Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2009, 13:25
Berrum
Berrum is offline
Hallo,

Ik werk in een supermarkt en er is een meisje (Ilse) die ik niet volledig snap. Ik ben 18 jaar en Ilse is 19 jaar.

Ilse werkt nu bijna een jaar in deze supermarkt en ik had eerst nooit contact met haar. Er was een andere jongen (Maarten) en daar kreeg ze na een half jaartje verkering mee. Die verkering ging al gauw uit (de reden weet ik niet).
Ongeveer een maandje geleden moesten Ilse en ik samen werken. Het viel me op dat er een geweldige klik tussen ons was. Tussen de een klikt het wel en bij de ander klikt het niet, maar tussen ons klikte het gewoon geweldig. Raar dat we daar pas zo laat achterkwamen, ik denk omdat we eerst zelden contact hadden.

Toen we samen hadden gewerkt was het hartstikke gezellig en we hebben flink gelachen. Opeens begon Ilse mij wel erg veel aandacht te geven. Ze was erg attent en hielp mij waar ze kon. Ze plaagde mij soms ook en ik kreeg steeds meer aandacht van haar. Ze begon mij vaak aan te raken en pakte bijvoorbeeld mijn arm vast als ik ergens mee naar toe moest gaan. Soms legt ze ook haar hand op mijn schouder en ze vroeg wanneer ik pauze ging houden. Ze wilde per se alleen met mij pauze houden, want ze zei dat ze mij de allerliefste collega vond, dat heeft ze zelfs meerdere malen gezegd.

Opeens begon ze me ook dingen te vertellen die je niet zomaar aan iemand vertelt. Laatst kwam ze bijvoorbeeld half huilend naar mij toe en zei ze dat ze door 2 jongens was gepest omdat ze ongesteld was, toen heb ik haar getroost. Daarnaast is zei ook erg attent als ik me klote voel. Ik heb laatst namelijk bij voetbal een levensgrote kans gemist, waardoor we de wedstrijd niet wonnen en niet meer bovenaan staan. Dit vond ik erg klote en Ilse stuurde via hyves een erg lief berichtje, ook op het werk vroeg ze hoe het nu met me ging. Ze verteld ook aan mij als ze ruzie heeft met een vriendin of haar vader of moeder. Dan wil ik een luisterend oor zijn en eventueel een oplossing bedenken. En zoals ik al eerder vermeldde hebben we het gewoon ontzettend gezellig samen. Ze gaf mij volgens mij ook hints dat ze iets wilde gaan doen, als ze ergens in de winkel een verdwaalde fles wijn vond, kwam ze naar mij toe en zei ze dat we die eens samen moesten opdrinken en ook dat heeft ze meerdere malen gezegd.
Ik kreeg echt het gevoel dat ze verliefd op mij was. Andere collega’s kregen lucht van onze situatie en maken daar opmerkingen over (opmerkingen zoals:”Zit niet eens zo te flirten”, mij met de achternaam van Ilse noemen en andersom), maar die opmerkingen negeer ik en dat doet Ilse ook.

Naar mijn mening ziet het er erg positief uit, maar nu het probleem. Laatst kwam ze weer naar mij toe en vroeg wanneer ik pauze ging houden. Ik zei dat ik rond 15.00 uur ging en dat Maarten ook meeging. Ze was toen erg teleurgesteld en ze zei dat ze alleen met mij wilde gaan. Ik zei dat ik het aan Maarten beloofd had en dat begreep ze wel. Om 15.00 uur kwam ze naar mij toe en ik maakte mijn werk af. Opeens rende Ilse naar Maarten toe, ze zei tegen hem op een erg onduidelijke manier dat ze pauze ging houden en ze rende weer terug naar mij, volgens mij hoopte ze met deze actie dat Maarten haar niet hoorde en dat hij geen pauze mee kwam houden. Ilse had immers wel tegen Maarten ‘gezegd’ dat ze pauze gingen houden en kon Maarten ons daar dus niet van beschuldigen. Maar Maarten had het wel gehoord en ging ook naar de kantine toe. Ik was ondertussen al in de kantine en de baas zei tegen mij dat ik nog snel wat moest doen, waardoor ik later pauze kon gaan houden, ik zei dat tegen Ilse, die duidelijk teleurgesteld was…
Nu komt het rare. Maarten en ik waren beide om 17.00 uur afgewerkt en Ilse moest tot 20.00 uur werken. Maarten en ik pakten beide onze jas en Ilse zat ondertussen al in de kantine om haar avondeten op te eten. Opeens vroeg ze aan Maarten of hij haar gezelschap wilde houden tijdens haar avondeten. Terwijl ze eerst zei dat ze hem niet zo aardig vond, hoewel het haar ex is.
Daarna vroeg ze aan Maarten of hij haar morgen na school wilde ophalen, maar Maarten kon niet zei hij.

Ik snap haar niet. Waarom vraagt ze zoiets aan hem als ze hem niet zo aardig vind??? Ze heeft persoonlijk tegen mij gezegd dat ze hem niet zo aardig vind, maar toch vraagt ze zulke dingen.

