| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
3 weken! het was best spannend, want we hadden de vlucht naar venetie geboekt, en de terugvlucht vanuit rome, en de treinreis van venetie naar rome, maar verder niks.. dus toen we aankwamen op het vliegveld, stonden we van, okayyy, ennu?
|
|
|
|
het was ook heel cool
we dachten vantevoren van, nouuu, venetie is vast minder mooi dan rome, we gaan wel wat korter naar venetie, en dan wat eerder naar rome met de trein. maar venetie was juist veel gaver dan we hadden verwacht! na een week, wat overigens ook zeker voldoende was, zijn we naar rome gegaan. daar zijn we een week gebleven, maar toen hadden we het wel een beetje gezien met de drukte en alles. dus toen hebben we daar op internet gezocht naar waar we verder nog heen konden, en toen zagen we dat er een aantal national parks niet al te ver van rome lagen, dus toen zijn we daar ook nog een week heen geweest. maar na 3 weken hadden we het wel echt gehad, en waren we ondanks alle coole dingen ook wel weer blij dat we naar huis mochten overigens wekt 3 weken met zn tweeen in een klein tentje op een gegeven moment wel enige spanningen op, maar dat is ook allemaal goedgekomen! het was iig heel gaaf allemaal!
|
|
|
|
leuke ervaring sowieso
Venetië is idd zeeer mooi! Dat moest je toch weten ;D Rome is best gezellig maar je moet weten waar natuurlijk. Anders bevind je je gewoon tussen brommers en kleine straatjes ![]() Ik snap wel dat het wat spanningen kan opwekken, maar hadden jullie geen kamer dan in de National Park? Is daar geen hotelletje ofzo? lijkt allemaal iig!
|
|
|
|
|
|
in venetie was ik nog nooit geweest! maar ik had er wel positieve verhalen over gehoord. in rome ben ik met school geweest, en dat vond ik toen heel cool! venetie was een verrassing, en rome was ook cool, maar viel stiekem toch een klein beetje tegen. alles stond er nog, dat wel, maar het was ook zo druk en warm! en in dat national park hadden ze natuurlijk ook wel hotel achtige dingetjes, maarja, we gingen backpacken en we wilden zo budget mogelijk, want arme studentjes eh
![]() we hebben er wel wat dingen van geleerd. italie is in het hoogseizoen erg duur (30 euro per nacht voor een camping ;x), erg warm en erg druk. we gaan volgend jaar waarschijnlijk meer richting het noorden, zoals schotland of scandinavie! oeh, ik heb er nu al zin in
![]() |
|
|