Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() Ik maak me nu echt zorgen. OF hij ligt in het ziekenhuis en kan mij niet bellen/mailen whatever. OF hij wil me niet gewoon niet meer ![]() BAH mijn tranen zijn op voor vandaag. Al die belpogingen voor jan l*l. En ik heb er nog een paar smsjes bij gestuurd. De laatste is niet meer zo vriendelijk. Ik wil verdomme wat horen! En ik baal er van dat ik van niemand anders uit zijn omgeving een nummer heb. Ik heb het hele internet al lopen doorzoeken naar nr's van vrienden ofzo, maar tot nu toe tevergeefs. Ik weet echt niet wat ik moet denken nu.... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je geen huistelefoonnummer? of misschien kom je ook wel verder met http://www.herold.at/telefonbuch/ (Oostenrijkse telefoonboek). Grote kans dat het uiteindelijk heel erg meevalt. Maar leuk is het zeker niet dat hij je zo laat wachten ![]() Succes! |
![]() |
|
![]() |
Wat lief dat je zo mee denkt, magnetrondoos
![]() Ik kreeg vannacht om 12 uur een telefoontje, van zijn baas uit dat cafe, dat hij inderdaad in het ziekenhuis ligt ![]() Hij heeft net als ik 100 pogingen gedaan om op die mobiel te bellen met een vriends telefoon, maar zijn baas vertelde me dat hij die telefoon pas later gisteravond gevonden had en het toen mega druk was. Hij heeft zijn baas duidelijk gemaakt dat als er een nummer staat met +31, hij dat direct terug moet bellen want dat is zijn vriendinnetje en die zal vast vreselijk ongerust zijn. Nou, dat was ik inderdaad....... ik heb gister zoveel verschillende scenario's in mijn hoofd gehaald, pft... Maar goed, ik heb dus een kwartiertje met zijn baas gesproken (was wel erg grappig nadat ik hoorde dat alles goed met mn oostenrijker was behalve dan een gebroken voet en een gekneusd been wat erg pijn deed, want hij sprak in gebrekkig duits en gebrekkig engels en ik dus ook. Maar goed, door hetzelfde telkens 3 keer te herhalen begrepen we elkaar uiteindelijk wel. Hij moest me een hoop boodschappen door geven van ben, super super lief. Die baas zei zelfs dat hij had gezegd dat ik me deze nacht echt geen zorgen moet maken en dat ik gewoon lekker moet gaan slapen want morgen (vandaag dus) begin ik met een nieuwe baan en dan moet ik uitgerust zijn. Hoe lief dat hij daar dus allemaal aan denkt.... Verder heb ik met die baas afgesproken dat hij vanmiddag de telefoon naar het ziekenhuis brengt. Hij moest tot vanmorgen tot 6 uur werken, wilde dan natuurlijk gaan slapen en dacht zo rond 2 a 3 uur naar het ziekenhuis te rijden. Super Super Super lief. Ook zei hij dat hij het geld gewoon gaat uitbetalen van vrijdag nacht en gisternacht want hij had dus eigenlijk ook gister moeten werken. Zijn baas sprak zo vol goeie moed over hem, heerlijk om te horen dat andere mensen ook zo op hem zijn gesteld. Nou, wat een mega verhaal is dit geworden. Ik hoop dat hij mij vanmiddag of vanavond dus kan bellen, maar daar ga ik eigenlijk wel van uit. Ik laat het wel weten.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfoe en dat terwijl ik hier normaal niet schrijf, maar ik moet toch even kwijt dat hij zo lief en schattig is
![]() En hij vertelde dat hij gedroomd had dat we al 3 jaar samen waren (en dat hij bij mij de oprit niet kon oprijden omdat zijn auto te verlaagd was, lol), dat vind ik dan wel weer schattig ^^ Hij droomt over me!!! <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Hier nog steeds heel erg leuk. Ik zit nog steeds een beetje me af te vragen of het niet een keertje vervelend moet worden ofzo omdat ik met hem ietsje minder gemeen heb dan met de eerste ex, maar dat moment komt nog steeds niet? Misschien ook omdat we gewoon écht heel erg veel lol hebben samen en leuke gesprekken enzo. En wah vozen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pffff, heftig weekend. Wel goed, maar heftig. Zaterdag begon heel stom maar werd wel weer leuk. Wat is dat toch een gezellige groep. En stiekem was het heel leuk want we waren de hele tijd van die stiekeme blikken aan het uitwisselen. Men vindt ons schattig! Wel een moeilijk gesprek gehad, ik zat helemaal te trillen. NIet met vriendje, maar met iemand waarvan ik nooit gedacht had dat ik het daar zo goed mee zou kunnen vinden. Maar het was fijn om even iemand te spreken die precies snapte wat ik bedoelde. Moeilijk was het wel, ik ben er gisteren bijna de hele dag van ondersteboven geweest. Gelukkig snapt vriendje dan dat ik gewoon in bed wil liggen en wil huilen en wil knuffelen. Dat is zó fijn. Hmmm.... En nu is hij ziek
![]() Maarrrr volgend weekend ga ik weer naar hem toe! Hij heeft vrijdagavond een optreden en is dus pas laat thuis, maar als ik zaterdagmorgen naar hem toe gaan, vind ik dat ook de moeite niet. Dus ga ik vrijdagavond evengoed en heb ik een sleutel gekregen. Stiekem vind ik dat wel heel bijzonder. Moet hem daarna wel teruggeven enzo, maar evengoed, tis wel de sleutel van zijn huis ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik voel een "ach, hou ook maar" aankomen hoor! Er word een weekendje weg gepland met een vriendengroepje van me, voor over een poos. Super veel zin in, nu al. We zien elkaar veel te weinig en als we elkaar zien hebben we aan een dag nooit genoeg. Verder alles saai. Bluh. Gister naar cafeetje geweest met liedjesschrijvers met vriendin. Was wel ok. Ik wist dat de ouwe er zou zijn, maar wilde me daar niet door laten tegenhouden. Volgens mij was dit voor het eerst dat we elkaar zagen en spraken zonder dat er iets gebeurde. We kunnen het wel! |
![]() |
|
Veel feestjes gehad laaste tijd en dat was leuk! En hij is ook echt lief, al zegt hij niet echt lieve dingen, hij doet wel lief zeg maar. Gister waren we weer samen en dat was weer heel leuk! Hij was alleen aan het begin wel stoned, en dat vond ik een beetje vreemd al was hij niet echt anders ofzo, maar toch..
|
Ik ga ineens samenwonen over minder dan een maand. Raar, maar wel heel veel zin in. Ik denk dat het rust brengt om zonder andere huisgenoten in een huis te zitten.
En gister lekker lang met vriendiine op het strand gewandeld, dat was ![]()
|
Weekend was fijn ondanks dat ik hem weinig gezien heb. Zaterdagavond was chaotisch maar fijn om weer eens bij hem en zijn ouders te zijn, die had ik echt al lang niet gezien. Zondag was hij al aan het werk voordat ik uberhaupt wakker was en kwam hij pas terug toen ik al bijna sliep. Die dag wel lekker met z'n moeder naar Ikea geweest en allerlei dingetjes voor ons huisje uitgezocht, fijn
![]() ![]() ![]() ![]()
|
De vriend van een vriendin van me blijkt een tijd geleden vreemd te zijn gegaan en hij is echt de laatste jongen op aarde waar ik dat van verwacht had dus dat was even een 'huh' momentje.
Verder vrijdag de hele avond met 30plussers lopen ouwehoeren, maar gisteren leuk gekletsd met een jongen van mijn leeftijd dus keus genoeg ![]() Vrijdag traditiegetrouw weer feest met vrienden en dergelijke evenementen brengen de verhoudingen altijd zo pijnlijk aan de oppervlakte. Heel jammer dat een van onze vrienden in het buitenland zit, ik mis haar echt. |
![]() |
|
![]() |
Hmm..... Wat een enorme berg stress neemt een vriendje in het buitenland met zich mee. Of eigenlijk verkeerd gezegd, ik doe het mezelf allemaal aan en dat heb ik ook heel goed door. Maar hoe verminder je dat
![]() Ik ga mijn instelling proberen te veranderen want anders houd ik dit niet vol. En ik ben nog maar net thuis ![]() Dipper de dip dus. ![]() |
![]() |
|
@geheimpje:
Ik snap dat je bezorgd bent, maar wordt hij hier beter van?? Je gedraagt je als een stalker en dat is helemaal nergens goed voor. Hij heeft gezegd dat ie voor jou wil gaan, alleen moet hij nu hard werken om geld bij elkaar te sprokkelen en dat heeft nu prioriteit. Hij mist je vast ook, maar hij is gewoon heel erg druk. Zoek ook afleiding, ga dingen doen met vriendinnen, ga sporten, werken, maak nieuwe vrienden, weet ik wat, maar doe iets. ![]() @Xentric: Gaat weer lekker bij jou. Wil je er nog steeds geen punt achter zetten? Elke keer weer hetzelfde liedje. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stiekem hoop ik dat hij tot en met donderdagavond/vrijdagmorgen ziek blijft, dan kunnen we vrijdagavond samen lekker burgerlijk in de auto naar hem toe en hoef ik geen drie uur in de trein te zitten. En daarna dan lekker in bed kruipen met een fles wijn en en en en en waoh. Zin in het weekend!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vader zegt altijd: "Waanzin is hetzelfde doen, en een ander resultaat verwachten."
![]()
|
Verwijderd
|
Spannend moment hier. We zijn samen in het ziekenhuis gaan vertellen dat we een relatie hebben. We hadden een heel negatieve reactie verwacht omdat ik een expatiënt ben en hij daar nog is opgenomen, maar de verpleging vond het eigenlijk wel leuk en was blij dat we het eerlijk zijn komen vertellen. En nu voel ik me helemaal blij, vooral ook omdat we niet meer stiekem moeten doen enzo en ik hem dus gewoon kan komen bezoeken.
En ik had hem een ketting met een draakje gegeven en daar was ie helemaal overdonderd door... Zooo lief ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben even heel blij dat ik geen vriendje heb, want ga waarschijnlijk voor 3 maanden naar Amerika en dat lijkt me maar lastig. Vind het al vervelend genoeg dat ik dan een van mijn beste vriendinnen een half jar niet zie ( zij gaat ook weg en komt een week nadat ik ga weer terug) en vind het echt vreselijk dat mijn zus is uitgerekend als ik weg ben
![]() |
![]() |
|
Normaal vind ik het heerlijk als ik eindelijk weer een avondje niks heb, maar nu wil ik alleen maar hem zien. En het is zo´n schatje, hij zei net dat ie me miste en me weer wilde zien hihi, en hij wilde weer langskomen ookal is hij er dan pas laat maar het komt even niet zo goed uit voor mij. Nouja kortom, ik vind hem leuk en hij mij ook, jeej!
en ik heb de sex jongen verteld dat ik soort van vriendje heb, en heb al paar smsjes gehad dat hij dat toch wel echt kut vindt, dat ik voor een ander heb gekozen, en ´stelde dat van ons dan niks voor?´ haha, owja en hij had ook al een weekendje weg als verrassing gepland, jaja
|
Ik heb donderdag een eerste date! Ik heb er best veel zin in want omg like. Ik zit nog steeds een beetje te hyperen als ik eraan denk. Zaterdag was ik met een hoopje vrienden uitgeweest, ik geloof dat ik misschien nèt ietsje teveel ophad, want opeens zat ik met een jongen hand in hand die best wel leuk is. Zitten we met onze handen onder tafel verstrengeld. Na een tijdje vraagt hij of ik even meega naar buiten. Ja, hoor.
![]() ![]() ![]() Prima situatie voor een eerste zoen, lijkt me. En een tweede. En derde. En.... ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik kan een nieuwe huisgenoot zoeken voor de twee jaar dat ik hier misschien nog woon (waarvan een tijd in het buitenland), maar omdat mijn vriendje er zo vaak is kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is voor een potentiele huisgenoot. Dus vandaar dat we nu de knoop hebben doorgehakt en gaan samenwonen. OT: vanavond een beetje half zitten studeren/soggen. saai hoor. De rest van de komende twee weken heb ik het ineens zo druk dat ik bang ben dat mijn studie er bij in gaat schieten. Ik blijf het moeilijk vinden om de balans tussen sociale afspraken en serieus studeren te vinden...
|
![]() |
|
|