Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2009, 12:23
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2009, 13:00
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 17:48
sabrosa
sabrosa is offline
Ja heel erg, zonder coole ringtone ga ik de deur niet uit!
Oud 17-09-2009, 23:21
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Dat heb ik dus ook . Ik pas mijn ringtone ook wel eens aan aan mijn stemming van die dag. Meestal een leuke vrolijke ringtone . Waar haal jij je ringtones vandaan?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 02:28
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ja heel erg, met ringtone ga ik de deur niet uit!
Oud 18-09-2009, 10:18
*oma*
*oma* is offline
Ik heb al een hele tijd dezelfde ringtone, I like birds van Eels. Als ik oude ringtones of deze ergens hoor, dan reageert mijn lichaam heel alert. Helemaal geconditioneerd...

Verder hecht ik er geen waarde aan.
Oud 18-09-2009, 10:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat heb ik dus ook . Ik pas mijn ringtone ook wel eens aan aan mijn stemming van die dag. Meestal een leuke vrolijke ringtone . Waar haal jij je ringtones vandaan?
ik hoop echt zooo dat dit een grapje was
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 12:24
kuik
kuik is offline
mijn telefoon staat op trilstand en als hij dat niet staat heeft hij geloof ik een super mario ringtone. daarnaast is mijn nieuwe telefoon in de wc gevallen en gebruik ik dus weer mijn oude. niet echt dus.
Oud 18-09-2009, 15:44
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
ik hoop echt zooo dat dit een grapje was
Hoezo is dit grappig?

Anyway, ik gebruik meestal als ringtone wat er al op mijn telefoon zit. Zit genoeg op dus keuze voor elke dag.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 22:08
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Mijne staat altijd op trilstand. 'n Ringtone vind ik niet fijn. De soort telefoon maakt wat mij betreft niks uit voor m'n uitstraling, maar ik vind het wel fijn als ik 'm zelf een beetje mooi vind (a) Gewoon standaard zwart dus
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 21:11
neardo
neardo is offline
Nee. Het kan me echt niet schelen.
Oud 19-09-2009, 22:50
Verwijderd
Even langs tmf zappen is genoeg ringtone voor mij
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 10:40
Verwijderd
Ringtone.
Trilfunctie.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:19
Verwijderd
trilfunctie de gekste maar als ie wel aanstaat hoor je de super mario tune dus dat is wel kenmerkend voor mijn nerdheid
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 22:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik had vroegah 't Super Mario 2 Character Select muziekje.

Nu heb ik machismo van Gomez, maar ik hoor m'n telefoon toch eigenlijk nooit. Ik zie altijd achteraf dat mensen hebben gebeld en dan bel ik veelal niet terug, want ik haat bellen.
Oud 22-09-2009, 11:17
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
Even langs tmf zappen is genoeg ringtone voor mij
Bedoel je die reclames? Zijn die niet superduur??
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 18:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
mijn telefoon is een oude nokia, een oude nokia of een oude nokia. heb een voorraadje en 'draag' ze allemaal af. heb mijn telefoon al eeuwen op stil en trillen en soms zelfs ook niet op trillen, dus tsja, ik weet al niet eens meer wat mijn ringtone was. ik geloof iets van the mars volta ofzo.
Oud 22-09-2009, 22:15
flupkeflup
flupkeflup is offline
Hetty, je bent krankzinnig.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je die reclames? Zijn die niet superduur??
Ik doelde op de ringtonerappers die de hele tijd voorbij komen met hun clips.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 13:37
Verwijderd
Mijne staat altijd op trillen en als het geluid wel aanstaat dan gewoon 'ringring'. Het boeit me dus niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 23:11
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
Hetty, je bent krankzinnig.
Hou ook van jou, schat.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 00:49
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoezo is dit grappig?

Anyway, ik gebruik meestal als ringtone wat er al op mijn telefoon zit. Zit genoeg op dus keuze voor elke dag.
:' )
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 19:49
Rivka
Rivka is offline
Hij staat op trillen, en als je uitstraling tegenwoordig van ringtones moet afhangen, haak ik echt af.
Oud 24-09-2009, 20:45
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
:' )
Je kunt nieuwe tekens voor emoticons (huilen van het lachen??) altijd toevoegen hoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emoticon
Succes!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 20:52
Rationeel
Rationeel is offline
ok, je hebt me klem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2009, 21:06
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
:-P
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 23:54
Volk
Volk is offline
Het liefst heb ik mijn telefoon op stil staan als ik met iemand in gesprek ben, bij/met iemand ben, in een winkel/bus/trein, op school, huiswerk maak, in bed lig, of er gewoon geen zin in heb. En dan ook zonder trilfuntie. Ringtone is Coconut woman. Dan weet ik in ieder geval dat het mijn telefoon is. Ben nog niemand tegengekomen met dezelfde ringtone. Maar ik hoor mijn ringtone dus niet vaak omdat ik het geluid vaak uit heb staan. Behalve op het werk. Daar mag iedereen mij bellen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 10:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Het liefst heb ik mijn telefoon op stil staan als ik met iemand in gesprek ben, bij/met iemand ben, in een winkel/bus/trein, op school, huiswerk maak, in bed lig, of er gewoon geen zin in heb. En dan ook zonder trilfuntie. Ringtone is Coconut woman. Dan weet ik in ieder geval dat het mijn telefoon is. Ben nog niemand tegengekomen met dezelfde ringtone. Maar ik hoor mijn ringtone dus niet vaak omdat ik het geluid vaak uit heb staan. Behalve op het werk. Daar mag iedereen mij bellen.

die heb ik best lang gehad, maar toen er steeds 'coconuuuut, coconuuuut!' uit mijn broek klonk bij een klant, heb ik maar een iets subtieler deuntje genomen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 13:30
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Ben trouwens nog een site tegen gekomen met leuke ringtones. http://www.timbojimbo.nl
Reclame maken mag waarschijnlijk niet , dus kan mij voorstellen dat dit bericht wordt weggehaald.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 13:31
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:

die heb ik best lang gehad, maar toen er steeds 'coconuuuut, coconuuuut!' uit mijn broek klonk bij een klant, heb ik maar een iets subtieler deuntje genomen
Kokosnoot in je broek die roept,
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 02:15
Carn
Carn is offline
natuurlijk, je moet je helemaal dood kunnen tweeten met je telefoon anders ben je een web2.0 failure 4 life!
Oud 28-09-2009, 12:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Nee.
Oud 28-09-2009, 20:01
shuraa
shuraa is offline
Neeeen
Oud 28-09-2009, 20:23
maddy100990
maddy100990 is offline
het soort telefoon kan me niet zoveel schelen, als ik maar kan smsen/belle en ringtones heb ik niet nodig..ik heb trillllstand
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 20:38
Verwijderd
terrrrrrrring wat stoer!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 11:43
Verwijderd
Nou ik vind mezelf tantoe hip dat ik op dit moment met mijn samsung jet in de trein kan forumen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 11:34
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
Nou ik vind mezelf tantoe hip dat ik op dit moment met mijn samsung jet in de trein kan forumen
Bevalt die samsung? Ik kreeg een aanbieding binnen en misschien neem ik hem ook wel.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 12:47
Rationeel
Rationeel is offline
op dit moment kun je nog beter voor de omnia pro/omnia qwerty/louvre/b7610 (allemaal dezelfde telefoon) gaan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 19:29
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
op dit moment kun je nog beter voor de omnia pro/omnia qwerty/louvre/b7610 (allemaal dezelfde telefoon) gaan
Voor het toestenbord bedoel je?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een telefoon met een fatsoenlijk beeldscherm, goede draadloze verbindingen (HSDPA als het even kan) en ook een accu die langer dan één dag mee gaat (zonder de hele dag te bellen natuurlijk). ik denk dat het nog een lastige gaat worden. Ideeën??

Oh, ja, én het moet er natuurlijk beetje uitzien ook nog.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 11:45
Verwijderd
omnia hd, batterij gaat echt een week mee ofzo en fucking snel internet (iig bij vodafone)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 13:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Voor het toestenbord bedoel je?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een telefoon met een fatsoenlijk beeldscherm, goede draadloze verbindingen (HSDPA als het even kan) en ook een accu die langer dan één dag mee gaat (zonder de hele dag te bellen natuurlijk). ik denk dat het nog een lastige gaat worden. Ideeën??

Oh, ja, én het moet er natuurlijk beetje uitzien ook nog.
die b7610 heeft echt alles. hij is aardig aan de grote kant door het toetsenbord, maar altijd nog kleiner dan de htc pro 2.

en de omniaserie doet lang met de batterij. zie hierboven bijvoorbeeld. die van mij trekt ook makkelijk 4 dagen bij gemiddeld gebruik met bellen en internet etc.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 21:30
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
die b7610 heeft echt alles. hij is aardig aan de grote kant door het toetsenbord, maar altijd nog kleiner dan de htc pro 2.

en de omniaserie doet lang met de batterij. zie hierboven bijvoorbeeld. die van mij trekt ook makkelijk 4 dagen bij gemiddeld gebruik met bellen en internet etc.
Thnx!
Daar kan ik wel wat mee. Formaat is het enige waar ik dan nog aan moet wennen.....nee...mannen/jongens...niet doordenken...

Met citaat reageren
Oud 08-10-2009, 23:09
Rationeel
Rationeel is offline
je moet trouwens niet denken dat jegegarandeerd een week doortrekt met je telefoon hoor. maar samsungs zijn over het algemeen heel zuinig (vooral vergeleken met htc en iphone) en ik heb vooral goede ervaringen met de omnia's. die van mijgaat bij intensief gebruik zeker 2 dagen mee, bij gemiddeld gebruik redt je wel 4 en als je bijna niet belt etc. tot een week. dus één dag red je altijd wel
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 08:36
jeweetzelluf13
jeweetzelluf13 is offline
hahaha ja natuurlijk wantals ik een goedkope telefoon heb met een standaard ringtone denken mensen dat ik een zwerver ben moet natuurlijk wel laten zien dat ik geld heb dat ik goed voor mezelf zorg weetje? heb daarom ook de htc-touch en als ringtone gewoon DMX anders T.I of gewoon kogelschoten, is wel origineel mensen horen dan opeens keihard een nummer en denken van waar komt dat vandaan en dan kijken ze allemaal naar je zo kun je dan met ze spelen. natuurlijk ben ik dan wel altijd tiptop gekleed hahaha want als ze dan in de bus of metro kijken moet je zorgen dat alles perfect zit toch?

peaceeee
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 00:15
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Citaat:
hahaha ja natuurlijk wantals ik een goedkope telefoon heb met een standaard ringtone denken mensen dat ik een zwerver ben moet natuurlijk wel laten zien dat ik geld heb dat ik goed voor mezelf zorg weetje? heb daarom ook de htc-touch en als ringtone gewoon DMX anders T.I of gewoon kogelschoten, is wel origineel mensen horen dan opeens keihard een nummer en denken van waar komt dat vandaan en dan kijken ze allemaal naar je zo kun je dan met ze spelen. natuurlijk ben ik dan wel altijd tiptop gekleed hahaha want als ze dan in de bus of metro kijken moet je zorgen dat alles perfect zit toch?

peaceeee
jaaaahaaa, ik weet het, jeweettoch
Wat een mooi verhaal. Alles goed verder?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 10:17
Hettyvissers
Hettyvissers is offline
Even een tippie: die site waar ik het laatst over had (http://www.timbojimbo.nl) heeft nu ook gratis ringtones. Ik vind ze zelf niet zo heel erg leuk, maar misschien jullie wel.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 10:23
Sherlock
Sherlock is offline
Eerst trilt hij 5 sec ofzo en dan:

Oud 28-10-2009, 18:51
Fashionista!
Fashionista! is offline
Nopes.
Oud 28-10-2009, 23:02
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Eerst trilt hij 5 sec ofzo en dan:

[filmpje]

nummer doet het altijd goed in de les bij onze leraar, die vent is echt doof
Oud 30-10-2009, 13:23
Verwijderd
Hij staat eigenlijk altijd op trillen, maar als hij dat niet staat dan hoor ik dit:

(en dan alleen het 'refrein')
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten