| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=onAIUsl00NY
Deze vond ik zelf nogal grappig (a) Laatst gewijzigd op 29-08-2009 om 23:44. |
|
|
|
|
|
Ik moest heel hard lachen om deze post
.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is een beetje zielig, de omschrijving enzo: Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Wij waren vanavond op de terugweg van metalfestival Elsrock in Rijssen, en toen stond daar op straat een groepje jongeren met een emmer. Of we een lolly wilden. Uh, nouja, waarom ook niet? Aan de lolly zat een strookje bevestigd met daarop:
"Laat God delen in alles wat je doet, Dan [sic] kan Hij je levensweg bepalen. (Spreuken 3:6 in de bijbel)" Ik had overigens bijzonder veel moeite het plasticje eraf te krijgen... Even verderop zat een groepje christenactivisten onder een tentje te zitten, wachtend op argeloze festivalgangers om promotieflyers voor God uit te delen. :') |
|
|
|
Verwijderd
|
Elsrockgangers gaan naar de hel!!!!1
Ik heb heel hard om mijn tantes gelachen, vooral om eentje. Mijn neefje (nou ja van 19 ofzo) vertelde dat zijn moeder, mijn tante dus, hem vroeger eens meegenomen heeft naar de dokter omdat hij zo'n kleine piemel had, ze was bang dat het niet goed zou komen later. Waarop die dokter zei dat het de kwaliteit was, niet de kwantiteit die telde. Toen was hij 1 ofzo. Vervolgens vertelde hij dat ze vorige week per ongeluk binnen kwam lopen toen hij aan het douchen was, en vervolgens dus eruit flapte, "Oooooh, dat is nog helemaal goed gekomen!" Die kun je lekker in je cv zetten, zeg. "Maar mijn moeder vindt 'm goed!"
|
|
|
|
Verwijderd
|
Zonet bij Eén Tegen 100 kwam er een makkelijke vraag over Corry Konings, en het antwoord was C. De deelneemster had 1 iemand weggespeeld. De vrouw die ze had weggespeeld keek verrast op toen haar paneel rood werd en je zag haar verontwaardigd roepen: "Ik had C ingevuld!"
|
|
|
|
Verwijderd
|
Kennen jullie die huilende mevrouw nog die de Postcode Kanjer misliep omdat ze geen lot had? Het schijnt dat Nova een jaar later een reportage aan haar heeft gewijd. Op en top leedvermaak! Vooral vanwege de argumenten die ze heeft voor een rechtzaak (die ze uiteindelijk keihard verloor):
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/4802# |
|
|
|
|
Op Tell sell was zo'n dingetje, iets van een stift waarmee je op magische wijze krassen van je auto kon wegwerken. Zie je dus een hand een kras maken op een auto, die stift eroverheen en die kras is opeens bijna onzichtbaar. Zit natuurlijk een trucje achter of iets dergelijks, denk ik. Zeggen ze "Gelooft u het nog steeds niet?" "Nee, meneer, ik geloof het nog niet. Vertel eens wat meer!" dacht ik. "Kijk dan nog eens!"
Ja godver.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
In de bus: Een donkere man van rond de 40 zat, een donker meisje van 25 ofzo met baby komt binnen. Man zegt: Kom je uit Ethiopië? Het meisje zegt nee. De man zegt: NIET?!
En net een conversatie via mail: Iemand zegt over een jas met roze binnenkant: roze voeringen zijn cool. Reageert een ander: je moeder heeft een roze voering. |
|
|
|
|
Mijn stiefmoeder was helemaal in paniek, ze dacht dat ze doodging en iets heel engs had. Dus ze vertelt wat er aan de hand was. Ze heeft dus gewoon blaasontsteking. Ik moest heel erg lachen.
Ze loopt nog steeds de hele dag van 'ze halen toch niet mijn blaas weg he? verlies ik niet teveel bloed? GA IK DOOD?' |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 18:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 14:54 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 12:07 | |
| Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 19:04 | |
| Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 10:11 | |
| Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 20:18 | |