het voor mij helemaal niet meer. Heb ook nog niet een aflevering gezien
Oud 28-09-2009, 20:52
Verwijderd
ik kan de uitzending niet zien op rtlgemist
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het de laatste paar keer al wel tegenvallen, nu Eddie Zoey het overneemt van Ernst Paul Hasselbach hoeft het voor mij helemaal niet meer. Heb ook nog niet een aflevering gezien
hoe kan je dan beslissen of het wat is? ik vind eddy zoey leuk en zoveel komt hij niet aan bod
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 22:09
Verwijderd
Citaat:
ik kan de uitzending niet zien op rtlgemist
kijk het op school of bij iemand anders
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 19:44
Verwijderd
Huh? Moeten ze een contract tekenen ofzo waarin staat dat ze niet naar huis mogen, tenzij het moet van een dokter?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:53
Verwijderd
Ik vind het stom dat er zoveel verschil zit tussen de eilanden in hoeveel eten er te vinden is. En ik vind het raar dat ze bij het ene eiland wel twintig vissen kunnen vangen, en bij het andere eiland maar eentje!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 20:41
Verwijderd
omg ik heb het gemist!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het stom dat er zoveel verschil zit tussen de eilanden in hoeveel eten er te vinden is. En ik vind het raar dat ze bij het ene eiland wel twintig vissen kunnen vangen, en bij het andere eiland maar eentje!
Ja, vorige jaren was dat ook altijd wel een beetje, het ene kamp had altijd wel iets meer dan het andere, maar nu is het wel heel extreem
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 19:22
*oma*
*oma* is offline
Maar die vrouwen zijn ook luie donders, hoor
Oud 04-10-2009, 12:14
gurl19
gurl19 is offline
En dat andere kamp heeft een visnet, vissen met een houte stok levert natuurlijk veel minder op dan zo'n echt net. Toen de vrouwen op dat eiland zaten vonden ze dat het andere kamp meer eten had. Ze liggen gewoon veel te vaak in de zon. Als je honger hebt moet je niet op het strand gaan liggen, maar zoeken! Ik vind ze ook een beetje lui.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Same here
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:36
Verwijderd
Ja, het zag er ook niet uit alsof ze veel uitgevoerd hadden, maar het ene team dat een visnet heeft, heeft dat vast niet ergens in de bosjes gevonden. En zelfs toen die mannen mee gingen zoeken vonden ze niks, dus het ligt ook wel een beetje aan het eiland denk ik
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 12:46
Lente
Lente is offline
ik vind het raar en jammer dat zoveel vrouwen opgeven, zo zijn die eilandraden niks aan
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 13:35
Verwijderd
weet iemand wanneer de herhaling komt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten