Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2009, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Hm. Maar 1 dl is echt een bodempje. Dat verdampt wel binenn 20 min lijkt me
Niet laten koken en deksel op de pan
Advertentie
Oud 22-10-2009, 17:16
Rivka
Rivka is offline
Net gegeten
Oud 22-10-2009, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Hallo, dan haal je toch voor 30,- een ouwe tv op marktplaats en voor 3,50 een extra digitenneontvanger voor op die kamer? Of moet hij een groot scherm hebben voor die werkzaamheden?

En ha klerenkamer
Ik weet het allemaal niet zo maar hij heeft iig zo'n multitask-tv nodig

Die klerenkamer ligt trouwens ook voor de helft vol elektronica. Het is een piepkleine kamer met 7 kasten. En een opklapbed. Waar Kazet geslapen heeft.
Oud 22-10-2009, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Niet laten koken en deksel op de pan
Het moest wel aan de kook gebracht worden. Maar ik ga het gewoon proberen. Of er staat een fout in het recept. Oh well.
Oud 22-10-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Het moest wel aan de kook gebracht worden. Maar ik ga het gewoon proberen. Of er staat een fout in het recept. Oh well.
Stoven doe je juist op een lage temperatuur... Maar met de deksel op de pan moet 't kokend ook wel gaan; er komt ook veel vocht uit de kool zelf. Ik doe 't met venkel ook altijd zo, echt weinig water en veel venkel, deksel erop, vuur vrij laag en wachten maar
Oud 22-10-2009, 17:19
TopDrop
TopDrop is offline
bedoelen ze niet 1l ipv 1dl?
Oud 22-10-2009, 17:20
Verwijderd
Hmmm, vochtige kool.
Verwijderd
Citaat:
Stoven doe je juist op een lage temperatuur... Maar met de deksel op de pan moet 't kokend ook wel gaan; er komt ook veel vocht uit de kool zelf.
Ah ok. Dan zal het wel goedkomen!
Citaat:
bedoelen ze niet 1l ipv 1dl?
Dat dacht ik dus in eerste instantie ook.
Verwijderd
Vochtige wapperende koolbladeren.
Oud 22-10-2009, 17:21
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hmmm, vochtige kool.
Oud 22-10-2009, 17:22
Verwijderd
Ik moet maar eens naar huis, want nu zit ik maar hongerig te roken in Uice z'n huis terwijl hij er helemaal niet is en terwijl ik vandaag nog een meeneemtentamen over duizend teksten moet maken. Ik wilde eigenlijk tegelijkertijd met hem vertrekken maar dat is mislukt :')
Verwijderd
Citaat:
Vochtige wapperende koolbladeren.
Verwijderd
Een meeneemtentamen klinkt best tof.
Oud 22-10-2009, 17:27
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo mensen. Ik baal.
Oud 22-10-2009, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Een meeneemtentamen klinkt best tof.
Ja, het klinkt relaxt, maar het is alsnog kut. Want vaak zijn dat tentamens die bestaan uit vragen die zijn opgesteld door meerdere gastsprekers. Dat iedere spreker één of twee vragen mag bedenken. En al die lui gaan ervan uit dat je al hun literatuur die zij enthousiast hebben aangesteld van begin tot eind uit je hoofd hebt geleerd. Bovendien denken ze 'ja, meeneemtentamen, die gaan we lekker moeilijk maken ah ah ah' dus je moet allemaal verbanden leggen tussen ALLE teksten en ALLE optionele literatuur en ze gaan ervan uit dat je ALLE voorbeelden die ze aanhalen hebt opgeschreven en thuis hebt bestudeerd en bovendien één en al oor was tijdens het college.

Zo had ik vorig semester een meeneemtentamen van 12 vragen die ook nog allemaal subvragen hadden over historische, economische en sociologische contexten, terwijl die context verder niet behandeld werd in de colleges en nauwelijks aan bod kwam in de teksten. Je moest ook allemaal miniscule details weten uit de colleges, echt namen die één keer kort genoemd zijn enzo. En bij de laatste drie vragen moest je essays schrijven van 2000 woorden.

Wat ik uiteindelijk inleverde telde 12000 woorden :') En ik ben nog aardig kort geweest. Het was nog een vijfpuntsvak ook.
Oud 22-10-2009, 17:35
Verwijderd
Maar goed, nu echt naar huis!
Oud 22-10-2009, 17:35
Miekje*
Miekje* is offline
Tot zo Para!
Oud 22-10-2009, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, het klinkt relaxt, maar het is alsnog kut. Want vaak zijn dat tentamens die bestaan uit vragen die zijn opgesteld door meerdere gastsprekers. Dat iedere spreker één of twee vragen mag bedenken. En al die lui gaan ervan uit dat je al hun literatuur die zij enthousiast hebben aangesteld van begin tot eind uit je hoofd hebt geleerd. Bovendien denken ze 'ja, meeneemtentamen, die gaan we lekker moeilijk maken ah ah ah' dus je moet allemaal verbanden leggen tussen ALLE teksten en ALLE optionele literatuur en ze gaan ervan uit dat je ALLE voorbeelden die ze aanhalen hebt opgeschreven en thuis hebt bestudeerd en bovendien één en al oor was tijdens het college.

