Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb mijn uitzet al helemaal bij elkaar, al een paar jaar, maar woon nog niet samen
![]() ![]() Hier is uitzet trouwens ook een normaal woord ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sinds ik ben gaan studeren vraag ik eigenlijk elk jaar wel iets voor mn uitzet bij elkaar, het jaar dat ik op kamers ging helemaal veel voor sinterklaas en mn verjaardag. Ook dit jaar gewoon weer allerlei zaken gevraagd als pannen bestek en handdoeken, kan ze zelf ook wel kopen maar het is ook gewoon leuk om te vragen ![]() Mn vriend en ik zijn pas 2,5 week samen dus het samenwoonvirus is bij ons nog niet toegeslagen hihi... maar om me heen merk ik wel dat vriendinnen en vrienden met langere relaties wel zo langzaam aan beginnen te 'hokken'. Het eerste koppel is inmiddels een eigen huisje betrokken, een ander stel is op zoek, weer een andere wilde ook samenwonen. Maar gelukkig gaat het gesprek met ze niet altijd alleen maar over potten en pannen. Moet wel zeggen dat ik het verschrikkelijk frusterend vond om als enige vrijgezel te zijn binnen onze vriendinnengroep, want iedereen heeft er wel een handje van om de hele tijd over vriendjes tep raten of gezellig met zn 2en naar verjaardagen te komen... |
![]() |
|
Een vriendin is pas gaan samenwonen en stuurde de hele kennissenkring een berichtje met hun nieuwe adres waar we leuke kaarten heen kunnen sturen.
Misschien ligt het aan mij, maar hoewel ik het leuk voor haar vind dat ze gaat samenwonen voel ik nou eigenlijk niet de behoefte om een 'gefeliciteerd met je nieuwe huis'-kaart te sturen. Dat vind ik nou echt een burgerlijke/truttige traditie.
|
|