Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik post het meteen maar hier*topic in leven houd*
http://www.kashmirlounge.com/amsterd...hop/about.html http://www.google.nl/search?hl=nl&so...meta=&aq=f&oq= Jammer dat je zo snel weg moest, andere plekjes leer je ook nog wel een keertje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De opname stopt maandag (niet geheel naar mijn wens, maar goed, het is dat of weer 6 weken opgenomen worden, gewoon omdat ik problemen met mijn darmen heb en daardoor vaak niet aanwezig ben geweest), dus dat wordt maandag een lekkere Jack Herer roken, na 1 jaar van droogstaan...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik doe vanavond niet heel veel meer. Ik ben gister de hele dag ziek geweest en heb vannacht koppijn gehad en weinig geslapen. ![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb mijn persoonlijke chipkaart verloren en dat wil ik melden. op de website van de ov chipkaart dat ik daarvoor naar een nummer moet bellen. als ik dat nummer bel, krijg ik te horen dat ik verlies of diefstal op de website online kan melden. dat klopt, dus dat probeer ik. maar daarvoor moet ik me eerst registreren voor de website. voor die registratie heb ik en kaartnummer nodig. maar die kaart ben ik dus kwijt.
van het kastje naar de muur :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn god ik dacht dat ik dom was.
![]() ![]() ![]() Mijn jeuken is trouwens ongeveer 10 minuten nadat ik gister voor de laatste keer gepost had opgehouden. Ik was naar de drogist gegaan maar die was nog dicht. De supermarkt op de hoek verkocht Zwitsal talkpoeder wat goed scheen te werken dus toen die maar gekocht. Ik kwam thuis, maakte het potje open en spontaan trok het weg. ![]() Ik ben toch maar even langs de huisarts geweest en heb uiteindelijk een mentholzalfje gehaald die ik er nu op smeer als het weer begint. Die werkt gelukkig goed dus ik hoop dat ik er nu nooit meer last van hoef te hebben. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|