ik heb eens een twee dagen niet teruggesms't stuurt de persoon dit:
imène ik hoop echt dat et goed met u gaat. Nog steeds geen teken van leven, kbegin me een beetje zorgen te maken. Als je wilt praten ofzo je hebt mn nummer. dikke kus
Maar dit is eigenlijk iemand die ik vandaag op straat heb ontmoet, ze ronselde donateurs voor de WNF en we raakten aan de praat en ze vond me leuk en wilde mijn nummer en ze gaf mij haar nummer zodat we een keer konden afspreken dus ik smste haar net. Maar misschien is ze wel nog aan het werk.
Of haar batterij is leeg of ze is aan het autorijden of poepen of ze heeft geen bereik of haar telefoon niet gehoord of ze vindt het stom om meteen terug te smsen of ze wil er nog over nadenken of ze is aan het bellen of of of
Of haar batterij is leeg of ze is aan het autorijden of poepen of ze heeft geen bereik of haar telefoon niet gehoord of ze vindt het stom om meteen terug te smsen of ze wil er nog over nadenken of ze is aan het bellen of of of