Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2009, 17:25
Rivka
Rivka is offline
Vertel!

TS begint: Ik ben in zo'n zes weken tijd van 66,7 naar 59,4 kg gegaan.
En ik heb gewoon gegeten! (Alleen superkonijnerig en geen snoep.)
Oud 09-11-2009, 17:26
Verwijderd
Toen kazet mij laatst heeft opgewacht in de slaapkamer toen ik boodschappen ging doen, en mij het lazerus liet schrikken toen ik thuis kwam ;x ;x
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Toen kazet mij laatst heeft opgewacht in de slaapkamer toen ik boodschappen ging doen, en mij het lazerus liet schrikken toen ik thuis kwam ;x ;x
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 18:06
Rivka
Rivka is offline
En jij Kazet? Ben jij zo'n koene onverschrokken ridder? Of ben je stiekem een bibberende angsthaas?
Oud 09-11-2009, 18:13
Verwijderd
Ehh, nou je kan me vast wel laten schrikken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 18:14
Rivka
Rivka is offline
RAWR *spastisch schuimbekgezicht achter de deur toont*
Oud 09-11-2009, 18:55
Miekje*
Miekje* is offline
Tjah.

Mijn vriendje laat mij best vaak schrikken, gewoon door opeens een hand op mijn schouder te leggen ofzo, en hij voelt zich dan schuldig omdat ik daar hevig door schrik . Maar eigenlijk is het stom want ik schrik heel snel.
Oud 09-11-2009, 19:01
Rivka
Rivka is offline
Angsthaasjes dat jullie d'r zijn
Ik schrik helemaal niet snel. Laatst viel er achter mijn rug een naaimachine op de grond en ik schrok niet eens.
(Dat komt wel doordat ik in een groot gezin leef met 3 kleine(re) kinderen die overal lego hebben en zooi en die ook alles laten vallen.)
Oud 09-11-2009, 19:29
Verwijderd
Neuh, ik schrik niet snel. Er is ook weinig dat me snel verbaast maakt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 20:43
Rivka
Rivka is offline
verbaasD.
*kabouter Wesley*
Oud 09-11-2009, 20:50
Missy
Missy is offline
Van mijn vriend, toen hij 's avonds laat het leuk vond om me te laten schrikken om het hoekje terwijl ik in bed lag.
Oud 09-11-2009, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Van mijn vriend, toen hij 's avonds laat het leuk vond om me te laten schrikken om het hoekje terwijl ik in bed lag.
wat heb ik gemist!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 20:59
Missy
Missy is offline
Citaat:
wat heb ik gemist!
Waarschijnlijk dat het weer aan is.

Ontopic:
Als iemand de bedoeling heeft om me te latten schrikken, kan ik wel snel schrikken. Ergens anders van schrikken, doe ik niet heel snel.
Oud 09-11-2009, 21:16
Verwijderd
van dit plaatje ben ik me dus echt KAPOT geschrokken. Ik sprong zowat tegen het plafond en stond ineens aan de andere kant van de kamer terwijl ik het uitschreeuwde. Om mezelf te beschermen zet ik hem daarom ook in een spoiler.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 21:19
Verwijderd
AKSHFLASHRkjasfvlgt.klhekrhdfl.hKHGKHEDVKFHDKGVHDSKVNKJHfchsd.khgdhbnd fcn vfshgvfhgevk,dfghdfb,jgrehgkdh k, aarhg
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 22:37
Batave
Batave is offline
Citaat:
van dit plaatje ben ik me dus echt KAPOT geschrokken. Ik sprong zowat tegen het plafond en stond ineens aan de andere kant van de kamer terwijl ik het uitschreeuwde. Om mezelf te beschermen zet ik hem daarom ook in een spoiler.