Zo had ik vorig semester een meeneemtentamen van 12 vragen die ook nog allemaal subvragen hadden over historische, economische en sociologische contexten, terwijl die context verder niet behandeld werd in de colleges en nauwelijks aan bod kwam in de teksten. Je moest ook allemaal miniscule details weten uit de colleges, echt namen die één keer kort genoemd zijn enzo. En bij de laatste drie vragen moest je essays schrijven van 2000 woorden.

Wat ik uiteindelijk inleverde telde 12000 woorden :') En ik ben nog aardig kort geweest. Het was nog een vijfpuntsvak ook.
O.a. om dit soort dingen ben ik blij dat ik dat soort tentamens niet heb.
Oud 22-10-2009, 17:43
Verwijderd
Pff, kutdag
Oud 22-10-2009, 17:43
Verwijderd
ziezo ik heb lekker geslapen net.
Oud 22-10-2009, 17:44
Miekje*
Miekje* is offline
Eettaim. Zelfgebakken brood met kaas <33.
Oud 22-10-2009, 18:04
Verwijderd
Citaat:

Je kan dan toch gewoon overleggen met anderen?
Oud 22-10-2009, 18:20
Verwijderd

Oud 22-10-2009, 18:22
Verwijderd
het valt eigenlijk wel mee met mijn cellulitus

Spoiler
Oud 22-10-2009, 18:27
Verwijderd
tering wat een hoop zeekoeien staat er op die site zeg
Oud 22-10-2009, 18:34
Allure
Allure is offline
Waarom dragen die mensen geen broeken?
Oud 22-10-2009, 18:39
Rivka
Rivka is offline
Dat vroeg ik me ook net af
Oud 22-10-2009, 18:40
Verwijderd
Hallo.
Oud 22-10-2009, 18:42
Rivka
Rivka is offline
Hoi Quis. Hoe maakt u het?
Oud 22-10-2009, 18:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet naar de opticien, nu. Want om halfnegen gaat hij dicht. BLehhhh ik heb net gegeten en ik wil niet. Maar juist daarom moet ik nu want nu ben ik moe. Bah.
Oud 22-10-2009, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom dragen die mensen geen boerka's?
Oud 22-10-2009, 18:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moet maar eens naar huis, want nu zit ik maar hongerig te roken in Uice z'n huis terwijl hij er helemaal niet is en terwijl ik vandaag nog een meeneemtentamen over duizend teksten moet maken. Ik wilde eigenlijk tegelijkertijd met hem vertrekken maar dat is mislukt :')
Heeft Uice geen eten in huis;x
Oud 22-10-2009, 18:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
tering wat een hoop zeekoeien staat er op die site zeg

ja
Oud 22-10-2009, 18:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het valt wel mee met mijn hangbuik en -tetten en -kin
Oud 22-10-2009, 18:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en -kont
Oud 22-10-2009, 18:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 22-10-2009, 18:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeie site pip!

Nouhou ik wil niet weg
Oud 22-10-2009, 18:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is koud en donker en guur en kil daar en hier is het warm en sagt en licht en er staat versgebakken brood in de keuken en er zijn chocotoffs en films. En dan moet ik TOCH naar buiten. Hoe krijg ik het voor elkaar.
Nee, srsly. Hoe krijg ik mezelf uit deze stoel.
Oud 22-10-2009, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Het valt wel mee met mijn hangbuik en -tetten en -kin
Die mensen zijn bijna 3x zo oud als jij
Oud 22-10-2009, 18:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En hebben 30x zo weinig kledingsmaak
Verwijderd
Citaat:
Hoi Quis. Hoe maakt u het?
Uitstekend! En u?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bovendien denk ik niet echt dat ze in de zestig zijn
Oud 22-10-2009, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Bovendien denk ik niet echt dat ze in de zestig zijn
Volgens mij ben jij dan ook nog geen 20
Oud 22-10-2009, 18:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nou bedankt voor alle peptalk.
dagdag.
Oud 22-10-2009, 18:55
Verwijderd
Citaat:
nou bedankt voor alle peptalk.
dagdag.
np
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Volgens mij ben jij dan ook nog geen 20
prove it!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en deze is zeker weten niet 3x zo oud als ik, niet eens twee keer

Oud 22-10-2009, 18:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wilnietwilnietwilniet
nou tot straks dan maar! *heel dapper de gure donkere koude boze buitenwereld instapt naar de opticien*
Oud 22-10-2009, 18:59
Verwijderd

Oud 22-10-2009, 19:03
Verwijderd
WTF ik word haast misselijk van die foto's.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten