Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat goed, alweer bijna 2 jaar en nog steeds zo dol op hem(L)
Ik heb toch een kamertje voor mezelf gevonden in Amsterdam en dat is misschien wel goed, nog even een plek van mezelf houden. In de praktijk ben ik veel bij hem maar ik vind het wonen in een studentenhuis ook nog zo leuk, mits afgewisseld met de rust van een eigen huis (verwend ![]()
|
Morgen zie ik hem. En aan de ene kant heb ik heeeel veel zin om hem te zien. Aan de andere kant ben ik ook bang voor morgen, wat nou als het niet zo verloopt als ik hoop en wil? Dan is het dan dus écht voorbij.. Ik weet ook echt niet hoe het wordt, normaal als we elkaar zagen konden we de hele avond niet van elkaar afblijven, dus wordt het dan nu heel geforceerd elkaar niet aanraken ofzo? Hopelijk lukt dat niet
![]()
|
![]() |
Date was gezellig. Erg gezellig zelfs ( denk serveersters die meerdere malen vragen of we al een keuze hebben gemaakt, omdat we domweg geen tijd hadden om de kaart te bekijken).Vind hem erg interessant, in wat hij doet en hoe hij tegen dingen aankijkt. We kennen elkaar eigenlijk al heel lang, maar we hadden elkaar al 5 jaar niet gezien. Het voelde gewoon zo vertrouwd. Hij is ook mee gegaan naar huis, wat ik normaal gesproken nooit zou doen, maar het voelde gewoon goed. En halloooo wat een lichaam
![]() Gaan elkaar snel weer zien. Ben wel zoals altijd in de we-zien-wel stemming, maar tot nu toe was het gezellig. Ow en geheel offtopic voor Myuki: Ik ga vrij door de VS reizen, grote steden aandoen en daar vragen of ik scholen mag bezoeken voor onderzoek. In de planning staan sowieso New York en Seattle/Bellingham, en denk ook aan San Fransisco, maar de echt planning komt ter plekke.. ga lekker op de bonnefooi. Het leuk is dat ik naar New York met mijn zus mee kan vliegen ( waarschijnlijk). Ze is stewardess en dan kan ik erg goedkoop mee en ben ik de eerste dag en nacht bij haar, wat me tof lijkt ![]() Maar mede hierdoor weet ik ook niet zo goed of ik me nu wel in een relatie met hem zou willen storten. Ik ga weg, hij werkt iets van 6 maanden per jaar in de ardennen. Denk eerlijk gezegd dat dat allemaal erg lastig zou worden. Maar goed.. ik zie wel. Zolang het leuk is, is het leuk. |
![]() |
|
@sidhe
wie twijfelt heeft het altijd fout, want hij/zij zou in eerste instantie niet moeten twijfelen maar had het antwoord gewoon moeten weten (murphy geloof ik) Je kan het beter 1 keer weten dan 10 keer twijfelen, als je jezelf vragen blijft stellen in een relatie moet je na gaan of er niet iets mis is, niet dat het vreemd is want bijna iedereen twijfelt in een relatie, bij wie dat niet duurt heeft de relatie te kort geduurd.
|
Verwijderd
|
@ Sidhe: Twijfelen is niet abnormaal, maar kan wel funest zijn. Soms moet je een keuze maken. Je kan wel op die keuze terugkomen, maar kíes in elk geval. In mijn geval was het zo toen ik besloot bewust voor hem/ons te kiezen, ik hem/ons ook veel leuker vond doordat ik veel minder bezig was met alle negatieve dingen. Het is niet zo dat ik nooit even twijfel of er over nadenk, maar ik blijf niet twijfelen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en de reisplannen klinken trouwens ook niet verkeerd! Voor hoelang ga/wil je weg? Ik zou dat niet als een reden zien om hem af te wijzen/niet aan te kijken hoe het tussen jullie loopt. Geniet er gewoon van, zoals je zelf al zegt ![]() ot: hmm, t komt niet meer vaak voor dat we elkaar 3 dagen helemaal niet zien, zoals de afgelopen dagen, maar dat maakt het elkaar zien wel weer extra leuk ![]()
|
Verwijderd
|
Hij kwam vanmiddag met een witte roos aan en een kaartje eraan met Ik hou van jou erop <3 En hij had in zijn verslag over wat hij ging doen vandaag dat ie aan de verpleging moest laten lezen dat hij even wilde melden dat we vandaag een maand samen waren <3 Geen wonder dat de verpleging moest lachen ^^ En hij is zo trots op míjn auto dat hij hem zondag gewassen heeft en een foto ervan op zíjn netlog heeft gezet ^^
Ik had van het weekend even mijn twijfels (leeftijd, interesseverschillen), maar maandag was dat alweer helemaal bijgedraaid. Ik smelt als ik hem zie ![]() En hij hangt lampen en whiteboards op, wast de auto, poetst ook de binnenkant, wast af, omg, wanneer kan ik hem fulltime in mijn huis hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Heftig heftig verliefd en hij ook en da's fijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij had zaterdag al geregeld en belde me vanmorgen wakker om koffie te drinken. En vervolgens hebben we de halve dag leuk gedaan in de zon. Punten! Dus nu mag ik weer. En ik krijg pas punten als ik a. nog regel dat we afspreken voor hij vertrekt en b. ik er (ongeveer) zo briljant naar kan vragen als m'n huisgenootje net voorstelde. Goed, ik ben benieuwd... En iig volgende week en de week daarna even geen gedoe, want hij is dus weg.
|
![]() |
|
![]() |
oké, ik begrijp me niet meer echt?
Langs de ene kant wil ik hem terug want ik hou zielsveel van hem... maar langs de andere kant... het idee van het opnieuw beginnen met een leuke jongen, het flirten, het 'geen bagage' hebben, het geen verleden vol met moeilijkheden hebben. Want, wat als hij me nu volgende week zegt 'ik wil wel met je doordoen'... dan moet ik/de relatie weer heel deze gebeurtenis verwerken. Ik kan dan ook onmogelijk helemaal gaan voor de relatie als ik weet dat hij net ervoor het wou stopzetten. Daar gaat weer tijd over moet gaan etc., weer energie in steken, weer vertrouwen winnen... En als ik daaraan denk klinkt een spontane flirt me wel aantrekkelijk. En ik vraag me af of ik nu ergens stiekem blij ben dat de keuze bij hem ligt. Het is uit mijn handen, ik hoef niets meer te doen |
![]() |
|
klinkt leuk wup!
Gister met wat vriendinnen naar de kroeg en helaas was mn ex van 3 jaar geleden er ook. Toen ik een leuk gesprek had met een jongen stuurde hij een meisje op die jongen af om hem af te leiden, zodat hij met mij kon praten. Echt, serieus, hoe triest. Daarna een smsje dat hij nog gevoelens voor me heeft. Rot toch op, grrr ![]() Vanavond zie ik hém, spannend...
||
Citaat:
![]() OT: Fijn! ![]()
||
Citaat:
OT: we zijn de hele tijd een beetje spulletjes aan het verplaatsen en inrichten enzo en vanaf zaterdag woont hij hier officieel. Best eng allemaal, maar het feit dat het nu allemaal wat zichtbaarder wordt helpt wel.
|
![]() |
Ik weet alleen niet meer zo goed wat ik ermee moet. Aan de ene kant heb ik helemaal niet het 'owww ik moet hem meteen morgen weer zien' gevoel ( wat niet goed is), maar aan de andere kan heb ik geen reactie op een lief bedoeld smsje gekregen, wat me weer superonzeker maakt.
Net lekker uitgebreide high tea gedaan met een van mijn besten, Ze gaat volgende week naar Vietnam, daarna ga ik naar de US, dus we zien elkaar maaaanden niet ![]() |
![]() |
|
Hihi, m'n huisgenoot had over me gedroomd ook nog eens in dezelfde setting als ik eerder over hem had gedroomd, lekker fout
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik moest een wiskundeboek ophalen dat daar nog lag. Maar ik kom er toch wel elke dag over de vloer. Iets met zijn sleutels nog hebben en niet zonder elkaar kunnen. Het is vast het allerstomste dat we kunnen doen maar het voelt beter dan direct alle banden verbreken. En het ging primaderima hoor, we hebben chocoladetaart gegeten. ![]() @ Myuki: dat het niet aan is maar dat je ook niet met andere mensen naar bed gaat. Dat werkt dus niet.
|
We hebben gepraat en het is toch echt over. Ik snap het ook wel, het zou ooit uitgaan want we zijn gewoon te verschillend, en dan beter nu hij die problemen heeft dan later. Ik zorg voor te veel afleiding, dat hij dan te veel aan me denkt en het liefste bij mij wil zijn en dat kan hij nu niet gebruiken ofzo. Wel stom, want als alles goed met hem zou gaan zouden we wel gewoon doorgaan. Er hing de hele avond wel zo´n spanning dat we elkaar wilden zoenen, en op het eind ook even gedaan maar snel maar mee gestopt. Hij zei ook dat we het wel weer konden proberen als het beter met hem ging, maarja ik weet niet of ik dan nog wel wil..
Ik heb nu al best vaak iets met jongens gehad, en steeds gaat het uit, steeds zorgt het voor verdriet. Waarom het uberhaupt nog proberen als het toch steeds eindigt? Waarom zou ik nog toelaten iemand leuk te vinden? Hm het klinkt miss een beetje dramatisch maar zo voel ik het nu ![]() Gelukkig vanavond en morgen uit!
|
Klote St*r, houden jullie ook helemaal geen contact verder? Hoop dat je je zinnen kan verzetten met uitgaan
![]() OT: Het moet niet gekker worden. Hij was er vannacht ook en hij heeft bij me geslapen. Gelukkig sliep er niet een vriendin naast me ![]() ![]() |
![]() |
|
@ Halflight: tja contact houden is een beetje lastig. Ik wil er wel graag voor hem zijn nu, maar hij zegt dan weer dat ie me te leuk vindt om alleen daar over te praten ofzo. En met afspreken is het 'probleem' dat er nog te veel aantrekkingskracht tussen ons is, hij wil me ook steeds bespringen als ie me ziet (haha zijn woorden), en dan wordt het een beetje te ingewikkeld. Nouja we'll see.
Leuk van je nieuwe jongen! ![]()
|
![]() |
@ST*R,
wat jammer nou... ik weet echt niet waarom sommige mannen zo idioot kunnen zijn... hebben ze een leuk meisje, en weten ze dat en zeggen ze dat ook maar laten ze die los omdat ze persoonlijke problemen hebben. (de man is de nieuwe vrouw?) On topic: Hij nam zelf contact op vandaag... voor het eerst nam hij zelf iniciatief. Weliswaar op msn, en veel werd er ook niet gezegd (hij moest weg gaan eten). Hij zei 'hallo, ik ga naar plaats x, om een cursus te geven, hoe gaat het met jou?'. @ Igfy. Ik denk dat ik wel weet wat ik wil. Ik wil hem terug, maar alleen maar als hij bereid is er echt voor te gaan, anders hoeft het voor mij niet meer... Die kans wil ik ons nog geven... om alles wat wij waren en om alles wat we zouden kunnen zijn... Maar ik heb genoeg van spelletjes te spelen. Er is dan ook niets in mij die nog de bedoeling heeft om hem te overtuigen ons nog een kans te geven. Het moet uit hem zelf komen. Ik wil niet gaan trekken en slepen aan een relatie waarover hij twijfelt. Ik wil alles of niets |
![]() |
|
@St*r: aw, rot zeg! Maar weet je, 'er voor hem zijn' betekent toch JUIST niet alleen over zijn problemen praten? Het betekent (althans in mijn woordenboek) ook afleiding brengen, leuke dingen met iemand doen, iets doen waar diegene juist behoefte aan heeft. Dus niet per se over zijn problemen praten.
OT: zucht. Hij was de afgelopen twee nachtjes bij mij en ik wilde vanmiddag naar hem toe, maar ik kon hem niet bereiken, ook al had ik om 1 uur al gesms't of hij wilde bellen. Om half 6 hoorde ik pas wat van hem ![]() ![]() En ik heb een toffe werkgroep met aardige mensen en lieve vriendinnetjes ![]()
|
![]() |
Hebben afgesproken voor zondagavond, maar word met de minuut meer verkouden en weet niet wat ik nu moehoet. Vind het niet ok om af te zeggen om een verkoudheid, maar om nou te hele tijd naast hem de longen uit mijn lijf te hoesten en zakdoekjes te vullen zie ik ook niet echt zitten... gr.
|
![]() |
|
Gisteravond ouderwets gezellige avond gehad met vrienden, was echt leuk
![]() ![]() ![]()
|
@ ST*R: Balen joh, ik vond het juist leuk om je enthousiaste berichtjes te lezen
![]() Hihi, samen boodschappen doen, heerlijk! Fijne avond gehad, we hebben een nieuwe serie ontdekt, wie weet houdt deze ons wel geboeid... ![]() Pole fitness is echt relaxed, fijn om alles es kwijt te kunnen. Gisteren was niet heel ideaal qua feelings. Maar hij is daar dan weer heel geduldig mee etc., dat is dan wel weer heul fijn.
|
Tralalala zo ontzettend gek op elkaar al
![]() ![]() |
![]() |
|
Heb zijn nummer nu ook dus dat praat allemaal wat makkelijker. Waarschijnlijk zie ik hem vannacht in de stad maar ik ben heel erg zenuwachtig terwijl dat nergens op slaat want we passen echt zo ontzettend niet bij elkaar. Wel fijn dat ik door hem echt nog maar sporadisch aan mijn ex denk, wat echt heel erg fijn is
![]() |
![]() |
|
@ wup: idd veel vitamientjes eten en vroeg naar bed, en als je je morgen nog verkouden voelt zou ik het denk ik wel afzeggen hoor. als jij daar steeds moet hoesten/niezen enz en je niet goed voelt lijkt het me toch een beetje vervelend..
ot: hm ik denk dat het het beste is als we komende tijd geen contact hebben en stiekem hoop ik dat hij dan beseft dat hij me te veel mist, ondertussen probeer ik zo min mogelijk aan hem te denken. ow en gister belde de jongen uit de kroeg waar ik een leuk gesprek mee had (tot mn ex het verpestte) dat ie het gezellig vond en dat we het gesprek maar een keer moesten voortzetten, dus we gaan binnenkort een keer koffie drinken ![]()
|
Verwijderd
|
Naar hoor Ster
![]() OT: Hij is zo vreselijk lief. Volgens zijn zusje waren wij heel leuk terwijl we samen in de tuin werkten hahaha. Eigenlijk was gisteren hyperburgerlijk, we zaten 's avonds ook al eventjes naast elkaar op de bank, lezen/computeren. Dat hebben we echt nóóit gedaan, dus we vonden het eigenlijk allebei wel lekker ![]() |
![]() |
|
![]() |
Voel me alweer stukken beter. Ondanks veel werken en weinig slapen. Begin wel enorm te twijfelen. Gister leuke jongen aan de bar, die ik altijd erg interessant vind en waar ik altijd wat flirterig mee doe en besefde me dat ik dat eigenlijk niet kwijt wil. Had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik vind het eigenlijk zo lekker, alleen. Ben voor het eerst in jaren echt een goede poos alleen en het bevalt me wel even.
Voelt dus heel dubbel, want aan de ene kant wil ik hem graag zien vanavond, heb zin om met hem te kletsen en hem te vertellen wat ik heb gedaan enzo, maar andere andere kant word ik er een beetje bang van, omdat ik niet weet wat ik met hem wil. |
![]() |
|
Oooh gisteren uit was echt heerlijk, we hebben het echt super gezellig gehad, ouderwets gezellig bijna haha. Ik kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst pas om half 5 weg zijn gegaan.
|
![]() |
|
|