Zou ze dan toch geen gevoelens voor mij hebben? En waarom doet ze zo? Ik snap haar niet.

Snappen jullie het?

Alvast bedankt!!!

Groetjes Berrum
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2009, 14:14
Briseïs
Briseïs is offline
Nou, aangezien ze meerdere keren gehint heeft dat ze wel wat met je wil doen maar jij dat blijkbaar gewoon negeert heb je de kans dat ze ervan overtuigd is dat je haar niet leuk vindt.
Oud 14-10-2009, 15:01
Verwijderd
Wat Briseis zegt
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 15:07
remy476
remy476 is offline
Doe eens moeite jongen!
Oud 14-10-2009, 15:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, of ze wil je jaloers maken en uit je tent lokken door met Maarten af te spreken waar jij bij staat!
Oud 14-10-2009, 15:32
voussavez?
voussavez? is offline
Je moet er inderdaad wel wat voor over hebben als je een meisje leuk vindt. Zeg het gewoon, of neem haar een keer mee uit. Doe tenminste iets om te laten blijken dat je meer voor haar voelt dan normaal.
Oud 14-10-2009, 15:44
cenerentola
cenerentola is offline
Ilse heeft je overduidelijk en meermaals laten blijken dat ze je leuk vindt. Jij hebt iedere kans voorbij laten gaan om daar op te reageren. Nu probeert ze via een wanhopige manier met Maarten jouw aandacht te trekken en jou jaloers te maken. Onderneem actie en stel voor om na werktijd iets af te spreken. Volgens mij is ze heel erg gek op jou en als jij ook gek op haar bent, dan moet je de kans niet laten lopen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 16:38
Berrum
Berrum is offline
Ooh, dat heb ik er dus niet bijgezet, sorry

Ik wilde haar namelijk morgen mee uitvragen, aangezien we dan weer samen werken. Sorry dat ik ben vergeten dat te vermelden

Uit jullie reacties lees ik alsof het lijkt dat ik erg passief in deze situatie. Ik heb haar weliswaar nog niet mee uitgevraagd, maar ik flirt soms ook met haar om te kijken hoe ze daarop reageert, ze reageert er positief op, maar ik heb ooit eerder in zo'n situatie gestaan, waarbij dat meisje alleen maar uit was op mijn aandacht en ik wil dat niet weer meemaken.

Ik wilde graag weten hoe jullie erover dachten en ook jullie denken dus dat ze mij leuk vind, dan ga ik haar morgen mee uit vragen. Ik hoop alleen niet dat ze uit is op mijn aandacht of dat ze het alleen als vriendschap ziet
Achja, na morgen zal er wel meer duidelijkheid zijn.

Dankjulliewel voor de reacties en ik zal morgen vertellen wat haar reactie is.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:06
Verwijderd
Ze moest huilen omdat jongens haar pestten met haar menstruatie en ze ging belachelijke toeren uithalen om je jaloers te maken? Ik denk dat Ilse stiekem dertien is.

Maargoed, ik denk dat je wel kans maakt als je haar mee uitvraagt.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:56
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
Ze probeer je jaloers te maken, dat is toch wel duidelijk. probeer gewoon iets met haar af te spreken als ze jou echt leuk vind gaat ze daar vast wel op in.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 16:22
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Inderdaad, ze probeerde je jaloers te maken.
Oud 18-10-2009, 17:00
kous
kous is offline
Citaat:
Hallo,

Ik werk in een supermarkt en er is een meisje (Ilse) die ik niet volledig snap. Ik ben 18 jaar en Ilse is 19 jaar.

Ilse werkt nu bijna een jaar in deze supermarkt en ik had eerst nooit contact met haar. Er was een andere jongen (Maarten) en daar kreeg ze na een half jaartje verkering mee. Die verkering ging al gauw uit (de reden weet ik niet).
Ongeveer een maandje geleden moesten Ilse en ik samen werken. Het viel me op dat er een geweldige klik tussen ons was. Tussen de een klikt het wel en bij de ander klikt het niet, maar tussen ons klikte het gewoon geweldig. Raar dat we daar pas zo laat achterkwamen, ik denk omdat we eerst zelden contact hadden.

Toen we samen hadden gewerkt was het hartstikke gezellig en we hebben flink gelachen. Opeens begon Ilse mij wel erg veel aandacht te geven. Ze was erg attent en hielp mij waar ze kon. Ze plaagde mij soms ook en ik kreeg steeds meer aandacht van haar. Ze begon mij vaak aan te raken en pakte bijvoorbeeld mijn arm vast als ik ergens mee naar toe moest gaan. Soms legt ze ook haar hand op mijn schouder en ze vroeg wanneer ik pauze ging houden. Ze wilde per se alleen met mij pauze houden, want ze zei dat ze mij de allerliefste collega vond, dat heeft ze zelfs meerdere malen gezegd.

Opeens begon ze me ook dingen te vertellen die je niet zomaar aan iemand vertelt. Laatst kwam ze bijvoorbeeld half huilend naar mij toe en zei ze dat ze door 2 jongens was gepest omdat ze ongesteld was, toen heb ik haar getroost. Daarnaast is zei ook erg attent als ik me klote voel. Ik heb laatst namelijk bij voetbal een levensgrote kans gemist, waardoor we de wedstrijd niet wonnen en niet meer bovenaan staan. Dit vond ik erg klote en Ilse stuurde via hyves een erg lief berichtje, ook op het werk vroeg ze hoe het nu met me ging. Ze verteld ook aan mij als ze ruzie heeft met een vriendin of haar vader of moeder. Dan wil ik een luisterend oor zijn en eventueel een oplossing bedenken. En zoals ik al eerder vermeldde hebben we het gewoon ontzettend gezellig samen. Ze gaf mij volgens mij ook hints dat ze iets wilde gaan doen, als ze ergens in de winkel een verdwaalde fles wijn vond, kwam ze naar mij toe en zei ze dat we die eens samen moesten opdrinken en ook dat heeft ze meerdere malen gezegd.
Ik kreeg echt het gevoel dat ze verliefd op mij was. Andere collega’s kregen lucht van onze situatie en maken daar opmerkingen over (opmerkingen zoals:”Zit niet eens zo te flirten”, mij met de achternaam van Ilse noemen en andersom), maar die opmerkingen negeer ik en dat doet Ilse ook.

Naar mijn mening ziet het er erg positief uit, maar nu het probleem. Laatst kwam ze weer naar mij toe en vroeg wanneer ik pauze ging houden. Ik zei dat ik rond 15.00 uur ging en dat Maarten ook meeging. Ze was toen erg teleurgesteld en ze zei dat ze alleen met mij wilde gaan. Ik zei dat ik het aan Maarten beloofd had en dat begreep ze wel. Om 15.00 uur kwam ze naar mij toe en ik maakte mijn werk af. Opeens rende Ilse naar Maarten toe, ze zei tegen hem op een erg onduidelijke manier dat ze pauze ging houden en ze rende weer terug naar mij, volgens mij hoopte ze met deze actie dat Maarten haar niet hoorde en dat hij geen pauze mee kwam houden. Ilse had immers wel tegen Maarten ‘gezegd’ dat ze pauze gingen houden en kon Maarten ons daar dus niet van beschuldigen. Maar Maarten had het wel gehoord en ging ook naar de kantine toe. Ik was ondertussen al in de kantine en de baas zei tegen mij dat ik nog snel wat moest doen, waardoor ik later pauze kon gaan houden, ik zei dat tegen Ilse, die duidelijk teleurgesteld was…
Nu komt het rare. Maarten en ik waren beide om 17.00 uur afgewerkt en Ilse moest tot 20.00 uur werken. Maarten en ik pakten beide onze jas en Ilse zat ondertussen al in de kantine om haar avondeten op te eten. Opeens vroeg ze aan Maarten of hij haar gezelschap wilde houden tijdens haar avondeten. Terwijl ze eerst zei dat ze hem niet zo aardig vond, hoewel het haar ex is.
Daarna vroeg ze aan Maarten of hij haar morgen na school wilde ophalen, maar Maarten kon niet zei hij.

Ik snap haar niet. Waarom vraagt ze zoiets aan hem als ze hem niet zo aardig vind??? Ze heeft persoonlijk tegen mij gezegd dat ze hem niet zo aardig vind, maar toch vraagt ze zulke dingen.

Zou ze dan toch geen gevoelens voor mij hebben? En waarom doet ze zo? Ik snap haar niet.

Snappen jullie het?

Alvast bedankt!!!

Groetjes Berrum
.... dude wtf bbq. Just kiss her allready dan weet je direct of het goed of slecht zit.. djeez. ...Mr. paranoia..
Oud 19-10-2009, 18:53
Verwijderd
Hoe ist nou afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 22:17
GlenL
GlenL is offline
Citaat:
Ja, of ze wil je jaloers maken en uit je tent lokken door met Maarten af te spreken waar jij bij staat!

Hail! Jij zegt wat ik denk.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 11:13
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Jullie zijn werkelijk 18 en 19? Het lijkt wel een peuterspeelzaal verhaaltje.

Je moet inderdaad eens moeite gaan doen, als jij je schouders ophaalt als zij liever met jou pauzeert en jij het al 'aan een ander beloofd had' dan geef je de verkeerde signalen af. Zo te lezen geeft zij 1000 signalen af en jij nauwelijks, behalve vriendschappelijke.

Ik zou er maar snel werk van maken en die fles wijn met haar leeg gaan drinken, anders heb je straks weer een wereldkans gemist en heb je Ilse niet meer om je te troosten.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 12:07
Verwijderd
Seriously, dude. Moet ze een bord boven haar hoofd hangen met "Please, read the signs!" erop?

Maak er gewoon werk van. Ze is wel duidelijk genoeg geweest. Ze denkt nu waarschijnlijk dat je helemaal geen interesse hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten