Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2009, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb alleen voor maandag nog maar werk maar ik krijg vast die andere dagen nog wel wat.
Ivm met elmer bedoel je? Ik werk niet zulke lange dagen dus ben ik vaak vroeg vrij en ik vind het kut als ik dan alleen ben.
Oh ik snap het . Ongezellig ook ja om alleen thuis te zijn.
Oud 09-11-2009, 19:20
Verwijderd
Citaat:
De limiet van de som is 1, de som zelf niet, toch?
In de notatie wordt de limiet al genomen.

Immers
Oud 09-11-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ze moeten gewoon de onderbouw voor iedereen gelijk maken.
Juistem, oordelen op prestatie
Oud 09-11-2009, 19:21
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:

Immers
Mjuh, dat bedoel ik. Maar dan chick rock opzich wel gelijk omdat je nooit een oneindig aantal elementen bij elkaar kan optellen. Dus zal je nooit écht op 1 komen.
Oud 09-11-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Juistem, oordelen op prestatie
Dat niet zo zeer, maar groep 8 is gewoon te vroeg om kinderen al te selecteren. Dat werkt klassenscheiding in de hand.
Oud 09-11-2009, 19:23
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ze moeten gewoon de onderbouw voor iedereen gelijk maken.
Dus gewoon de basisschool 2/3 jaar langer laten duren? En onderbouw is voor vmbo 2 jaar en havo/vwo 3 jaar, dus daar moet je dan ook nog een keuze in maken.
Oud 09-11-2009, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, dat bedoel ik. Maar dan chick rock opzich wel gelijk omdat je nooit een oneindig aantal elementen bij elkaar kan optellen. Dus zal je nooit écht op 1 komen.
Je kan wel een oneindig aantal elementen bij elkaar optellen, dat doe je bijvoorbeeld ook als je integreert.
Oud 09-11-2009, 19:24
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn citoscore was echt 42 ofzo. En mijn meester heel enthausiast: jaaa, ik wist wel dat ze havo/vwo kon! Mja.
Oud 09-11-2009, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dus gewoon de basisschool 2/3 jaar langer laten duren? En onderbouw is voor vmbo 2 jaar en havo/vwo 3 jaar, dus daar moet je dan ook nog een keuze in maken.
Drie jaar lijkt me redelijk, maar twee jaar kan ook ja. En dan gewoon de bovenbouw van het vwo flink wat moeilijker maken, want dat is nu veel te simpel.
Oud 09-11-2009, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn citoscore was echt 42 ofzo. En mijn meester heel enthausiast: jaaa, ik wist wel dat ze havo/vwo kon! Mja.
Dat kun je dan ook vast wel.

Ik had overigens 550, maar dat zal niemand verbazen.
Oud 09-11-2009, 19:26
Verwijderd
hoi
Oud 09-11-2009, 19:26
Batave
Batave is offline
Ik had zoveelhonderd-49.
Oud 09-11-2009, 19:28
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Drie jaar lijkt me redelijk, maar twee jaar kan ook ja. En dan gewoon de bovenbouw van het vwo flink wat moeilijker maken, want dat is nu veel te simpel.
Maar met alleen de kennis die nu in vmbo onderbouw wordt gegeven kan je vwo bovenbouw nu al nooit doen. Je zou dan na die twee jaar nog twee jaar nodig hebben om enigszins op niveau te komen, terwijl je dan de twee jaar daarvoor (eigenlijk de tien jaar daarvoor) je onder je niveau hebt moeten werken. Het zou de overgang van basisonderwijs (waar die twee jaar dan bij hoort) en voortgezet nog verder vergroten.
Oud 09-11-2009, 19:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Immers
Nu ben ik afgehaakt. Ik snapte dit prima in v6, maar nu ben ik alles kwijt.

Je hebt dus ongetwijfeld gelijk .
Oud 09-11-2009, 19:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Je kan wel een oneindig aantal elementen bij elkaar optellen, dat doe je bijvoorbeeld ook als je integreert.
Integreren doe je ook met een limiet. Dus eigenlijk zeg je dan ook 'reaches' ipv 'is'. De integraal op een interval [0,1) is toch ook gelijk aan het interval [0,1], terwijl je dan toch echt eigenlijk meer hebt?
Oud 09-11-2009, 19:30
Verwijderd
Citaat:

Immers
Oud 09-11-2009, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dat kun je dan ook vast wel.

Ik had overigens 550, maar dat zal niemand verbazen.
haha ik had 300 ofzo...bb-niveau daarom haat ik de cito..want het klopt niet
Oud 09-11-2009, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Maar met alleen de kennis die nu in vmbo onderbouw wordt gegeven kan je vwo bovenbouw nu al nooit doen. Je zou dan na die twee jaar nog twee jaar nodig hebben om enigszins op niveau te komen, terwijl je dan de twee jaar daarvoor (eigenlijk de tien jaar daarvoor) je onder je niveau hebt moeten werken. Het zou de overgang van basisonderwijs (waar die twee jaar dan bij hoort) en voortgezet nog verder vergroten.
Nee hoor, je kan enerzijds het tempo in de bovenbouw vwo flink ophogen en anderzijds snijden in alle nutteloze crap zoals CKV, ANW, tekenen, gym etc.
Oud 09-11-2009, 19:33
Batave
Batave is offline
Citaat:
haha ik had 300 ofzo...bb-niveau daarom haat ik de cito..want het klopt niet
300 lijkt me sterk.
Oud 09-11-2009, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Integreren doe je ook met een limiet. Dus eigenlijk zeg je dan ook 'reaches' ipv 'is'. De integraal op een interval [0,1) is toch ook gelijk aan het interval [0,1], terwijl je dan toch echt eigenlijk meer hebt?
Nee, het is niet "reaches", het is gewoon "is".
Oud 09-11-2009, 19:34
Miekje*
Miekje* is offline
Het ging van 500 tot 550 geloof ik toch?
Oud 09-11-2009, 19:35
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Nee hoor, je kan enerzijds het tempo in de bovenbouw vwo flink ophogen en anderzijds snijden in alle nutteloze crap zoals CKV, ANW, tekenen, gym etc.
Dan nog zal het niveau- en tempoverschil tussen basisschool en voortgezet onderwijs vergroten. Als je moeite hebt met één vak waar je normaal dubbel zoveel tijd in zou steken, zou je als je daar nu ook dubbel zoveel tijd in moet steken veel meer tijd per week nodig hebben voor huiswerk. CKV, ANW, tekenen en al die vakken hoef je buiten school nu nauwelijks wat voor te doen namelijk.
Oud 09-11-2009, 19:35
Verwijderd
Citaat:
300 lijkt me sterk.
haha, weet ik veel, maar had geen poppetjes bij vwo/havo en 1 poppetje vmbo-t en de rest bk en bb
Oud 09-11-2009, 19:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Nee, het is niet "reaches", het is gewoon "is".
De definitie van een integraal is een limiet, toch? Ik vind het gek dat [0,1] hetzelfde is als [0,1), in alle reële getallen, maar in alle natuurlijke getallen is dat niet (neem ik aan, want [0,1) is dan [0,0].
Oud 09-11-2009, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Dan nog zal het niveau- en tempoverschil tussen basisschool en voortgezet onderwijs vergroten. Als je moeite hebt met één vak waar je normaal dubbel zoveel tijd in zou steken, zou je als je daar nu ook dubbel zoveel tijd in moet steken veel meer tijd per week nodig hebben voor huiswerk. CKV, ANW, tekenen en al die vakken hoef je buiten school nu nauwelijks wat voor te doen namelijk.
Kinderen langer op school houden. Discipline! Met de zweep!
Oud 09-11-2009, 19:38
Verwijderd
Citaat:
De definitie van een integraal is een limiet, toch? Ik vind het gek dat [0,1] hetzelfde is als [0,1), in alle reële getallen, maar in alle natuurlijke getallen is dat niet (neem ik aan, want [0,1) is dan [0,0].
Een integraal is dan ook niet gedefinieerd voor aftelbaar oneindige verzamelingen!
Oud 09-11-2009, 19:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom bestaan die vakken? Ik vind ze volkomen nutteloos en totaal niet interessant.
Oud 09-11-2009, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Kinderen langer op school houden. Discipline! Met de zweep!
hahahahaha bij sommige zal dat zeker nodig zijn
Oud 09-11-2009, 19:41
Verwijderd
Nou, ik heb voor het eerst in een jaar of zo weer een stuk uit de bijbel gelezen. Wel tien hele zinnen. Wauwie.
Oud 09-11-2009, 19:42
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Een integraal is dan ook niet gedefinieerd voor aftelbaar oneindige verzamelingen!
Oh,d at wist ik niet!

Maar is in Q [0,1) niet ook gelijk aan [0,1]? Ik kan iig neit 'één getal kleiner dan 1' noemen.
Oud 09-11-2009, 19:43
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Waarom bestaan die vakken? Ik vind ze volkomen nutteloos en totaal niet interessant.
Algemene vorming enzo.

Floodcontrol, dat is lang geleden
Oud 09-11-2009, 19:43
Batave
Batave is offline
Wij waren ook alleen maar aan kloten bij ckv, en ANW lukte op m'n sloffen.
Oud 09-11-2009, 19:44
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Nou, ik heb voor het eerst in een jaar of zo weer een stuk uit de bijbel gelezen. Wel tien hele zinnen. Wauwie.
Wat heb je gelezen?
Oud 09-11-2009, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Begin anders lekker een wiskundetopic mensen, maar niet hier!
Ik ben hier om lekker te lullen.
Wiskunde is de universele taal.
Oud 09-11-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je gelezen?
De eerste brief aan Timotheüs, een stukje.
Oud 09-11-2009, 19:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Algemene vorming enzo.

Floodcontrol, dat is lang geleden
Ja, dat is wennen zonder fb-powers he.
Oud 09-11-2009, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Oh,d at wist ik niet!

Maar is in Q [0,1) niet ook gelijk aan [0,1]? Ik kan iig neit 'één getal kleiner dan 1' noemen.
Ehh, ook in R is [0,1) niet gelijk aan [0,1], de integralen over het interval zijn alleen gelijk.
Martiño
Martiño is offline
Stomme laptop, de avond voor mijn praktijktoets en twee avonden voor mijn tentamen begeeft hij het.
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
De eerste brief aan Timotheüs, een stukje.
Die brieven zijn saai

Citaat:
Ja, dat is wennen zonder fb-powers he.
Gelukkig is in de tussentijd de fc gehalveerd!
Oud 09-11-2009, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Oh,d at wist ik niet!

Bij een integraal is dat inderdaad zo, hoewel je natuurlijk wel op de notatie moet letten bij de integraal van 1/(x-1)
Oud 09-11-2009, 19:51
Rivka
Rivka is offline
Hou op met wiskunde mensen!
Verwijderd
491
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ehh, ook in R is [0,1) niet gelijk aan [0,1], de integralen over het interval zijn alleen gelijk.
Is dat niet hetzelfde als 0,999999999999....=1? Ze ([0,1] en [0,1))zijn iig gelijkmachtig. In N is dat niet, neem ik aan. In Q weet ik het niet, maar lijkt me van wel omdat je wel oneindig veel elementen in het interval hebt.
Verwijderd
Citaat:
Hou op met wiskunde mensen!
begin dan zelf over wat anders.
Verwijderd
heeft iemand al een titel?
Verwijderd
Citaat:
Die brieven zijn saai
Het was ook niet uit vrije wil. Opdrachten en zo.
Oud 09-11-2009, 19:52
Verwijderd
ik niet.
Martiño
Martiño is offline
Argh... Krijg ik een popupje: "Er is een oplossing voor uw probleem gevonden. Klik hier om deze te bekijken."

*klik*

"Oplossing niet gevonden. Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server van microsoft."

Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Het was ook niet uit vrije wil. Opdrachten en zo.
Vandaar!
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet hetzelfde als 0,999999999999....=1? Ze ([0,1] en [0,1))zijn iig gelijkmachtig. In N is dat niet, neem ik aan. In Q weet ik het niet, maar lijkt me van wel omdat je wel oneindig veel elementen in het interval hebt.
Hoe bedoel je? 0,999... ligt buiten het interval [0,1).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten