Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neig ook wel naar de 'doen' kant hoor. Ik ben vooral bang voor het laten trekken van kiezen en voor de reactie van mensen (en dan niet mijn omgeving, maar ik ga ook stage lopen op middelbare scholen en dan is het al kut om de stagair te zijn, laat staan ook nog de stagair met beugel). Mijn liefdesleven is toch al gedoemd en als iemand daar niet doorheen kan kijken dan is ie toch stom, had ik al even bedacht.
||
Citaat:
![]() En als ik jouw /care houding een beetje ken zullen ze je daar op die school ook niet al teveel mee lastig vallen lijkt me.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarja het is vooral mijn leeftijd waardoor mensen het 'raar' zullen vinden. Maar beter nu dan als ik 40 ben ofzo.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik heb vroegah een petjesbeugel gehad en toen kon ik nog doorgaan met slotjes, maar de orthodontiste zei dat de kans groot was dat alles weer terug zou springen. Dus toen koos getraumatiseerde ik ervoor om het niet te doen. En nu heb ik daar spijt van.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik was met die domme hoer lekker samen aan het kankeren want zij moest ook van half 8 tot 4 werken en is dat ook niet gewend.
nog 2 keer op deze idiote tijdstippen werken en dan hou ik het mooi bij maximaal 7 uur per dag, dan maar wat vaker werken maar dit is gewoon niet te doen. En als ik nou de hele tijd wat te doen zou hebben dan zou je mij niet horen klagen, maar van kwart over 1 tot 4 is er gewoon geen HOL te doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en ik was met een bazige collega from hell. Ene moment zit ze onwijs kattig te doen, heb ik al scenario's in mijn hoofd geschets van hoe ik haar zeg dat ze het allemaal lekker zelf kan uitzoeken en wegga, doet ze het volgende moment weer poeslief. wat een onvoorspelbaar type zeg ;x
|
![]() |
|
|