Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2009, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Wat een heerlijk bericht Cherry <3
x2, ik werd er echt blij van

En @ wup: jammer dat je de geboorte van je neefje/nichtje mist, maar wel gaaf! Wat ga je doen in Amerika en waar ga je precies heen?

OT:
Heb de komende 2 dagen allemaal afspraken met mensen die ik lang niet gezien heb, zin in!
Advertentie
Oud 07-10-2009, 06:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Yvon, wat gaaf! Hou ons op de hoogte van je date
Oud 07-10-2009, 09:07
Tink*
Tink* is offline
Hij kwam naar me toe toen ik lekker aan het dansen was gisternacht en vroeg of ie even met me kon praten. Ik heb gezegd: nee eigenlijk niet. En toen ben ik naar de wc gevlucht want ik kreeg me toch een jankneiging. Natuurlijk kon ik die wel onder controle houden daar, maar wtf waarom wil hij met me praten. Over dat hij weer wil afspreken? Over dat hij het kut vindt dat ik zn chick berggeit noem omdat ie daarachter is gekomen? Ik heb geen idee. Maar ik wil het ook niet weten als het niet positief is, denk ik. Ik ben er niet aan toe om te praten, ik vind de negeer- en doorleefmodus al moeilijk genoeg. Ik merk op dat soort momenten pas hoe niet-ver ik eigenlijk ben. En lichamelijk reageer ik er ook weer lekker op, ik ben weer kotsmisselijk. En nu zit ik te twijfelen of het wel het goede was om te doen, want het voelde heel dom en onvolwassen om te zeggen dat ik niet wilde praten, maar ik weet gewoon dat ik was gaan janken en ik wil niet dat hij dat ziet. Het doet mij gewoon nog teveel pijn. En het lijkt de goede beslissing omdat ik gewoon moet doen wat ik zelf fijn vind want het gaat om mij, maar nu zit ik er wel heel erg mee in m'n hoofd. Maar wat is dat ook voor tijdstip, midden in de nacht als ik lekker sta te dansen, de vriendin die nog bij me was vond het iig heel dom om het op dat moment te vragen. En ik wil het toch niet horen als het niet iets is als 'ik heb het uitgemaakt met chickie omdat ik jou zo mis.'
Oud 07-10-2009, 10:04
Nienna*
Nienna* is offline
@ Tink*: Ik denk dat je het goede hebt gedaan, want hoezo komt hij naar je toe als je lekker aan het dansen & uitgaan bent? Echt een verkeerde timing hoor ik vind dat dat bij hem ligt.

OT: Jaaa leuke werkgroep & vanavond lekker dansen!!
Oud 07-10-2009, 13:12
wup
wup is offline
@ Tink*: Goed van je zeg. Ik vind het knap dat je op dat moment zo goed kan beslissen dast je het niet wilt weten

Citaat:
x2, ik werd er echt blij van

En @ wup: jammer dat je de geboorte van je neefje/nichtje mist, maar wel gaaf! Wat ga je doen in Amerika en waar ga je precies heen?

OT:
Heb de komende 2 dagen allemaal afspraken met mensen die ik lang niet gezien heb, zin in!

Geheel offtopic: ik ga ( waarschijnlijk dus) 3 maanden naar Illinois, vakken volgen aan Illinois Statte University, om mijn Engels op een hoger niveau te krijgen, via school
Geheel ontopic: alwaar ik natuurlijk hoop duizend leuke Amerikaantjes te ontmoeten
Oud 07-10-2009, 13:15
Tink*
Tink* is offline
Ik bedacht me net dat het ook gewoon 'zakelijk' kon zijn, iets over die commissie waar ik in zat die nu af is gelopen waardoor ik vorige week bij hem langs moest. Maar dan nog dat ie naar mij komt. Had ie maar gelijk moeten inschatten dat ie daarmee naar iemand anders van de commissie zou moeten gaan. En dan nog heb ik geen flauw idee waar ie dan over moest praten. Oké misschien had ik eerst waarover moeten vragen voordat ik nee zei, maar het is alsnog zijn eigen fout om naar mij toe te gaan en niet naar een ander als het zakelijk was.

Ik ben echt al de hele tijd overstuur en ik realiseer me nu zo hard wat ik kwijt ben. Misschien komt dat ook omdat de rest allemaal ook niet zo heel lekker loopt, maar hij speelt wel een hele grote rol.
Oud 07-10-2009, 18:53
Luna
Luna is offline
@Tink: tuurlijk gaat het om jou en ik denk dat je het heel goed gedaan hebt en dan voelt ie ook maar eens een heel klein beetje hoe het is als het niet zo gaat als hij het zou willen.
En; berggeit

ohja, dit was dus een reactie op je vorige post.
Als hij iets zakelijks wilde bespreken gaat ie dat niet op een feestje doen in de nacht en dan had ie ook kunnen mailen toch?
Oud 07-10-2009, 18:54
Halflight
Halflight is offline
Ik ben opeens heel boos dat mijn ex niks van zich laat horen. Hij beloofde twee weken geleden dat hij me zou bellen voor een afspraak en inmiddels heb ik natuurlijk niks van hem vernomen. Ik heb geen flauw idee waarom ik ooit verwachtte dat hij het wel zou doen maar hij leek oprecht blij toen hij me sprak. Maar hij is laf en laks en dat weet ik, misschien moet ik mijn idealistische beeld van hem maar eens bijstellen naar de werkelijkheid. Vanavond hadden we beide een feest bij een vriend van ons maar ik kan niet en nu zit ik natuurlijk in mijn hoofd te malen wat hij allemaal uitspookt. Wat een onzin eigenlijk ook allemaal. Ik heb mijn leven en hij de zijne en daar houdt het mee op.

@Tink: Laat hem lekker in zijn sop gaar koken, je hoeft echt niet je avond te laten verpesten omdat hij je zo nodig moet spreken. En je bent misschien wat kwijt, maar als hij zijn tijd nu doorbrengt met een berggeit dan was hij toch niet zo'n goede partij. Sterkte..
Oud 07-10-2009, 19:18
kuik
kuik is offline
haha ik woon volgens hem op één van de mooiste plekken in amsterdam om 4 redenen, ik ben ze allemaal vergeten, maar de laatste was omdat ik er woonde .
Oud 07-10-2009, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb donderdag een eerste date! Ik heb er best veel zin in want omg like. Ik zit nog steeds een beetje te hyperen als ik eraan denk. Zaterdag was ik met een hoopje vrienden uitgeweest, ik geloof dat ik misschien nèt ietsje teveel ophad, want opeens zat ik met een jongen hand in hand die best wel leuk is. Zitten we met onze handen onder tafel verstrengeld. Na een tijdje vraagt hij of ik even meega naar buiten. Ja, hoor. Het regende een klein beetje dus zette ik mijn paraplu op en knuffelde hij me warm en liepen we een heel eind tot we maar besloten dat we toch nergens heengingen en toen hebben we maar staan zoenen. Ik werd een paar keer gebeld door dezelfde vriendin die wilde weten waar ik was, maar ik denk dat ze het ook wel wist. Ik heb maar niet opgenomen. Hij vertelde dat hij me leuk vond, al vanaf de eerste keer dat we uitgingen (twee weken geleden, dit was de tweede keer dat ik hem echt zag. ) Toen we weer terugkwamen liepen we nog steeds arm in arm geloof ik en konden allebei niet stoppen met glimlachen. Ik heb nog een tijdje tegen hem aangeleund met zijn arm om mij heen terwijl we in de bar zaten en toen hebben we nog meer gezoend. Ik was even bezig met hem, natuurlijk, maar ik had ook wel de hoofden van de mensen die meewaren willen zien.
Prima situatie voor een eerste zoen, lijkt me. En een tweede. En derde. En.... Het is voor mijn gevoel alleen heel raar dat ik hem niet zo goed ken, dat had ik me toch iets anders voorgesteld. Maar /care, hij is lief en ik kan hem altijd nog leren kunnen. En hij vindt mij leuk. En hij is lief. En hij is lief. En.
goedzo
Oud 07-10-2009, 20:49
Tink*
Tink* is offline
Ik las net dat een jongen van mijn studentenvereniging is overleden. Ik kende hem alleen van naam en gezicht, maar het lijkt me zo erg voor mensen die hem goed kenden. Vooral voor z'n vriendin. Ik moet er niet aan denken dat mijn ex dood zou gaan. Dat lijkt me zo vreselijk. Sowieso niet iemand anders want er zijn de laatste tijd al veel te veel mensen doodgegaan, maar iemand waar je zo ongeveer het meest van houdt, brrrr. Ik zie nu al helemaal taferelen voor me dat hij dood is en iedereen stomme chickie zielig vindt terwijl ik nog zoveel van hem hou en zo verdrietig zou zijn. Die gedachte voelt heel egoïstisch. Maarja, het is toch allemaal niet aan de orde, want hij gaat niet dood enzo. Maar toch, door zoiets denk je er dan wel even over na.

Wat een emo gedoe ook allemaal, maarja het is weer de tijd van de maand dus dan is alles natuurlijk veel erger enzo. Dus denk vooral niet dat ik nog altijd zo'n emo ben omdat het uit is, want normaal gaat best goed.
Oud 07-10-2009, 22:21
Verwijderd
Wat ik nog was vergeten te vertellen, zaterdag waren we gaan winkelen en ik moest nieuwe lingerie hebben en heb hem dus meegesleept. Hij heel verlegen 'mag ik kijken ofwat?' en hij heeft alleen maar meisjes met A of B cups gehad en dan sta ik daar met mijn G. Zijn ogen rolden zowat uit zijn kassen ^^
Oud 08-10-2009, 02:34
Verwijderd
Citaat:
Geheel offtopic: ik ga ( waarschijnlijk dus) 3 maanden naar Illinois, vakken volgen aan Illinois Statte University, om mijn Engels op een hoger niveau te krijgen, via school
Geheel ontopic: alwaar ik natuurlijk hoop duizend leuke Amerikaantjes te ontmoeten
Gaaf man En ik heb iig afgelopen zomer al een lekkere Amerikaan gehad, dus ze bestaan!

OT:
Ik ben zo pissed off dat ik niet eens in slaap kan komen. Ten eerste omdat er weer iemand waar ik het totaal niet van verwachtte bleek te weten van onze eerste keer dronken zoenen. Daarnaast omdat hij toch nog kwam, we net een beetje gezellig stonden te praten en er toen allemaal mensen tussendoor kwamen en ik amper met 'm gepraat heb. En tenslotte omdat hij net mij, een vriend en een meisje waar hij een tijdje half achteraan gezeten heeft naar huis ging brengen, en hij nu haar als laatste weg is gaan brengen, en ik vrijwel zeker weet dat hij haar nog even (vast met succes) probeert te scoren.

Hij heeft bij deze morgen een 'date' met mij, en dat ga ik 'm morgenochtend even mededelen. Want ik moet nu toch echt wel een aantal dingen weten, het gaat zo niet meer
Oud 08-10-2009, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Wat ik nog was vergeten te vertellen, zaterdag waren we gaan winkelen en ik moest nieuwe lingerie hebben en heb hem dus meegesleept. Hij heel verlegen 'mag ik kijken ofwat?' en hij heeft alleen maar meisjes met A of B cups gehad en dan sta ik daar met mijn G. Zijn ogen rolden zowat uit zijn kassen ^^
verkapt, ik heb grote tieten post

Ontopic:
Het gaat allemaal zo goed, alsof ik in een droom leef!
Oud 08-10-2009, 10:15
Verwijderd
Als het me daarom ging, dan had ik het wel op Onzin gepost

Zucht, het ziekenhuis doet moeilijk. Hij mag geen weekend bij mij doorbrengen en hij mag zaterdagavond niet later binnenkomen zodat we naar de show in Luik kunnen gaan kijken. Nou ja, als het wat langer en serieuzer is, zal dat hopelijk wel veranderen...
Oud 08-10-2009, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Als het me daarom ging, dan had ik het wel op Onzin gepost

Zucht, het ziekenhuis doet moeilijk. Hij mag geen weekend bij mij doorbrengen en hij mag zaterdagavond niet later binnenkomen zodat we naar de show in Luik kunnen gaan kijken. Nou ja, als het wat langer en serieuzer is, zal dat hopelijk wel veranderen...
Waar ging het dan om, dat je het schattig vond dat zijn ogen zowat uit zijn kassen rolden?
Oud 08-10-2009, 13:20
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Goooed ik had gisteravond dus een afspraak met een jongen waar ik vorige week voor het eerst mee gezoend heb. Eerst samen gegeten, toen onder het genot van een biertje gekletst en nog veel meer gezoend. Zijn uiteindelijk bij elkaar in bed beland wat tot gevolg had dat we echt uren lang met elkaar bezig zijn geweest. Heb echter amper geslapen .
We hebben nog geen vervolgdate gepland omdat we het allebei heel erg druk hebben. Waar ik me wel zorgen over maak is dat hij nog geen idee heeft of ie echt gevoelens voor me gaat ontwikkelen of niet. Hij wordt naar eigen zeggen gewoon ontzettend lastig verliefd op een meisje. Daardat hij dit zo expliciet aangaf heb ik er zelf ook redelijk de rem opgegooid qua gevoelens. Weet gewoon niet zo goed hoe ik het moet plaatsen.
maar de sex was zo ontzettend lekker dat ik nog wel een paar keer met m wil afspreken
Oud 08-10-2009, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Waar ging het dan om, dat je het schattig vond dat zijn ogen zowat uit zijn kassen rolden?
Ik vond het schattig dat hij vroeg of hij mocht kijken. En ja, ik moet toegeven dat ik het wel tof vond dat hij keek alsof hij zoiets nog nooit had gezien ^^
Oud 08-10-2009, 16:27
metallica
metallica is offline
Vanavond samen naar de Heideroosjes en morgen naar Maastricht Ik vind het echt heerlijk om samen weg te gaan en hij is nog steeds zooo lief. Achteraf gezien was dit alle stress en gezeik toch wel waard (uhm, nouja, als het nog een hele tijd zo blijft gaan zoals het nu gaat) en ik ben echt blij <3
Oud 08-10-2009, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het schattig dat hij vroeg of hij mocht kijken. En ja, ik moet toegeven dat ik het wel tof vond dat hij keek alsof hij zoiets nog nooit had gezien ^^
Dat hoeft niet positief te zijn natuurlijk
Oud 08-10-2009, 16:49
groovy
groovy is offline
Hij is lief . We hebben onze momenten van praten en kibbelen, maar elke keer weer vind ik het dit waard en heb ik het idee dat we erop vooruitgaan, in tegenstelling tot mijn vorige relatie... Gelukkig zie ik hem morgen weer . Alleen morgenochtend heb ik een nogal pijnlijke ingreep en daar kijk ik wel tegen op en ik hoop echt dat ik dit weekend wel kan genieten met hem en leuke dingen kan doen .
Oud 08-10-2009, 17:12
Verwijderd
Pfff, vriendje gaat morgenavond naar een bruiloft van zijn neef en zaterdag gamen met zn vrienden, maar ik denk dat ik thuisblijf. Ik zou dan sowieso alleen vrijdagavond maar meegaan en zaterdagochtend weer terug want bij dat gamen kan ik toch niets. Twee keer 3,5 uur reizen voor een avondje, mwoahnee. En daarbij begin ik ziek te worden Dus lekker een weekendje thuis, alleen, beetje schoolwerk enzo.

Vandaag 22 maanden <3
Oud 08-10-2009, 17:36
justhanna
justhanna is offline
Morgenavond zie ik hem eindelijk weer, na een lange en heftige week. Kijk er echt enorm naar uit, want bij hem voel ik me goed, ik hoop dat ik even alles van me af kan zetten en gewoon kan genieten van onze tijd samen... Lekker knuffelen en gewoon leuke dingen doen Ik ben blij dat hij er voor me is in deze voor mij moeilijke tijd <3

Maandagavond eindelijk weer met een vriendin afgesproken waar ik ondertussen al bijna een maand geen contact mee heb gehad... Sociale contacten blijven een lastig punt, helaas. Maar ik heb nu wel zin in maandag, eindelijk weer eens goed bijkletsen
Oud 08-10-2009, 20:09
Verwijderd
Jaaa hoor, uiteraard had ik het weer helemaal goed. En hij was al vaag over vanavond, maar heeft niet eens meer doorgegeven dat hij idd toch niet kon. Ik ben er zo klaar mee, maar ik wil nog steeds wel een aantal dingen weten. Door alles van de afgelopen maanden en hoe goed bevriend we zijn vind ik het een rotstreek. Wat zijn mannen dus onbegrijpelijke klootzakken, en dan ook echt allemaal
Oud 08-10-2009, 20:11
Verwijderd
We zijn straks alweer 6 jaar bij elkaar (ja ja, dat half jaar dat we uit elkaar waren niet meegerekend). Echt lang.
Oud 08-10-2009, 20:19
I C U
I C U is offline
Hmmm, fijn weekend samen Jeej!

Alleen dat gemeut op m'n studie. Ik geloof dat ik dat hele gebeuren prima in twee jaar had gekund, maar vooruit. Helaas is dat dan logistiek voor de school weer niet mogelijk Bummer.
Oud 08-10-2009, 20:23
Verwijderd
Kutcarajomierdafuck. Ik weet het niet. En komend weekend wordt zó kut...
Oud 08-10-2009, 20:30
geheimpje
geheimpje is offline
wat een stemmingswisselingen heb ik de laatste dagen, jeetje mina. Ik voel me alleen goed als ik iets van hem heb gehoord. En soms duurt dat wel een halve dag () maar je wil niet weten in wat voor stress ik dan zit. verschrikkelijk. Maar, ik moet hem vertrouwen. In januari komt hij en gaat ie met me trouwen zegt hij. haha, de grapjas. Maargoed, wel lief om te horen Fijn dat er 1 van de 2 zo zeker is
Oud 08-10-2009, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Geheimpje
Leuk om te horen! En het vertrouwen komt komt vanzelf wel, je zal langzaam aan steeds minder stress hebben en langer zonder wat gehoort te hebben kunnen.. maar Januari phh, moet er niet aan denken dat het zo lang zou duren...
Oud 08-10-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Dat hoeft niet positief te zijn natuurlijk
Lol Maar de reacties die erna zijn gekomen, leken mij dat wel te zijn ^^

Pfoe, het is moeilijk om hem terug te laten gaan naar het ziekenhuis. Veel moeilijker dan ik had verwacht. Ik wil graag dat hij eens hier kan blijven, maar ja, dáár vinden ze dat te vroeg. En het is misschien vroeg, maar ik zie hem zo graag dat ik hem liefst de hele tijd vastheb Tja, prille liefde he... Maar wat heb ik dát gemist zeg!

En ze wilden hem trouwens zaterdagavond niet mee naar Luik laten gaan, want 'stel dat je ruzie krijgt en ze laat jou daar staan, zo laat rijden geen bussen meer...'. Dáár moet je ook vanuit gaan he, en dan leren ze ons positief te denken . Ik hoop maar niet dat ze dat elke keer gaan aanhalen ofzo, gelukkig woon ik zelf niet zo ver van het ziekenhuis dat ze kunnen zeggen dat hij daar ook niet mag zijn 'want stel dat...'

@ justhanna: ik ken dat met vriendschappen, sommige mensen zie ik eens per half jaar ofzo, maar dan is het wel extra gezellig met veel bijkletsen ^^

@ Mushu, proficiat!
Oud 08-10-2009, 22:45
indigo
indigo is offline
Wauw, wat een heerlijke dag/avond. Vanochtend fijn uitgeslapen en ontbijt (uh lunch) op bed gegeten bij vriendjelief, nog even buiten genoten van de zon en vanavond kwamen vriendinnen eten en ze waren lief en gezellig en nu zit ik helemaal stralend na te genieten van mijn rijkdommen .
Oud 09-10-2009, 02:51
Verwijderd
Het gaat allemaal prima! Dus eigenlijk gaat het gewoon heel erg goed! Ik ben nu een beetje zat, en nu heb ik zo'n "jaaaa ik wil voor altijd bij je blijven"-bui, haha.
Oud 09-10-2009, 03:43
Verwijderd
Ik zie hem morgen weer, voor het eerst sinds drie weken en heb die tijd nergens moeite mee gehad, maar kwam vannacht mijn ex tegen tijdens uitgaan voor het eerst sinds een jaar en dat viel me zwaarder dan verwacht. Ik moet hem gewoon even zien.
Oud 09-10-2009, 08:59
groovy
groovy is offline
Pff, het viel mee gelukkig, ben weer thuis bij aan het komen van de ingreep. Ik ga dadelijk maar eens bellen naar ons lievelingsrestaurantje om te reserveren voor ons, we gaan eind deze maand 2 jaar met elkaar . Ik heb nu al cadeautjes van hem gekregen, dus het wordt hoog tijd dat ik ook eens iets leuks ga bedenken .
Oud 09-10-2009, 09:43
miekmuis
miekmuis is offline
Nog een weekje en dan gaan we naar Londen Oh man wat heb ik daar zin in. Eindelijk eens wij samen en helemaal niks anders. Nou maar hopen dat we allebei ook echt dagelijkse stress achter ons kunnen laten, maar ik denk dat ik dat sowieso wel kan en ik denk dat hij zo bezig is met nieuwe indrukken dat hij dat ook wel doet. Zininzininzininzinin.
Oud 09-10-2009, 10:23
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Lastig hoor, mn Amerikaanse lovah heb ik soort van 'gedumpt', nja ik heb laten weten dat ik het niet meer zo zie zitten om iets te moeten opbouwen met iemand die aan de andere kant van de wereld woont. Vind het zo verdomd lastig die afstand en ik voel gewoon echt niets meer voor m. Dan kani k wel de schijn gaan ophouden en doen alsof ik met hem een toekomst wel zie zitten, maar dat is gewoon niet zo.
Oud 09-10-2009, 12:52
ST*R
ST*R is offline
Hij was hier vannacht en zelfs in onze slaap doen we lief en hij kwam ergens in de nacht tegen me aanliggen en zei half slaperig ´daar ben je, ik was je kwijt´ ahhh haha.
we doen nu 7 weken lang niks anders dan thuis zitten en zoenen en praten en lief doen, en opzich is dat prima maar vanaf nu wil ik af en toe ook echt iets doen zeg maar. ow en hij noemt zichzelf nog steeds mijn vriendje maar ik vind het eigenlijk wel prima

Laatst gewijzigd op 09-10-2009 om 12:58.
Oud 09-10-2009, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Hij was hier vannacht en zelfs in onze slaap doen we lief en hij kwam ergens in de nacht tegen me aanliggen en zei half slaperig ´daar ben je, ik was je kwijt´ ahhh haha.
Awww <3
Oud 09-10-2009, 15:51
Verwijderd
@Mutant: Leuk dat het zo goed gaat en dat het personeel er ook niet moeilijk over doet! Mooi om te lezen!

@Cherry: Awww, wat schattig! Hoop dat de date goed gaat

ot: Jaaaa, nog maar ongeveer vier en een half uur en dan zijn we weer bij elkaar voor een heel weekend

Ik baal alleen gruwelijkv an mijn stomme, achterlijke, egoïstische, smerige collega. Bah, wat is zij ontzettend hypocriet. Jammer dat ze daar bijna iedereen in meetrekt. Bahbahbah. Ik ben vrij allergisch voor dat soort mensen.
Oud 09-10-2009, 16:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, ik ben erachter gekomen dat hij bij mensen die hij nu leert kennen overal zegt dat hij in Rotterdam (bij mij dus) woont, haha En hij is nu vaker bij mij en dat is fijn, voelt echt als ons huisje en als samenwonen

Vanmorgen was ik vrij en hij hoefde ook niet vroeg op dus lekker wat langer geslapen en dat was heerlijk
Oud 09-10-2009, 16:10
Verwijderd
hmmm, het was gisteravond eindelijk gelukt om een bepaalde vriendengroep bij elkaar te krijgen om samen te eten en te hangen ( met aanhang, jawel), ging het alleen maar over werk, carriere maken, kindjes en samenwonen. Ook ging bijna iedereen om half 10 want ja, werken he de volgende ochtend....

uiteindelijk behoorlijk aangeschoten en chagrijnig wat vervelende opmerkingen erover gemaakt en dat werd me, uiteraard, niet echt in dank afgenomen..

en nu zit ik eigenlijk de hele dag te denken of het nog wel zin heeft om tijd en energie te steken in die groep aangezien onze levens dusdanig zijn gaan verschillen dat er weinig raakvlakken meer zijn..

hmm
Oud 09-10-2009, 18:11
Verwijderd
^ Zeer bekend situatie, heb een vriendengroep die precies zo is. Heb er ook lang over nagedacht, en ik kwam er toch wel uit dat ik wel wil blijven weten hoe het met ze gaat. Ik heb een aantal mensen/stellen uit die groep waar ik nog wel tijd in steek, omdat die het ook nog over andere dingen kunnen hebben. Via hen blijf ik ook wel op de hoogte van de rest. En eens in de heel veel tijd is er een avondje met z'n allen, wat voor mij een avondje mond houden betekent (ik ga ook kutopmerkingen maken). Weet niet of het voor jou wat is, maar bij mij is het nu wel beter zo

OT: Hij heeft het blijkbaar gister nog aan aan het vriendje van beste vriendin (is een vriend van hem) verteld, maar het hoe of wat weet ik ook niet, en aan wie nog meer. Ik werd weer boos toen ik dat hoorde, want is ie er zo trots op dat ie mij geregeld heeft dat ie dat de hele wereld moet vertellen of wat heeft dit voor waarde? Heb hem zelf niet meer gezien, maar morgen sowieso. En ik heb er echt geen zin in
Oud 09-10-2009, 19:43
Verwijderd
morgen weer <3
dansen met m'n schatje <3
Oud 10-10-2009, 14:47
geheimpje
geheimpje is offline
klote. ik hoor weer eens niks en ik weet best dat hij het druk heeft maar ik kan me er niet in vinden dat je dan niet 2 minuten de tijd kan vinden om een sms te typen.

het gaat sowieso niet goed met me, ik ga vrijdag naar de dokter om een doorverwijzing te vragen naar iemand die er verstand van heeft. BAH!
Oud 10-10-2009, 15:56
I C U
I C U is offline
^ Idd, positief is anders Misschien een rare vraag, maar heb je hier wel voldoende aanspraak? Vrienden, vriendinnen, werk, familie? Het komt een beetje over alsof je hele leven om hem draait, dat lijkt me niet gezond... Ik kan het ook mis hebben natuurlijk

OT: Hihi, vandaag stiekem foto's gemaakt voor zijn ouders, ben benieuwd wat ze ervan vinden. Leuk, zo'n fotoshoot, alleen kan hij absoluut niet op commando lachen Zijn zusje is er beter in! En we hebben een eethoek gekocht... Nu nog een huis!
Oud 10-10-2009, 17:38
Verwijderd
Die getypte woorden doen me meer voelen dan die neus tegen de mijne. Das niet goed he...
Oud 10-10-2009, 18:16
tuttebel
tuttebel is offline
een heerlijke 8 dagen met mn vriendje gehad. hij heeft mn ouders en broer ontmoet en dat ging allemaal super. bij ons afscheid begon het ook te regenen, figures...
beetje sip dus.
Oud 10-10-2009, 19:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn date donderdag ging prima! Leuke film, we worden erg goed in arm-in-arm lopen. Vandaag heb ik weer met m afgesproken en hebben we anderhalf uur op een steiger gezetten, zitten praten. Hij is erg lief. Ik ben blij.
Oud 10-10-2009, 19:43
Verwijderd
Vanmorgen geen woord gewisseld. Heb 'm vanmiddag maar gebeld en we hadden nog een leuk gesprek ook. Ik heb het initiatief weer even bij hem gelaten, maar ik kan nu al raden dat ik na het weekend zelf weer wat mag regelen. Zucht.
Oud 10-10-2009, 22:02
Verwijderd
SKyblue, ik kan het niet helemaal volgen, heb je het over een vriend of je vriend... Beide gevallen lijkt me niet zo leuk eigenlijk. Word je dat niet beu?

Hmmm, hij is zo ontzettend lief. Vanmiddag lagen we op de bank en met masseren, knuffelen en zoenen werd de situatie toch wel een beetje oververhit en toen zei hij dat hij wilde wachten omdat hij me zeker niet het gevoel wilde geven dat hij het alleen voor de sex deed (wat een tegenstelling met de vorige...). En dat hij me iedere keer als hij me zag, me nog liever zag <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten