Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2009, 23:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Welke site is dat ook alweer?
omegle.com
Citaat:
Argh, de laatste Dexter eindigt echt op een kutmoment.
ja kuteinde he?
Advertentie
Oud 20-10-2009, 23:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 20-10-2009, 23:55
Verwijderd
Meesterlijk
http://www.dumpert.nl/mediabase/6724...met_rust_.html
Oud 20-10-2009, 23:57
Rationeel
Rationeel is offline
mooie worp
Oud 21-10-2009, 00:12
Verwijderd
Oud 21-10-2009, 00:32
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
is er nog iemand aan het saaien?
Oud 21-10-2009, 00:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik saai me een ongeluk.
Oud 21-10-2009, 00:36
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
pfoe, ik ook!!
Oud 21-10-2009, 00:38
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
weet je, jongens zeggen altijd dat ze willen jagen he. Maar toch springen ze zodra ze je een beetje leuk vinden bovenop je. Dan is meteen de lol er van af en ben je alleen maar de boot aan het af houden. Heb je net even een tijdje met iemand gepraat, checkt ie een uur later meteen je hyves en dat soort dingen. Zijn dat dan gewoon kneuzen of zijn jongens helemaal geen jagers en zijn meisjes dat juist?

die levensvraag wilde ik even saaien.
Oud 21-10-2009, 00:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wrs zijn het kneuzen die niet al te veel succes hebben met de meisjes en dus iets te graag willen. Zo zijn niet alle jongens, maar er zijn er wel veel van. Ik ken er ook wel een paar.
Oud 21-10-2009, 00:42
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb nog nooit een gekend die dat niet deed Of misschien merkte ik toen gewoon dus ook niet dat ze me leuk vonden
Oud 21-10-2009, 00:45
Verwijderd
Ik vind het sowieso bizar als mensen meteen hyves en allerlei andere dingen gaan volkalken als je ze net kent.
Oud 21-10-2009, 00:51
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
inderdaad ja.

pff ik stink naar rook. sigarettenrook.
(kampvuurrook is da bomb)
Oud 21-10-2009, 00:54
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik ga maar es pleite. Au revoir en saaise in je eenjte verder want volgens mij is er niemand meer. ciao!
Oud 21-10-2009, 01:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik benner nog.

Mijn bioritme is echt weer volledig naar de teeringh. Ik heb eigenlijk 'studieweek' en moet vanalles doen, maar ik lag gisteren pas om 6 uur in m'n nest, kwam er om 1 uur uit, heb wat muziekjes geluisterd en boekjes gelezen, ben weer in slaap gepleurd en besloot rond een uur of 9 maar wat te gaan eten.
Ik vind het echt verbazingwekkend dat ik gewoon een hele week door kan komen zonder ook maar iets te doen, behalve zitten en filmpjes kijken/muziekjes luisteren.
Oud 21-10-2009, 04:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jezus, jullie zijn echt saai. Where's the nachtploeg when you need 'em.

*Big fat quiz of the year kijkt en cocktails drinkt*
Oud 21-10-2009, 04:49
Verwijderd
kgg, blaasontsteking of iets in die richting.
Oud 21-10-2009, 04:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ouch, das kut voor je.

*glas cranberry sap geeft*

Trouwens, ik zie nu al voor de duizendste keer deze nacht het nieuwe clipje van Jamie Cullum op MTV. Echt, elk uur minstens 1 keer en daartussenin zitten ook steeds de zelfde clips. Dan is er een keer een tijdstip dat MTV muziek uitzendt en dan is 't nog bagger.
Ik mis de MTV van vroegah.
Oud 21-10-2009, 05:21
Verwijderd
nou, wachten totdat mams wakker is en dan zometeen maar eens een dokter op gaan zoeken.

mtv, dat was vroegah ook al kut.
Oud 21-10-2009, 05:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
mtv, dat was vroegah ook al kut.
Niet in mijn tijd, mien jong.
Vroegah had je elke dag een programma's in een ander genre (maandag metal (aah headbangers ball met enrico <3), dinsdag alternatief, woensdag hiphop, donderdag dance...) en waren er nog veel concerten en muziek docu's.

En ze draaiden dit soort dingen:
http://www.youtube.com/user/NoekieB#...E5D1AA0C520D8B
Oud 21-10-2009, 05:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver het is al half 7. Bedtijd methinks.
Oud 21-10-2009, 05:34
Verwijderd
Slaap zacht
Oud 21-10-2009, 05:35
Verwijderd
en omg, waarom is dat niet meer zo.
Oud 21-10-2009, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Pip, je uitleg was helemaal goed. We zijn met zo'n randstaddinges gegaan. Alleen bij Spui reden ze door, omdat ze daar bezig waren met de vloer. Maar uitstappen bij de Grote markt is ook best te doen.
Oh ja dat was ik vergeten, had er wel een folder over gekregen maar dacht dat het al klaar was. Maar goed het scheelt niet zoveel lopen.
Mooi is onze tramtunnel he
Oud 21-10-2009, 06:41
Verwijderd
het is mijn vrije dag vandaag, ik ging om 9 uur slapen en nu ben ik al wakker. ik zit helemaal in het ritme van m'n werk.
Oud 21-10-2009, 07:13
Missy
Missy is offline
Citaat:
Oh ja dat was ik vergeten, had er wel een folder over gekregen maar dacht dat het al klaar was. Maar goed het scheelt niet zoveel lopen.
Het ziet er wel strak uit.
Oud 21-10-2009, 07:54
Verwijderd
http://www.last.fm/user/steve112sms/...ist_-_letter_a kazet naamzoek, barabas terugvindpost
Oud 21-10-2009, 08:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik kan niet slapen.
Oud 21-10-2009, 08:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb wel geslapen hoor! Ik heb spierpijn van gisteravond, bodypump.
nou, ik ga een liter sterke thee naar binnen werken, houdoe!
Oud 21-10-2009, 08:20
TopDrop
TopDrop is offline
ik was al om half 8 op :\
Oud 21-10-2009, 08:45
Verwijderd
Citaat:
spaarlampen zijn heel kut. toen ik hier kwam wonen hing er een spaarlamp boven mijn wastafel. iedere keer als ie net 'opgeladen' is en hij brandt vol, ben je al klaar met je hoofd fatsoeneren.

ik ben wel een fan van ledjes though. maar die moeten eerst nog even wat goedkoper worden. ik heb zo'n kerstboomsnoer met 35 ledjes <3
Als je betere spaarlampen koopt doen ze dat opladen veel sneller wij hebben in de woonkamer in de plafondlamp wel zo'n ouderwetse spaarlamp en dat was best lastig 's ochtends als ik wil lezen bij mijn ontbijt en het is donker buiten. Maar gelukkig is bij de leeslamp in de woonkamer intussen de eerste LED gearriveerd.
Oud 21-10-2009, 08:46
Verwijderd
Ochtenddienst.

het was al vroeg om 6 uur.

Nu nog steeds
Oud 21-10-2009, 08:48
Verwijderd
ik eet gekookte aardappelen, boontjes en kip met massalasaus, van wat er nog over is van gister. prima ontbijt.
Oud 21-10-2009, 08:48
Verwijderd
ik moet eens aan de slag
ik mag van mezelf na overdracht en ochtendonderwijs een kwartier mail lezen etc voordat ik begin met visite voorbereiden, de verpleging heeft toch ook een ochtendpauze
maar dit is al lang geen kwartier meer
Oud 21-10-2009, 08:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Als je betere spaarlampen koopt doen ze dat opladen veel sneller wij hebben in de woonkamer in de plafondlamp wel zo'n ouderwetse spaarlamp en dat was best lastig 's ochtends als ik wil lezen bij mijn ontbijt en het is donker buiten. Maar gelukkig is bij de leeslamp in de woonkamer intussen de eerste LED gearriveerd.
jamaar dan betwijfel ik of je er wel echt op bespaart als het lampje maar een paar minuten per dag brandt. een 40 watt lampje dat 40 eurocent kost, tegenover een vrij dure spaarlamp die niet eens zo heel veel efficienter is..
Oud 21-10-2009, 08:51
Verwijderd
maakt me niet zo veel uit, het gaat vooral om het idee
Oud 21-10-2009, 09:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
weet je, jongens zeggen altijd dat ze willen jagen he. Maar toch springen ze zodra ze je een beetje leuk vinden bovenop je. Dan is meteen de lol er van af en ben je alleen maar de boot aan het af houden. Heb je net even een tijdje met iemand gepraat, checkt ie een uur later meteen je hyves en dat soort dingen. Zijn dat dan gewoon kneuzen of zijn jongens helemaal geen jagers en zijn meisjes dat juist?

die levensvraag wilde ik even saaien.
jagen? nee, dat klinkt te inspannend

Citaat:
Oud 21-10-2009, 09:42
Allure
Allure is offline
TopDrop Maarten roodharige jongen naamzoek.

Ik las gisteren nog een keer het verhaaltje in het rode boekje.
Oud 21-10-2009, 09:50
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 21-10-2009, 09:58
Verwijderd
elmer : http://i201.photobucket.com/albums/a...m/P2210007.jpg
Oud 21-10-2009, 10:08
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
jamaar dan betwijfel ik of je er wel echt op bespaart als het lampje maar een paar minuten per dag brandt. een 40 watt lampje dat 40 eurocent kost, tegenover een vrij dure spaarlamp die niet eens zo heel veel efficienter is..
Daar bespaar je niet op. Gloeilampen zijn efficiënter in ruimtes waar je niet vaak komt. Bijvoorbeeld kasten of wc's.
Oud 21-10-2009, 10:25
Rationeel
Rationeel is offline
het lacht
Oud 21-10-2009, 11:12
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ben in de les in slaap gevallen tijdens een presentatie...
Oud 21-10-2009, 11:18
Verwijderd
Is dat zo verbazingwekkend?
Oud 21-10-2009, 11:24
Verwijderd
ja hoor jezus, mijn zus kan niet in oosterhout wonen want ze is animator en dan heb je geen 'vast inkomen' en nu heeft ze al een huisje maar ze mag er niet in :") faalgemeente
Oud 21-10-2009, 11:38
Verwijderd
blub!
Oud 21-10-2009, 11:40
Verwijderd
haha wat een gezeik hier, poepgemeente
Oud 21-10-2009, 11:42
Verwijderd
Sinds wanneer heeft de gemeente daar iets over te zeggen?
Oud 21-10-2009, 11:48
Verwijderd
Sinds ze toestemming moeten geven of bepaalde papieren kunnen weigeren te ondertekenen ofzo? Het is ook nieuw voor mij maar verbaast me niets.
Oud 21-10-2009, 11:54
Verwijderd
ik weet het niet maar ze doen behoorlijk moeilijk. Ik vind het allemaal maar een beetje zielig worden, ze kan ook al niet meer gaan samenwonen met haar vriend omdat ze dan niet in aanmerking komt voor de WIKI en de WIKI heeft ze nodig om haar bedrijf op te starten. Dus ze moet al alleen gaan wonen na jaren samenwonen
en dan mag ze ook niet eens in het huisje dat ze wil omdat ze freelancer is?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten