Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2009, 00:05
Verwijderd
Eh ja, goeie Het gaat over ongeveer m'n beste vriend, maar het is een beetje vaag wat we nu zijn (hebben een paar keer gezoend, maar het er niet echt over gehad). Hij is altijd al een beetje laks in contact onderhouden geweest, dus ben het op zich van 'm gewend. Maar omdat we nu ook een beetje vaag zijn, is het vrij frustrerend

En dat van jou klinkt allemaal erg gezellig!
Advertentie
Oud 11-10-2009, 00:10
Verwijderd
Geen tijd om duidelijkheid te vragen? En als er meer is, geen tijd om enige 'eisen' te stellen?

En ja Ik vind het ook heel fijn ^^
Oud 11-10-2009, 09:05
Yana
Yana is offline
Ik snap niet zoveel van hem. Hoe afstandelijker ik doe, hoe liever hij me vindt. Ik duw hem weg en hij blijft maar herhalen hoe lief ik ben en hoe blij hij is met mij. Tja
Oud 11-10-2009, 12:36
wup
wup is offline
Citaat:
^ Idd, positief is anders Misschien een rare vraag, maar heb je hier wel voldoende aanspraak? Vrienden, vriendinnen, werk, familie? Het komt een beetje over alsof je hele leven om hem draait, dat lijkt me niet gezond... Ik kan het ook mis hebben natuurlijk
Dit idee krijg ik ook een beetje.. Het klinkt alsof je de hele dag bezig bent met of je wel wat van hem hoort, dat lijkt me niet gezond.

ot: Had gister een ik-voel-me-alleen dag. Geen idee of ik het uitstraalde ofzo, maar mijn collega wist precies het goede te zeggen op het goede moment <3
Oud 11-10-2009, 13:23
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Gooooed, mn datejongen heb ik maareen beetje afgeschreven. Het was leuk voor een keertje maar ik zie er echt geen toekomst in. Hij is zo afstandelijk en ik weet niet, heb gewoon geen zin in zon moeilijke relatie / datecircus / verhouding waarbij ik me steeds moet afvragen of hij me wel wil of dat hij toch twijfelt.
Dan ga ik liever voor een echte leukerd
Oud 11-10-2009, 17:47
geheimpje
geheimpje is offline
Jullie hebben ergens wel een beetje gelijk. Ik heb teveel tijd om over alles na te denken, en ik heb de weinig afleiding momenteel. En dat zorgt er inderdaad voor dat ik me totaal afhankelijk van hem voel.

Ik baal zo... ik heb vanmorgen iets ontdekt waarvan ik ontzettend benieuwd ben wat daar de uitleg over gaat zijn van meneer de oostenrijker. Ik begin het vertrouwen te verliezen Hij gaat me vanavond bellen en dan vraag ik er naar. Ik heb recht op uitleg, en als ik aan die uitleg opnieuw twijfel vrees ik er voor dat ik naar mijn gevoel moet gaan luisteren. Op deze manier kan ik het niet tot januari vol houden.

En dan lig ik ook nog eens de hele dag op bed met koorts Ik voel me nooit echt zielig maar momenteel wel. Ook omdat ik totaal geen steun/begrip krijg van vriendinnen...... Natuurlijk, als je deze situatie nooit hebt mee gemaakt is het ook lastig om je voor te stellen hoe het moet zijn. Maar een KLEIN beetje begrip, aandacht ervoor, zou wel erg fijn zijn........
Oud 11-10-2009, 18:43
I C U
I C U is offline
@ Geheimpje: Maar kan je dat niet op een andere manier zoeken? De vriend van een vriendin van me heeft 5 maanden in Afghanistan gezeten. Dan zie je elkaar niet, heb je maar beperkt contact, zomaar bellen is er niet bij. Zij heeft er eigenlijk nooit de nadruk op gelegd, gewoon vertelt dat ze 'm weer gesproken had, of dat hij weer terug op het kamp was en dat alles goed was. Eigenlijk had iedereen (of die het nou zelf mee had gemaakt of niet) had er begrip voor. En belangrijker nog, zij zorgde ook zelf voor afleiding.
Ik krijg het idee dat je er nogal in blijft hangen en ook wel heel wanhopig uitziet naar januari. Ik weet ook niet hoe erg je de nadruk op zijn afwezigheid legt in je dagelijkse contacten, want op een gegeven moment is het begrip op en wordt het gezeur (nogmaals, ik kan het best mis hebben).

Enige advies wat ik je kan geven is om toch zoveel mogelijk met vriendinnen etc. op stap te gaan zonder al teveel over hem te hebben (zo van: goh ik heb met 'm gebeld, 't gaat goed, dat mag, maar probeer geen ellenlange verhalen te vertellen die toch al bekend zijn). Ik kan me niet voorstellen dat er geen aandacht of begrip is, maar aan de andere kant, het leven gaat ook gewoon door en daar is weer begrip van jouw kant voor nodig. Anyway, ik vind het nog steeds naar dat jullie plannen zo in de war geschopt zijn, vooral de manier waarop is vervelend. Succes iig...

OT: Hij is nu met m'n vader de route voor de vakantie naar Amerika te plannen En we hebben gisteren onze eerste eethoek gekocht Nu nog een huis...
Vrijdagavond was wel heel vreemd, het werd ineens nogal emotioneel. Hem verteld dat ik soms in de war was omdat ik een andere dude leuk vond en als ik vrijgezel was geweest... Aii. Maar goed, hij dacht dat ik 'm ging vertellen dat ik aan het twijfelen was. Nou nee, maar meer dat ik in de war was dat ik toch redelijk aanwezige gevoelens voor een ander kon hebben. Maar goed, uitgepraat en gisteren en vandaag is alles goed. Tis fijn om samen bezig te zijn met ons eigen plekje en alles daar omheen.
Oud 11-10-2009, 18:50
Suey
Suey is offline
Geheimpje: ik begrijp hoe je je voelt. Heb ook in zo'n situatie gezeten. Heel erg vervelend. Ik kan alleen aanraden om zoveel mogelijk afleiding te zoeken. En probeer hem een beetje met rust te laten. Maargoed misschien doe je dat wel al, en het is ook allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Maar probeer je niet te erg mee te laten slepen. Nouja veel sterkte in ieder geval!

