![]() |
|
Ik zou proberen ook wat langer in je bed blijven, misschien helpt dat wel, maar aan de andere kant, wanneer je alleen blijft rollen enzow, wordt je nog meer moe ( ze zeggen dat je moet opstaan wanneer je wakker wordt ), ik weet het dus niet, sorry ... Misschien is het je biologische klok, ik kan nooit slapen wanneer het licht is, hoe moe ik ook ben en hoe laat het ook is, en mijn eigen KLOK zeg maar maakt me ook altijd wakker ... GELUKKIG pas wanneer ik het wil, maar het kan heel goed dat je gewoon gewend bent rond die tijd op te staan en je lichaam zich daarop heeft georienteerd ...
Nou ja, conclusie dus ... ik weet niet ![]()
Laatst gewijzigd op 30-11-2002 om 13:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
herkenning. Als ik na negenen wakker wordt is dat een uizondering. Maar tis iets waar je rekening mee moet houden. Dus - ook al is het niet leuk - toch wat eerder naar bed gaan. Dat is hét nadeel van een ochtendmens zijn.
|
Misschien moet je 's ochtends eerst ff je bed uit, wat eten of drinken, en t dan nog is proberen. Je kan ook 's ochtends je radio / cdspeler (kheb zelf een wekkerradio) aanzetten, en gewoon gaan liggen. Je slaapt dan misschien niet, maar je rust wel uit
|
Heb ik ook. Ik kan alleen een beetje uitslapen in de zomervakantie. Dan wen ik een beetje aan de andere tijden en kan ik wel een beetje uitslapen. Ik heb geen idee hoe je het kan veranderen. Het heeft met je biologische klok te maken, maar hoe dat precies zit kan ik je niet uitleggen. Wel is het zo dat mensen in de winter wel wat meer slapen. Dit komt door het licht. Als het donker is dan heb je meer slaap. Je zou er daarom ook zeker voor moeten zorgen dat je slaapkamer goed donker is (die van mijn is erg licht, de lichtste hier in huis als de gordijnen dicht zijn, s'morgens en s'nachts.) Verder is er geloof ik niet veel aan te doen.
|
![]() |
Ik ken het probleem! Ik heb het zelf ook... Door de week sta ik elke dag vroeg op (uurtje of 5 in de morgen). In het weekend wordt ik dus ook rond 7-8 uur wakker terwijl ik nog wel moe ben....
Wat ik dan doe: Ff een half uurtje tot een uurtje opstaan, ff intenetten, naar de wc, tv kijken. Als ik dan na dat half uurtje tot uurtje weer ga liggen kan ik zo weer in slaap vallen ![]() Misschien dat je er wat aan hebt! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
serieus niet meer kunnen uitslapen... Chloe Siere | 12 | 27-02-2008 15:37 | |
Lifestyle |
Een reflectie van jouw lifestyle Otis | 490 | 10-05-2004 23:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mijn vriend heeft pfeiffer... tiram | 24 | 14-09-2003 22:41 | |
De Kantine |
Hoe ziet jouw week eruit? Evito | 33 | 07-05-2003 22:12 | |
De Kantine |
zijn er nog meer mensen die nu eigenlijk vakantie horen te hebben Krugdinho | 17 | 03-07-2002 16:44 |