Spoiler
Ja, ik verwachtte al zoiets, dus ik had het geluid uitstaan, maar toch schrok ik .
Oud 10-11-2009, 11:28
snoopy
snoopy is offline
Nou wil ik weten wat er staat, maar ik durf er niet op te klikken
Oud 10-11-2009, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Nou wil ik weten wat er staat, maar ik durf er niet op te klikken
Qft, wat staat er?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik verwachtte al zoiets, dus ik had het geluid uitstaan, maar toch schrok ik .
Er zit geen geluid bij
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 12:04
Tink*
Tink* is offline
Die enge exorcist kop zeker.
Oud 10-11-2009, 13:08
Verwijderd
Pfff hoe lang duurt het voordat er iets mee gebeurt zeg.

Edit: ah zo lang dus.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 13:20
Rationeel
Rationeel is offline
ik moet juist lachen om dat hoofd
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:57
Martińo
Martińo is offline
Ik wist niet dat .jpg bestanden dat ook konden. Hm.
Oud 10-11-2009, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat .jpg bestanden dat ook konden. Hm.
Ik ging vragen of mijn vriend wilde kijken wat het was, want ik dacht dat het heul eng was. En toen zei hij dat het een flauw gifje was en toen zei ik: ja huhu het is jpg. Maarja, kan blijkbaar dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2009, 19:23
Verwijderd
Citaat:
verbaasD.
*kabouter Wesley*
Whaha, die filmpjes heb ik laatst tijdens M&O gezien, echt droog Vooral dat Vlaamse accent is echt grappig.

Maar op de basisschool was er altijd iemand die achter me ging staan en dan heel plots haar handen op mijn schouders legde. Ik wist dat ze het steeds deed maar toch schrok ik me telkens weer een ongeluk
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 18:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik werd vanochtend wakker en ik lag helemaal aan de muurkant van mijn tweepersoonsbed en ik schoof me lijdzaam naar mijn kamerkant om op mijn wekker te kijken, maar toen kwam mijn arm tegen iemands bovenarm aan. Maar ik kon me niet herinneren dat ik naast iemand in slaap gevallen was, dus ik schrok heeeeeel erg. Maar toen deed ik het licht aan en toen zag ik dat ik tegen mijn kruik aan was gaan liggen, die wel iets was afgekoeld maar nu ongeveer de temperatuur had van de gemiddelde bedpartner met pyjama aan. (Ik heb zo'n metalen kruik, die dus ook de vorm van een arm heeft ongeveer soortvan als je slaperig bent)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 00:41
Verwijderd
Ook een slaapverhaal:

Werd laatst midden in de nacht wakker (mijn arm sliep omdat ik er op had gelegen). Ik kreeg mijn arm niet meer opgetild, geen gevoel meer. Dacht dat ik verlamd was. Moest ik met m'n ene arm m'n andere optillen. DAT WOOG ZWAAR, niet normaal. Na 2-3 minuten kwam het gevoel weer in m'n arm terug. Na 10 minuten functioneerde m'n arm weer enigszins. Als ik niet wakker was geworden, was m'n arm denk afgestorven door afknelling.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 00:48
Verwijderd
Haha.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 12:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is wat met armen in de nacht he!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 13:51
Verwijderd
Ik fiets door het dorp, 9 uur s'avonds. Geen lampen aan en de politie rijd naast me, waarschuwd me en rijd verder.
Wachten tot die auto uit zicht is en natuurlijk weer verder fietsen, ik bel met Edwin en godverkolere! Politie! Op een kruispunt, gloeiend erbij maar the fuck, ze waren met elkaar in gesprek, ze konden mij niet zien en reden maar verder... Toen schrok ik wel.

