![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zorg voor ontspanning, misschien wat glijmiddel ('t kan zijn dat ze door de spanning niet erg nat wordt), en ga niet als een gek duwen, maar probeer 'aan te kloppen', telkens als je er een beetje in gaat weer iets terug en weer vooruit, duwen wekt weerstand op
![]() |
![]() |
|
Nounou, vanacht was het weer zover.
Poging nr.2 Sensueelheids niveau was al een stuk hoger, veel voorspel dus het opwindende was wel goed ![]() Maaaaarrrr Wederom binnen te proberen te komen, de ingang vinden was deze keer geen probleem, en erin komen ook niet. Maar wederom niet helemaal, het deed der zo'n pijn dat ze echt ''au'' schreeuwde ![]() Ik kan me met de best bedoelingen niet meer inbeelden dat dit bij mij ligt, zachter had ik niet te werk kunnen gaan. Hints Tips Cheatcodes waarom doet het haar zo'n pijn? P.S Ik heb geprobeert wallhack, aimbot, noclip te gebruiken. Maar ik kan de console mode niet vinden, waar vul ik die in? ![]()
|
De meest voor de hand liggende verklaring is dat je vriendinnetje zenuwachtig was, en daardoor onbewust haar bekkenbodem spieren aanspande. Op zo'n moment doet het pijn als je iets in de vagina probeer te stoppen.
Je zegt dat je er niet helemaal inkwam, maar dat lukt eigenlijk bij de meesten niet gelijk hoor. Als je er eenmaal inzit, moet je zachtjes een beetje heen en weer bewegen, totdat ze zich meer ontspant en het allemaal wat natter wordt, en dan glijd je vanzelf verder naar binnen als het goed is. Je hoeft er echt niet in in stoot helemaal tot aan je zak in te zitten.
|
Verwijderd
|
Misschien is het een goed idee om aan je vriendin te vragen of zij er (eventueel als ze alleen is, zodat ze zich ontspannen voelt) een paar vingers in kan stoppen, en zo ver mogelijk. Dan weet ze in ieder geval zelf dat het 'mogelijk' is en geen pijn hoeft te doen. Zo is ze dan wellicht iets relaxter de volgende keer. Ook kun je zelf proberen er wat vingers in te krijgen, bijvoorbeeld tijdens het beffen.
Je kan nu namelijk een beetje vastzitten in een vicieuze cirkel. Omdat het nu al twee keer pijn heeft gedaan kan zij zich waarschijnlijk nog moeilijker ontspannen, waardoor het de volgende keer weer pijn doet. Dus doe rustig en probeer het. Oh en wat Pluis zegt is natuurlijk ook waar. Je moet er niet in één stoot proberen helemaal in te komen. Doe eerst een klein beetje en trek terug. Dan iets verder en trek weer terug. Zo 'went' zij eraan en wordt jouw penis ook nat waardoor het makkelijker gaat. Wat trouwens ook kan helpen is ervoor zorgen dat zij een orgasme heeft gehad voordat je gaat neuken. Het lichaam wordt dan automatisch relaxed en zij is dan waarschijnlijk ook nog natter. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt blijven proberen, niet in één stoot naar binnen willen, maar rustig heen en weer bewegen tot je tegen het punt aankomt waarop het pijn doen bij haar. Het kan ook makkelijk zijn wanneer zij zelf beweegt ipv jij, want zij voelt hoe ver je kan gaan en als ze controle heeft, kan ze zich ook beter ontspannen omdat er niets onverwachts gebeurt. Probeer dus een beetje uit in welke houding zij het makkelijkste controle kan nemen, zorg er wel voor dat haar ze haar bekken kan kantelen, dan is de hoek beter. Als ze bv. op je gaat zitten, kan ze zelf sturen en het ritme bepalen, maar misschien vindt ze dat juist nog spannender, liggend kan ook, bv allebei op je zij, met 't gezicht naar elkaar toe, dan is het bewegen wel iets minder makkelijk, maar nog steeds kan zij de controle houden en bepalen wat er gebeurt. Gewoon wat proberen waar zij zich fijn bij voelt dus.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
How to get noticed?? Siphra | 5 | 19-12-2012 21:01 | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
De Kantine |
Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt! Verwijderd | 103 | 06-09-2007 06:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Toch (bijna-)WMD in Irak? Gatara | 68 | 06-11-2006 00:15 | |
Films, TV & Radio |
ATWT-topic Deliveran©e | 36 | 20-08-2004 17:46 | |
Liefde & Relatie |
Girls ONLY: how to get rid of the losers (erg handig!) Ronella | 38 | 08-05-2004 08:36 |