Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2009, 11:17
Verwijderd
100 iq punten
Advertentie
Oud 02-11-2009, 11:18
Verwijderd
Citaat:
nee, zoals hij zelf ook al heeft ontdekt worden de testen aangepast om maar weer op die 100 uit te komen
Dat maakt het antwoord op zijn vraag dus 'ja'
Oud 02-11-2009, 11:19
Rationeel
Rationeel is offline
ik begreep zijn vraag als 'wordt het gemiddelde iq dan op 110 gesteld?'

het komt er in ieder geval op neer dat ze het gemiddelde (in west europa) op 100 willen houden...
Oud 02-11-2009, 11:23
Verwijderd
mijn iq is ooit gemeten en die kwam uit op 122. En zonder het rekenen was het 135.
Maar dat zal inmiddels wel gezakt zijn naar 50 ofzo aangezien ik mijn hersen kapot heb geblowd ;x ;x
Oud 02-11-2009, 11:24
Verwijderd
Citaat:
mijn iq is ooit gemeten en die kwam uit op 122. En zonder het rekenen was het 135.
Maar dat zal inmiddels wel gezakt zijn naar 50 ofzo aangezien ik mijn hersen kapot heb geblowd ;x ;x
zuurkool ;x
Oud 02-11-2009, 11:25
Verwijderd
zuurkool?
Oud 02-11-2009, 11:26
Verwijderd
Oud 02-11-2009, 11:26
Verwijderd
ik snap het niet?
Oud 02-11-2009, 11:27
Verwijderd
dat het zuur voor je is
Oud 02-11-2009, 11:28
Verwijderd
oh ja dat. superzuur ja, maar ja het is mijn eigen schuld he!
Oud 02-11-2009, 11:29
Verwijderd
Citaat:
ik begreep zijn vraag als 'wordt het gemiddelde iq dan op 110 gesteld?'

het komt er in ieder geval op neer dat ze het gemiddelde (in west europa) op 100 willen houden...
ja, het gemiddelde ís gewoon 100. Dat willen ze niet zo houden ofzo, dat is gewoon onderdeel van hoe je een iq weergeeft.
Oud 02-11-2009, 11:29
Verwijderd
50 is wel erg overdreven want ik ben geen mongool, maar het zal wel ergens rond de 100 liggen inmiddels. Betwijfel of ik nog mbo niveau 4 zou kunnen halen.
Oud 02-11-2009, 11:30
Verwijderd
Welke opleiding je kunt hangt natuurlijk niet alleen van IQ af maar ook van dingen als concentratievermogen enzo, en dat neemt sowieso af als je een paar jaar niet naar school bent geweest. Maar dat kun je wel weer opbouwen.
Oud 02-11-2009, 11:31
Verwijderd
Citaat:
50 is wel erg overdreven want ik ben geen mongool, maar het zal wel ergens rond de 100 liggen inmiddels. Betwijfel of ik nog mbo niveau 4 zou kunnen halen.
of je stopt met blowen
Oud 02-11-2009, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Welke opleiding je kunt hangt natuurlijk niet alleen van IQ af maar ook van dingen als concentratievermogen enzo, en dat neemt sowieso af als je een paar jaar niet naar school bent geweest. Maar dat kun je wel weer opbouwen.
ja volgens elmer zou ik het 'makkelijk' moeten kunnen halen (in dit geval een opleiding verpleegkunde) omdat ie me slim vindt, maar het ligt volgens hem meer aan de discipline. Dat klopt ook wel maar ikzelf denk niet dat ik het makkelijk kan halen.

Citaat:
of je stopt met blowen
ja ooit.
Oud 02-11-2009, 11:36
Verwijderd
Waarom blow je?

Waarom blow je echt?
Oud 02-11-2009, 11:36
Verwijderd
mbo-v is toch 80% ofzo stagelopen en dat moet jou makkelijk afgaan met je ervaring, dus dat scheelt al
Oud 02-11-2009, 11:37
Verwijderd
Stoppen met blowen ging mij nog gemakkelijker af dan ik had verwacht.
Oud 02-11-2009, 11:37
Rationeel
Rationeel is offline
iq is ook een waardeloze graadmeter. als je er een paar maakt scoor je standaard al 20 punten hoger dan iemand die het voor het eerst doet. en het beslaat maar een heeeeel klein deel in een heeeeel kleine momentopname van het intellect.
Oud 02-11-2009, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Waarom blow je?

Waarom blow je echt?
omdat ik me anders verveel. Ik vind mezelf verslaafd maar volgens m'n vriend kan je niet verslaafd raken aan wiet.
Citaat:
mbo-v is toch 80% ofzo stagelopen en dat moet jou makkelijk afgaan met je ervaring, dus dat scheelt al
Ja maar verpleegkunde is toch ietsje anders dan alleen maar billen afvegen he
Oud 02-11-2009, 11:38
Verwijderd
Nouja, er is wel een duidelijke correlatie tussen IQ en diplomering, of tussen IQ en inkomen.