Moraal van dit verhaal: Het is niet zo verkeerd om geen licht op de fiets te hebben?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 14:24
Verwijderd
Nou nou GLOEIEND ERBIJ Panda
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 14:37
Volk
Volk is offline
Ik dacht laatst dat ik een teen miste. Maar ik was niet helemaal helder en bleek verkeerd geteld te hebben
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 15:10
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Wahahahaha Volk
Oud 27-11-2009, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Nou nou GLOEIEND ERBIJ Panda
juist niet, maar bijna
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 16:42
MisSunshine
MisSunshine is offline
Vaak schrik ik veels te snel! Laatst was echt een 'hoogtepunt'..
Er liep een muis door mijn kamer! Ja, eentje die er niet hoort!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Vaak schrik ik veels te snel! Laatst was echt een 'hoogtepunt'..
Er liep een muis door mijn kamer! Ja, eentje die er niet hoort!
Een muis.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 16:50
MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Een muis.
Echt hoor! Niet eens 1tje.. 3 weken nadat we eindelijk hem hadden gevangen was er NOG 1.. Brrr.. Het idee, dat er zo'n smerig ding in jouw slaapkamer rondloopt..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Echt hoor! Niet eens 1tje.. 3 weken nadat we eindelijk hem hadden gevangen was er NOG 1.. Brrr.. Het idee, dat er zo'n smerig ding in jouw slaapkamer rondloopt..
Muizen zijn nooit alleen. Als je er eentje ziet betekent dat dat er nog veel meer in je huis leven. Alleen zijn die dan wat voorzichtiger.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 16:57
MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Muizen zijn nooit alleen. Als je er eentje ziet betekent dat dat er nog veel meer in je huis leven. Alleen zijn die dan wat voorzichtiger.
Dat zei ik ook al jah! Als er 1 is zijn er 50 (zegt men)..
*zucht..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 16:59
Verwijderd
die kruipen dan zo in je mond om eitjes te leggen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 17:03
Verwijderd
Ik vind muizen echt te goor voor woorden en zou echt panisch worden als ik ze in huis zou hebben. Mijn moeder heeft ooit een professionele ongediertebestrijdingdienst ingeschakeld voor een muis. Dat vonden ze nogal overdreven haha hmm.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 17:05
Verwijderd
Ik vind muizen wel lieve beesten, maar ze moeten wel wegblijven want ze knagen kabels kapot en verspreiden ziektes.

MisSunshine: Als je niet in een superoud huis vol gaten woont moet je aluminiumfolie (maar niet die van euroshopper want daar knagen ze doorheen) in alle kieren stoppen. Overdag, want dan slapen ze. Met een beetje geluk komen ze dan niet meer binnen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 17:08
Rivka
Rivka is offline
Ik schrok van Panda met zijn nieuwe kapsel.
Oud 27-11-2009, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 18:54
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik schrok van Panda met zijn nieuwe kapsel.
Oud 28-11-2009, 12:14
MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Ik vind muizen wel lieve beesten, maar ze moeten wel wegblijven want ze knagen kabels kapot en verspreiden ziektes.

MisSunshine: Als je niet in een superoud huis vol gaten woont moet je aluminiumfolie (maar niet die van euroshopper want daar knagen ze doorheen) in alle kieren stoppen. Overdag, want dan slapen ze. Met een beetje geluk komen ze dan niet meer binnen.
Woon in een nieuwe woning! Staat bijna 3 jaar geloof ik.
Het is alleen de vraag waar ze vandaan komen, op zolder heb ik er dan last van en beneden in de garage lopen ze ook. Verder (nog) niet. Na 100 vallen neer gezet te hebben met koek, brood, pindakaas en zooi staat er nu gif. Hopelijk werkt het..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 16:34
Rivka
Rivka is offline
Je moet van die rode korrels kopen. Er waren een stel hardnekkige muizen in mijn huis die mijn schooltas helemaal kapotgeknaagd hadden, waarschijnlijk vanwege een heel oud verdwaald pepermuntje Na een paar keer die korrels gestrooid en met oordoppen geslapen te hebben heb ik er geen last meer van gehad
Oud 28-11-2009, 22:27
MisSunshine
MisSunshine is offline
ghehe, er staan nu 2 doosjes op de zolder.. Nu hopen wat het werkt.. Dat ik ze in ieder geval niet zie, dat is echt verschrikkelijk! Muizen in een hokje zijn wel oké, maar wanneer ze er niet hoeven te zijn.. mogen we weg blijven!!(A)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten