Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ah we zijn buren! ![]() Wageningen is beter dan Ede, meer stadje-achtig en hoog opgeleiden en minder jan-smit achtige heideweken enzo
||
Citaat:
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En niet iedereen heeft de behoefte om zichzelf vanalles te ontzeggen om maar succesvol te zijn in een of andere stupide sport. Citaat:
||
Citaat:
Mijn doel op mijn 35ste is toch echt dat ik een goed koophuis heb, het liefst kinderen (anders ben ik een oude vader, dat lijkt me niets), een goede baan waarin ik voldoende vrije tijd heb waarin ik kan doen wat ik leuk vind. Geen zorgen, een goede toekomst. Waar zit je als je daar niet naar werkt? Misschien verdien je wel veel als surfer, maar je zult veel van je geld moeten investeren voor de jaren waarin je niet meer professioneel kan surfen. Ik kan me best voorstellen dat je met een jaar of 40 in een huur appartement zit, omdat je het anders niet tot je 67ste redt met wat je hebt gespaard. Hoe spannend je je leven ook wil inrichten, je moet het toch bouwen op een stabiele basis, want er komt een moment waarop die spanning zich niet meer voldoende leent voor een goed leven. Alleen de echte toppers, die heel veel geld verdienen kunnen het uiteindelijk maken om na sport goed te leven.
||
Citaat:
Sommige wetenschappers (DUF!) reizen de hele wereld rond, spoeden zich met terreinwagens in gevaarlijke gebieden, leven tijden in tenten. Ik ken een biologie student die zich in de jungle liet droppen en een half jaar lang kikkers ging observeren, dat is best extreem. Wat is er dan 'standaard'? Topsporters, topmanagers, (goede) politici, etc. Allemaal mensen die veel, hard en onregelmatig moeten werken op veel verschillende plaatsen. Veel topsporters hebben helemaal geen zin om de hele tijd met groupies in bed te duiken.
||
Citaat:
Als jij mij zegt: "Om geen sukkel te zijn moet je een leven vol avontuur hebben en nooit met minder dan het beste genoegen nemen", dan zeg je mij dat ik een leven moet leiden waar ik niet gelukkig van wordt. Dat zou mij het echt niet waard zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga jij maar surfen jochie.m Probeer niet teveel soa's op te lopen van die sloeries die je fan dan zijn en hopelijk verkloot jij je lichaam niet teveel, dan kun je op je vijfendertigste nog kassamedewerker worden bij de plaatselijke surfwinkel zodat je je kamertje van twaalf vierkante meter kunt betalen.
||
Citaat:
zoiets oersaais
||
Citaat:
||
Citaat:
- 9/10 mensen die goed genoeg zijn voor topsport, halen het niet. Je bent zelf heel positief, begrijpelijk, maar misschien niet helemaal terecht.
|
Verwijderd
|
kweenie23, je blijft maar zeggen dat je hebt gestudeerd, maar je weet niets eens dat 'ik word' niet met dt wordt geschreven. Je stelt een mate van arrogantie tentoon die jou juist helemaal niet intelligent laat overkomen. Je schijnt niet te willen begrijpen dat de term 'normaal' heel erg relatief is, net als de term 'spannend.' Je komt heel erg kortzichtig over en dat is vrij irritant, want er valt ook niet echt met je te discussieren.
Iedereen heeft andere passies en andere doelen, maar dat maakt het één niet minder spannend dan het ander. Jouw superioriteitsgevoel is geheel misplaatst. Ik hoop dat je dat toch eens in gaan zien. |
![]() |
||
Citaat:
Überhaupt, wat voor redenatie ligt eraan ten grondslag? Da's een beetje alsof ik roep dat ik wat vaker ga trainen bij kickboksen, en dat mijn toekomstvisie is dat ik de K1 World GP ga winnen. Puur irreëel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daar dan zo opgepoft over doen is gewoon arrogant, en de reden dat je zoveel negatieve reacties krijgt. Je posts komen over als iemand die bij Idols in de rij staat en zichzelf dan beter vind dan iedereen om zich heen 'omdat hij een superster gaat worden'. Dat terwijl je in 'saaie' kantoren mensen vind die per maand binnenhalen wat de gemiddelde professionele surfer in een jaar verdient. Figuren die je over de telefoon uitlachen en niet eens uit bed stappen als je ze minder dan € 100 per uur zou bieden. Of zoals ik heb meegemaakt, die de halve regering onder de snelkeuzetoets van zijn mobiel heeft staan, en 'even' een minister van het kabinet belt of hij volgende week tijd heeft Ik ben nog niet bij dat stadium, dus of ik er nu wat in zie of niet, ben ik verstandig genoeg om ze niet af te kraken om wie ze zijn. Zo'n opstelling zou jij ook kunnen proberen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een ander algemeen term in de surfwereld, is stoked. Stoked kan iedereen zijn die surft, ongeacht niveau. Van 1 kick ass ride kan je dagen stoked zijn, dit weet je alleen als je het zelf hebt ervaren. Dus wat deze dude's voelen en doen kan je met genoeg commitment zelf ook bereiken. Waar jij het over hebt is topzakelui... die mensen hebben ook ergens keihard voor gewerkt en zijn daar nu focking goed in. Die hebben daar hun passie zitten. Dat vind ik top. Nogmaals je moet me niet zien als iemand die surfen vet vindt en iedereen die t niet vet vind me ballen kan kussen. Nee, ik respecteer mensen met een passie en die daar voor gaan. Maar veel mensen doen dat niet, en gaan op halve kracht het leven door. Ik snap dat ik provocerend en arrogant overkom, imsorry, maar zo ben ik. Ik heb felle mening. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je komt gewoon heel arrogant over en lijkt ons ervan te willen overtuigen dat jouw manier van leven de enige goede is. Mensen die (volgens jou) iets 'makkelijks' doen zijn sukkels. En mensen die iets wat jij leuk vindt, saai vinden zijn nerds. - En dit zijn allemaal jouw woorden. Zeg nou eens eerlijk, dat is toch eigenlijk onzin? Ik kan ook wel tegen jou zeggen dat iedereen die surft een sukkel is en dat iedereen die niet naar metal festivals gaat een nerd is, maar dan zou jij toch ook zeggen dat ik niet zo raar moet doen? Iedereen moet doen waar hij of zij gelukkig van wordt en ik vind dat niemand voor anderen kan beslissen of zij gelukkig zijn of niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
PvdA-commissie: schaf provincies af Odin | 92 | 12-02-2005 15:15 | |
Psychologie |
Wat wil je allemaal bereikt hebben als je 64 jaar oud bent? Kazanka | 19 | 09-07-2003 19:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Lifestyle |
dromen-werkelijkheid Ninnoc | 36 | 30-06-2002 19:52 | |
Liefde & Relatie |
Gescheiden? Niet opnieuw trouwen. de abt van sion | 65 | 18-03-2002 17:32 |