| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik moet er niet aan denken dat ik die keus zeven jaar geleden had moeten maken. Ik vond het nu al moeilijk. Ga ik bij mijn moeder wonen en haar superlieve vrouw, waar ik me thuis voel maar verder niemand ken, of kies ik voor mijn school en ga ik bij mijn vader wonen met wiens vrouw ik neit kan opschieten.
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
mijn vader is echt een viespeuk. Altijd als de neefjes blijven logeren komen ze helemaal verpest terug. Dan worden we na een dag alweer gebelt met 'ah, wat heb je ze nu toch weer weten te leren?' 'hoezo?' 'ja ze lopen de hele dag te boeren en ze meppen elkaar als ze hun hand niet op hun hoofd leggen na het boeren!'
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik zie trouwens dat je een nieuwe avatar hebt Maar dat is echt zo compleet irrelevant voor jou nu denk ik. Maar ik ben veel te snel afgeleid. Jeetje, wat heeft iedereen het moeilijk de laatste tijd!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]()
|
||
|
|
|
|
Ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag met mijn vriendje naar de opera ik ga woensdag lekker met mijn vriendje naar de opera!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
die avond, gelijk weer een telefoontje
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Maar dan was je wel te laat geweest. Citaat:
![]() ![]() ybo ybo?
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet toch wel dat het acteurs zijn he?
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|