Maargoed, ik ga maar eens lunchen :zwaai:
Oud 02-11-2009, 11:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
. Ik vind mezelf verslaafd maar volgens m'n vriend kan je niet verslaafd raken aan wiet.

Oud 02-11-2009, 11:44
Verwijderd
eet smakelijk sarah.
Oud 02-11-2009, 11:50
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
dag mensen
Oud 02-11-2009, 11:51
Rationeel
Rationeel is offline
hi!
Oud 02-11-2009, 11:52
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
alles goed rationeeltje?
Oud 02-11-2009, 11:59
TopDrop
TopDrop is offline
matt herben :\

http://www.rtl.nl/components/actueel....avi_plain.xml
Oud 02-11-2009, 12:01
Tink*
Tink* is offline
Nou jongens ik ben terug en zo brak als een toeter.
Oud 02-11-2009, 12:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
alles goed rationeeltje?
yeshhh! daar ook?
Oud 02-11-2009, 12:10
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
yeshhh! daar ook?
heerlijk weertje dus dat maakt alles perfect! kmoet gwoon nog een klap krijgen zodat ik kan studeren
Oud 02-11-2009, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Stoppen met blowen ging mij nog gemakkelijker af dan ik had verwacht.
Als je doorgaat met gewoon roken is het niet zo moeilijk nee. Blow jij helemaal nooit meer of soms nog wel?
Oud 02-11-2009, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Grmbl ik kan al eeuwig niet op draadloos internet, en nu ben ik er zat van. Maar nu blijkt onze router niet van ziggo, dus die kunnen me al niet verder helpen (wanneer ooit wel?) en ik kan maar niet aan de goede netwerksleutel komen *moppert*
Oud 02-11-2009, 12:18
Verwijderd
En mooi dat ik voortaan iedere keer dat de krant te laat is ga NSB'en Hij is de laatste tijd vaker te laat dan op tijd, en dan kan ik hem niet voor of op mn werk lezen. En 's middags heb ik er niet zo'n behoefte meer aan. Sukkels.
Oud 02-11-2009, 12:23
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Grmbl ik kan al eeuwig niet op draadloos internet, en nu ben ik er zat van. Maar nu blijkt onze router niet van ziggo, dus die kunnen me al niet verder helpen (wanneer ooit wel?) en ik kan maar niet aan de goede netwerksleutel komen *moppert*
is het je eigen router? dan kun je 'm resetten. waarschijnlijk staat de default netwerksleutel op een sticker op de onderkant. zo niet, dan kun je met een computer met een lan kabel inloggen op je router, en daar zelf een netwerksleutel kiezen zodat je die kunt gebruiken.
Oud 02-11-2009, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
is het je eigen router? dan kun je 'm resetten. waarschijnlijk staat de default netwerksleutel op een sticker op de onderkant. zo niet, dan kun je met een computer met een lan kabel inloggen op je router, en daar zelf een netwerksleutel kiezen zodat je die kunt gebruiken.
Dat heb ik allebei al geprobeerd. Er zit geen sticker op de router, en ik heb alle codes die er wél opstaan voor de zekerheid geprobeerd. (Trouwens, staat er bij zo'n sticker ook duidelijk bij dat het een default sleutel is? Of heet het anders ofzo?)
Toen heb ik geprobeerd in te loggen op m'n router maar dat lukt niet, ik kies denk ik steeds de verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord, wat zou ik daar in moeten vullen?
Oud 02-11-2009, 12:28
Verwijderd
Wiet bevat geen stof waar je lichamelijk afhankelijk van zou kunnen raken. Maar dat doet een gokkast ook niet en er zijn toch ook gokverslaafden.
Oud 02-11-2009, 12:28
Verwijderd
Als je ziggo hebt hoort ziggo je toch gewoon een router toe te sturen? tenzij je 'm illegaal hebt ofzo. Maar dat lijkt me niet want hij is gewoon nodig voor de draadloze verbinding.
Oud 02-11-2009, 12:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je ziggo hebt hoort ziggo je toch gewoon een router toe te sturen?
Ja, ik heb ziggo. Maar we hebben niet een router van hun. Ik heb geen idee waarom niet, maar ik woon hier nog maar net, en mijn huisgenoot is na mij gekomen. We know nothing.
Oud 02-11-2009, 12:31
Rationeel
Rationeel is offline
welk merk en model is het? grote kans dat het nog de standaardinstellingen zijn. vaak admin/admin123 o.i.d.
Oud 02-11-2009, 12:32
Verwijderd
Willen ze niet gewoon een nieuwe opsturen? Ons internet was te langzaam en dat lag volgens Ziggo aan één van hun onderdelen en nu hebben we gewoon een nieuwe toegestuurd gekregen, onderdeel 2, volgens mij is dat niet de router maar dat kleine blokje dat aan de muur moet, maar we hebben het nog niet uitgepakt maargoed, ze hebben elk onderdeel dus gewoon los.
Oud 02-11-2009, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Wiet bevat geen stof waar je lichamelijk afhankelijk van zou kunnen raken. Maar dat doet een gokkast ook niet en er zijn toch ook gokverslaafden.
Hij vindt dat als je niet lichamelijk verslaafd kunt raken aan iets, je het gewoon niet wilt om te stoppen.
Oud 02-11-2009, 12:36
Verwijderd
Een psychische verslaving heeft ook lichamelijke componenten, je krijgt een endorfinekick als je eraan toegeeft ook al komt die niet uit het product zelf.
Verwijderd
hoi.
Ik verveel mij.
Hoe kom je voor morgen aan 50/100 euro?
I neeeeeed money
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat heb ik allebei al geprobeerd. Er zit geen sticker op de router, en ik heb alle codes die er wél opstaan voor de zekerheid geprobeerd. (Trouwens, staat er bij zo'n sticker ook duidelijk bij dat het een default sleutel is? Of heet het anders ofzo?)
Toen heb ik geprobeerd in te loggen op m'n router maar dat lukt niet, ik kies denk ik steeds de verkeerde gebruikersnaam en wachtwoord, wat zou ik daar in moeten vullen?
er staan dan inderdaad iets van 'WEP Key: ....', dus het is wel duidelijk welke je moet hebben. als je weet welke router je precies hebt, typenummer enzo, kun je die googlen voor de standaard instellingen om in te loggen, dus de default username en password. die kun je dan proberen. als dat niet werkt, kun je de router resetten. er zit ongetwijfeld zo'n miniknopje op dat je een tijdje met een penpunt in moet drukken. dan is alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. als het goed is kun je dan wel met de default username en password inloggen, en daar de instellingen van de beveiliging van het draadloos netwerk aanpassen.
Oud 02-11-2009, 12:37
Verwijderd
http://boardsus.playstation.com/play...e.uid=28898892

Die gebruikersnaam/wachtwoordcombinaties even proberen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
welk merk en model is het? grote kans dat het nog de standaardinstellingen zijn. vaak admin/admin123 o.i.d.
Linksys WRT54G2 V1
Heb al op hun site gezocht, staan allerlei tips op, maar het lukt gewoon niet. Er staat dan dit
Citaat:
Stap 3:
Een nieuw venster zal voor een naam van de “User name” (Gebruikersnaam) en“Password” (Wachtwoord), typ het "admin” (admin is het systeemgekozen gebruikersnaam en wachtwoord) , en klik op OK.
Dat is toch onduidelijk? Ik moet dus admin invullen als wachtwoord, maar wat als gebruikersnaam??

Citaat:
Willen ze niet gewoon een nieuwe opsturen? Ons internet was te langzaam en dat lag volgens Ziggo aan één van hun onderdelen en nu hebben we gewoon een nieuwe toegestuurd gekregen, onderdeel 2, volgens mij is dat niet de router maar dat kleine blokje dat aan de muur moet, maar we hebben het nog niet uitgepakt maargoed, ze hebben elk onderdeel dus gewoon los.
Maar de router is niet van ziggo, dan gaan ze natuurlijk niet een nieuwe (gratis) opsturen als die van een ander merk niet werkt.
Verwijderd
Citaat:
hoi.
Ik verveel mij.
I neeeeeed money
10 tot 20 uur werken.
Oud 02-11-2009, 12:38
Verwijderd
Ik weet nog wel iets om aan 50 euro te komen
Oud 02-11-2009, 12:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hoi.
Ik verveel mij.
I neeeeeed money
Nou, er is een plek in Amsterdam.....
Oud 02-11-2009, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Linksys WRT54G2 V1
Heb al op hun site gezocht, staan allerlei tips op, maar het lukt gewoon niet. Er staat dan dit

Dat is toch onduidelijk? Ik moet dus admin invullen als wachtwoord, maar wat als gebruikersnaam??

Maar de router is niet van ziggo, dan gaan ze natuurlijk niet een nieuwe (gratis) opsturen als die van een ander merk niet werkt.
Ook geen modem van Ziggo? Hmm, je krijgt zo'n heel pakket als je je aanmeldt, met allemaal genummerde doosjes erin en daarin zitten dan modem, router, muurkastje, kabeltjes enzovoort en dat moet je dan in de goede volgorde aansluiten. Die doos kun je wel weigeren maar hij is gratis* dus dat zou niet slim zijn. Dus ergens moet die doos nog zijn dan... hebben jullie een zolder?

*dat wil zeggen: als je de doos weigert worden de kosten ervoor alsnog doorberekend in je abonnementsgeld
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten