Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of naar een psycholoog gaan met je vriendinnen en daar je verhaal kwijt kunnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als je ze laat weten dat je er voor ze bent, als echte vrienden, vaak gewoon lollig/melig gaat doen ofzo maar ze ook laat weten dat ze je kunnen vertrouwen zal het voor hun al erg helpen denk ik...( ik voel me veel happy-er in tijden dat ik veel met mijn vrienden omga dan wanneer ik wat minder met ze omga.)
en ze kunnen natuurlijk niet voor altijd sago blijven omdat het uit is/ruzie/ whatever...life goes on en dat zullen ze zelf ook wel inzien, al is dat nu nog niet gelijk. maar iedereen heeft weleens 'downs' in zijn/haar leven maar dr komen ook altijd weer 'ups' dus over een poosje, misschien morgen misschien over een paar weken is dat waarschijnlijk allemaal weer verleden tijd.. succes in elk geval, en goed dat je ze wilt helpen.. dat zullen ze ook wel waarderen denk ik, ook al weet je niets om ze op dit moment op te vrolijken. xxxies CJ
||
Citaat:
Maar Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Je moet gewoon ervoor ze zijn en dingen met ze gaan doen. Het gaat vanzelf wel weer over, moeten ze wel mee willen werken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel niet dat de problemen van die vriendinnen niet serieus ed zijn, maar om nou gelijk naar een psych te gaan.. 'k denk dat t al heel wat helpt als ze wat steun krijgen.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|