Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, niks mis met Japanse namen, en Japans is een gave taal. Ik struikelde alleen over het feit dat het met koeienletters op je tekening staat, wat zonde is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar bedankt ![]()
|
Update
![]() Slechte foto's, van de iphone. Alle kleuren zijn anders, en ze zijn allemaal getekend op normaal wit papier ![]() ![]() Wolfje ![]() Weerwolf, getekent onder het kijken van de film 'iron man' (ik had van tevoren een stukje van de film 'underworld' gezien en ik vond de weerwolven zó lelijk!). Met balpen. Niet echt serieuze poging ![]() ![]() Manga gebaseerd. Twijfel wat voor iets ik aan de rechterkant moet tekenen, ik dacht eraan om ipv. een vleugel, de staart door te laten lopen en in het midden daar een grote roos te maken. ![]() Testje. Balpen en kleurpotloden ![]() ![]() Digitaal, moet de anatomie nog ff fixen. En dan inkleuren. Trouwens, zijn furries niet van die Anthro's? Dit vind ik dan weer heel mooi: ![]() (PearlEden ![]()
Laatst gewijzigd op 02-08-2009 om 21:21. Reden: Een tekening toegevoegd |
![]() |
||
Rode Panda naamzoek
![]() Zoiets bedoel je? Citaat:
![]() Die uit mijn eerste post is Chidori, een vos demon. (RP karakter van me). Maar denk de oren gewoon weg als je wilt. En dit soort dingen kan ik dan weer niet zo goed tegen; (voorbeeldje) Youtube stikt van die dingen ![]()
Laatst gewijzigd op 04-08-2009 om 01:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1-na-laatste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|