Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2009, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ja kijk, ze is al mijn vriendin sinds we twaalf waren, dus ik wil best wat incasseren om haar te houden. En idd, ik wilde het dus dit keer zeggen (want ze zou gisteren komen maar liet niks horen, totdat ik concludeerde dat ze niet kwam) en nu spreek ik haar dus op msn maar zit zij met dat sterfgeval.
hebben jullie niet een gezamenlijk vriendengroepje? Ik heb ook mensen die ik 'ooit nog eens moet zien' zeg maar, ook van zo lang geleden al, maar het is gewoon handiger als je lang vooruit een weekend/avond prikt en dan elkaar tegelijk ziet. Dan is het ook minder makkelijk/aantrekkelijk om gewoon af te zeggen enzo. Maar goed, met dat sterfgeval nu zou ik het probleem nog maar even aanzien, je loopt er nu toch al een tijdje mee begreep ik.
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kaaskoppen zijn alkmaarders!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb heel veel dingen gelezen over verhoorpsychologie, ik hoop eigenlijk dat ik word gearresteerd voor iets
dat is niet zo moeilijk lijkt me
Oud 14-09-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Dat is een Ariër, kaaskoppen zijn gewoon Nederlanders
Ariers hebben toch geen rond hoofd
Oud 14-09-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
hebben jullie niet een gezamenlijk vriendengroepje? Ik heb ook mensen die ik 'ooit nog eens moet zien' zeg maar, ook van zo lang geleden al, maar het is gewoon handiger als je lang vooruit een weekend/avond prikt en dan elkaar tegelijk ziet. Dan is het ook minder makkelijk/aantrekkelijk om gewoon af te zeggen enzo. Maar goed, met dat sterfgeval nu zou ik het probleem nog maar even aanzien, je loopt er nu toch al een tijdje mee begreep ik.
Nee, we hadden ooit een groepje, maar wij twee zijn de enige die nog contact hebben. En sinds we studeren wonen we in andere steden en dat ging heel lang goed, maar sinds ik in Zweden zat (waar ze me zou komen opzoeken, ECHT!~!!!) loopt het een beetje bergaf.
Maar inderdaad, ik zie het nog wel even aan.
Oud 14-09-2009, 19:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb heel veel dingen gelezen over verhoorpsychologie, ik hoop eigenlijk dat ik word gearresteerd voor iets
Hehe, had ik het vandaag nog met iemand over, psychologisch martelen e.d. in Amerikaanse instellingen.

Citaat:
Oh is er wat naars gebeurd thuis? Wat voor vrijwilligerswerk? Ik vind dat altijd zulke naaierij. Ik deed ook een keer een toneelcursus en daar was een chickie die kreeg daar ook studiepunten voor, ja hallo, lekker wetenschappelijk verantwoord. Zij deed dan wel hbo maar toch.

Mijn leven is weer een beetje back to its old self. Studeren, vrienden, sporten, uitgaan, vergaderen en dat soort meuk. Blij dat de vakantie voorbij is.
Long story, niet zo geschikt voor het forum.

Nice. Bevalt het allemaal een beetje?
Oud 14-09-2009, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Dat is een Ariër, kaaskoppen zijn gewoon Nederlanders
En blozende wangen?
Oud 14-09-2009, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, we hadden ooit een groepje, maar wij twee zijn de enige die nog contact hebben. En sinds we studeren wonen we in andere steden en dat ging heel lang goed, maar sinds ik in Zweden zat (waar ze me zou komen opzoeken, ECHT!~!!!) loopt het een beetje bergaf.
Maar inderdaad, ik zie het nog wel even aan.
groepjesreunie?

Is een aanrader
Oud 14-09-2009, 19:55
Verwijderd
Citaat:
En blozende wangen?
Kaaskop vind ik witblond haar en van die rode wangen ja
Oud 14-09-2009, 19:56
Verwijderd
Citaat:
groepjesreunie?

Is een aanrader
Spaar me. Dat zijn van die mensen waarvan ik me afvraag waarom ik daar ooit zo veel tijd in stak!
Oud 14-09-2009, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Spaar me. Dat zijn van die mensen waarvan ik me afvraag waarom ik daar ooit zo veel tijd in stak!
Maar je steekt wel zoveel tijd in die ene vriendin

Laisve waar ben je?
Oud 14-09-2009, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, zucht. Ze is de uitzondering?
Oud 14-09-2009, 19:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, zucht. Ze is de uitzondering?
*aai*
Oud 14-09-2009, 19:58
Verwijderd
Morgen laatste dag stage
Oud 14-09-2009, 19:59
Verwijderd
Citaat:
*aai*
Verwijderd
Uitzonderingen zijn ook prima. Misschien verbetert het contact wel na jullie studie ofzo.
Tink*
Tink* is offline
He eindelijk de knoop uit mijn ketting.

Misschien moet ik ook maar een reünie van mijn oude groepje organiseren.
Oud 14-09-2009, 20:00
Laisve
Laisve is offline
Citaat:

Laisve waar ben je?
Hiero hiero!

En Lucky Luciano, ik heb me niet zo verdiept in de ariosofie, maar je zou best gelijk kunnen hebben.
Oud 14-09-2009, 20:00
Verwijderd
Zeg, ik heb geen zin om naar Letteren te gaan, dus ik vraag het hier. Noem eens een boek dat het kopen waard is. Ik houd van Russische literatuur, Toon Tellegen, ik verafschuw boeken als De Reünie en jubelde van De Avonden. Om maar wat te noemen.
Oud 14-09-2009, 20:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik houden van
Oud 14-09-2009, 20:01
Verwijderd
Citaat:
He eindelijk de knoop uit mijn ketting.

Misschien moet ik ook maar een reünie van mijn oude groepje organiseren.
Ik dacht aan een fietsenketting en dacht
Citaat:
Hiero hiero!

En Lucky Luciano, ik heb me niet zo verdiept in de ariosofie, maar je zou best gelijk kunnen hebben.
Heb je nog contact gehad met die chickie?
Oud 14-09-2009, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Uitzonderingen zijn ook prima. Misschien verbetert het contact wel na jullie studie ofzo.
Dat geef ik goede hoop ja.
Oud 14-09-2009, 20:03
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Zeg, ik heb geen zin om naar Letteren te gaan, dus ik vraag het hier. Noem eens een boek dat het kopen waard is. Ik houd van Russische literatuur, Toon Tellegen, ik verafschuw boeken als De Reünie en jubelde van De Avonden. Om maar wat te noemen.
Je houdt dus van pessimistische realistische boeken. Euuuuuuhm Eline Vere.
Oud 14-09-2009, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Je houdt dus van pessimistische realistische boeken. Euuuuuuhm Eline Vere.
*opschrijft*
Oud 14-09-2009, 20:04
flyaway
flyaway is offline
hoihoi
Verwijderd
http://bokuchan.org/jb/
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi.
Oud 14-09-2009, 20:06
Tink*
Tink* is offline
Oh raad mij dan ook eens boeken aan. Ik vind of een boek stom of ik vind het maar zo zo, ik wil echt een boek waarvan ik denk: wow!
Oud 14-09-2009, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Oh raad mij dan ook eens boeken aan. Ik vind of een boek stom of ik vind het maar zo zo, ik wil echt een boek waarvan ik denk: wow!
Goeie richtlijnen
Oud 14-09-2009, 20:07
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
*opschrijft*
En dan vind je Dostojevski vast ook wel te pruimen, wiki maar voor de titels (o.a. nu we het toch over Ariërs hadden, Misdaad en Straf )
Oud 14-09-2009, 20:09
Verwijderd
Citaat:
En dan vind je Dostojevski vast ook wel te pruimen, wiki maar voor de titels (o.a. nu we het toch over Ariërs hadden, Misdaad en Straf )
Ik houd van Russische litartuur, Misdaad en straf van Dostojevski was de eerste die ik las. .
Oud 14-09-2009, 20:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Stieg Larsson heeft een hele aardige trilogie in my opinion, die beviel mij in ieder geval erg goed. Het heet de Millennium trilogie. Google maar eens als je zin hebt.
Oud 14-09-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Extremely Loud & Incredibly Close?
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ik houd van Russische litartuur, Misdaad en straf van Dostojevski was de eerste die ik las. .
Ah dan schat ik je goed in!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, wat heeft Daphne Dekkers een lelijke dikke neptieten
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Extremely Loud & Incredibly Close?
Dat boek leest als een draak als je 't mij vraagt.

En Dark Phoenix, als je dan toch op die tour gaat kun je ook wel Dan Brown en Saskia Noort aanraden
Oud 14-09-2009, 20:11
Verwijderd
Mooie binnenkomer CR
Oud 14-09-2009, 20:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nietes, prachtig boek

Citaat:
Mooie binnenkomer CR
ja he!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Godsamme, wat heeft Daphne Dekkers een lelijke dikke neptieten
Haha, ook hoi.

Citaat:

En Dark Phoenix, als je dan toch op die tour gaat kun je ook wel Dan Brown en Saskia Noort aanraden
Die ken ik dan weer niet.
Verwijderd
Citaat:
Ah dan schat ik je goed in!
Nee joh, ik zei 't meteen al maar je las er overheen! (blijkbaar).

Nu lees ik Gogol - Dode zielen. (L)
Oud 14-09-2009, 20:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, ik heb net 'De verzamelde werken van TS Spivet' gelezen van Reif Larsen, geweldig boek
Verwijderd
Hoi CR!
Miekje*
Miekje* is offline
ik lees achtendertig nachten
Oud 14-09-2009, 20:14
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Nee joh, ik zei 't meteen al maar je las er overheen! (blijkbaar).

Nu lees ik Gogol - Dode zielen. (L)
Nee maar ik wist niet wat je van de Roden had gelezen, ze hebben een rijke (literatuur)geschiedenis
Oud 14-09-2009, 20:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoi CR!
Hoi Quizzie
Oud 14-09-2009, 20:15
Verwijderd
CR ik dacht dat jij wel private practice keek nu
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
ik lees achtendertig nachten
Ik lees 15 jaar. Met tussenpozen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en ook heel tof is Schijnbewegingen van Floortje Zwigtman , heeft ook een vervolg, Tegenspel, en er komt nog een deel 3.
Verwijderd
Citaat:
Nee maar ik wist niet wat je van de Roden had gelezen, ze hebben een rijke (literatuur)geschiedenis
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR ik dacht dat jij wel private practice keek nu
Ik neem op

Regels voor berichten