Oh en op mijn eigen relationeel gebied gebeurt er eigenlijk niets.
Oud 11-10-2009, 19:33
Verwijderd
Thanksgiving vandaag, beetje last minute en een beetje stress... kip is veel lekkerder dan kalkoen maar ja, Canadezen heh en oh we als er geen kalkoen is... haha. Hij is wel een beetje sjaggo vandaag, denk dat hij een beetje zenuwachtig is oid
Onze eerste thanksgiving samen, ipv dat we bij ouders over de vloer zijn. Leuk, zijn moeder en vriend/levenspartner/ofzo? komen hier heen, dus snel huis opruimen. :$
Oud 11-10-2009, 20:24
ST*R
ST*R is offline
Kreeg gister een lief mailtje van hem en die heb ik echt al 20x gelezen, best erg haha. Hij is lief, sexy en stoer en ik wil m snel weer zien!
En haha, ik ging wat oude posts (nouja 3 maanden geleden) gelezen en omg wat was ik soms erg wel bijzonder, sinds ik hem ken heb ik nog helemaal niks met iemand anders gedaan (ookal is het niet officieel), en dat is toch al een tijdje. heb er helemaal geen behoefte aan eigenlijk
Oud 11-10-2009, 20:36
Luna
Luna is offline
wow wat bijzonder, al 3(!) maanden.
Oud 11-10-2009, 20:39
Verwijderd
Zit nu in de trein naar huis en omg, wat een weekend... Hij weet dat ik hem heel sexy vind in pak, en had vrijdagavond, toen hij me kwam afhalen van t station, speciaal zn pak aan gedaan... :zwijmelzwijmel: Waoh! Dat bleef natuurlijk niet lang aan. zaterdag was hij op mij aan t wachten en had hij ineens zn gitaar gepakt... In de stad heerlijk gegeten en daarna film gekeken en in bed gekropen, hij met gitaar. Daar nog liggen zingen en en en wauw, hij is zó sexy, met gitaar en in pak.... Weekend was zeer geslaagd, al met al ontzettend sexy...
Oud 12-10-2009, 00:06
Verwijderd
@ Mutant: als het goed is zie ik 'm deze week eindelijk weer eens langer dan 5 sec, dus dan ga ik er zeker over beginnen.

OT: Pff het samenwoonvirus heeft hard toegeslagen in m'n vriendengroep. Heb dit weekend de een helpen klussen, een ander helpen verhuizen en werd toen gebeld door nog een ander dat hij ook gaat samenwonen. Bij allemaal zat het er wel aan te komen en ik vind het leuk voor ze, maar toch... Ik ben daar nog zo mijlenver van vandaan dat ik mezelf af en toe wel erg achtergesteld in m'n relationele ontwikkeling vind vergeleken met iedereen om me heen Want what's next... koophuizen/trouwen/kids? En ik sta nog geparkeerd op precies dezelfde plek als een paar jaar geleden.
Oud 12-10-2009, 00:48
Briseïs
Briseïs is offline
Jezus, mijn irritante aanstellerige 'godverdomme-kut-ik-wil-een-vent-en-wel-nu-en-tot-ik-er-een-heb-kan-ik-alleen-maar-janken' ziekte heeft weer toegeslagen en ik voel me allemachtig kut
Godverdegodverdegodver.
Oud 12-10-2009, 02:09
Juana__
Juana__ is offline
vannacht droomde ik over hem, ik had alleen maar zin om te huilen toen ik opstond.
Zo meteen ga ik naar een nieuwe goede vriendin die ik pas een samenvatting gegeven had, heel de historie uitgebreid vertellen.

morgen zie ik hem misschien
maar wat zeg ik hem? Dat ik hem mis, dat hij de meest fantastische jongen is die ik ken, dat ik opnieuw wil beginnen om dan te horen 'nee'... pfff

hoop en wanhoop wisselen zich af

vandaag zat ik te denken aan hoe ik anders was 3 jaar terug... en hij ook
we leken alle twee onschuldiger te zijn en met veel meer energie... de realiteit is hart, en het leven hier nog zoveel meer dan in Europa
Oud 12-10-2009, 02:09
Changshan
Changshan is offline
@ Briseïs: De enige troost is dat we daar allemaal weleens mee zitten, mocht dat een troost zijn. En dat ons soort gevoelige mensen elkaar uiteindelijk wel weet te vinden. Laat je niet te veel meevoeren door zelfmedelijden, dan geef je jezelf in ieder geval nog de kans om je omgeving te zien voor wat deze is.
Oud 12-10-2009, 08:42
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Jezus, mijn irritante aanstellerige 'godverdomme-kut-ik-wil-een-vent-en-wel-nu-en-tot-ik-er-een-heb-kan-ik-alleen-maar-janken' ziekte heeft weer toegeslagen en ik voel me allemachtig kut
Godverdegodverdegodver.
Nou je bent ook niet de enige die er op dit moment mee zit. Ik wil dan wel een specifieke kerel, maar toch. Ik word er ook alles behalve vrolijk van. Laat me nou toch gewoon doorleven en blij zijn met wat ik wel heb. ;x
Oud 12-10-2009, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet zoveel van hem. Hoe afstandelijker ik doe, hoe liever hij me vindt. Ik duw hem weg en hij blijft maar herhalen hoe lief ik ben en hoe blij hij is met mij. Tja
dit.
Oud 12-10-2009, 09:59
Verwijderd
Citaat:
@ Mutant: als het goed is zie ik 'm deze week eindelijk weer eens langer dan 5 sec, dus dan ga ik er zeker over beginnen.

OT: Pff het samenwoonvirus heeft hard toegeslagen in m'n vriendengroep. Heb dit weekend de een helpen klussen, een ander helpen verhuizen en werd toen gebeld door nog een ander dat hij ook gaat samenwonen. Bij allemaal zat het er wel aan te komen en ik vind het leuk voor ze, maar toch... Ik ben daar nog zo mijlenver van vandaan dat ik mezelf af en toe wel erg achtergesteld in m'n relationele ontwikkeling vind vergeleken met iedereen om me heen Want what's next... koophuizen/trouwen/kids? En ik sta nog geparkeerd op precies dezelfde plek als een paar jaar geleden.
Succes

En dat samenwoonvirus ken ik. Ik word er niet goed van. Zelf ben ik daar, ook al ben ik 27, totaal nog niet aan toe. Daarom vind ik mijn huidige relatie ook zo leuk, het is gewoon kijken per dag en genieten van het moment. Al heeft hij me wel al aan zijn halve familie voorgesteld ^^ ook wel leuk dat hij ons zo serieus neemt. Maar tegenover mijn vrienden sta ik echt achter en als ik op Facebook naar mijn klasgenoten kijk: getrouwd, één of twee kinderen en dan vraag ik me af of ik dan echt zo anders ben. Maar goed, op mijn 20e stond ik ook bijna op dat punt, dus als het anders was gegaan, was ik misschien ook wel zo'n knus huisbeest ^^
Oud 12-10-2009, 10:55
groovy
groovy is offline
Citaat:
Succes

En dat samenwoonvirus ken ik. Ik word er niet goed van. Zelf ben ik daar, ook al ben ik 27, totaal nog niet aan toe. Daarom vind ik mijn huidige relatie ook zo leuk, het is gewoon kijken per dag en genieten van het moment. Al heeft hij me wel al aan zijn halve familie voorgesteld ^^ ook wel leuk dat hij ons zo serieus neemt. Maar tegenover mijn vrienden sta ik echt achter en als ik op Facebook naar mijn klasgenoten kijk: getrouwd, één of twee kinderen en dan vraag ik me af of ik dan echt zo anders ben. Maar goed, op mijn 20e stond ik ook bijna op dat punt, dus als het anders was gegaan, was ik misschien ook wel zo'n knus huisbeest ^^

Herkenbaar, ik ben pas 23 en nu al heb ik het idee dat ik mezelf af en toe moet verantwoorden waarom ik 'nog' niet samenwoon. En veel vrienden van dezelfde leeftijd wonen al jaren samen en hebben al kinderen of zijn er hard op weg naar. Daar heb ik alle respect voor, maar heb dan ook respect voor mensen die dit niet nog voor hun 25e willen doen. Ik kijk daar gewoon anders tegen aan, ik wil nog even mijn 'eigen' leven leiden, ik wil studeren, werken, carrière maken, reizen en dan pas denken aan kinderen en trouwen. Hoe leuk het me ook allemaal lijkt, de komende 5 tot 10 jaar wil ik daar gewoon nog niet aan denken.

Mijn vriend en ik werken samen aan een toekomst en dromen samen over een mooi huisje en op den duur kindjes, maar ik heb momenteel genoeg aan onze relatie en aan dromen over de toekomst samen met hem, samenwonen komt volgend jaar of het jaar daarna wel. Eerst lekker samen reizen en genieten en vooral met elkaar bezig zijn .

Ook nog even ot : Het was echt een fijn weekend met hem, goed gepraat over verschillende dingetjes en samen geshopt, uit eten gegaan en zondag gezellig samen in bed gelegen met een filmpje en lekker eten .

Laatst gewijzigd op 12-10-2009 om 11:08.
Oud 12-10-2009, 11:52
wup
wup is offline
Net wezen koffiedrinken bij mijn ex ( dus niet de ouwe, maar die daarvoor) en dat was toch gekker dan ik had bedacht. Vind het tof dat we normaal met elkaar om kunnen gaan, maar dan hoeft ie er niet ineens vandaag sexy uit te zien.
En het is raar, want ik ben gelukkig met wat ik nu ( niet) heb, maar ik kan met hem zo goed praten over wat ik ( en hij dus ook) interessant vind. Krijg het idee nooit weer iemand tegen te komen die zo dezelfde interesses heeft als ik.
Oud 12-10-2009, 12:17
Verwijderd
Mannen zijn kut.
Oud 12-10-2009, 14:49
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
@ Briseïs: De enige troost is dat we daar allemaal weleens mee zitten, mocht dat een troost zijn. En dat ons soort gevoelige mensen elkaar uiteindelijk wel weet te vinden. Laat je niet te veel meevoeren door zelfmedelijden, dan geef je jezelf in ieder geval nog de kans om je omgeving te zien voor wat deze is.
Ik heb ook echt een hekel aan dit soort buien, ja duh het is kut om me kut te voelen natuurlijk , maar vooral omdat het totaal geen zin heeft en me eigenlijk alleen maar verder weg brengt van wat ik wil..
Maarja, dat uiteindelijk, wanneer komt dat uiteindelijk dan? Toen ik 16 was vertelde ik mezelf (en anderen mij) dat al, en toen was het nog wel te geloven, en het is niet dat ik nou echt denk dat ik mn hele leven alleen blijf, maar inmiddels ben ik 7 jaar verder en ik heb nog steeds niets...

Nouja bluh. Vandaag maar even wat praktische dingen doen die gedaan moeten worden, hopen dat ik morgen wat aan de studie kan doen zodat ik dát in ieder geval niet verder verkloot. Grmbl.
Oud 12-10-2009, 15:26
Verwijderd
Citaat:
@Briseïs: ik ga geen stomme tips geven dat je op verenigingen wel mensen vindt enzo..
Maar als je nou es kijkt hoe jouw standaarden liggen? Stel je niet hele hoge eisen? Hoge eisen zijn goed en je hoeft zeker niet met minder genoegen te nemen, maar soms liggen ze zo hoog dat niemand eraan kan voldoen.
En als het daar niet aan ligt.. toch n kut tip: Ga iets doen wat ej normaal nooit zou doen. Bijv stijldansen owso

Maar t blijft idd kut zo'n bui!
Mja, maar als je weet dat je hoge eisen stelt, maar je wordt nu eenmaal niet verliefd op minder, dan zit je ook met een probleem, niet? Of worden ze gewoon niet verliefd op jou. Ik heb ook een hele tijd geen verliefdheden gevoeld of anderen op mij, maar toen was ik ook niet in de positie om me daarmee bezig te houden. En in het begin van dit jaar was het opeens *bam*, maar wilde hij geen relatie. En mannen kunnen je gemakkelijk mooi en lief vinden zonder gevoelens voor je te hebben

Maar Briseïs, kom je gewoon niemand tegen, word je niet verliefd, worden ze niet op jou verliefd?
Oud 12-10-2009, 15:29
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
@Briseïs: ik ga geen stomme tips geven dat je op verenigingen wel mensen vindt enzo..
Maar als je nou es kijkt hoe jouw standaarden liggen? Stel je niet hele hoge eisen? Hoge eisen zijn goed en je hoeft zeker niet met minder genoegen te nemen, maar soms liggen ze zo hoog dat niemand eraan kan voldoen.
En als het daar niet aan ligt.. toch n kut tip: Ga iets doen wat ej normaal nooit zou doen. Bijv stijldansen owso

Maar t blijft idd kut zo'n bui!
Dankje
Ik weet niet of het ligt aan mijn hoge eisen, het zou wel kunnen. Aan de ene kant heb ik idd wel eisen, en het is fucking lang geleden dat ik iemand tegen kwam die daar aan voldeed... Maar aan de andere kant is het ook niet zo dat allemaal mannen zich aan mij aanbieden maar dat ik ze afwijs omdat ze niet aan mijn eisen voldoen... En sowieso, hoe kan ik die eisen bijstellen?
Oh en mensen ontmoeten is niet het probleem, ik ontmoet zoveel nieuwe mensen. Maar niet de juiste
Oud 12-10-2009, 15:34
Changshan
Changshan is offline
^ Ik kan me herinneren dat je iig hier en daar one night stands hebt gehad, dus aan een gebrek aan fysieke aantrekkingskracht kan het niet liggen.
Oud 12-10-2009, 15:40
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
^ Ik kan me herinneren dat je iig hier en daar one night stands hebt gehad, dus aan een gebrek aan fysieke aantrekkingskracht kan het niet liggen.
Nee dat is niet echt het probleem nee . En dat helpt ook wel een hoop.

Citaat:
hihi doelde meer op aparte eisen. Mijn beste vriendin heeft bijna de jongen waar ze nu een huis mee heeft gekocht, laten lopen omdat ze zn voeten zo afschuwelijk vond.
Sucks trouwens als mensen zeggen: Als je er niet naar zoekt, komt er iemand op je pad. WANNEER DAN?
Haha, nou ik kan niet zeggen dat ik ooit een jongen heb afgeschreven vanwege zn voeten
Ja dat vind ik ook altijd zo'n stomme uitspraak. Ja fijn, blijkbaar betekent dat dat ik mn hele leven alleen blijf? Aangezien ik niet echt kan ophouden met erover denken.

Ok, nu ga ik naar de supermarkt voor chocola. Ik ben ongesteld, dus het mag
Oud 12-10-2009, 20:06
Verwijderd
blij <3
wat een buitengewoon geluk heb ik om juist háár gelukkig te mogen maken
ze had tot 2 maand geleden gewoon geen vrienden. en ik vind het geweldig haar voor te stellen aan mijn vrienden, omdat ik trots kan zijn op mijn meisje <3 ze verdient het
Het is als een onbeschreven blaadje, heel bijzonder, iedereen ziet haar nu opbloeien, zo mooi ik heb de kans (en gebruik 'm ook met plezier) om iemand zielsgelukkig te maken, en dat laat ze me weten ook ^^ ha <3
verliefdheid ftw
Oud 12-10-2009, 20:11
wup
wup is offline
Ik word gek. Eerst dat exen gedoe van vanmorgen, waar ik nu wel weer een goed gevoel over heb. Sprak ik vanavond de ouwe en die blijkt (half) een nieuwe vlam te hebben, wat me dan toch even doet schrikken ofzo.

Ok, genoeg exen gedoe op een dag. Nu maar weer even niets.
Oud 12-10-2009, 21:02
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
wow wat bijzonder, al 3(!) maanden.
haha nouja niet eens 3 maanden, ken hem nu bijna 2 maanden, en ja 2 maanden dingen doen met maar 1 persoon is bijzonder voor mij
ik heb hem 1 dag niet gesproken en ik mis hem, omg wat word ik erg. ik hoop zooo dat ik m morgen zie!!
Oud 12-10-2009, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Kreeg gister een lief mailtje van hem en die heb ik echt al 20x gelezen, best erg haha. Hij is lief, sexy en stoer en ik wil m snel weer zien!
En haha, ik ging wat oude posts (nouja 3 maanden geleden) gelezen en omg wat was ik soms erg wel bijzonder, sinds ik hem ken heb ik nog helemaal niks met iemand anders gedaan (ookal is het niet officieel), en dat is toch al een tijdje. heb er helemaal geen behoefte aan eigenlijk
Told you so
Oud 12-10-2009, 22:07
Verwijderd
het gaat echt prima, ik ben ZO gek op hem (L) hij zit nu alleen in de "ik-hou-van-je,-maar-ik-ga-het-je-lekker-niet-vertellen"- fase hij wil gewoon dat ik dat als eerste zeg, maar ik heb daar nu nog geen behoefte aan. het "ik vind je leeeeuuukkkk!" bevalt me nog veel te goed, hehe
Oud 12-10-2009, 22:25
Juana__
Juana__ is offline
hoop hoop hoop...
ik had hem gebeld, maar hij antwoordde niet... ik nam aan dat ie siesta aan het slapen was
en inderdaad, hij belde terug... en nu zijn we aan het babbelen op msn (op zijn vraag)... leuk, ik doe superenthousiast en rep geen woord over ons.
Ik hoop dat ie beseft hoe leuk ik wel ben...
maar ik hou niet echt van veel babbelen op msn... je kan zo weinig emotie lezen
Oud 12-10-2009, 22:25
Verwijderd
*lacht @ uuuf* Ik herken het moeilijk doen wel, hoewel wij ondertussen die stap toch wel gezet hebben ( )

Hier nog steeds heel erg leuk, bijna tegen verwachting in. Weet het niet, 't is gewoon superfijn met hem en we hebben zo veel lol samen en nog goeie gesprekken ook. We komen alleen nooit toe aan dingen doen (*grinnikt ook @ St*r*) want met zo'n weekendrelatie heb je opeens heel veel tijd nodig om bij te uhm... praten, en dan ga je minder snel erop uit. En hij kwam nota bene met de opmerking dat we eindelijk eens wat zouden moeten gaan doen, hihi. Nou ja, we houden het op plannen voor strand en Engeland, en hoeveel daarvan komt weet ik niet, maar ik vind het niet zo'n drama om het halve weekend in bed te liggen
Oud 12-10-2009, 22:27
geheimpje
geheimpje is offline
Dit was het dan.

Via sms contact is het nu geeindigd. Wat heb ik me toch vergist.

En stiekem hoop ik nog ergens dat er een hele goede reden moet zijn voor al deze rarigheden. Al zou ik dus niet weten welke. Momenteel klopt er teveel niet van wat hij mij verteld en waar ik zelf achterkom + wat mijn gevoel ervan zegt.

Baal nu alleen van mezelf. Waarom geloofde ik ALLES????? en nog steeds denk ik dat hij niet loog over wat hij voor mij voelde. ik ZAG dat toch? en ik merkte het toch??

Nou, wie weet zijn er morgen wel weer wijzigingen.

Ik ga nu proberen te slapen, en morgen vroeg ga ik langs de huisarts. Want ik heb het idee dat mijn dip nu niet meer echt een dip is. Nu lieg ik eigenlijk, dit zijn de woorden van mijn beste vriendin en mijn moeder. Dus laat ik maar eens naar ze luisteren.

Oud 12-10-2009, 22:32
Tink*
Tink* is offline
Ik praatte er vandaag met een mattie over die ook een mattie van hem is. Die zei al dat hij vorige week gewoon wilde praten over dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen, ik weet niet of het ook met afspreken en alles is, maar goed, dat wil ik gewoon nog niet. Hij vroeg door dus ik heb wel wat dingen verteld alleen nu heb ik daar een beetje spijt van, ik heb het idee dat hij het niet goed heeft opgevat hoe ik het bedoelde en ik wil ook niet dat hij dit soort dingen aan hem vertelt. Ik denk dat ik er morgen toch nog maar even over ga beginnen. Hij zei ook dat het leek alsof ik er niet mee dealde maar het wegstopte, ik vind dat dat niet zo is. Ik weet in ieder geval niet hoe ik er anders mee moest dealen. Op dat ik zei dat ik hoopte dat het ooit nog goed zou komen dacht hij dat het niet zo was. En dat doet pijn, ook al kan hij dat helemaal niet weten want mijn ex weet dat zelf niet eens. Ik weet gewoon niet hoe ik van dat stukje hoop af kan komen. Maar ik ben al de hele tijd overstuur nu en ik durf ook geen vrienden meer lastig te vallen ermee op dit tijdstip. Ik denk dat het echt beter is dat ie morgen even begrijpt hoe ik alles bedoelde en dat we er allemaal even goed over hebben en daarna gelijk even zeggen dat ik dingen die met hem te maken hebben wat hij misschien zei of wat dan ook niet meer hoef te horen, want dat hij het een beetje vreemd vond dat ik wegliep vorige week en dat ie me dus binnenkort dat ook niet meer gaat vragen, dat hoef ik gewoon niet te horen. Heeft iemand nog tips om ermee te dealen ofzo? Want ik trek dit echt niet meer op dit moment.
Oud 12-10-2009, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik praatte er vandaag met een mattie over die ook een mattie van hem is. Die zei al dat hij vorige week gewoon wilde praten over dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen, ik weet niet of het ook met afspreken en alles is, maar goed, dat wil ik gewoon nog niet. Hij vroeg door dus ik heb wel wat dingen verteld alleen nu heb ik daar een beetje spijt van, ik heb het idee dat hij het niet goed heeft opgevat hoe ik het bedoelde en ik wil ook niet dat hij dit soort dingen aan hem vertelt. Ik denk dat ik er morgen toch nog maar even over ga beginnen. Hij zei ook dat het leek alsof ik er niet mee dealde maar het wegstopte, ik vind dat dat niet zo is. Ik weet in ieder geval niet hoe ik er anders mee moest dealen. Op dat ik zei dat ik hoopte dat het ooit nog goed zou komen dacht hij dat het niet zo was. En dat doet pijn, ook al kan hij dat helemaal niet weten want mijn ex weet dat zelf niet eens. Ik weet gewoon niet hoe ik van dat stukje hoop af kan komen. Maar ik ben al de hele tijd overstuur nu en ik durf ook geen vrienden meer lastig te vallen ermee op dit tijdstip. Ik denk dat het echt beter is dat ie morgen even begrijpt hoe ik alles bedoelde en dat we er allemaal even goed over hebben en daarna gelijk even zeggen dat ik dingen die met hem te maken hebben wat hij misschien zei of wat dan ook niet meer hoef te horen, want dat hij het een beetje vreemd vond dat ik wegliep vorige week en dat ie me dus binnenkort dat ook niet meer gaat vragen, dat hoef ik gewoon niet te horen. Heeft iemand nog tips om ermee te dealen ofzo? Want ik trek dit echt niet meer op dit moment.
Och joh dat minieme beetje hoop heb ik bijna 2 jaar lang vastgehouden Wat overigens geen goed nieuws is hahaha maar het maakte me niet ongelukkig, dus wat dat betreft misschien wel? (overigens liet ik die hoop juist los toen hij wat met iemand anders had - eigenlijk was dat lang zo erg niet als ik had verwacht en daardoor juist handig.) Tja het is echt enorm moeilijk om met dit soort dingen om te gaan omdat je gewoon zo erg in je hoofd hebt gestampt dat iemand bij jou hoort, dat jullie een toekomst samen hebben, en dat losmaken kost gewoon tijd... heel ellendig, maar tja. Het hielp mij altijd om me weer eens te realiseren dat mijn leven toch gvd om MIJ draait en niet om hem, en dat ik met zulk afhankelijk gedrag een persoon word die ik zélf niet eens aantrekkelijk vind, dus hoe kan ik dan verwachten dat híj mij zo zou willen? En dat ik maar beter kan zorgen dat ik mezélf zo leuk vind dan dat iemand anders dat doet.

Mja het klinkt vreselijk cliché, maar ik weet niet, dat is bij mij meestal wel het probleem, dat ik even vergeet dat mijn leven om mij draait. En als ik me dat realiseer, gaat het meestal wel weer okee. Maar het is zo verdomd gemakkelijk als je verliefd bent en hij is ook verliefd op jou dat iemand dat vóór jou doet, dat als je het leven en jezelf kut vindt, er tenminste altijd iemand is die jou wél belangrijk vindt, die jou als zijn middelpunt beschouwt zodat je er zelf tenminste geen moeite voor hoeft te doen. En een heel praktisch middel om me uit zo'n bui te halen is om te focussen op de dingen die ik belangrijk vind in mezelf, waarin ik mezelf wil ontwikkelen (in mijn geval bijv. creatief doen of zen zijn, weet ik veel), en me realiseren dat ik hem daar niet voor nodig heb.

Nja misschien is dat voor jou niet relevant ;P Maar ik denk dat het bewust danwel onbewust bij veel mensen wel een rol speelt, wat ik iig hoor van relaties om me heen.
Oud 13-10-2009, 00:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Maar Briseïs, kom je gewoon niemand tegen, word je niet verliefd, worden ze niet op jou verliefd?
Hmm, hele post gemist, gelukkig check ik alles twee keer

Alledrie eigenlijk . Ik word nauwelijks verliefd en als ik het wel ben is het niet wederzijds. En ik kom wel mensen tegen, maar niet de juiste. Of ze zijn meteen weer weg. Zoals een paar weken geleden, leuke jongen ontmoet in de club, mee naar huis gegaan, maar hij vroeg mn telefoonnummer niet dus ik zie m nooit meer. Niet dat ik nou denk dat het de liefde van mijn leven is na een avondje maar zo kom ik er ook niet achter
Oud 13-10-2009, 09:12
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Och joh dat minieme beetje hoop heb ik bijna 2 jaar lang vastgehouden Wat overigens geen goed nieuws is hahaha maar het maakte me niet ongelukkig, dus wat dat betreft misschien wel? (overigens liet ik die hoop juist los toen hij wat met iemand anders had - eigenlijk was dat lang zo erg niet als ik had verwacht en daardoor juist handig.) Tja het is echt enorm moeilijk om met dit soort dingen om te gaan omdat je gewoon zo erg in je hoofd hebt gestampt dat iemand bij jou hoort, dat jullie een toekomst samen hebben, en dat losmaken kost gewoon tijd... heel ellendig, maar tja. Het hielp mij altijd om me weer eens te realiseren dat mijn leven toch gvd om MIJ draait en niet om hem, en dat ik met zulk afhankelijk gedrag een persoon word die ik zélf niet eens aantrekkelijk vind, dus hoe kan ik dan verwachten dat híj mij zo zou willen? En dat ik maar beter kan zorgen dat ik mezélf zo leuk vind dan dat iemand anders dat doet.

Mja het klinkt vreselijk cliché, maar ik weet niet, dat is bij mij meestal wel het probleem, dat ik even vergeet dat mijn leven om mij draait. En als ik me dat realiseer, gaat het meestal wel weer okee. Maar het is zo verdomd gemakkelijk als je verliefd bent en hij is ook verliefd op jou dat iemand dat vóór jou doet, dat als je het leven en jezelf kut vindt, er tenminste altijd iemand is die jou wél belangrijk vindt, die jou als zijn middelpunt beschouwt zodat je er zelf tenminste geen moeite voor hoeft te doen. En een heel praktisch middel om me uit zo'n bui te halen is om te focussen op de dingen die ik belangrijk vind in mezelf, waarin ik mezelf wil ontwikkelen (in mijn geval bijv. creatief doen of zen zijn, weet ik veel), en me realiseren dat ik hem daar niet voor nodig heb.

Nja misschien is dat voor jou niet relevant ;P Maar ik denk dat het bewust danwel onbewust bij veel mensen wel een rol speelt, wat ik iig hoor van relaties om me heen.
Ja het is ook gewoon stom dat ik de hoop niet los kan laten nu hij een ander chickie heeft, maar misschien is dat ook gewoon omdat het zo snel gebeurde en ik het idee heb dat ie gewoon even het verschil moet zien ofzo. En je hebt verder ook gewoon helemaal gelijk, het helpt wel als alles op mij draait, dat ik hem niet voor dingen nodig heb en bezig ben met mezelf ontwikkelen. Alleen af en toe komt dat knagende gevoel gewoon terug, dat er iets mist. Ik zit nu ook gewoon niet zo goed in mijn vel, dus dat helpt ook wel mee dat het nu zo heftig opspeelt denk ik. Ik ga vanavond er gewoon even goed over praten en het daarna weer proberen wat meer los te laten. En dan vooral met die wederzijdse mattie, ik wil gewoon niet dat hij mijn gevoelens een beetje begataliseerd en ziet dat het gewoon niet zo gaat bij twee kanten, dat het gelijk aan twee kanten klaar is. Hij is ook een vriend van mij dus ik wil ook dat hij mij begrijpt en dat het zo niet overkomt alsof hij een soort van 'partij' kiest voor mijn ex. En daarna wil ik er gewoon niks meer over horen. Want dat mag ik zelf weten huhu. Ik heb er ook veel moeite mee om oude mooie gedachten die bovenkomen te verdringen trouwens, want daar wil ik niet aan denken want dat is confronterend, maar het komt toch steeds boven.

Ik vind het nog steeds ontzettend dom trouwens dat ie dus vorige week wilde praten, echt, had ie niet beter eerst even kunnen informeren bij een random vriend van mij of die dacht dat ik er al wel aan toe was. Hij had zich in mij moeten verplaatsen en niet uit zichzelf denken dat het bij hem al over zou zijn ofzo. Na bijna twee jaar relatie zou hij toch juist moeten weten dat ik heel gevoelig ben en vooral bij dit soort dingen. Hij is dom, klaar.

Oh en wat ook stom is is dat ik echt net een dramaqueen ben hier, maar goed, daar is dit topic voor, dat mag. En als het goed gaat is het minder nodig om te posten dat het goed gaat.
Oud 13-10-2009, 09:25
metallica
metallica is offline
Oh, het gaat echt goed Zijn twijfels zijn weg (duh, dat werd tijd) en hij kijkt de hele tijd heel erg lief naar mij. En heel misschien nemen we samen een poesje, als hij zijn appartement heeft <3
Oud 13-10-2009, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ja het is ook gewoon stom dat ik de hoop niet los kan laten nu hij een ander chickie heeft, maar misschien is dat ook gewoon omdat het zo snel gebeurde en ik het idee heb dat ie gewoon even het verschil moet zien ofzo. En je hebt verder ook gewoon helemaal gelijk, het helpt wel als alles op mij draait, dat ik hem niet voor dingen nodig heb en bezig ben met mezelf ontwikkelen. Alleen af en toe komt dat knagende gevoel gewoon terug, dat er iets mist. Ik zit nu ook gewoon niet zo goed in mijn vel, dus dat helpt ook wel mee dat het nu zo heftig opspeelt denk ik. Ik ga vanavond er gewoon even goed over praten en het daarna weer proberen wat meer los te laten. En dan vooral met die wederzijdse mattie, ik wil gewoon niet dat hij mijn gevoelens een beetje begataliseerd en ziet dat het gewoon niet zo gaat bij twee kanten, dat het gelijk aan twee kanten klaar is. Hij is ook een vriend van mij dus ik wil ook dat hij mij begrijpt en dat het zo niet overkomt alsof hij een soort van 'partij' kiest voor mijn ex. En daarna wil ik er gewoon niks meer over horen. Want dat mag ik zelf weten huhu. Ik heb er ook veel moeite mee om oude mooie gedachten die bovenkomen te verdringen trouwens, want daar wil ik niet aan denken want dat is confronterend, maar het komt toch steeds boven.

Ik vind het nog steeds ontzettend dom trouwens dat ie dus vorige week wilde praten, echt, had ie niet beter eerst even kunnen informeren bij een random vriend van mij of die dacht dat ik er al wel aan toe was. Hij had zich in mij moeten verplaatsen en niet uit zichzelf denken dat het bij hem al over zou zijn ofzo. Na bijna twee jaar relatie zou hij toch juist moeten weten dat ik heel gevoelig ben en vooral bij dit soort dingen. Hij is dom, klaar.

Oh en wat ook stom is is dat ik echt net een dramaqueen ben hier, maar goed, daar is dit topic voor, dat mag. En als het goed gaat is het minder nodig om te posten dat het goed gaat.
Mja ik moet toegeven dat het de eerste keer toen het uit was en hij even met iemand anders datete, ik het ook niet zo een twee drie kon loslaten. Maar later wel, dus tja, weer dat akelige tijdsverloop.

En ja stom van hem dat hij dat niet doorheeft, maar ja ookal wil hij níet verder, dan wil hij blijkbaar toch nog wel graag contact en houd hij er dan niet per se rekening mee of jij dat op dat moment ook wel zo wil. Het zal voor hem ook wel verwarrend zijn en niet zo gemakkelijk om jou in een keer helemaal los te laten, zelfs al is er iemand anders.

En niet goed in je vel zitten zorgt altijd voor terugvallen hoor, wat het ook is waar je mee zit... als je vrolijk bent en energiek is het veel gemakkelijker om je af te sluiten voor nare dingen en je gewoon te concentreren op wat er wel leuk is. Zo nu en dan moet je ook lekker dramaqueenen

*aai*
Oud 13-10-2009, 11:56
Verwijderd
@Tink*
Neem tijd voor jezelf en maak hem duidelijk, dat als jij even geen contact wil, dat heus niet voor altijd moet zijn, maar dat het nu even te moeilijk voor je is. Sterkte iig!

@ Briseïs: is dat al lange tijd zo, hoe lang heb je al geen relatie gehad? Maar hoe cliché het ook klinkt, zodra je er niet meer naar uitkijkt, loop je er meestal vanzelf tegenaan Zo is het bij mij toch gegaan elke keer. En zomaar een idee: datingsites. Je moet om de sexbeluste mannen heenkijken en kijken naar jongens met dezelfde interesses en dan kun je wat at random gaan daten en kijken hoe dat loopt

Ik kreeg gisteren bijna een toeval. Hij smst: Schat ik moet je wat zeggen en ik heb nog iets voor je. Ik kreeg al gelijk visioenen dat hij moest zeggen dat het toch niet werkte en dat hij mijn kettinkje ging teruggeven enzo. Ik krijg echt kriebels bij 'we moeten praten, ik moet iets zeggen,...' Ook al staat er dan schat voor. Nou ja, iig was het dus dat ik een heel positieve indruk had gemaakt op zijn stiefmoeder en hij had een ontzettend lief kaartje voor mij (met vogels erop ).
Oud 13-10-2009, 13:02
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Haha, dat gevoel heb ik ook altijd een beetje als ik hier post . Maar precies, als het hier niet kan waar dan wel?

Citaat:
@ Briseïs: is dat al lange tijd zo, hoe lang heb je al geen relatie gehad? Maar hoe cliché het ook klinkt, zodra je er niet meer naar uitkijkt, loop je er meestal vanzelf tegenaan Zo is het bij mij toch gegaan elke keer. En zomaar een idee: datingsites. Je moet om de sexbeluste mannen heenkijken en kijken naar jongens met dezelfde interesses en dan kun je wat at random gaan daten en kijken hoe dat loopt
Ik heb eigenlijk nooit echt een relatie gehad. Ik had een keer een vriendje, toen ik 19 was, maar dat was na 5 weken weer over. En zodra ik er niet meer naar uitkijk... Maar ik kijk er altijd naar uit. Dat gaat niet echt over. Afgelopen semester was wel een periode dat ik er veel minder mee bezig was, ik zat ontzettend goed in mn vel, had genoeg aandacht van mannen maar niets serieus en dat vond ik wel best, maarja toen dus nog niks.
Datingsites ben ik nog niet aan toe hoor, daar voel ik me nog veels te jong voor. Bovendien woon ik in het buitenland dus is dat praktisch ook niet echt handig.
Maar bedankt voor de reacties
Oud 13-10-2009, 19:21
Girl-can-rock
Girl-can-rock is offline
Citaat:
blij <3
wat een buitengewoon geluk heb ik om juist háár gelukkig te mogen maken
ze had tot 2 maand geleden gewoon geen vrienden. en ik vind het geweldig haar voor te stellen aan mijn vrienden, omdat ik trots kan zijn op mijn meisje <3 ze verdient het
Het is als een onbeschreven blaadje, heel bijzonder, iedereen ziet haar nu opbloeien, zo mooi ik heb de kans (en gebruik 'm ook met plezier) om iemand zielsgelukkig te maken, en dat laat ze me weten ook ^^ ha <3
verliefdheid ftw
Ah, wat schattig
Zou me zo leuk lijken als een jongen nu ook eens zo over mij dacht.

OT: Ik haat hem.
Oud 13-10-2009, 19:42
geheimpje
geheimpje is offline
ik word gek. helemaal gek. Waar is hij mee bezig?!?!?! ik kan niet geloven dat het allemaal nep was. Ik kan het niet en ik wil het niet. Ik was er toch zelf bij!!!
PFFFF....

Oud 13-10-2009, 20:23
I C U
I C U is offline
Citaat:
ik word gek. helemaal gek. Waar is hij mee bezig?!?!?! ik kan niet geloven dat het allemaal nep was. Ik kan het niet en ik wil het niet. Ik was er toch zelf bij!!!
PFFFF....

What happend?

OT: Huizenzoekmode... Verder ben ik weer blij met 'm, het weekend was redelijk emotioneel. Ben blij dat het weer back to normal is.
En vandaag verdomd lekker gewerkt, het is onwijs relaxed wanneer je ergens werkt waar er zo met je meegedacht wordt en waar je elkaar inspireert, al klinkt dat heel zweverig Anyway, m'n baas denkt goed mee over een scriptie en tijdens een brainstorm komen we altijd op geweldige ideeën
Oud 13-10-2009, 20:41
geheimpje
geheimpje is offline
het is over via sms. ik was het gisteren helemaal zat dat ik gezegd heb: je belt me voor 10 uur vanavond en zo niet, dan is het klaar.

ik geloof domweg niet dat je geen 2 minuten tijd kan vinden op een dag om mij te bellen, zeker als je 10 gemiste oproepen ziet staan van je vriendin.

nou goed, na tien uur smste ik dus: hmm, dus het is over nu? en toen stuurde hij terug: i dont need a controll freak. toen nog wat heen en weer gesmst en nu ben ik kapot.

moe, verdrietig, boos, wanhopig, ik snap er niks van!!!!!!!!!!!!!! echt HELEMAAL niks. donderdag avond belde hij nog met het verhaal dat ie in januari hierheen komt en metme wil trouwen. en vervolgens niks meer laten horen terwijl hij beloofde gisteren te bellen. en ondertussen zie ik hem wel op uitgaansfotos van dit weekend, terwijl hij mij zei dit weekend in een hotel te zitten wegens een trainingsweekend van zijn werk. ik weet niet meer wat waarheid is en wat niet. en dat doet me PIJN, ik kan mijn eigen gevoel niet meer vertrouwen en ik weet echt niet meer wat ik moet
Oud 13-10-2009, 20:45
I C U
I C U is offline
Van een ultimatum word je zelden gelukkig. Nu weet je nog niets... Raar verhaal! Op zich toch niet raar dat hij gaat stappen tijdens een trainingsweekend met collega's? Ik ben het met je eens dat hij best had mogen smsen, desnoods doe je dat terwijl je op de plee zit. Maar goed, ik vind het nogal moeilijk om een goed beeld te vormen n.a.v. jouw posts Sterkte ermee in elk geval, tis knap klote allemaal!
Oud 13-10-2009, 20:58
wup
wup is offline
Citaat:
ik geloof domweg niet dat je geen 2 minuten tijd kan vinden op een dag om mij te bellen, zeker als je 10 gemiste oproepen ziet staan van je vriendin.

Als ik eerlijk ben zou ik ook niet meer gaan bellen na 10 gemiste oproepen. Als hij 1 ziet staan snapt ie de boodschap ook wel? En natuurlijk is er wel even 2 minuten tijd om te bellen, maar is dat echt steeds nodig? Ik had met mijn vriendjes rustig eens een dag geen contact soms wel meer, vaak maar 1 smsje ofzo. Sommige mensen hebben er behoefte aan om hun eigen leven te kunnen leiden.
Volgens mij maak je het jezelf veel moeilijker dan nodig is en door zo te claimen is er kans dat ie wegloopt, omdat hij je dan als 'control freak' gaat zien dus.

OT: Pff.. ben enorm gestressed door 100 deadlines voor school en als ik eenmaal in een dip zit ga ik me vanzelf wel weer alleen voelen. Gelukkig is een schoolvriendin lief
En mijn moeder is te lief en ik bel alleen maar om te zeuren. Bedacht me hoe ik steeds meer naar mijn ouders toe trek. Had ik 10 jaar geleden niet gedacht haha
Oud 13-10-2009, 21:22
geheimpje
geheimpje is offline
opzich niet raar nee, wel dat dat in zijn woonplaats is en hij tegen mij zei dat hij in een hotel in een stad 2 uur vandaan zit!!

Citaat:
Van een ultimatum word je zelden gelukkig. Nu weet je nog niets... Raar verhaal! Op zich toch niet raar dat hij gaat stappen tijdens een trainingsweekend met collega's? Ik ben het met je eens dat hij best had mogen smsen, desnoods doe je dat terwijl je op de plee zit. Maar goed, ik vind het nogal moeilijk om een goed beeld te vormen n.a.v. jouw posts Sterkte ermee in elk geval, tis knap klote allemaal!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten