Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2009, 19:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja jongens want dit:

Citaat:
God ja heel grappig Wanneer ben je jarig? Koop ik een doosje humor voor je.
is natuurlijk een hardstikke vriendelijk en attent bedoelde vraag naar de datum van mijn verjaardag, zonder steken onder water enzo gut ja, je hebt echt alleen maar gezegd dat je me een beetje aandachttrekkerig vindt met mijn smsje en alleen vandaag ja lisa
Advertentie
Oud 14-09-2009, 19:16
Verwijderd
Citaat:
ja jongens want dit:

is natuurlijk een hardstikke vriendelijk en attent bedoelde vraag naar de datum van mijn verjaardag, zonder steken onder water enzo gut ja, je hebt echt alleen maar gezegd dat je me een beetje aandachttrekkerig vindt met mijn smsje en alleen vandaag ja lisa
Ongelooflijk dat je dit nog zegt na mijn vorige post tegen jou. Ik zal hem nog even erbij halen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben gewoon eerlijk wanneer ik vind dat je je aanstelt. Wat je de laatste tijd nogal veel doet. Komen de volgende onderwerpen je bekend voor?
- Mijn arme tieten, ze passen nergens in
- Mijn foto's, waarom zegt niemand er wat over?
- Mijn elastiekjes, als ik er wat over zeg geef je me toch zeker een complimentje?
- OMG iemand noemde mij lelijk, nee eigenlijk niet maar ze noemde flyaway mooier
- Mijn vader vindt me stinken
- Mijn stiefmoeder doet alsmaar gemeen
- Mijn vader geeft me geen zakgeld tenzij ik zelf werk.
Ja want iedereen heeft het net zo makkelijk als jij en mag sowieso alleen maar over zijn positieve ervaringen praten. Ik heb nooit gezegd dat mijn tieten nergens inpassen. Komt dit je bekend voor:

"nee hoor ik weet veel beter wat jouw cupmaat is dan jijzelf, jij hebt 80F en dat past prima in die theezakjes van de Zeeman, daar koop ik ze immers ook!"
"als jij 65 hebt, dan heeft Miekjuh 50! Jij hebt echt geen 65, je draagt gewoon te strakke beha's"

weet je aan wie je me doet denken?
Aan mijn stiefmoeder.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben gewoon eerlijk wanneer ik vind dat je je aanstelt. Wat je de laatste tijd nogal veel doet. Komen de volgende onderwerpen je bekend voor?
- Mijn elastiekjes, als ik er wat over zeg geef je me toch zeker een complimentje?
- OMG iemand noemde mij lelijk, nee eigenlijk niet maar ze noemde flyaway mooier
Oud 14-09-2009, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ja want iedereen heeft het net zo makkelijk als jij en mag sowieso alleen maar over zijn positieve ervaringen praten. Ik heb nooit gezegd dat mijn tieten nergens inpassen. Komt dit je bekend voor:

"nee hoor ik weet veel beter wat jouw cupmaat is dan jijzelf, jij hebt 80F en dat past prima in die theezakjes van de Zeeman, daar koop ik ze immers ook!"
"als jij 65 hebt, dan heeft Miekjuh 50! Jij hebt echt geen 65, je draagt gewoon te strakke beha's"

weet je aan wie je me doet denken?
Aan mijn stiefmoeder.
Gefeliciteerd fizzle. Je hebt de zelfmedelijdenaward net gewonnen.
Verwijderd
Goh, een rel is eigenlijk best leuk als je er zelf geen onderwerp van bent.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ongelooflijk dat je dit nog zegt na mijn vorige post tegen jou. Ik zal hem nog even erbij halen.
misschien was ik al aan dit bericht bezig voor ik je post had gelezen? Gotsamme,.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nou, mijn plannen zijn nogal aan verandering onderhevig. Ik zat dus eerst in Italië. (bést ver!!!~!) om vrijwilligerswerk te doen, maar daar ben ik weggevlucht. Over ongeveer een week ga ik naar Frankrijk, om het nog eens te proberen. Als ik in de winter nog geld over heb wil ik heel graag naar Turkije. (en ik ben zooooo blij dat ik niet, toen ik in Italië was, spontaan een ticket naar Istanbul heb gekocht!).
Zo lekker Alleen of met iemand? Zo niet hou dan een plek vrij in de koffer, Istanboel lijkt me heel gaaf om te bekijken!
Oud 14-09-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Niets zeggen wat eigenlijk niet kan he, anders moet ik weer met de banman werken enzo.
Ah, ssst jij!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd fizzle. Je hebt de zelfmedelijdenaward net gewonnen.
Waar zie jij zelfmedelij?
Verwijderd
Citaat:
Wellicht moet je wat meer met jezelf bezig zijn en wat minder naar anderen kijken. Al helemaal op een forum
Oud 14-09-2009, 19:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ze onthoudt wel echt alles wat ik zeg he
Oud 14-09-2009, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Wellicht moet je wat meer met jezelf bezig zijn en wat minder naar anderen kijken. Al helemaal op een forum
Dit is juist begonnen doordat een ander naar mij wees Ik verklaar alleen waar ik commentaar op heb. Ik ben tenminste nog eerlijk tegen mensen.
En nogmaals, ik ben lang niet de enige.
Oud 14-09-2009, 19:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
:') als je zelf geen leven hebt dan moet je je natuurlijk wel aan andermans leven vastklampen.
Verwijderd
Citaat:
Goh, een rel is eigenlijk best leuk als je er zelf geen onderwerp van bent.

Citaat:
Zo lekker Alleen of met iemand? Zo niet hou dan een plek vrij in de koffer, Istanboel lijkt me heel gaaf om te bekijken!
Tot nu toe alleen. Ik hoop in Frankrijk een reislustige vriend of vriendin te maken. Of ik probeer iemand te overtuigen dat de eerste twee weken van een nieuw vak niet belangrijk zijn en culturele vorming wel, of zo.
Verwijderd
Citaat:
ze onthoudt wel echt alles wat ik zeg he
Het is van een week, fizzle. Maar veel succes met je smsjes en je moeilijke leven, ik zeg wel niks meer over jou.
Oud 14-09-2009, 19:21
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ah, ssst jij!
Ik zeg niet dat ze niet mogen rellen, ze doen maar, maar als ze het maar niet te bont maken want ik heb geen zin om te banmannen.
Swlabr
Swlabr is offline
Hallo!
Verwijderd
Hoi Darkie
Oud 14-09-2009, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een rel gemist . Noooh!
Tink*
Tink* is offline
Nou je kan alles nalezen hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een rel gemist . Noooh!
Snel teruglezen!
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

Tot nu toe alleen. Ik hoop in Frankrijk een reislustige vriend of vriendin te maken. Of ik probeer iemand te overtuigen dat de eerste twee weken van een nieuw vak niet belangrijk zijn en culturele vorming wel, of zo.
Carpe diem. Voordeel van alleen reizen is wel dat je met niemand rekening hoeft te houden, als je een maand op elkaars lip zit gaat dat ook uiteindelijk irriteren.
Oud 14-09-2009, 19:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het is van een week, fizzle. Maar veel succes met je smsjes en je moeilijke leven, ik zeg wel niks meer over jou.
doe dat dan ook niet. Gotsamme, maar je zit ook al een week over ALLES wat ik zeg een zeikopmerking te maken.
Verwijderd
Citaat:
Dit is juist begonnen doordat een ander naar mij wees Ik verklaar alleen waar ik commentaar op heb. Ik ben tenminste nog eerlijk tegen mensen.
En nogmaals, ik ben lang niet de enige.
Flikker toch op met je eerlijk tegen mensen. Je bent gewoon een doorsnee 16-jarige die graag in het middelpunt van de belangstelling staat en nu quasi-geirriteerd tegen d'r vriendin gaat lopen zeggen dat die en die alle aandacht naar zich toetrekt, terwijl je dat zelf eigenlijk net zo goed zou willen maar je geen onderwerpen kan verzinnen om je suffe bestaan te verbloemen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Snel teruglezen!
Ik heb alles al teruggelezen en had zin om te bitchen, maar ik doe het toch maar niet .
Oud 14-09-2009, 19:25
Verwijderd
Hum. Opinie please. Ik chat met een vriendin en ik wil haar eigenlijk zeggen dat ze stom doet (want ze doet stom, al een tijd, en ik kan het niet irl tegen haar zeggen want ik zie haar nooit irl, dat is een gedeelte van de stomheid), maar nu zegt ze net dat er gisteren een huisgenoot van haar overleden is, dus de timing zou wel heel slecht zijn. Maar het moet er ook uit en ik kan niet wachten tot de volgende keer dat ik haar spreek want dat is vast pas over drie jaar.
Oud 14-09-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Flikker toch op met je eerlijk tegen mensen. Je bent gewoon een doorsnee 16-jarige die graag in het middelpunt van de belangstelling staat en nu quasi-geirriteerd tegen d'r vriendin gaat lopen zeggen dat die en die alle aandacht naar zich toetrekt, terwijl je dat zelf eigenlijk net zo goed zou willen maar je geen onderwerpen kan verzinnen om je suffe bestaan te verbloemen.
Yeah ik ben typisch een persoon die aandacht wil

Ik ga hier echt niet verder op in. het is prachtig dat je net online komt.
Oud 14-09-2009, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Carpe diem. Voordeel van alleen reizen is wel dat je met niemand rekening hoeft te houden, als je een maand op elkaars lip zit gaat dat ook uiteindelijk irriteren.
Precies. Bovendien is het westen van Turkijke prima om alleen te reizen, heb ik mij laten vertellen.
Oud 14-09-2009, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Dat interesseert me niet zo, maar kennelijk interesseert het jou erg veel hoeveel aandacht andere forumers vragen.
Oud 14-09-2009, 19:27
Verwijderd
Citaat:

Ik ga hier echt niet verder op in. het is prachtig dat je net online komt.
Qft.
Verwijderd
Citaat:
Hum. Opinie please. Ik chat met een vriendin en ik wil haar eigenlijk zeggen dat ze stom doet (want ze doet stom, al een tijd, en ik kan het niet irl tegen haar zeggen want ik zie haar nooit irl, dat is een gedeelte van de stomheid), maar nu zegt ze net dat er gisteren een huisgenoot van haar overleden is, dus de timing zou wel heel slecht zijn. Maar het moet er ook uit en ik kan niet wachten tot de volgende keer dat ik haar spreek want dat is vast pas over drie jaar.
Boeiend, wat is dan het probleem.
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me dat als je alleen gaat dat je ook minder doet uiteindelijk.
Oud 14-09-2009, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het niet doen, als haar huisgenoot is overleden.
Oud 14-09-2009, 19:29
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Als je haar toch nooit spreekt zie ik de noodzaak niet zo het te zeggen als ik eerlijk ben. Of?

Citaat:
Precies. Bovendien is het westen van Turkijke prima om alleen te reizen, heb ik mij laten vertellen.
Als vrouw weet ik niet hoor, ik hoorde van een groepje vrienden die daarheen zijn gegaan dat je heel erg lastig gevallen wordt als vrouw, en zeker als je er ook nog eens leuk uitziet.
Oud 14-09-2009, 19:29
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hoezo spreek je haar dan pas weer over drie jaar?
Oud 14-09-2009, 19:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mooi topic.
Verwijderd
Citaat:
Als je haar toch nooit spreekt zie ik de noodzaak niet zo het te zeggen als ik eerlijk ben. Of?

Als vrouw weet ik niet hoor, ik hoorde van een groepje vrienden die daarheen zijn gegaan dat je heel erg lastig gevallen wordt als vrouw, en zeker als je er ook nog eens leuk uitziet.
Volgens mij kun je dat als vrouw en dan ook nog jong klein blond-type dat beter niet doen inderdaad Nouja ik weet het stiekem niet zo goed maar het idee gewoon ;x Maar ik zou dus niet zo snel alleen op vakantie gaan.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Het lijkt me dat als je alleen gaat dat je ook minder doet uiteindelijk.
Klopt, het is ook maar net met wat voor doel je erheen gaat. Als je jezelf moet ontdekken ofzo kom je vaak bedrogen uit, maar als je echt voor de cultuur heengaat en gewoon even niets wil doen dan is het heerlijk om je eigen agenda te bepalen.
Oud 14-09-2009, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij kun je dat als vrouw en dan ook nog jong klein blond-type dat beter niet doen inderdaad Nouja ik weet het stiekem niet zo goed maar het idee gewoon ;x Maar ik zou dus niet zo snel alleen op vakantie gaan.
Ik denk niet dat jij lastig gevallen wordt.
Verwijderd
Citaat:
Boeiend, wat is dan het probleem.
Pardon? Dat mn oudste vriendin zich -wellicht onbewust- stom gedraagt de laatste tijd en ik weinig mogelijkheden heb om dat aan te stippen en een andere dynamiek te geven aan onze vriendschap, zodat, als we elkaar vanaf januari weer regelmatiger zien, het weer lekker kan verlopen, is geen probleem?
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat jij lastig gevallen wordt.
Troll die je bent.
Oud 14-09-2009, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Hoezo spreek je haar dan pas weer over drie jaar?
Bij wijze van spreken. Ze is gewoon erg druk en ik ga weer weg.
Oud 14-09-2009, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Pardon? Dat mn oudste vriendin zich -wellicht onbewust- stom gedraagt de laatste tijd en ik weinig mogelijkheden heb om dat aan te stippen en een andere dynamiek te geven aan onze vriendschap, zodat, als we elkaar vanaf januari weer regelmatiger zien, het weer lekker kan verlopen, is geen probleem?
Nou dan kan je het dan toch zeggen? Als je haar nu toch 3 jaar niet spreekt, kan je je er dus de komende tijd ook niet aan storen.
Oud 14-09-2009, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Klopt, het is ook maar net met wat voor doel je erheen gaat. Als je jezelf moet ontdekken ofzo kom je vaak bedrogen uit, maar als je echt voor de cultuur heengaat en gewoon even niets wil doen dan is het heerlijk om je eigen agenda te bepalen.
Ja uiteraard maar soms is het ook heerlijk om even gewoon niet na te denken en te doen wat de ander wil. Jezelf ontdekken blabla is sowieso.. beetje weird.
Oud 14-09-2009, 19:34
Verwijderd
Citaat:

Ja, is tijdelijk zo miserabel, maar ze is wel een goede vriendin hoor.

En ja, dat weet ik. Maar ach, met een beetje improviseren lijk ik Turks dus het zal wel meevallen.
Tink*
Tink* is offline
Nou moest ik toch banmannen boys, ik had het nog zo gezegd.
Tink*
Tink* is offline
Vanaf nu weer lief doen he.
Oud 14-09-2009, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Nou moest ik toch banmannen boys, ik had het nog zo gezegd.
wat een gewhine
Oud 14-09-2009, 19:35
Verwijderd
Laat maar!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten