Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik droeg altijd eerst van die topjes van Sloggi.
![]()
|
ik kan me eigenlijk niet zo goed herinneren of ik daar uberhaupt wel een emotie bij voelde. ik droeg eerst ook van die sloggi dingen en die gingen steeds meer richting bh.
|
Haha, ja ik had ook eerst van die sloggi-topjes die al ruimte hadden voor uh hobbeltjes. Met bandjes die je kon verstellen enzo. Dat vond ik heel tof. En volgens mij was ik eind 13 toen ik met m'n moeder naar een leuke lingerie-winkel ging waar ze had gezien dat ze daar kleine maatjes in de aanbieding waren. Daar kreeg ik een stuk of 3 erg leuke bh'tjes, die eigenlijk leuker waren dan de gemiddelde bh's die ik nu koop bij de hunkemoller enzo. Misschien moet ik weer eens naar die winkel terug.
|
![]() |
|
Ik ontkende dat ik borsten kreeg, ik vond het helemaal niks. Ik heb ook ontzettend lang van die topjes gedragen, tot ik 14 was en mn moeder het genoeg vond. Toen heeft zij me opgemeten en is ze met de maten naar de winkel gegaan om een beha te kopen. De vrouw in de winkel geloofde niet dat ik 14 was want blijkbaar had ik al meteen cup C
![]() Nou goed, mn moeder kwam dus met dat ding thuis en toen heb ik m toch maar een keer aangetrokken, en het was toch wel beter geloof ik ![]() Overigens is de relatie tussen mij en mn borsten inmiddels een stuk beter hoor ![]()
|
Mijn beste vriendin en ik zaten in groep 7 toen het er tijd voor was. We zijn samen met onze moeders gaan winkelen. We waren wat laat vergeleken met de andere meisjes dus we vonden het wel leuk dat wij nou ook bh's konden dragen. (ik woonde toen niet in Nederland, in vergelijking zijn meisjes hier minder snel rijp)
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik kreeg van die easysoft dingen en eerst dacht ik "wat raar", maar boeien, en toen later was ik heel boos want ik was bang dat ik hangborsten zou krijgen als ik die easysoft dingen bleef dragen en geen normale bh kreeg, maar ik vond lingeriewinkels echt heeeeeeeeeeel eng. En ik wist echt niet wat ik moest kopen.
|
Verwijderd
|
Ik was 14. Ik kreeg vaak oude kleren van mijn zus, want zij was heel zuinig op haar kleren. En een keer vroeg ze of ik ook de bh wilde die haar niet meer paste. En dat vond ik prima want de meeste meisjes in mijn klas hadden al bh's dus ik vond het eens tijd worden, hoewel het op zich niet nodig was - bh in kwestie was een 70AA.
|
![]() |
|
heb eerst een tijd lang in van die topjes gelopen en uiteindelijk toen ik rond de 12/13 was ofzo overgestapt naar een echte bh. Heel praktisch, gewoon een witte bh van de hema (zo eentje met een sluiting aan de voorkant omdat dat volgens m'n moeder veel makkelijker was).
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was een jaar of 12 geloof ik en heb het zelf aangegeven. Volgens mij was ik eerder dan mijn zus van een jaar ouder... Had mijn moeder meegevraagd en een buurvrouw die alleen maar zoons had en dit graag had willen meemaken haha. Was wel een beetje een stomme beslissing want ze rukte de hele tijd het gordijn open "Zit 'ie goed?! Heb je 'm al aan" dat wil je niet als 12jarige onzekere puber haha. Achteraf heel erg om kunnen lachen trouwens. Zeker omdat we op een gegeven moment van die codewoorden gebruikten. Bh werd auto ("Start de auto al?") Jaren later ging ik nog een keer met m'n buuf shoppen en toen kocht ik bij toeval nog een leuke bh. Daarna gingen we koffie drinken en vertelde ze vol trots aan alle obers dat we een nieuwe auto hadden gekocht
![]() Vind wel trouwens dat je bij je eerste bh je moeder moet meenemen, het moet namelijk wel een goede bh zijn en je moet je gewoon laten opmeten enzo en niet met een vriendinnetje zomaar bhs gaan kopen (al heeft dat ook wel wat haha) Qua model had ik zoiets, 70A, niet heel veel verschil met die topjes die ik daarvoor droeg maar toch een stapje vooruit haha. ![]()
|
Ik droeg eerst altijd gewoon van die elastieken dingen met spagethiebandjes
Maar toen ik een keer aan het winkelen was heb ik bij e C&A een bhtje gekocht, echt een flut ding. heb hem wel lang gedragen ook al was hij te klein...... Geen idee wanneer dat was ergens in groep 8 ofzo, zit nu in de derde.. jaa dat kan wel x |
![]() |
|
ik was 12, en moest huilen toen ik erachter kwam dat ik iets begon te krijgen, haha.
de eerste BH kopen was echt een ramp, met mij moeder erbij die het pashokje per se in wilde om te kijken of-ie wel goed zat. uiteindelijk ben ik eraan gewend, maar ik kan me nog heel goed herinneren dat ik ook een hele tijd in een humeurige ontkenningsfase heb gezeten. |
![]() |
|
![]() |
ik was 11 best wel vroeg en mijn vriendin ook.
we gingen samen met haar moeder!ik wist van niks.. Had mijn moeder samen geregeld. ![]() dat vond ik wel stom. Nou ik werd op gemeten en had cup B. ik schaamde me kapot. En deed hem dus niet aan. Nou toen ging mijn moeder en ik kijken voor een kleinere bleek dat cup A veel beter zat. Dat is toch raar als je naar zo'n winkel bent geweest waar mensen er meestal wel veel dingen van weten? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kreeg een witte en een zwarte, en het was nodig. Volgens mij was ik twaalf. Ik zei gewoon een keer tegen mijn moeder dat mijn borsten pijn deden van het schudden en toen zei ze 'okee, dan kopen we een bh voor je'. Verder kan ik me niet herinneren dat ik daar speciaal gevoel bij had.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had ook allang borsten, maar vond een BH toch net iets té. Ik heb een hele lange tijd met van die topjes rondgelopen. Ook wist ik niet wie van mijn vriendinnen al een BH had, en wou toch ook niet de eerste zijn.
Maar mijn borsten deden steeds meer pijn bij het schudden en als ik over een heuveltje of bultje fietste op straat, deed het echt verrekte zeer. En mijn moeder had een heel leuk schattig BHtje voor me gekocht, en ik vond het wel leuk om die aan te doen, dus voilà, mijn eerste BH ![]() |
![]() |
|
Min eerste BH's waren gewoon topjes met een BH-sluiting. 70AA als ik het me goed herinner. Mijn moeder was helemaal enthousiast, ik vond er niet zo veel aan. Mijn moeder is ook het type die alles rondvertelt, dus al mijn buurvrouwen en mijn moeders vriendinnen wisten er meteen van. Heel fijn. Ik was geloof ik een jaar of 12.
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat ik 18 was. Maar ik heb dan ook een AA-cup en als ik zou willen zou ik nog steeds uitstekend zonder bh kunnen. Eigenlijk draag ik ze alleen omdat ik me er mooier door voel en om te voorkomen dat mijn tepels zo oncharmant door m'n shirtje heen prikken als ik het koud heb.
|
![]() |
|
Hahaha ik bleef maar van die elastieken topjes dragen terwijl het echt al lang tijd was voor een bh. Mijn moeder stelde het altijd voor maar toen werd ik steeds boos. Uiteindelijk toch eens naar een lingerie winkel gegaan en het zat echt vreselijk vervelend de eerste paar dagen, maar daarna was ik best wel trots
![]() En topjes en shirtjes zagen er ook stukken beter uit met een bh onder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was een jaar of 12/13. Ik droeg ook heel lang van die topjes en op een gegeven moment droeg ik van die kleine bhtjes die al een beetje voorgevormd waren en later gewone bh's en dan stond ik echt zo met mijn moeder in de v&d of hema ofzo (ik had btw zelf voorgesteld om een bh te kopen) en dan zat ik met mijn ogen zo te wijzen van 'mam mam psst, die daar wil ik' en ondertussen de andere kant op kijken. Ik vond het in het begin ook wel irritant zitten (vooral die topjes vroeger, die trok ik altijd halverwege de dag uit), maar nu ben ik er aan gewend en zit het alleen maar fijner en mooier.
|
![]() |
|
Ik was denk ik 12 ofzo dat mijn moeder en ik besloten (een van ons zei het tegen de ander, geen idee meer hoe) dat het tijd werd. Tripje naar de Livera en mijn eerste bhtje was binnen. Ik vond het toen ook wel stoer ja.
Ik draag tegenwoordig Sapph, dat zit enorm lekker en het geeft me ook een pushgevoel, hoewel het geen push is. Voor mijn moeder en mijn beste vriendin doet dit merk helemaal niks behalve lekker zitten, dus het is geen garantie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |