Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar op de basisschool was er altijd iemand die achter me ging staan en dan heel plots haar handen op mijn schouders legde. Ik wist dat ze het steeds deed maar toch schrok ik me telkens weer een ongeluk ![]() |
![]() |
|
Ik werd vanochtend wakker en ik lag helemaal aan de muurkant van mijn tweepersoonsbed en ik schoof me lijdzaam naar mijn kamerkant om op mijn wekker te kijken, maar toen kwam mijn arm tegen iemands bovenarm aan. Maar ik kon me niet herinneren dat ik naast iemand in slaap gevallen was, dus ik schrok heeeeeel erg. Maar toen deed ik het licht aan en toen zag ik dat ik tegen mijn kruik aan was gaan liggen, die wel iets was afgekoeld maar nu ongeveer de temperatuur had van de gemiddelde bedpartner met pyjama aan. (Ik heb zo'n metalen kruik, die dus ook de vorm van een arm heeft ongeveer soortvan als je slaperig bent)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook een slaapverhaal:
Werd laatst midden in de nacht wakker (mijn arm sliep omdat ik er op had gelegen). Ik kreeg mijn arm niet meer opgetild, geen gevoel meer. Dacht dat ik verlamd was. Moest ik met m'n ene arm m'n andere optillen. DAT WOOG ZWAAR, niet normaal. Na 2-3 minuten kwam het gevoel weer in m'n arm terug. Na 10 minuten functioneerde m'n arm weer enigszins. Als ik niet wakker was geworden, was m'n arm denk afgestorven door afknelling. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik fiets door het dorp, 9 uur s'avonds. Geen lampen aan en de politie rijd naast me, waarschuwd me en rijd verder.
Wachten tot die auto uit zicht is en natuurlijk weer verder fietsen, ik bel met Edwin en godverkolere! Politie! Op een kruispunt, gloeiend erbij maar the fuck, ze waren met elkaar in gesprek, ze konden mij niet zien en reden maar verder... Toen schrok ik wel. Moraal van dit verhaal: Het is niet zo verkeerd om geen licht op de fiets te hebben? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind muizen wel lieve beesten, maar ze moeten wel wegblijven want ze knagen kabels kapot en verspreiden ziektes.
MisSunshine: Als je niet in een superoud huis vol gaten woont moet je aluminiumfolie (maar niet die van euroshopper want daar knagen ze doorheen) in alle kieren stoppen. Overdag, want dan slapen ze. Met een beetje geluk komen ze dan niet meer binnen. |
![]() |
||
Citaat:
Het is alleen de vraag waar ze vandaan komen, op zolder heb ik er dan last van en beneden in de garage lopen ze ook. Verder (nog) niet. Na 100 vallen neer gezet te hebben met koek, brood, pindakaas en zooi staat er nu gif. Hopelijk werkt het.. |
![]() |
|
Je moet van die rode korrels kopen. Er waren een stel hardnekkige muizen in mijn huis die mijn schooltas helemaal kapotgeknaagd hadden, waarschijnlijk vanwege een heel oud verdwaald pepermuntje
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic voor enge gebeurtenissen Rivka | 3 | 26-11-2009 18:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |