Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat ik me altijd afvraag he, los van het feit dat ik niet eens weet hoeveel ik per dag wegeet of waar ik dat zou moeten zien, word je niet helemaal gek van al die kcaldingen?
|
ze maken de huizen en kerken er niet schoon. de kerken in antwerpen zijn zwart. (maar mss is antwerpen de verkeerde plek, dat kan)
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nederland is helaas nog geen FNAC, wat wel een behoorlijk gemis is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja maar er zijn ook rijkere stukken en ik dacht dat het dus een grote DDR was.
Ik zat op een oude muziekschool waar het lekte en de verwarming regelmatig kapot was en scheuren in het gebouw enzovoorts enzovoorts ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() De 'welgestelden' die daar huisje laten bouwen hebben dan een superdeluxe uitzicht ![]() Citaat:
![]() Heb je roots hier ofzo? ja idd! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hallo hallo! ik moet even iets vertellen!!
lesgeven is echt heeeeel leuk!! ik heb het voor de tweede keer gedaan deze week, en die gastjes zijn geniaal en grappig en aaibaar en leuk. Want eentje speelt bijvoorbeeld bas en is echt zo'n alto maar dan stoerder en chiller en zelfverzekerder, en een ander is een uberschattig jochie dat zijn mond niet kan houden want hij heeft adhd maar de mooiste ogen ter wereld heeft en als je aan ze vraagt wie zich aanbied om de mensen die te veel praten eruit te sturen gaat de helft van de handen omhoog. het is leuk. ik zou zeggen, ga allemaal les geven!!!
|
ik geloof dat mijn betoog neit heel veel steekhoudende argumenten bevat en ook niet heel helder is van opbouw en structuur. Toch heb ik mijn pupillen daar les over moeten geven vandaag, ik had beter moeten kunnen, spijtig.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
waar woont je pa? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|